Spotprentjes

Reactiescore
766
heb je wel gezien wat je geschreven hebt?

Ik zei op jou spotprentje dat het niet klopt niks vervelends wat ik daar schrijf.
Daarin tegen ga jij vol in op mijn reactie.

Welk account speelde je ook al weer in HIHO?
Ijkyo
 

Deleted User - 487924308

Guest
Als je een spotprentje wil maken over een stab van FireFox.. moet je ook de context geven.

Aangezien jij dat niet deed doe ik het wel. Zoals iedereen weet is deze wereld zowat gespeeld maar spelen er nog enkele accounts verder zoals oa AAO en FF.
Ik en Tom loggen al een tijdje niet meer op FireFox.. aangezien wat aanmodderen ons niet echt interesseert, wel zit ik nog in de stam en acc chat waar ik gisteren een aantal keer getagged werd om OS te sturen naar AAO omdat hun vandaag massa kregen. Ikzelf had geen tijd en ik kon Illertilo (De persoon die nog actief speelt op firefox) niet bereiken. Daarom had ik dus vv afgegeven zodat er OS kon gezonden worden. Nu blijkt na een berichtje van een speler van QQ vanochtend dat er deal gemaakt was rond FF en QQ en dat er in losse termen akkoord gegeven was om niet tegen elkaar te ossen of aan te vallen. Ik had hier geen weet van aangezien Illertilo dacht dat ik niet meer zou loggen en het dus niet nodig was om die informatie aan mij te geven.

Met de informatie die ik toen kreeg (het akkoord) heb ik beslist om prematuur alle deff van bij AAO weer terug te trekken. Dat was misschien een wat radicale beslissing van mij, maar op basis van de info die ik toen had vond ik dit de juiste beslissing. Dat is dus ook de oorzaak van deze spotprent.

Ik had gehoopt dat we dit privé wel konden regelen martijn, maar helaas wou je dit op het AF gooien wat ik heel jammer vind.
 
Reactiescore
1.278
Nja dan is het je eigen fout om toch die DEF te sturen lijkt mij ... met dan ineens die DEF terugtrekken zadel je wel iemand anders daarmee op. Snap wel dat dat als stab ervaren kan worden. Lijkt me niet helemaal de juiste oplossing had je beter een vorm van compensatie kunnen kiezen, waar dan je eigen account mogelijk nadeel van zou ondervinden, maar waardoor je je wel je eigen fout compenseert.
 
Reactiescore
1.380
@Against All Odds voor iemand die "niet meer speelt" ben jij wel behoorlijk actief aan het volgen en posten zeg :O
misschien omdat ik met dit team ook W74 speel en alles mee krijg plus pm berichten van qqeezz spelers over dit akkefietje.

@Gilfoyle er is een heel ander akkoord gemaakt vraag stijn maar. Beetje overleg met het team had gekund die hebben al het werk erin gestopt wat in een klap aan diggelen is terwijl er geen dorp verloren was met jullie ;)

Maar ik ben al afgekoeld ;0 kon het alleen niet laten want het was een stab :cool:
 
Reactiescore
1.380
Nja dan is het je eigen fout om toch die DEF te sturen lijkt mij ... met dan ineens die DEF terugtrekken zadel je wel iemand anders daarmee op. Snap wel dat dat als stab ervaren kan worden. Lijkt me niet helemaal de juiste oplossing had je beter een vorm van compensatie kunnen kiezen, waar dan je eigen account mogelijk nadeel van zou ondervinden, maar waardoor je je wel je eigen fout compenseert.

het was niet dat er geen os mocht komen het stond er anders dus dan is het heel zuur maargoed sommige mensen doen radicale dingen zonder overleg haha.
Heb ik heel soms ook een handje van en dan denk ik oeps wat heb ik gedaan.

@Gilfoyle is je allang vergeven maar kwam echt als een moker op ons vandaar die reactie en zeker omdat het direct gedaan werd zonder enig overleg
 

Deleted User - 487924308

Guest
@Gilfoyle er is een heel ander akkoord gemaakt vraag stijn maar. Beetje overleg met het team had gekund die hebben al het werk erin gestopt wat in een klap aan diggelen is terwijl er geen dorp verloren was met jullie ;)

Maar ik ben al afgekoeld ;0 kon het alleen niet laten want het was een stab :cool:
Zoals ik al zei heeft Illertilo inderdaad niet gecommuniceerd met ons omdat wij niet van plan waren om nog actief te spelen. Ik weet dat ik wat te snel gereageerd heb maar ik deed enkel wat mij het beste leek op dat moment, met de informatie die ik toen had. Ik ga me vanaf vandaag ook gewoon buiten w71 stamchats en dergelijke houden zodat zo'n dingen niet meer kunnen voorkomen :)

Het is ook heel terecht dat je boos op me bent martijn, snap ik volledig. Ik wou gewoon even verduidelijken hoe dit gebeurd is zodat FireFox.. niet als stab acc gezien wordt :)

PS: Het akkoord met QQ is inderdaad wat onduidelijk, Daar staat in dat we niet alle def bij jullie mogen neerzetten. Ik verstond daaronder geen def, maar andere verstaan daaronder wel wat def maar niet alles :)
 

DeletedUser79704

Guest
Zoals ik al zei heeft Illertilo inderdaad niet gecommuniceerd met ons omdat wij niet van plan waren om nog actief te spelen. Ik weet dat ik wat te snel gereageerd heb maar ik deed enkel wat mij het beste leek op dat moment, met de informatie die ik toen had. Ik ga me vanaf vandaag ook gewoon buiten w71 stamchats en dergelijke houden zodat zo'n dingen niet meer kunnen voorkomen :)

Het is ook heel terecht dat je boos op me bent martijn, snap ik volledig. Ik wou gewoon even verduidelijken hoe dit gebeurd is zodat FireFox.. niet als stab acc gezien wordt :)
stijn die niet communiceerd??? geloof ik niets van!
 

Deleted User - 487924308

Guest
stijn die niet communiceerd??? geloof ik niets van!
Het ergste was nog dat stijn een avatar deed, verdween toen ik hem het meest nodig had :( Had hij online geweest gisteravond was deze discussie wss helemaal niet nodig, maar nu moest ik handelen met maar brokjes info waardoor ik eerst het acc QQ en daarna AAO benadeelde. Maar elke andere dag is hij wel 24/7 online om te spammen hoor :eek:
 
Reactiescore
5.592
Een miscommunicatie (lees: geen communicatie) binnen de acc chat van een reeds gespeelde wereld heeft geleid tot deze toch wel zeer vervelende situatie.

Elias kon in dit alles praktisch niks meer goed doen, aangezien het kwaad al gebeurd was. De deff radicaal terug trekken zonder overleg was misschien te abrupt, maar wel het meest eerlijke naar het akkoord met QQ toe.

Martijn en de rest van Against all odds hebben deze wereld heel veel voor ons gedaan. Het is jammer dat deze miscommunicatie leidt tot een toch zeer vervelende situatie, ondanks dat de wereld al gespeeld is. Er is 0,0 intentie geweest vanuit Elias om zowel QQ of AAO te benadelen. De zeer zwakke communicatie binnen het team mag idd ons verweten worden. Hier moet ik wel bij zeggen dat Stijn (illerilo oid) als enige nog op FF speelt en Elias en de rest van het team including mezelf al weken niet meer hebben gelogd. Stijn heeft het dus niet nodig geacht ons in te lichten over de deal. Zodra er (dagenlang) om deff gevraagd werd bij Elias en mij, heeft Elias dit uiteindelijk gedaan (zonder van enig deal te weten).Dus dat de communicatie schroef is, is niet gek in mijn ogen.

Ten eerste vanuit FF, de welgemeende excuses voor de vervelende situatie. We hadden dit kunnen voorkomen door op voorhand aan AAO duidelijk te maken dat we een vlaggendeal met QQ hadden. Al was dit voor ons vrij lastig, aangezien wij hier niet expliciet van op de hoogte waren.

Een hele hoop drama voor een al gespeelde wereld, het beste wat we kunnen doen is AAO hierop compenseren op een denkbare manier. Geen idee hoe dit eruit komt te zien.
Mij nie bellen btw want ik speel hier niet meer, maar de naam van ons acc verdedigen neem ik altijd wel even de tijd voor.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.452
De deff radicaal terug trekken zonder overleg was misschien te abrupt, maar wel het meest eerlijke naar het akkoord met QQ toe.
Dus jullie zetten een vlaggendeal boven een account met wie jullie maandenlang hebben samengewerkt?:p
Beetje apart
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Snap sws niet dat Taow met de huidige situatie nog dealtjes gaat lopen maken
Wilde Firefox gewoon de kans geven wat vlaggen te farmen, gezien ze dat ons vroegen. Zelfde verhaal met ChuChu, Amen, etc. Hebben die gasten toch een boost voor hun account overgehouden aan deze wereld.
 
Reactiescore
3.452
Wilde Firefox gewoon de kans geven wat vlaggen te farmen, gezien ze dat ons vroegen. Zelfde verhaal met ChuChu, Amen, etc. Hebben die gasten toch een boost voor hun account overgehouden aan deze wereld.
Dus in ruil voor vlaggen farmen mag je je oude stamgenoten niet meer helpen,klinkt meer als een leuke deal voor Taow dan voor de rest? Ofnie?
Het zal wel allemaal
 
Reactiescore
5.592
Dus jullie zetten een vlaggendeal boven een account met wie jullie maandenlang hebben samengewerkt?:p
Beetje apart
Ik heb idd aangegeven dat er Vlaggen gefarmd moest worden, maar ik speel niet dus dat “jullie” mag je al weg laten. Deze deal is ook buiten mijn weten om gemaakt.

Maar nee, AAO als stamgenoot staat normaliter boven vlaggen :)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dus in ruil voor vlaggen farmen mag je je oude stamgenoten niet meer helpen,klinkt meer als een leuke deal voor Taow dan voor de rest? Ofnie?
Het zal wel allemaal

Geen flauw idee wie die deal maakt, noch ermee akkoord gaat.
 
Reactiescore
1.542
Maakt niet uit want ook zonder FF kunnen 3/4 van de edels op block ok. ;)
 
Bovenaan