Spotprenten

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum

Deleted User - 487957162

Guest
Zouden we het record van W73 verbreken?
 
Reactiescore
1.777
Hallo hierbij een vraag: moeten spotprenten wereldgerelateerd zijn of mogen we jullie hier weer op de man komen recken?

groetjes het vf
 

Deleted User - 487776907

Guest
711rja.png
 
Reactiescore
2.372
Met welke eenheden farl je zodat je max buit 325 is?? Kansloos Hlenn
 

DeletedUser40402

Guest
In my defense, ten eerste ik was vroeger ook al noob in starten, na 5 jaar niet spelen is dat niet verbetert. Ten tweede, ik keek blind naar de quests waardoor ik met troepen zit die ik eigenlijk niet wilde. En ten derde ik ben lui, dus ik ga niet microfarmen, dan ging ik gewoon 25 0-berichtjes hebben! Maar om op je vraag te antwoorden, 10 speer en 10 zwaard.
 
Reactiescore
2.039
In my defense, ten eerste ik was vroeger ook al noob in starten, na 5 jaar niet spelen is dat niet verbetert. Ten tweede, ik keek blind naar de quests waardoor ik met troepen zit die ik eigenlijk niet wilde. En ten derde ik ben lui, dus ik ga niet microfarmen, dan ging ik gewoon 25 0-berichtjes hebben! Maar om op je vraag te antwoorden, 10 speer en 10 zwaard.

Je Nederlands is er ook niet beter op geworden Glenn.
 

DeletedUser40402

Guest
Hoe langer je weg bent van school hoe slechter dat wordt.
 
Reactiescore
1.139
In my defense, ten eerste ik was vroeger ook al noob in starten, na 5 jaar niet spelen is dat niet verbetert. Ten tweede, ik keek blind naar de quests waardoor ik met troepen zit die ik eigenlijk niet wilde. En ten derde ik ben lui, dus ik ga niet microfarmen, dan ging ik gewoon 25 0-berichtjes hebben! Maar om op je vraag te antwoorden, 10 speer en 5 zwaard.
 
Bovenaan