Clustercontest W73

Doe je mee


  • Totaal aantal stemmers
    48
Reactiescore
2.478
qg7z1b70bxzz.png


Hallo spammers,

Het is weer tijd om wat gezelligheid te creëren op het forum. Ik word wat moe dan dat moddergooien, al is het wel vermakelijk natuurlijk.
Hierbij presenteer ik met trots de Clustercontest van deze classic! Wie heeft het meest functionele en best gelegen cluster of presenteer zijn cluster het beste? Wie mag zichzelf na deze contest uitroepen tot de eigenaar van de beste cluster van héél deze classic? We zullen het in de komende weken gaan zien!

De voorwaarde voor deelnamen

Voor een succesvolle deelname dien je een kaartje te maken waarop jouw cluster goed zichtbaar is. Dit kaartje moet aan enkele eisen voldoen;

- Het kan onder anderen via deze site gemaakt worden via (klik)
- Op het kaartje moet je eigen cluster (in het geel), de cluster van je eigen stam (in het blauw) en je (directe) vijandelijke stam (in het rood) weergeven. Het markeren van andere spelers/stammen is toegestaan, maar niet verplicht!
- Je dient het 'inzoom niveau' op 200% te zetten en daarbij moet je ervoor zorgen dat je eigen cluster in zijn geheel zichtbaar is.
- Je dient de optie 'Alleen gemarkeerde' aan te vinken en de daarbij horende achtergrondkleur op zwart te houden.
- Je accountnaam dient vermeld te staan in je inzending.
- Het is toegestaan om een tekening/figuur van je cluster te maken, mits er ook een niet bewerkte afbeelding in de inzending staat.
- Met deelname sta je toe dat je spelersnaam tijdelijk wordt opgeslagen voor uitslag doeleinden

Wanneer je dit kaartje gemaakt hebt, kan die in dit topic gepost te worden. Het is altijd leuk om hierbij een toelichting te geven bij je cluster (waar je je cluster op vindt lijken, of je tevreden bent over je cluster, enzovoort...), maar dit is niet verplicht. Al wordt originaliteit wel wel beloond, met een originaliteitsprijs!

De Prijzen

- 1e prijs: 650 premium punten
- 2e prijs: 400 premium punten
- 3e prijs: 300 premium punten

- Originaliteitsprijs: 350 premium punten
- Winnaar enquête: 150 premium punten

De Jury

De jury zal bestaan uit circa 5 spelers, die niet actief zijn op deze wereld. Lees je dit nu toevallig en speel je niet op deze wereld, maar vind je het wel leuk om iets bij te dragen aan deze contest? Stuur dan even een PM naar mij (The Minion). De jury krijgt van mij het bestand in de bijlage opgestuurd om deze in te kunnen vullen.

De inhoud van dit bestand geeft tevens de beoordeling critica weer van deze contest.


Sponsoring

Vind je dit een leuk initiatief en wil je graag ook jouw steentje bijdragen? Dan kun je dit doen in de vorm van een donatie! Je kunt een zelfgekozen aantal premium punten overmaken naar het account The Minion (mijn account, waarmee ik uiteindelijk de prijzen uit zal reiken) en dan zal ik daarmee de prijzen verhogen.

Ik hoop dat er genoeg donaties gedaan komen, zodat de prijzenpot verhoogd en misschien zelfs uitgebreid kan worden.

Huidige sponsoren:
TWTeam: 500 premium punten
The Minion: 500 premium punten
Sule: 75x10 = 750 premium punten

Bedankt voor de bijdrages!

Tot Slot

Ik hoop dat er voldoende animo voor deze contest is. Niet iedereen leest dit topic en ik zou jullie daarom ook willen verzoeken om jullie stamgenoten in te lichten over deze wedstrijd. Een deze dagen komt er ook een IGM die we rondsturen. Op deze manier komen er meer deelnemers. Inspiratie voor wat origineels kan in dit (klik) topic opgedaan worden.


Uiterlijke Inzendingsdatum: vrijdag 17 juli 23:59 (10 dagen van nu)
Uitslagen volgen daarna zo spoedig mogelijk.
Alvast bedankt voor jullie deelname en succes met het winnen van deze wedstrijd​
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
534
Succes! Zal zo eens kijken hoeveel premium punten ik nog over heb om de prijzenpot wat te spekken :)
 
Reactiescore
416
Voordat ik een inzending doe, mag ik even uitlichten dat mij het volgende erg opviel bij het maken van een kaartje en wel heel toevallig is xD

Schermafbeelding 2020-07-07 om 15.22.36.pngSchermafbeelding 2020-07-07 om 15.22.04.png

Leuk initiatief iig! weer eens wat anders en voor de sportiviteit komen er zo nog wel wat inzendingen vanuit POV
 
Reactiescore
300
Voordat ik een inzending doe, mag ik even uitlichten dat mij het volgende erg opviel bij het maken van een kaartje en wel heel toevallig is xD

Bekijk bijlage 21897Bekijk bijlage 21899

Leuk initiatief iig! weer eens wat anders en voor de sportiviteit komen er zo nog wel wat inzendingen vanuit POV
kan deze opmerking in de huidige maatschappij, voordat er mensen gaan janken?
Chrome met een chromosoom teveel?
 

Deleted User - 487957763

Guest
Inzending Noo-Noo De Stofzuiger
1594147305838.png1594146703984.png
Lieve AF mensies,

Hierbij presenteer ik het cluster van het Stofzuigertje de levensader van Spread. Ons account heeft een hele centrale ligging met een mooi stuk rim. Het doet ons een beetje denken aan Luigi de Ghostbuster die met zijn Stofzuiger bezig is al het kwaad op te zuigen. Evenals is Noo-noo bezig met het opzuigen van de kwaadaardige spelers die aan ons front liggen! Wij zijn erg tevreden met ons cluster die perfect in de phanalax ligt. Voldoende groei potentie nog in de rim en een net front met POV speler Ho-Lee Foek.

Groetjes de Stofzuigertjes
NOO NOO LEKKER ZUIGEN
 

Deleted User - 487970061

Guest
Kleurtjes bij namen worden gewaardeerd! :biggrin:
 
Reactiescore
416
Beste AF-Volk, bij deze de inzending van Ho-Lee Foek

Er was lastig wat van te maken, maar uiteindelijk wel iets gevonden ^_^

Schermafbeelding 2020-07-08 om 12.05.25.png

Afgezien van het feit dat ik een versnipperde cluster heb en dus niet al mijn dorpen super dicht tegen elkaar aan heb zitten zie ik toch (als ik een beetje de lijntjes aan elkaar vastknoop een Lexus Logo in het gros van mijn cluster. Voor deze inzending toch de kleuren van Imago en Pit even aangepast omdat het anders weer op een Google Chrome logo zou lijken.

Mijn bovenbuurman heeft ook al een inzending gedaan,
Evenals is Noo-noo bezig met het opzuigen van de kwaadaardige spelers die aan ons front liggen! Wij zijn erg tevreden met ons cluster die perfect in de phanalax ligt. Voldoende groei potentie nog in de rim en een net front met POV speler Ho-Lee Foek.

Dus wat betreft de grens tegen hem aan:
giphy.gif

Ietsje lager Dyson, lekker =)

Het wordt al maanden geroepen, "POV krijgt het zwaar door de ligging" en dat kan ik ook wel beamen, wij hebben helaas geen vrijheid in de rim maar dat veranderd weinig aan de motivatie in het team =D

Maar er liggen zat stofzuiger dorpen ten noorden van mij waarvan de zak die eraan hangt nodig eens vervangen mag worden. ;P
 
Reactiescore
259
Inzending FREAQUENCY

Namens team FREAQUENCY deze inzending. Na lang zoeken kwamen we achter dat ons cluster eigenlijk verdacht veel op een dode plant leek. Dit corronspendeert volledig met het huidige team. De een slaapt maar 4 u per nacht, de ander is altijd moe en de ander zit zo onder de plak bij z'n vriendin dat een dode plant nog een leuker heeft. Desondanks heeft dit team wel potentie tot volledige bloei. De laatste dagen is er vers water (=lees dorpen) onderaan de plantenbak gekomen. Hierdoor ben ik er in ieder geval van overtuigd dat het cluster straks een levendige plant is.

tw kaartje 73 1.png
 
Reactiescore
467
Inzending The Alcoholic Dream

Onze co Jordi woont sinds kort samen bij z'n vriendin. Vanwege de corona is heel z'n uitgaansleven om zeep geholpen. Deze jonge zit momenteel ook nog zo erg onder de plak dat die thuis niet meer mag drinken. Vandaar dat zijn resistentie voor het goud gele goedje compleet verdwenen is.

Afgelopen vrijdag was eindelijk de dag gekomen dat die een avond van het strenge regime verlost was. In al zijn enthousiasme gingen de consumpties er snel in. Echter bleek de dorst en drang te groot voor zijn maag. En kwam alles er zo weer uit. En is hij sinds vandaag pas weer bovenwater gekomen.

Net zoals team TAD die graag zijn consumpties (gsjes) iets te snel tot zich neemt om het vervolgens ergens anders uit te kotsen.
Zakt kots altijd na beneden en komt het op plekken terecht waar je het liever niet hebben wilt.


cluster.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
241
Inzending Noire

Liefde wordt in het noorden niet onopgemerkt verspreid. HornHub staat eigenlijk zowat in de belangstelling en zijn als het ware omsingeld. Precies een gangbang aan de gang! De pijnboompitjes worden in de tussentijd lekker geroosterd terwijl Wow Who staat toe te kijken hoe Imago hun paardenl*l zomaar in z'n gezicht duwt. Natuurlijk kan hij na zoiets te zien niet normaal deffen en blijft het dus gewoon bij barbaartjes edelen. Imago gaat momenteel als een paard niet te vergeten...

ps: voor paintskills moet je hier zijn <3
FORUM.jpg


Voor de formaliteiten zit de onbewerkte kaart er ook bij. Alleen zie ik nauwelijks verschil hoor​
 

Bijlagen

  • nl73 (1).png
    nl73 (1).png
    14,8 KB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Vergeet niet om ook een niet bewerkte kaart bij je inzending te vermelden!
 
Reactiescore
1.367
Weet niet wat het is, maar een cluster is het niet - Rise against

1594585452521.png
1594585455901.png
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Koloniën van het o zo grote spread

Als je nou gewoon is je obsessieve Spread uitspraken lekker bewaard voor de Imago stam chat kunnen we dit topic gewoon leuk houden met posts van clusters.

Stuur bijvoorbeeld zelf je eigen cluster in? Dat is waarvoor dit topic bedoeld is.
 

Deleted User - 487971522

Guest
Als je nou gewoon is je obsessieve Spread uitspraken lekker bewaard voor de Imago stam chat kunnen we dit topic gewoon leuk houden met posts van clusters.

Stuur bijvoorbeeld zelf je eigen cluster in? Dat is waarvoor dit topic bedoeld is.

Weet niet waarom je zo ongesteld reageert. Ik geef hem alleen een idee voor zijn cluster contest.
 
Reactiescore
2.177
Wel leuk om te zien dat imago nu ook een shitposter heeft :) zo heeft Chris wat concurrentie, wat sportief toch.
 
Reactiescore
1.148
Is het al bekend wie Yerpel is dan?
 
Reactiescore
1.363
Is het al bekend wie Yerpel is dan?
Wss mats die ongesteld is. Maar dit mot naar de praathoek, want er moeten mooie clusters geplaatst worden!
 
Bovenaan