Top/Flop stammen

Reactiescore
1.149
Niveautje!
 
Reactiescore
2.062
Maurice haal die lul eens uit je reet man, hoezo ga je nou die kut tilburger serieus nemen die man speelt tw op zen mobiel terwijl die tegeltjes zet

Maar wel beide als dn beste!
 
Reactiescore
1.853
Beste Jonathan,

Ik heb je vaak als goede P&P'er gezien en je eveneens benoemd in mijn AF lijstje, maar je poging om Luc van Barnie hier zwart te maken slaat natuurlijk nergens op. Dit is gewoon regelrechte onzin verkopen, maar in tegenstelling tot andere zal ik je ook precies laten zien waarom dit het geval is ;).

Bekijk bijlage 22039

Hier de twee dorpen van Barnie die jij hier als CF probeert te bombarderen. Recent overgenomen uiteraard, maar liefst 37 dagen geleden. Pure cf's in het Imago cluster, gepakt op barbarendorpen. Hoe durft Barnie wel in jullie cluster te edelen. Ik bedoel, het lag er al stevig en al:

Bekijk bijlage 22040

Ofnee.. Toch niet? Zoals je kan zijn alle 8 dorpen van Too Long voor deze barbs gepakt NADAT Barnie die barbs gepakt heeft. Hoe heeft Barnie kunnen cf'en als Too Long daar nog niet eens lag? Niet right? Sterker nog, het cluster van zijn toenmalige stam -AIE- lag er op het moment van overname gewoon. Er is in deze kwestie helemaal geen spraken van cf'en, want op moment van overname lag er geen enkel dorp van Too Long.

Het meest schrijende van deze kwestie is nog dat Too Long deze dorpen niet eens met moeite gepakt heeft, nee sterker nog.. Hij heeft ze gewoon geinternd:

Bekijk bijlage 22041

Als jullie een stam tegen mij aan internen en 5 mb's in mijn lijn leggen kan je verwachten dat ik actie onderneem, bij deze dus gebeurd.

PS: De volgende keer als je iemand onderuit wilt halen, kijk dan even naar de feiten ipv door je Imago bril.
Allereerst excuses voor de late reactie, net terug in Nederland dus de afgelopen dagen geen tijd gehad om uitgebreid te posten. In de post van mij - waar dit je reactie op is - sprak ik nergens over TLDR. Als ik dat account bedoelde had ik het wel gespecificeerd: mijn woorden waren 'vijandelijke clusters'. Hiermee doelde ik op accounts van Exitus die daar destijds lagen voordat dit werd overgenomen door TLDR. Laat ik overigens even voorop stellen dat het totaal niet mijn intentie was om deze Luc 'onderuit te halen' of 'zwart te maken'. Ik ga er vanuit dat hij destijds nog niet op het account speelde en hij de betreffende overnames dus ook niet heeft uitgevoerd. Tevens de reden waarom ik het verwoordde als 'account/stam van de afzender'. Om die reden heeft het ook weinig zin om hier een uitgebreide discussie over te voeren. Waar ik voornamelijk de focus op probeerde te leggen (blijkbaar niet helemaal gelukt) was het plaatsen van een speler op een account in de rim van Imago en het feit dat er nog steeds meer kwantiteit gewonnen probeert te. Iets wat ik zelf gewoon not done vindt. Die kansen hebben wij ook gehad, maar bewust niet voor gekozen. Hier heb je echter al een uitgebreide discussie over gevoerd met Maks, dus het heeft weinig zin om hier nogmaals die op in te gaan. Blijkbaar verschilt in dat opzicht de visie tussen Imago en Spread.

De intentie achter het bericht van Barnie vind echter ik top en sta ik ook volledig achter. Respectvol geformuleerd en hij maakt ook gewoon een goed punt. Ondanks dat zijn stam ermee is begonnen ben ik in dit geval geen voorstander van een actie-reactie, want dit kan alleen maar kan escaleren. Zoals al aangegeven in mijn vorige post blijft het een autonome stam waar Imago niks over te zeggen heeft, dus wij kunnen ze onze wil niet opleggen. Wel kunnen wij hierover met ze in gesprek gaan. Om dit soort praktijken in de toekomst te voorkomen brengt mij dit bij het volgende punt: wellicht dat het tijd wordt voor afspraken over dit onderwerp tussen Imago en Spread. Eventueel zelfs wereldafspraken. Ik zal je daar zometeen direct over aanspreken.

Nogmaals bedankt voor je nette en uitgebreide reactie. Ik hoop dat dit voor de toekomst de trend wordt vanuit Spread. Dat zou ik oprecht waarderen. ;)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Komt daar een leuke post over of moet ik op zelfstandige basis tw stats openen? :/
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Grootste bedelaargedrocht van W73:
Bij deze nomineer ik Divine Legion. Altijd maar bedelen om lijstjes, maar zelf eentje maken hó maar!

Beste avatarverbetering van W73:
Ook Divine Legion. De vorige was ik wel een beetje op uitgekeken.


Zoh, lijstje klaar!
 

Deleted User - 487971571

Guest
Grootste bedelaargedrocht van W73:
Bij deze nomineer ik Divine Legion. Altijd maar bedelen om lijstjes, maar zelf eentje maken hó maar!

Beste avatarverbetering van W73:
Ook Divine Legion. De vorige was ik wel een beetje op uitgekeken.


Zoh, lijstje klaar!
Ik zie graag objectieve lijstjes, niet subjectief en mijn kennis voor een objectief lijstje is nagenoeg nihil, dus daar hebben we ook geen zak aan

Verder wil ik je bedanken voor de nominaties, dit doet me goed en heeft mijn honger voor lijstjes tijdelijk gestild.

Verder iedereen geniet van het heerlijke weer, joejoe kuskus
 
Bovenaan