Top/Flop stammen

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Dat het een onderdeel is van PP betekent niet dat het een onderdeel van PP moet blijven, ik noemde het alleen maar omdat ik letterlijk zojuist gelezen heb dat men het vervelend vindt dat het zo toxic is. Jij hebt dit ook nog expliciet gezegd in de wereldchat toen we praatte over een mogelijk oorlogstopic tussen de grote stammen, jammer dat je hier dan niet aan bijdraagt.

Dan kan er niet makkelijk gescoord worden dmv onwaarheden. Deze post van Jonathan is ook gewoon om Imago in de underdogpositie te plaatsen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Beste vriendjes, vriendinnetjes en We Like Hot Chicks,

We zijn vandaag bijeen omdat het niveau van het forum de laatste tijd aanzienlijk aan het dalen is en het tijd is voor een kwaliteitsinjectie. Roald heeft op het AF dan misschien niet voor een hoog niveau kunnen zorgen, in-game is dit aardig gelukt. Dit geldt niet alleen voor Imago, ondanks dat men vooraf sprak van een overpowerede premade die toch sowieso ging winnen. Akkoord, het is een feit dat er een groot aantal gevestigde spelers binnen Imago spelen. Dat was waarschijnlijk ook het doel achter de premade. Je wilt immers niet starten met spelers die een risicofactor vormen. In zo'n geval zou de kans namelijk aanwezig zijn dat we een groot aantal stamwisselingen zouden krijgen. We weten allemaal wel over welke stam ik spreek, hun aantal stamwisselingen ligt namelijk nog hoger dan het getal dat Emile iedere ochtend op z’n weegschaal ziet staan.
De niet-premade die vijf dagen na de wereldstart in het ‘geheim’ werd opgericht. Met dat aantal stamwisselingen lijkt die stam - met alle respect - wel op een asielzoekerscentrum. Hoewel al meermaals is aangegeven dat Imago niet zo overschat moest worden zijn er toch enkele personen die zich bedreigd voelen en ons 'pijn' denken te kunnen doen met hun weerzinwekkende staaltjes propaganda. Om een paar voorbeeldjes aan te halen van die propagandakannonnen van Spread:




Zeer sterke onweerlegbare posts. Nee dames en heren, niet omdat wij vervelend zijn op het algemeen forum, maar omdat hij communicatief niet het niveau van Imago kan bereiken waardoor de emoties de overhand nemen.

Ik durf er wel 5.000 pp onder te verwedden dat er op deze post minstens 5 inhoudsloze reacties van Spreaders komen. Dat ligt niet aan mijn exceptionele inschattingsvermogen, maar meer omdat het in de lijn der verwachting ligt. (We gaan zien of ik gelijk ga krijgen!). Ik bedoel, zoveel inhoudsloos gebrabbel. In een post van de gemiddelde Spreader zit nog meer lucht dan in een zak Lays chips. Als de simpele oneliners van Fabian nog de meeste inhoud hebben dan weet je al hoe laat het is. Een AF-beleid had ze geen kwaad gedaan, maar daarvoor is het wellicht al te laat. Veel meer inbreuk op hun Imago ( :biggrin: ) kan al niet meer. Zeker als de leiding infantiel profilatiegedrag zelfs aanmoedigt (clicky). Of is dat juist hun AF-beleid? Nu goed, dit heeft voor ons echter alleen maar voordelen opgeleverd. Kort samengevat: dit beleid - waarbij een aantal Spreaders als een stel losgeslagen, blèrende geitjes over het AF banjerden en andere, serieuzere posters uit Spread weer denigrerend opmerkingen maakten jegens andere stammen - in combinatie met hun zeer discutabele rekruutbeleid, heeft er wel voor gezorgd dat ze alle andere (bepalende) stammen tegen hen in het harnas hebben gejaagd.

Natuurlijk is niet alles aan Spread negatief. Dit zou een misplaatst en onrealistisch beeld schetsen en dat is niet mijn bedoeling. De clustervorming en positionering van de Spread accounts biedt daarentegen wel zeer veel potentieel. Zie het kaartje hierboven. (Heb bewust alle samenwerkingsverbanden niet gemarkeerd, anders nam het te veel tijd in beslag). Ik durf wel te stellen dat ze op dit gebied de beste kaarten van alle aanwezige stammen op W73 hebben. Hier hebben ze - in tegenstelling tot een Imago - natuurlijk ook alle tijd voor gehad en hebben dit rustig onder de radar kunnen uitdokteren. Daar is zichtbaar over nagedacht. Perfect is het in ieder geval niet, want ook dit stammencluster - zoals nagenoeg elke - heeft een aantal zwakke plekken. Bij de eerste serieuze offensieven die daarop zijn uitgevoerd is ook duidelijk gebleken dat ze hier of niet mee kunnen omgaan, zich niet goed hebben voorbereid of het hebben onderschat. De ruim opgeschoven frontlinie bij Oelewapper en de vele CF’s bij The Fart Bomber spreken hierbij boekdelen. Deze laatste heeft inmiddels meer frontdorpen in z’n cluster dan aan de rand ervan.

Bekijk bijlage 22028Bekijk bijlage 22030

Recentelijk kregen we deze PM:



Binnen Imago lagen we helemaal strijk van het lachen toen we hem te lezen kregen en dat was niet omdat de afzender strijd met ‘dt’ had geschreven. Nee beste lezers, hij kwam klagen over het CF’en door middel van barbs door een Vans-lid. Allereerst is dit gewoon een autonome stam waar Imago niks over te zeggen heeft. Maar het wordt wel lachwekkend als blijkt dat het account/stam van de afzender zelf is begonnen met CF’en middels het pakken van barbs in vijandelijke clusters.
Bekijk bijlage 22038
Ik bedoel, wie probeert hij nu voor de gek te houden?

Verder blijkt hieruit dus ook dat Spread - ondanks hun grote kwantiteitsverschil en leger aan hulpjes/betrekkingen - nog steeds naarstig op zoek is naar nóg meer kwantiteit om de aanstormende grootmachten Pit en Imago het hoofd te kunnen bieden. Voor de Spreaders die moeite hebben met begrijpend lezen: nee, ik zeg hiermee niet dat Imago en Pit BG’s zijn. Ik zeg echter wel dat Spread keer op keer voor de makkelijke weg kiest. Het woord ‘moeilijk’ moeten ze volgens mij nog vrijspelen in hun vocabulaire. Het kapot recruiten van Apex & Exitus, het kapot internen van NF, het plaatsen van spelers op rimaccounts achter Imago. Tsja, je moet wat hè. Maar als zelfs de leiding van Spread aangeeft geen spijt te hebben van het doodrecruiten van Exitus middels de KipKalkoen-recruit en “het rustig nog een keer zou doen”, hoe serieus kun je ze dan eigenlijk nemen?

In mijn ogen zijn dit soort posts wel een tikkeltje leuker dan de oersaaie spam en simpele oneliners die dagelijks gepost wordt. Het zou fijn zijn als men bereid is om inhoudelijker te reageren dan voorgaande dagen. Iig bedankt voor het lezen.

Beste Jonathan,

Ik heb je vaak als goede P&P'er gezien en je eveneens benoemd in mijn AF lijstje, maar je poging om Luc van Barnie hier zwart te maken slaat natuurlijk nergens op. Dit is gewoon regelrechte onzin verkopen, maar in tegenstelling tot andere zal ik je ook precies laten zien waarom dit het geval is ;).

Barnie 'cfs'.png

Hier de twee dorpen van Barnie die jij hier als CF probeert te bombarderen. Recent overgenomen uiteraard, maar liefst 37 dagen geleden. Pure cf's in het Imago cluster, gepakt op barbarendorpen. Hoe durft Barnie wel in jullie cluster te edelen. Ik bedoel, het lag er al stevig en al:

Imago later.png

Ofnee.. Toch niet? Zoals je kan zijn alle 8 dorpen van Too Long voor deze barbs gepakt NADAT Barnie die barbs gepakt heeft. Hoe heeft Barnie kunnen cf'en als Too Long daar nog niet eens lag? Niet right? Sterker nog, het cluster van zijn toenmalige stam -AIE- lag er op het moment van overname gewoon. Er is in deze kwestie helemaal geen spraken van cf'en, want op moment van overname lag er geen enkel dorp van Too Long.

Het meest schrijende van deze kwestie is nog dat Too Long deze dorpen niet eens met moeite gepakt heeft, nee sterker nog.. Hij heeft ze gewoon geinternd:

Imago intern.png

Als jullie een stam tegen mij aan internen en 5 mb's in mijn lijn leggen kan je verwachten dat ik actie onderneem, bij deze dus gebeurd.

PS: De volgende keer als je iemand onderuit wilt halen, kijk dan even naar de feiten ipv door je Imago bril.
 
Reactiescore
972
Maar hiermee wordt dus wel bevestigd dat Spread ver buiten hun eigen stamgrenzen spelers in andere stammen plaatst om daar een nog groter kwantitatief voordeel t.o.v. Imago mee te bereiken? Dat is namelijk ook een van de punten die Jona maakt, en die naar mijn weten enkel maar bevestigd worden door bovenstaande posts.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Maar hiermee wordt dus wel bevestigd dat Spread ver buiten hun eigen stamgrenzen spelers in andere stammen plaatst om daar een nog groter kwantitatief voordeel t.o.v. Imago mee te bereiken? Dat is namelijk ook een van de punten die Jona maakt, en die naar mijn weten enkel maar bevestigd worden door bovenstaande posts.
@Kyuka geeft toch gewoon aan waarom die dat gedaan heeft?
Als jullie een stam tegen mij aan internen en 5 mb's in mijn lijn leggen kan je verwachten dat ik actie onderneem, bij deze dus gebeurd.
 
Reactiescore
1.226
Ik vind het wel jammer dat je post dan weer vol met sneren en denigrerende opmerkingen zit, is dat dan echt nodig?

Dit is inderdaad zonde en doet afbreuk aan waar het inhoudelijk over zou kunnen gaan. Sneren en denigrerende opmerkingen zijn niet per definitie nodig om sterke P&P te voeren naar mijn mening. Je valt snel in een actie-reactie situatie op deze manier.
 
Reactiescore
972
@Kyuka geeft toch gewoon aan waarom die dat gedaan heeft?

Jullie, jullie, jullie, gaan we nou weer zo verder? In mijn ogen is het plaatsen van spelers in stammen die voorheen niets met je eigen stam te maken hadden, een totaal ander verhaal dan het internen van spelers die zich vrijwillig aanbieden of zich niet verzetten. Verder zie ik niet direct 5 MB's liggen, dus misschien wil hij dat verder uitleggen.

Maar goed, de constatering is bij deze dus bevestigd. Jammer om te horen, het gaat op deze manier wel echt next-level naar mijn mening...
 
Reactiescore
1.542
Maar hiermee wordt dus wel bevestigd dat Spread ver buiten hun eigen stamgrenzen spelers in andere stammen plaatst om daar een nog groter kwantitatief voordeel t.o.v. Imago mee te bereiken? Dat is namelijk ook een van de punten die Jona maakt, en die naar mijn weten enkel maar bevestigd worden door bovenstaande posts.

Barnie speelt tegen welgeteld 5 Imago MB's die bijna allemaal groter dan 500k zijn en ook meerdere spelers hebben per team. Hiernaast ligt TLDR ook nog eens deels tegen ons account aan. Dan lijkt het me niet meer dan normaal dat iemand die het account solo runned wat versterking krijgt..
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Jullie, jullie, jullie, gaan we nou weer zo verder? In mijn ogen is het plaatsen van spelers in stammen die voorheen niets met je eigen stam te maken hadden, een totaal ander verhaal dan het internen van spelers die zich vrijwillig aanbieden of zich niet verzetten. Verder zie ik niet direct 5 MB's liggen, dus misschien wil hij dat verder uitleggen.

1. Outrospective;
2. Definition of Insanity
3. Ollies Helden
4. Lionhart
5. Ster Vos

Al deze spelers vielen uiteraard toevallig samen aan met Too Long. Waarbij Too Long clears stuurde, maar geen edels? Want dat deden de moraalbrekers ;)?

Deze gasten hebben zich bij ons aangeboden als samenwerkingspartner, omdat jullie alles rondom en zelfs in hun cluster internde. Uiteraard ben ik de beroerdste niet om deze jongens een handje te helpen ;). Koekje van eigen deeg?

Daarbij: Jullie, jullie jullie? Volgensmij is het Imago die hier iemand ongegrond als cf'er probeert neer te zetten, zonder ook maar een blik op de feiten geworpen te hebben. Daarna worden wij beschuldigd van de wijzende vinger? Tribalwars is en blijft een actie-reactie spel, waarbij je inspeelt op de tactische beslissing van je tegenstander.
 
Reactiescore
972
Barnie speelt tegen welgeteld 4 Imago MB's die bijna allemaal groter dan 500k zijn en ook meerdere spelers hebben per team. Hiernaast ligt TLDR ook nog eens deels tegen ons account aan. Dan lijkt het me niet meer dan normaal dat iemand die het account solo runned wat versterking krijgt..

Imago MB's? Sinds wanneer zijn MB's überhaupt groter dan 500k?

Prima verder hoor, maar dit begint toch weer aardig te lijken op de recruit van kipkalkoentje destijds. Om jouw geheugen op te frissen, aangezien je nieuw bent: dat is de recruit van een belangrijke speler uit de stam Exitus, die potentieel tegenstand had kunnen bieden tegen Spread. Door deze recruit is die stam echter bijna "in tweeën gehakt", waardoor de angel eruit was en een deel van de stam direct quitten. Zoals Jona ook al zei in zijn post, zaten er al zeer snel nieuwe spelers op het account. Het gaat Spread helemaal niet om de kwaliteit die ze binnen halen, maar om de kwantiteit. "Hoe meer, hoe beter". Dat is een van de punten die Jona maakt, los gezien van de rest van zijn post, waar ik op inhaakte.

Dit valt niet volledig te vergelijken met die recruit, maar ik vind persooniljk het plaatsen van bevriende spelers op accounts die nog niet direct geallieerd zijn aan Spread nogal heftig. Dat is het punt dat ik (en Jona) probeerde te maken.

1. Outrospective;
2. Definition of Insanity
3. Ollies Helden
4. Lionhart
5. Ster Vos

Al deze spelers vielen uiteraard toevallig samen aan met Too Long. Waarbij Too Long clears stuurde, maar geen edels? Want dat deden de moraalbrekers ;)?

Deze gasten hebben zich bij ons aangeboden als samenwerkingspartner, omdat jullie alles rondom en zelfs in hun cluster internde. Uiteraard ben ik de beroerdste niet om deze jongens een handje te helpen ;). Koekje van eigen deeg?

Daarbij: Jullie, jullie jullie? Volgensmij is het Imago die hier iemand ongegrond als cf'er probeert neer te zetten, zonder ook maar een blik op de feiten geworpen te hebben. Daarna worden wij beschuldigd van de wijzende vinger? Tribalwars is en blijft een actie-reactie spel, waarbij je inspeelt op de tactische beslissing van je tegenstander.

Dat is gewoon een volwaardige stam hoor, en hoeft totaal niet omschreven te worden als een stel MB's. Goed, je kunt nu weer een discussie gaan voeren over de tijdlijn: wie wanneer wat recruitte. Ik ga dan roepen dat het allemaal al begon toen jullie Exitus dood recruitten, jij gaat weer roepen dat het pas begonnen is toen wij een samenwerking met VANS aangingen. Zo'n welles-nietes spelletje heb ik eigenlijk niet zo'n behoefte aan, want dat zal een hoop oude koeien uit de sloot halen.

Goed, laat ik het dan zo vragen: jij hebt dus bewust gekozen om spelers binnen jou bevriende kring op accounts die op dat moment nog niet zoveel met Spread te maken hadden te zetten, vind jij niet dat dat een grens is die je niet te snel over moet steken? Voor mij valt dat niet te vergelijken met het samenwerkingsverband dat wij zijn aangegaan met VANS, aangezien wij de accounts daar volledig intact hebben gelaten en geen extra spelers plaatsen om daar een "voordeel" t.o.v. van de vijand creëeren.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dat is gewoon een volwaardige stam hoor, en hoeft totaal niet omschreven te worden als een stel MB's. Goed, je kunt nu weer een discussie gaan voeren over de tijdlijn: wie wanneer wat recruitte. Ik ga dan roepen dat het allemaal al begon toen jullie Exitus dood recruitten, jij gaat weer roepen dat het pas begonnen is toen wij een samenwerking met VANS aangingen. Zo'n welles-nietes spelletje heb ik eigenlijk niet zo'n behoefte aan, want dat zal een hoop oude koeien uit de sloot halen.

Goed, laat ik het dan zo vragen: jij hebt dus bewust gekozen om spelers binnen jou bevriende kring op accounts die op dat moment nog niet zoveel met Spread te maken hadden te zetten, vind jij niet dat dat een grens is die je niet te snel over moet steken? Voor mij valt dat niet te vergelijken met het samenwerkingsverband dat wij zijn aangegaan met VANS, aangezien wij de accounts daar volledig intact hebben gelaten en geen extra spelers plaatsen om daar een "voordeel" t.o.v. van de vijand creëeren.

Nee? Het account Definition of Insanity is/was zelfs van die speler van Smashingone (@Global Knowledge)?
 
Reactiescore
972
Nee? Het account Definition of Insanity is/was zelfs van die speler van Smashingone (@Global Knowledge)?

En jij had het net over "ken je feiten" tegen Jona? Doe dat dan zelf ook...

DoI is nooit met de intentie gestart om ook maar iets met Imago te maken te hebben. Ze zijn zelfs vijand geweest van Imago in een slecht lopende stam. Ze willen zelfs geen onderdeel uitmaken (als spelers) van Imago, maar om met de leuke spelers waar zij mee gestart zijn door te gaan, wilden ze uiteindelijk toch een samenwerkingsverband aangaan. Geloof het of niet (misschien wil iemand van VANS dit bevestigen), maar die intentie is er vanaf de start nooit geweest, noch hebben wij die spelers er later geplaatst om VANS in onze "invloedssfeer" te krijgen. Echt een totaal ander verhaal dan wat jij hebt gedaan met AIE dus!
 

Deleted User - 487957763

Guest
Deze gasten hebben zich bij ons aangeboden als samenwerkingspartner, omdat jullie alles rondom en zelfs in hun cluster internde. Uiteraard ben ik de beroerdste niet om deze jongens een handje te helpen ;). Koekje van eigen deeg?
Net zoals VANS heeft -AIE- zichzelf bij @Kyuka aangeboden @.MortuaMemoria. -AIE- is nooit met de intentie gestart om iets met Spread te maken te hebben. Uiteindelijk zijn er 2 mensen van TAoW gaan spelen op Barnie, omdat 71 voorbij was en zij zich verveelde en hun leider en vriend Melvin te helpen.
 
Reactiescore
972
Net zoals VANS heeft -AIE- zichzelf bij @Kyuka aangeboden @.MortuaMemoria. -AIE- is nooit met de intentie gestart om iets met Spread te maken te hebben. Uiteindelijk zijn er 2 mensen van TAoW gaan spelen op Barnie, omdat 71 voorbij was en zij zich verveelde en hun leider en vriend Melvin te helpen.

En dit is dus precies wat ik gewoon niet juist vind aan de actie. Wij laten VANS gewoon VANS zijn, laten hun zelf hun zaken regelen en plaatsen geen spelers om er invloed te krijgen. VANS heeft zich ook nooit "aangeboden", geen idee waar je dat vandaan hebt. Maar bedankt hiervoor, dan is in ieder geval duidelijk dat wij kunnen verwachten dat jullie ook spelers op accounts buiten Spread zetten en daarmee het niet meer uitmaakt welke vijandelijke stam we tegenover ons hebben, maar dat in ieder geval de kans aanwezig is dat er spelers van Spread spelen. Ik zeg niet dat jullie iets illegaals doen, maar voor mij is dit moreel gezien een station te ver en dat vind ik oprecht jammer.
 

Deleted User - 487957763

Guest
En dit is dus precies wat ik gewoon niet juist vind aan de actie. Wij laten VANS gewoon VANS zijn, laten hun zelf hun zaken regelen en plaatsen geen spelers om er invloed te krijgen. VANS heeft zich ook nooit "aangeboden", geen idee waar je dat vandaan hebt. Maar bedankt hiervoor, dan is in ieder geval duidelijk dat wij kunnen verwachten dat jullie ook spelers op accounts buiten Spread zetten en daarmee het niet meer uitmaakt welke vijandelijke stam we tegenover ons hebben, maar dat in ieder geval de kans aanwezig is dat er spelers van Spread spelen. Ik zeg niet dat jullie iets illegaals doen, maar voor mij is dit moreel gezien een station te ver en dat vind ik oprecht jammer.
Zoals de vv op Bouwman en Babe magnet? Jullie plaatsen net zo goed spelers op accounts in de rim hetzij via VV. Hele proxy verhaal is hier al eens gekomen dus dag ga ik niet herhalen. Melvin laat ook gewoon -AIE-, -AIE- zijn, maar de grootste speler Barnie speelde solo en wou graag bijleren en een betere speler worden. Dus toen heeft Melvin 2 vrienden van Taow aan hem gekoppeld. Kan je moreel gezien onjuist vinden, maar via een perma vv iemand plaatsen of laten loggen zie ik amper verschil. Een speelster van Bouwman gaf zelfs nog bij een Spreader aan “normaal zou het account grijs zijn nu”
 

DeletedUser81766

Guest
Schrijnend vind ik dat er continue herhaald word dat Spread een makkelijke weg kiest. Er is vaak genoeg laten zien vanuit Imago dat zij er niet veel anders over denken en dezelfde manieren hanteren, iets wat inmiddels ook al vaak genoeg op het AF besproken is. Als er dan grote stammen zijn die zich hiervan distantieren kan je enkel spreken van POV & Pit.

Wij hebben voor een enorm deel bij Exitus gestreden voor winsten en uiteindelijk minder als 1 mil aan overgenomen door middel van intern of rekruut. Dat is natuurlijk totaal niet in verhouding tot de rekruut van ruim over de mil door jullie (Guided by the Light), meerdere interns van Exitus spelers & overgenomen MB's waarbij je overigens nog mooie CF's wist te winnen op Spread. En dat is maar één van de onderwerpen die tot noch toe eigenlijk totaal niet benoemd is op het AF.

Het lijkt haast of ik in herhaling moet vallen, in plaats van besproken discussies uit de sloot te trekken doe je er beter aan eens een initiatief te nemen met het schrijven van een goede oorlogspost of dergelijke. De vicieuze cirkel van jullie discussies waarop al genoeg keer is getoond dat het op een nutteloze en saaie discussie valt mag best eindigen, dat is geen schande. Het lijkt er haast op dat het een norm is geworden om het AF actief te houden, dat een goed concept te veel tijd en moeite kost om te schrijven.

Als er werkelijk interesse is in een verandering op het AF, gedraag je er dan naar of maak andere niet wijs dat je deze denigrerende discussies niet leuk vind.
 
Reactiescore
972
Zoals de vv op Bouwman en Babe magnet? Jullie plaatsen net zo goed spelers op accounts in de rim hetzij via VV. Hele proxy verhaal is hier al eens gekomen dus dag ga ik niet herhalen. Melvin laat ook gewoon -AIE-, -AIE- zijn, maar de grootste speler Barnie speelde solo en wou graag bijleren en een betere speler worden. Dus toen heeft Melvin 2 vrienden van Taow aan hem gekoppeld. Kan je moreel gezien onjuist vinden, maar via een perma vv iemand plaatsen of laten loggen zie ik amper verschil. Een speelster van Bouwman gaf zelfs nog bij een Spreader aan “normaal zou het account grijs zijn nu”

Voor mij zit er nog steeds een verschil tussen het draaien van VV's om accounts te redden/een kans op leven te geven of het daadwerkelijk plaatsen van spelers om bepaalde gebieden onder je invloedssfeer te houden. Wij hadden inderdaad spelers kunnen zetten op Babe Magnet of Bouwman, maar hebben dat niet gedaan omdat dat voor ons te ver gaat. Dat voor jou, als leider van Spread, het verschil zoek is is inderdaad duidelijk. Anders had je wat Melvin heeft gedaan nooit toegestaan en daar (meer dan terecht) een stokje voor gestoken. Zoals verwacht zullen we het daar niet over eens worden.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Voor mij zit er nog steeds een verschil tussen het draaien van VV's om accounts te redden/een kans op leven te geven of het daadwerkelijk plaatsen van spelers om bepaalde gebieden onder je invloedssfeer te houden. Wij hadden inderdaad spelers kunnen zetten op Babe Magnet of Bouwman, maar hebben dat niet gedaan omdat dat voor ons te ver gaat. Dat voor jou, als leider van Spread, het verschil zoek is is inderdaad duidelijk. Anders had je wat Melvin heeft gedaan nooit toegestaan en daar (meer dan terecht) een stokje voor gestoken. Zoals verwacht zullen we het daar niet over eens worden.

Er is ook een verschil tussen de ligging van Babe Magnet, Bouwman en Barnie. Daarbij heb ik een solo-spelende kerel co's gegeven, volgensmij is dat ook een vorm van een kans op leven geven?
 
Reactiescore
972
Er is ook een verschil tussen de ligging van Babe Magnet, Bouwman en Barnie. Daarbij heb ik een solo-spelende kerel co's gegeven, volgensmij is dat ook een vorm van een kans op leven geven?

Inderdaad, je geeft hem een kans op leven en daarmee recruiteer je hem min of meer. Als het erom zal draaien, zal het account keuzes maken die Spread het opdraagt, precies het punt dat ik bedoel. Daarom deden wij het niet, en doen jullie het wel. Misschien is het voor jou "normaal", maar voor mij niet. Dat is wat ik probeer te zeggen.
 

Deleted User - 487971522

Guest
Kwestie van normen en waarden dus? Sommige spelers doen ook alles om te winnen!
 
Bovenaan