[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Reactiescore
693
Mag ik er op wijzen dat ik eigenlijk Rukurt niet naar voor heb geschoven? Ik stond op Mike, maar wou mij relevant in de lynchstemming mengen. Geen achtergrondstemmen en alle kaarten op tafel leggen, zouden meer spelers moeten doen. Eerst werd het dan Lyonn, toen ik zag dat Mike op Lyonn stemde werd het Rukurt. Beetje makkelijk om mij als de schuldige van een goedjesdood aan te wijzen, terwijl ik gewoon logisch redeneerde en daarnaar handelde.

Ik blijf erbij, Mike moeten we hebben.

EDIT: @Sule Silmad wat denk jij van die uitspraken van Mike? Ik tel al 3x dat hij zich uitspreekt alsof hij een wolf is.
Ik blijf er ook bij. Tot zolang jij enkel mij als verdachte/wolf neerzet en niemand anders, dan ben jij mijn hoofdverdachte.
Vergeet niet dat als ik doodga, jij op mij blijft staan en je hebt geen andere targets genoemd, dan wijzen alle vingers naar jou.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Om even op Riprobin te reageren ook, ik heb Fam vorig potje ook hard zitten verdedigen toen we beide goedje waren. Dus dit zegt helemaal niets over mij ik dit nu weer doe omdat ik wederom overtuigd ben.
Dit maakt de reactie van @materlotti (of het negeren van mijn vraag) niet minder interessant :redface:
 
Reactiescore
1.383
Jezus wat een makke lammetjes lopen d’r hier rond. Anthraxxol ben je nou echt zo dom of doe je alleen maar zo? Ik maak een post waarin ik naar je vraag WAAROM je op scmegers stemt, vervolgens in m’n post daarna laat ik alleen je post ziet die er toe doen wat betreft DATZELFDE ONDERWERP. Dan doet het er toch niet toe wanneer jij poep of pies zegt of een scheet laat? Dan doet het er toch ALLEEN maar toe wanneer JIJ een post maakt over DAT ONDERWERP. Waarom zit je zo op mij te tunnelen om de reden dat ik zaken die totaal NIET VAN BELANG zijn wat betreft die/dat verdenking van jou/onderwerp weglaat? Voorgaande keren als ik het duidelijk aan je heb uitgelegd zeg je er niks op en blijf je er maar op het eerste door hamert. Dit is het laatste wat ik hier vuil aan ga maken. En mocht je er op doorgaan vermoed ik bijna dat er een anonieme beuk in het spel is gestopt want je raaskalt en zit in een tunnel richting Mongolië waar ik je al meerdere stopstations heb aangeboden maar die heb je allemaal genegeerd tot nu, dit is de laatste? @anthraxxol @Sule Silmad
 
Reactiescore
534
Jezus wat een makke lammetjes lopen d’r hier rond. Anthraxxol ben je nou echt zo dom of doe je alleen maar zo? Ik maak een post waarin ik naar je vraag WAAROM je op scmegers stemt, vervolgens in m’n post daarna laat ik alleen je post ziet die er toe doen wat betreft DATZELFDE ONDERWERP. Dan doet het er toch niet toe wanneer jij poep of pies zegt of een scheet laat? Dan doet het er toch ALLEEN maar toe wanneer JIJ een post maakt over DAT ONDERWERP. Waarom zit je zo op mij te tunnelen om de reden dat ik zaken die totaal NIET VAN BELANG zijn wat betreft die/dat verdenking van jou/onderwerp weglaat? Voorgaande keren als ik het duidelijk aan je heb uitgelegd zeg je er niks op en blijf je er maar op het eerste door hamert. Dit is het laatste wat ik hier vuil aan ga maken. En mocht je er op doorgaan vermoed ik bijna dat er een anonieme beuk in het spel is gestopt want je raaskalt en zit in een tunnel richting Mongolië waar ik je al meerdere stopstations heb aangeboden maar die heb je allemaal genegeerd tot nu, dit is de laatste? @anthraxxol @Sule Silmad

Waarom tag je mij hierin?
 
Reactiescore
1.383
Deze bedoel je? Hij slaat inderdaad wat posts over. Een aantal daarvan wel net voordat hij die screen post, dus misschien was die al eerder gemaakt? Wat is de uitleg van @Speeder. hierop? Het is inderdaad op zijn minst opvallend
OooOoh deze post ben Je zeker ‘beWusT’ vergeten he!’n want het past niet in jouw straatje meer!!! Ik ga mn stem op jOu zetten!!!!
 
Reactiescore
534
OooOoh deze post ben Je zeker ‘beWusT’ vergeten he!’n want het past niet in jouw straatje meer!!! Ik ga mn stem op jOu zetten!!!!

Gaat het goed met je? Ik zeg enkel dat het opvallend is en vraag om uitleg. Je uitleg kan ik me in vinden, dus niks meer aan de hand.
 
Reactiescore
1.659
Jezus wat een makke lammetjes lopen d’r hier rond. Anthraxxol ben je nou echt zo dom of doe je alleen maar zo? Ik maak een post waarin ik naar je vraag WAAROM je op scmegers stemt, vervolgens in m’n post daarna laat ik alleen je post ziet die er toe doen wat betreft DATZELFDE ONDERWERP. Dan doet het er toch niet toe wanneer jij poep of pies zegt of een scheet laat? Dan doet het er toch ALLEEN maar toe wanneer JIJ een post maakt over DAT ONDERWERP. Waarom zit je zo op mij te tunnelen om de reden dat ik zaken die totaal NIET VAN BELANG zijn wat betreft die/dat verdenking van jou/onderwerp weglaat? Voorgaande keren als ik het duidelijk aan je heb uitgelegd zeg je er niks op en blijf je er maar op het eerste door hamert. Dit is het laatste wat ik hier vuil aan ga maken. En mocht je er op doorgaan vermoed ik bijna dat er een anonieme beuk in het spel is gestopt want je raaskalt en zit in een tunnel richting Mongolië waar ik je al meerdere stopstations heb aangeboden maar die heb je allemaal genegeerd tot nu, dit is de laatste? @anthraxxol @Sule Silmad

Ik ben ook klaar met jou je liegt en bedriegt. Je kan enkel nog je geloofwaardigheid redden door eens een wolf te vangen die ik nog niet gevangen heb.
 
Reactiescore
993
bosbietje
 
Reactiescore
1.383
Ik ben ook klaar met jou je liegt en bedriegt. Je kan enkel nog je geloofwaardigheid redden door eens een wolf te vangen die ik nog niet gevangen heb.
Daarmee blijf ik bij mn stem van gister Lyonn. Is alleen actief voor de lynch en hoopt dan niet weggestemd te worden. De ander die gaat vandaag doodvallen aan inactiviteit en ik hoop niet dat daar tot vanavond mee gewacht gaat worden?
 
Reactiescore
971
Westkip:
Vooral die onmiddellijke en gemakkelijke aanval op miketijger springt er voor mij eerlijk gezegd uit. Het lijkt wel alsof hij als wolf denkt: "mooi zo, gisteren lekker veel goedjes eruit geknald dus laten we maar snel en impulsief op miketijger springen". Ik zag ook dat er direct een paar gevolgd waren dus ofwel zijn dat gemakkelijk meeloopstemmetjes, want het blijft mij een raadsel waarom miketijger überhaubt zo verdacht is.

Sorry maar ik begrijp jou niet. Je maakte gisteren ook zo'n rare opmerking over mijn activiteit, dat ik zogezegd op de achtergrond probeerde te blijven, terwijl ik gewoon overduidelijk actief was én impact op het spel had. Nu dit weer ... ? Ik stond gisteren in eerste instantie op Mike, en Mike maakte opnieuw een verdachte post, dus ik stem zeker niet snel en impulsief op Mike. Dit is opnieuw goedkope argumentatie en ligt in lijn met het vorige wat je over mij had te zeggen.
Vind eerder de theorie richting Matterloti goedkoop.
Heb sowieso het idee dat er véél te makkelijk mee gelopen word op andermans stemmen. Waar brengt ons dat de afgelopen 2 dagen? Rakelings naast. Met als grote kapitein Westkip.

En wat voor flauwekul is dit opeens? Dit is ook echt goedkoop. Ja, ik was de 'kapitein' bij de lynch van Meister, maar gisteren bij Rukurt was ik dat zeker niet. Ik wou wolfje Mike eruit, gezien niemand wou volgen, besloot ik relevant te stemmen en zodoende op Lyonn te gaan, die als een dweil aan het spelen was. Toen ik zag dat Mike op Lyonn stemde, besloot ik - gezien mijn argwaan ten opzichte van Mike - op Rukurt te stemmen. Snap niet dat je met deze nonsens afkomt, zeker omdat ik dit gisteren voor jou reeds extra had verduidelijkt.
Ik blijf er ook bij. Tot zolang jij enkel mij als verdachte/wolf neerzet en niemand anders, dan ben jij mijn hoofdverdachte.
Vergeet niet dat als ik doodga, jij op mij blijft staan en je hebt geen andere targets genoemd, dan wijzen alle vingers naar jou.

Ik heb nog bedenkingen bij andere spelers geuit. Voor mij ben jij nu gewoon het eerste puzzelstukje dat gelegd moet worden. Ik zit vandaag de hele dag op kantoor, ik beloof evenwel plechtig om vanavond nog alles eens goed onder de loep te nemen (misschien komen @chmegers en / of @altijd bezig zelfs nog voor de dag ???) . De bovenstaande duo-fixatie van Marlotti en Sule op mij vind ik alvast uiterst frappant.
 
Reactiescore
3.536
Eerste dag voerde hij de stemmen richting Meister aan, die voor zover een wolf weet goedje was. Tweede dag loopt hij mee op weeral een goedje. En dag 3 durft hij direct na de deadline een stem neer te zetten in de hoop dat de rest weer volgt als makke lammetjes. Omdat dat in het algemeen al 2 dagen lukt.

Dus je vind Westkip verdacht omdat hij 1 stemming geleid heeft op een goedje en 1x meeliep op een goedje.

Maar je verdedigd wel Materlotti die dag 1 meeliep op een goedje en dag 2 de stemmen geleid heeft op een goedje.

Hun stem gedrag is dus blijkbaar identiek hetzelfde met als enige verschil Westkip actief zoekt naar wolven en Materlotti makkelijke slachtoffers die al verdacht werden opnoemt als zijn verdachte. Zoals Fam en Anthraxxol.

Je spreekt jezelf heel erg tegen nu.

Ik verdedig niemand, zeg alleen dat ik de theorie goedkoop vind en er niet in mee ga.

De theorie op Materlotti is veel en veel meer dan wat jij op Westkip brengt.
 
Reactiescore
545
gisteren niet meer van gekomen zoals jullie wel gemerkt zullen hebben, zal maar beginnen met de verdenking van antra op mij.

Waar gaat het dus allemaal om, om mijn post over wie de BM zou moeten zijn. De post er vlak voor heb ik er ook bij gezet omdat deze ook van belang is, aangezien ik die pas kon zien nadat ik mijn BM stem plaatste.

Waarom ga je om iemands mening vragen over iemand die nog niet gepost heeft? Welke meerwaarde heb je hieraan?
Wat fijn dat ik terug tijd heb om mee te doen,
Ik heb geen idee wie tegenwoordig de beste wolvenvangers zijn, een hoop onbekende namen in de deelnemerslijst. Vandaar kan ik geen keuze maken op basis van sterke potjes in nabije verleden, maar dus een keuze op basis van de potjes die ik laatst meedeed. Vandaar een stem voor

Calamus Incendium

.TimeforplanB kon hem ook wel verdienen op basis van die potjes, maar liet in zijn posts in dit potje al zien niet veranderd te zijn en argumentatie overbodig te vinden. Vandaar mijn voorkeur voor calamus.

Zelf mogen BM stemmen ook zeker richting mij komen, zou extra motivatie zijn om terug elke dag de stemmig in excel bij te houden en een overzicht mee te geven.

Wat kan ik hier over vertellen, wel wat er in het bericht staat... Als jullie me echt niet kunnen volgen, over dat CI een goeie wolvenvanger is, en dat Time ook vaak goed zit, maar doordat hij geen argumenten geeft nooit genoeg mensen overtuigt om mee te gaan in zijn visie. Bekijk dan eens potje "biggetjes van wakkerdam" één van de laatste potjes waarin ik meespeelde.
Bekijk het als volgt, iedereen maakt constant verbanden op zoek naar wolven, en houd het in gedachten wanneer iemand een verdachte post maakt,
sommigen zijn hier erg goed in en halen er op die manier bijna altijd de wolven uit, de befaamde wolvenvangers.
Maar het ding is, je kan als het je vaakt lukt om wolven te vangen, kan je twee dingen doen, je kan je verbanden en verdachte posts van andere mensen zelf gaan posten en er uitleg bij plaatsen, met als nadeel dat de persoon die de fout maakte er rekening mee kan houden en op kan inspelen maar met als voordeel dat iedereen zich ook bewust is van de reden waarom die andere speler verdacht is. CI was voor mij zo'n soort speler.
Of je kan het allemaal voor jezelf houden, 's avonds op een wolf stemmen, maar niemand overtuigen om mee er op te stemmen. Voor mij was Time zo'n speler.

Toen ik de post echter plaatste, zie ik Time zijn post met vraag aan Lyonn. Die post van Lyonn was een verdachte post, en doordat Time erop reageerde in plaats van het voor zichzelf te houden plaatst Time zichzelf dus in de eerste categorie in plaats van de tweede, aangezien ik lang niet meer gespeeld heb besluit ik dus in de toekomst time het voordeel van de twijfel te gunnen dat hij tegenwoordig op een andere, in mijn ogen betere manier speelt.

Euhm, potje is net begonnen. Wat lul jij nou weer

Ik was initieel niet van plan te zeggen dat ik zie dat time tegenwoordig anders speelt, maar aangezien time het uitdrukkelijk zegt, besluit ik dus maar even te posten dat ik inzie dat hij niet meer speelt zoals een maand terug. Vandaar dus de volgende post.

Toen ik hem poste en daarna pas je vraag aan leon zag merkte ik dat mijn oordeel inderdaad wat overhaast gevallen is.

En hier komt dan anthraxxol zijn zogenaamde vangst.

wat een hoop geblaat weer. echt weer zo typerende dag 1 wolvenpost
tja het is niet moeilijk wolven te vangen als je een wolfdar heb

Deze post lees ik nog voor mijn lange inactiviteit (mijn oprechte excuses, het is echt druk) Maar ik vind deze post niet eens de moeite om op te reageren. Voor mij betreft gewoon een trol post, antra maakt constant zo'n inhoudsloze posts (dit deed hij al tijdens mijn laatste potje voor mijn lange examen-afwezigheid) . Dus besluit hem gewoon te negeren.

Nu ik echter terug ben merk ik dat hij dit is blijven posten, dus daarom hier maar even mijn uitleg voor je @anthraxxol
 
Reactiescore
941
Dus je vind Westkip verdacht omdat hij 1 stemming geleid heeft op een goedje en 1x meeliep op een goedje.

Maar je verdedigd wel Materlotti die dag 1 meeliep op een goedje en dag 2 de stemmen geleid heeft op een goedje.

Hun stem gedrag is dus blijkbaar identiek hetzelfde met als enige verschil Westkip actief zoekt naar wolven en Materlotti makkelijke slachtoffers die al verdacht werden opnoemt als zijn verdachte. Zoals Fam en Anthraxxol.

Je spreekt jezelf heel erg tegen nu.



De theorie op Materlotti is veel en veel meer dan wat jij op Westkip brengt.

Ja hoor rukurt was een makkelijk slachtoffer die al verdacht was.
Bovendien was Meister de welp dus dat was geen goedje.

Ben jij eigenlijk het potje aan het volgen? Je volledige argumentatie zit er gewoon volledig naast.
 
Reactiescore
3.536
Ja hoor rukurt was een makkelijk slachtoffer die al verdacht was.
Bovendien was Meister de welp dus dat was geen goedje.

Ben jij eigenlijk het potje aan het volgen? Je volledige argumentatie zit er gewoon volledig naast.

Laat ik het zo zeggen. Slechtjes wisten ook niet dat Meister welp was en gingen er dus vanuit het een goedje was.

Dus mijn punt blijft identiek hetzelfde. Ik snap dat je de argumentatie tegen je wilt afdoen als onzin zodat zo weinig mensen meevolgen op je. Moest ik een wolf zijn zou ik wellicht hetzelfde doen in jouw situatie.
 

Deleted User - 487971361

Guest
Ik snap oprecht niet waarom niet meer mensen Sule Silmad aan de tand voelen.
Vvhaaren lekt vorige potje volledige wolvenlijst. Huidige spelleiding was daar van op de hoogte. Lijkt me dus 90%+ kans dat ze hem dit potje niet weer wolf maken?
Noemt hier Vvhaaren goedje, zet zijn BM stem op hem en een dag later zelfs zijn lynchstem op. Opeens compleet gedraaid.
Mooi en jammer tegelijkertijd. Komen op deze manier helaas niet veel verder, maar wel een welpje van de trein gemikkerd.
Dit soort uitspraken, niet alleen bij Sule Silmad trouwens, wekken bij mij argwaan op. Dit is iets zeggen om het zeggen. Voegt vrijwel weinig toe en doet dus lijken alsof je het jammer vind.

Vervolgens zie ik al 3x dat Sule Silmad mensen aanzet om te gaan hinten/claimen naar hun rol. Dat mag niet volgens de regels. Extra goedjes dood zou goed uitpakken voor de wolven.
Is dit een subtiele hint naar je rol?
Maak snel een rebus?
Wat ik zo even snel kan terugvinden:

Cnegers was de eerste, laatste en enige die op Itsdash heeft gestemd (dag 1)
Voor de rest zie ik vrijwel geen interacties die tegen itsdash ingaan. Enkel eventjes met speeder over zijn afwezigheid.

Wie is dit geweest??

Verder nog het heel actief weergeven van de lynchlijst op dag 1 en vervolgens geen weerwoord hebben op het punt dat ik zei dat hij infectiewolf zou kunnen zijn. Die kan volgens de instellingen op ieder moment infecteren. Als hij dus weet dat hij de lynch is, gaat hij snel iemand infecteren mocht hij gelyncht worden. Vandaar dat het zeer verdacht is om lynchlijstjes bij te houden.
Daarnaast is hij nog gered van de lynch in de laatste 12 minuten door stemmen van Materlotti, Speeder en The Selfmade Man. Nu verdedigt en volgt hij Materlotti met zijn aanval op Westkip (onbegrijpelijk voor mij waarom Westkip). Zou dus goed kunnen dat Materlotti en Sule Silmad samen wolf zijn. Speeder verdenk ik niet zo momenteel maar The Selfmade Man weer wel.
 
Bovenaan