Spotprenten

Deleted User - 487957162

Guest
Nee hoor, leuke massa. Alleen pakte ze 0 dorpen. En liepen echt 12 hele domme edels dood in de avond.
 
Reactiescore
48
Stoer ze erna komen vragen om op je account spelen omdat jij je co slecht vindt
En waren er 4 ipv 2 who cares?

Slechte verliezer hoor dingen er bij halen klopt ik ben de slechtste speler op ut account en dat mag gezegd worden maar niet omdat je verliest en je wilt stoken omdat je denkt dan laten ze mij met rust.

Go with peace
 
Reactiescore
5
Slechte verliezer?
Maakt mij echt niet uit he gewoon erna zo komen doen is niet aangenaam.
heb zelf gg gezegd en trek mij er niks van aan.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Slechte verliezer hoor dingen er bij halen klopt ik ben de slechtste speler op ut account en dat mag gezegd worden maar niet omdat je verliest en je wilt stoken omdat je denkt dan laten ze mij met rust.

Go with peace
Mja de prent had ook de verkeerde context. Hij had het over dat bij die aankomst 2 dorpen zou verliezen, en in het plaatje zie(/zag?) je de verliezen over 2 dagen. En als er een prent over je gemaakt wordt waarin je belachelijk gemaakt wordt, maar je vervolgens wel op het account gevraagd wordt zou ik ook salty zijn.
 
Reactiescore
48
Mja de prent had ook de verkeerde context. Hij had het over dat bij die aankomst 2 dorpen zou verliezen, en in het plaatje zie(/zag?) je de verliezen over 2 dagen. En als er een prent over je gemaakt wordt waarin je belachelijk gemaakt wordt, maar je vervolgens wel op het account gevraagd wordt zou ik ook salty zijn.

Kijk dat je af en toe print je maakt om te plagen hoor bij Tw maar als je privé praat over dingen en dan vol op AF gaat zeggen dat je co slecht is noem ik niet fair ook al maakt men sport printje dat hoor bij verliezen of winnen of blunders niet gerelateerd aan dit wat ik nu op noen, daarom ook mijn opmerking slechte verliezer ook hoor je iets op privé dan zet je dat niet op af wat co, 's gerelateerd is,
 
Reactiescore
92
Alle geluk weet men co zelf wel waar het over gaat. Iedereen binnen het team kent zijn waarde. Eens lachen moet kunnen vind ik , heb niks tegen karo is een goeie gast.
De reden waarom ik hel gevraagd heb is ook duidelijk en heet niks met men andere co te zien.
 
Reactiescore
634
o66u6f0fcia.jpg
 
Reactiescore
241
Screenshot_63.png
 
Bovenaan