Top/Flop stammen

Reactiescore
2.444
Haal die tampon eens gauw uit je kont man

Ach hij heeft een goed punt, er wordt hier meermaals geklaagd over het AF de afgelopen dagen/weken (terecht overigens). Maar iedereen die deelneemt en post op het AF draagt hieraan bij, heel cliché gezegd begint dat bij jezelf. Provoceer geen mensen op een vervelende manier en toon enige vorm van respect en bescheidenheid in de topics die daarvoor bedoelt zijn. Zeker dit soort update's zijn hartstikke leuk, er is een hartstikke mooi massa uitgevoerd waarbij zo te zien eerst de achterste linie ontzettend hard bestookt is en waarna vervolgens het front gigantisch gebashed is (geloof dat de avdd met 1mil steeg binnen een paar min). Bij zo'n update, die iedereen overigens graag ziet, kun je toch wel enig respect en enige bescheidenheid opbrengen en tegelijk je eigen aanval de hemel in prijzen? Want het was zover ik weet gewoon een erg goed opgezette aanval.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
POV verdient om heel eerlijk te zijn alle respect van de wereld. Ze hebben ervoor gekozen geen stam switches te doen met hun partners Imago/Pit, dus volledig op eigen deff gedaan. Zo ver mij bekend is heeft POV geen externe hulp gehad doormiddel van VV’s. Dit dorpsverlies zat er gewoon aan te komen aangezien wij van Spread stuk groter zijn.

Pluim voor alle inzet van de mensen uit POV. Heb me zeer vermaakt vandaag.
 
Reactiescore
37
Snap je punt nie gast
Maar je praat zelf als een mannetje zonder verstand

Ga zelf nog maar eens n goeie massa wegzetten met wat meer winst dan verdien je zelf die lolly mischien

1ba65655520cb86aa28667984f80adc7.png

https://gyazo.com/1ba65655520cb86aa28667984f80adc7

Zoiets bedoel je? :)

Ik doel er gewoon meer op dat het toch niet heel bijzonder is dat POV valt? Ik denk dat niet veel mensen, in hun schoenen, nog motivatie hebben of zouden hebben om door te spelen. Toekomst perspectief is 0, kwantitatieve overmacht is 300%
Waarom zou je dan denigrerend moeten doen man, weinig ballen imo.

Nu lekker slapen
kusje
 
Reactiescore
451
Volgens mij geef ik ze gewoon credits onderaan mn post
Dus wat is er mis met dat ik mn eige stammies wat lachend wegzet om de dingen die ze mis deden
 

Deleted User - 487957763

Guest
1ba65655520cb86aa28667984f80adc7.png

https://gyazo.com/1ba65655520cb86aa28667984f80adc7

Zoiets bedoel je? :)

Ik doel er gewoon meer op dat het toch niet heel bijzonder is dat POV valt? Ik denk dat niet veel mensen, in hun schoenen, nog motivatie hebben of zouden hebben om door te spelen. Toekomst perspectief is 0, kwantitatieve overmacht is 300%
Waarom zou je dan denigrerend moeten doen man, weinig ballen imo.

Nu lekker slapen
kusje
Waarvan 80% recap kreeg...
 
Reactiescore
735
Ik snap niet zo goed wat je nou zo denigrerend vindt aan de post. Als je hebt opgelet weet je dat Imago hun massa op Semper en Honey een aftast massa noemden, als het dan al denigrerend zou zijn, is dit dus naar Imago en totaal niet richting Pov. Ik weet dat ik namens geheel Spread kan spreken als ik zeg dat het vanuit onze kant als een mooi collectief wordt gezien die het beste maken van de huidige situatie.
 
Reactiescore
1.363
1ba65655520cb86aa28667984f80adc7.png

https://gyazo.com/1ba65655520cb86aa28667984f80adc7

Zoiets bedoel je? :)

Ik doel er gewoon meer op dat het toch niet heel bijzonder is dat POV valt? Ik denk dat niet veel mensen, in hun schoenen, nog motivatie hebben of zouden hebben om door te spelen. Toekomst perspectief is 0, kwantitatieve overmacht is 300%
Waarom zou je dan denigrerend moeten doen man, weinig ballen imo.

Nu lekker slapen
kusje

Niet weer n weekje ban he de volgende keer :). + dat was samen met pov tegen oele.. "overmacht " kuchproest.
En de meeste overnames zijn gelukkig weer in onze handen. Desalniettemin, nog steeds netjes dat je dat geflikt hebt :)
 
Reactiescore
37
Waarvan 80% recap kreeg...

Noobteam komt met de uitspraak dat ik/wij een 'goeie massa moeten wegzetten'. Kom ik met een screen dat oele, tijdens de massa, 9 dorpen verliest. Vervolgens 5 dagen later (geen massa dus, nog niet eens boven de 200 incs denk ik) verliest oele er gewoon weer 6.

Maar inderdaad, bijna alles is netjes gerecapt, kudo's!

Die man showt graag met dorpen die gwn nog steeds van oele zijn

Laat hem anders slaapt die vannacht niet meer zo lekker

Wel sneu dat je het niveau van het AF nog verder de kop indrukt. Ik probeerde enkel het benadrukte feit van Absurd te verwoorden waar mijn omschrijving ietwat minder correct geformuleerd was. Ik snap trouwens ook niet dat je euforie haalt uit het belachelijk maken van medespelers, in dit geval mij. Achja, elke gek heeft z'n gebrek zeggen ze dan wel eens.
 
Reactiescore
2.878
Ach hij heeft een goed punt, er wordt hier meermaals geklaagd over het AF de afgelopen dagen/weken (terecht overigens). Maar iedereen die deelneemt en post op het AF draagt hieraan bij, heel cliché gezegd begint dat bij jezelf. Provoceer geen mensen op een vervelende manier en toon enige vorm van respect en bescheidenheid in de topics die daarvoor bedoelt zijn. Zeker dit soort update's zijn hartstikke leuk, er is een hartstikke mooi massa uitgevoerd waarbij zo te zien eerst de achterste linie ontzettend hard bestookt is en waarna vervolgens het front gigantisch gebashed is (geloof dat de avdd met 1mil steeg binnen een paar min). Bij zo'n update, die iedereen overigens graag ziet, kun je toch wel enig respect en enige bescheidenheid opbrengen en tegelijk je eigen aanval de hemel in prijzen? Want het was zover ik weet gewoon een erg goed opgezette aanval.
POV verdient om heel eerlijk te zijn alle respect van de wereld. Ze hebben ervoor gekozen geen stam switches te doen met hun partners Imago/Pit, dus volledig op eigen deff gedaan. Zo ver mij bekend is heeft POV geen externe hulp gehad doormiddel van VV’s. Dit dorpsverlies zat er gewoon aan te komen aangezien wij van Spread stuk groter zijn.

Pluim voor alle inzet van de mensen uit POV. Heb me zeer vermaakt vandaag.

Amen!

Dit zijn imo post zoals we ze allemaal graag zien.
 
Reactiescore
451
Ik mag toch.grappen met me eige stamgenoten
En een post vs imago gooien met hun aftastmassa
Weinig aan mn post in serieus bedoelt
En daarnaast geef k nog credits aan pov dat t strijders zijn dat jij meteen komt haten slaat compleet nergens op
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Alle kudos naar pov voor het doorspelen op een “kansloze” positie. De core is niet makkelijk, alle respect om daar er wat van te maken :).

En deze dag als Spread gewoon heel positief afsluiten na een geslaagde mass waar veel werk in zat. Hopelijk zal de toekomst net zo gunstig zijn ^^
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ik zal morgen een poging doen om een leuke reflectie post te maken. Als jullie geduld hebben wordt dat wel na 17:00. Xx
 
Bovenaan