[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Reactiescore
941
Zielepiet <3


Jij speelt totaal anders dan dat ik van je gewoon ben. Het enige dat je doet is je verexcuseren voor feestjes. Je bent dit potje niet aanheft zoeken.

Materlotti


Ja, klopt volledig. Omdat ik nu we weer dingen mogen doen inderdaad een weekend in de Ardennen zat dus pas zondagavond kon posten, en gisterenavond had ik een barbecue dus heb ik voor ik vertrok rond 18 uur nog een theorie richting rukurt gepost. Ik zit niet elke week elke avond achter mijn pc, dus tuurlijk speel ik dan anders. Een beetje een dwaas argument want ik doe tenminste nog mijn best om mee te denken in tegenstelling tot jou.
 

DeletedUser17472

Guest
Ja, klopt volledig. Omdat ik nu we weer dingen mogen doen inderdaad een weekend in de Ardennen zat dus pas zondagavond kon posten, en gisterenavond had ik een barbecue dus heb ik voor ik vertrok rond 18 uur nog een theorie richting rukurt gepost. Ik zit niet elke week elke avond achter mijn pc, dus tuurlijk speel ik dan anders. Een beetje een dwaas argument want ik doe tenminste nog mijn best om mee te denken in tegenstelling tot jou.
Makkelijk excuus. Maar als ik op zondag gewandeld heb en inderdaad werkzaamheden heb, wordt dat als wolfs gezien. Er wordt hier een beetje gemeten met twee maten zo.

En sorry, ik vind dat je toch weinig nuttige inbreng hebt, dat is echt anders dan anders.
 
Reactiescore
1.659
Ik kan je helemaal volgen fam. Goed gevangen die materlotti.
Theorie makrn en dan niet meer online komen. Daarna legt hij de schuld bij oa de makkelijke meelopers. Maar mijn gevangen alternatieven wijt hij geen woord aan.

Het is me duidelijk hoe de verhoudingen liggen
 
Reactiescore
1.773
Dag 3
Liefste dagboek,

Gisteren was een heel hectische dag. Maar gelukkig heb ik toch lekker geslapen. Deze morgen werd ik wakker en het kamp lag er vredig bij. Ik wandelde naar de sanitaire tent en kwam voorbij de tent van onze groepsleider materlotti. Een vieze stinkende walm drong mijn neusgaten binnen. Ik voelde mijn hart sneller gaan. Toch niet wéér een slachtoffer?

In paniek liep ik de tent binnen. Daar lag hij. Met een plas naast zijn bed dat even goudkleurig was als zijn haar.

Materlotti had in zijn bed geplast.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
941
Oke goed, gisterenavond heb ik een theorie geplaatst richting rukurt omdat ik wist dat ik die avond er niet zou zijn (wegens de bbq) en ik vind dat je als kampleider wat verantwoordelijkheid moet nemen dus ik heb gegokt en verloren, want rukurt was helaas een burger. Als wolf zou het voor mij veel gemakkelijker geweest zijn om niets te doen, lekker een stemmetje te plaatsen zoals jullie doen op een random persoon (@famdecibel ) die de stemming 0,0 beïnvloedt en zo gewoon alles mooi te ontwijken.

Prima, nu we dit even uit de weg hebben gewerkt kunnen we verder kijken naar de effectieve wolven, want ik zie hier vooral een front van 2 potentiële wolven die de tegenaanval aan het inzetten zijn tegen mij.

Om nu verder te gaan waarom ik famdecibel en westkip verdacht vind:

Famdecibel:
Vorig potje heel erg aanwezig (als ziener), reageerde op alles en nog wat en speelde om eerlijk te zijn zelfs vrij intelligent. In dit potje doet ze volledig het omgekeerde. Ze onttrekt zich volledig van het spel en zet gewoon een lynch stem op iemand compleet random die ze al heel het potje aan het tunnelen is (AB). Ze is ook heel erg aanwezig in discord en ook gewoon op het TW forum in het algemeen, maar in dit topic post ze amper iets en leest ze gewoon wat mee.

Westkip:
Vooral die onmiddellijke en gemakkelijke aanval op miketijger springt er voor mij eerlijk gezegd uit. Het lijkt wel alsof hij als wolf denkt: "mooi zo, gisteren lekker veel goedjes eruit geknald dus laten we maar snel en impulsief op miketijger springen". Ik zag ook dat er direct een paar gevolgd waren dus ofwel zijn dat gemakkelijk meeloopstemmetjes, want het blijft mij een raadsel waarom miketijger überhaubt zo verdacht is.

We zijn momenteel echt niet goed bezig en zitten hier gewoon elkaar een beetje uit te moorden zonder reden. Aan het jagerschot en heksendrankje te zien heeft niemand echt een idee. Ik stel dan ook voor dat we niet impulsief gaan stemmen (zoals op miketijger) maar beter goed nadenken en niet op de eerste de beste te gaan op goed geluk. Met de informatie die we nu hebben en alle goedjes die er al uitliggen kunnen we ver geraken.

Daarom roep ik iedereen op om de posts van famdecibel en westkip nog eens goed te overlopen en te zien of jullie daar iets kunnen uit afleiden.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Even tussendoor voor ik verder ga met reageren op citaten. Fam is voor mij wederom duidelijk een goedje. Vind de argumentatie van actief of niet actief in dat en dit potje onzin. Kom met wat beters aub.
Famdecibel:
Vorig potje heel erg aanwezig (als ziener), reageerde op alles en nog wat en speelde om eerlijk te zijn zelfs vrij intelligent. In dit potje doet ze volledig het omgekeerde. Ze onttrekt zich volledig van het spel en zet gewoon een lynch stem op iemand compleet random die ze al heel het potje aan het tunnelen is (AB). Ze is ook heel erg aanwezig in discord en ook gewoon op het TW forum in het algemeen, maar in dit topic post ze amper iets en leest ze gewoon wat mee
@materlotti hoe kijk je dan tegen de zeer snelle reactie van @JokersBrain op mijn eerste stem? Maakt hem dat volgens jou ook verdacht?
 
Reactiescore
3.537
Westkip gaat voor Miketijger. Vind het degelijke argumentatie. Hij zoekt goed mee zoals die o.a ook deed op lynch dag 1. Fam is Fam zoals we haar kennen. So what? Ze is eens 2 dagen minder actief, heeft iedereen wel eens als goedje of als slechtje. Daar kan je echt niks uit afleiden. Om even op Riprobin te reageren ook, ik heb Fam vorig potje ook hard zitten verdedigen toen we beide goedje waren. Dus dit zegt helemaal niets over mij ik dit nu weer doe omdat ik wederom overtuigd ben.

Wat inderdaad opvalt is wat Fam en Antraxxol opmerken. Je (Materlotti) bijdrage is zeer beperkt en je maakt het jezelf altijd makkelijk voorlopig. Zoals o.a theorie plaatsen op Ruktur die goedkoop was maar wel steek hield vervolgens hele avond niet online komen of dat nu door drukte is of niet valt niet te checken. Het 1 sluit het ander ook niet uit.

Vervolgens kom je met veel oneliners wat we niet van je gewoon zijn zoals Fam zegt is je gedrag anders dan gewoonlijk. Ook nu pak je er makkelijke targets uit, Fam omdat vele haar al verdenken dus niemand zal jouw er de blame van geven als ze goedje is, same voor Antraxxol. En wrm je al de hele tijd achter Westkip zit is mij ook nog niet geheel duidelijk. Eerder noemde je hem een vrij passieve speler en je hem daarom verdacht vond terwijl hij best heel actief had gespeeld toen. Dat is niet de Materlotti die we kennen maar een wolf die slachtoffers probeert te creëren.

Om het in Glenn zijn woorden te zeggen, het is niet slim om op JokersBrain te gaan want dan heb je hem sws ook tegen je. Nauw, Materlotti noemde mij eerder al een goedje. Wat niet zo onverstandig is als wolf. Ook Sule noemde hij meermaals een goedje, wat natuurlijk handig is omdat Sule paar x lynch dreigde te worden, als wolf weet je ofc dat hij geen slechtje is en zo win je vertrouwen bij de rest omdat jij het weer goed had en zag aankomen.

Inhoudelijk sluit ik mij aan bij Anthraxxol zijn post hierboven. Wolven gaan de eerste paar dagen vrij inactief spelen en zich verstoppen onder het alibi dat er nog niet zo veel gebeurd is en dat ze moeilijk een theorie kunnen vormen met het weinige materiaal dat er is. Als ik dit dan omgekeerd bekijk zijn spelers als Joker en Sule voor mij eerder aan de goedjeskant. Eigenlijk moeten we vooral kijken naar goede spelers die zich nu meer op de achtergrond houden. Zoals Joker al zei komen we dan uit bij een Westkip, Time, Speeder maar voor mij past rukurt bijvoorbeeld ook zeker in dat plaatje.

Reddingsactie op Sule zou er wel heel dik op liggen. Het enige dat ik gezegd heb is dat ik de verdachtmaking richting Sule heel sterk overdreven vond en daarom ben ik gevolgd op Meister. Gelukkig maar want nu ligt de Welp eruit. Zoals meermaals aangegeven hier, Sule heeft momenteel niet de allerbeste reputatie op vlak van WvW dus ik schat de kans heel laag in dat hij als wolf direct dit soort ongein uithaalt. Moest hij wolf zijn gok ik dat hij eerder de eerste dagen afwachtend gaat spelen om het zeker niet weeral allemaal te gaan verpesten.

Zeker een gelukstreffer maar toch mooi dat we hem al direct ontmaskerd hebben. Beetje sneu voor hem dat hij in zijn eerste potje een leuke rol krijgt en er dan direct uitgeflikkerd wordt haha.

Hier wat oneliners. Voor mij voorlopig ook Materlotti.
 
Reactiescore
941
Westkip gaat voor Miketijger. Vind het degelijke argumentatie. Hij zoekt goed mee zoals die o.a ook deed op lynch dag 1. Fam is Fam zoals we haar kennen. So what? Ze is eens 2 dagen minder actief, heeft iedereen wel eens als goedje of als slechtje. Daar kan je echt niks uit afleiden. Om even op Riprobin te reageren ook, ik heb Fam vorig potje ook hard zitten verdedigen toen we beide goedje waren. Dus dit zegt helemaal niets over mij ik dit nu weer doe omdat ik wederom overtuigd ben.

Wat inderdaad opvalt is wat Fam en Antraxxol opmerken. Je (Materlotti) bijdrage is zeer beperkt en je maakt het jezelf altijd makkelijk voorlopig. Zoals o.a theorie plaatsen op Ruktur die goedkoop was maar wel steek hield vervolgens hele avond niet online komen of dat nu door drukte is of niet valt niet te checken. Het 1 sluit het ander ook niet uit.

Vervolgens kom je met veel oneliners wat we niet van je gewoon zijn zoals Fam zegt is je gedrag anders dan gewoonlijk. Ook nu pak je er makkelijke targets uit, Fam omdat vele haar al verdenken dus niemand zal jouw er de blame van geven als ze goedje is, same voor Antraxxol. En wrm je al de hele tijd achter Westkip zit is mij ook nog niet geheel duidelijk. Eerder noemde je hem een vrij passieve speler en je hem daarom verdacht vond terwijl hij best heel actief had gespeeld toen. Dat is niet de Materlotti die we kennen maar een wolf die slachtoffers probeert te creëren.

Om het in Glenn zijn woorden te zeggen, het is niet slim om op JokersBrain te gaan want dan heb je hem sws ook tegen je. Nauw, Materlotti noemde mij eerder al een goedje. Wat niet zo onverstandig is als wolf. Ook Sule noemde hij meermaals een goedje, wat natuurlijk handig is omdat Sule paar x lynch dreigde te worden, als wolf weet je ofc dat hij geen slechtje is en zo win je vertrouwen bij de rest omdat jij het weer goed had en zag aankomen.

Hier wat oneliners. Voor mij voorlopig ook Materlotti.

Mijn theorie op Dash vorige ronde was ook vrij goedkoop en dat wat uiteindelijk gewoon een wolf. Niet geschoten is altijd mis en of je die theorie nu goedkoop vond of niet maakt mij niet veel uit. Het is in elk geval één van de meer uitgebreide theorieën die ik hier al gezien heb en het feit dat er 6 mensen gewoon blindelings op gevolgd zijn bewijst dat het niet een "goedkope theorie was zoals jij hier neerschrijft.

Ik ga niet ontkennen dat mijn bijdrage vrij beperkt is. De redenen daarvoor heb ik al gegeven. Ik kan niet elk potje op alles en iedereen reageren zoals ik de vorige 2 potjes wel vaak gedaan heb. Als dat een reden is om mij eruit te kegelen, doe gerust.
 
Reactiescore
534
Vind eerder de theorie richting Matterloti goedkoop.
Heb sowieso het idee dat er véél te makkelijk mee gelopen word op andermans stemmen. Waar brengt ons dat de afgelopen 2 dagen? Rakelings naast. Met als grote kapitein Westkip.
 
Reactiescore
3.537
Vind eerder de theorie richting Matterloti goedkoop.
Heb sowieso het idee dat er véél te makkelijk mee gelopen word op andermans stemmen. Waar brengt ons dat de afgelopen 2 dagen? Rakelings naast. Met als grote kapitein Westkip.

Dus als alle wolven telkens meelopen op een medewolf die lynch dreigt te worden moeten we er van af stappen omdat er te snel meegelopen worden.

Ik zie trouwens geen goede theorie voor Westip. Eerste dag liep hij niet mee, 2de dag wel. Hij is dus evenveel leeglopen dit potje als iedereen die meedoet ook Materlotti. Dus waarom Westkip wel en Materlotti niet?
 
Reactiescore
534
diepe zucht ik ga nog 1 poging wagen.


lees deze post. kan je dat??? goedzo
kijk wat er in die berichten staat. wat is het laatste tijdstip? dat kan je wel aflezen toch?
kijk naar het tijdstip van de post. gaat je dat lukken? vast wel toch?

en ga dan eens kijken hoeveel posts ik heb gemaakt tussen zijn overzichtje en die zogenaamde laatste post van mij. speeder noemt het ALLES

TERWIJL HET NIET ALLES IS HOE DUIDELIJK MOET HET ZIJN DAT HIJ DE BOEL BIJ ELKAAR LIEGT. GVD IK BEN ECHT WOEST

Deze bedoel je? Hij slaat inderdaad wat posts over. Een aantal daarvan wel net voordat hij die screen post, dus misschien was die al eerder gemaakt? Wat is de uitleg van @Speeder. hierop? Het is inderdaad op zijn minst opvallend
 
Reactiescore
3.537
Materlotti noemde Sule eerder een goedje. Materlotti die op Meister stemt en daarmee Sule gered heeft.

Sule die Materlotti komt verdedigen die lynch blijkt te worden zonder logische argumentatie.

Ik moet er denk ik geen tekeningetje meer bijmaken.
 
Reactiescore
534
Dus als alle wolven telkens meelopen op een medewolf die lynch dreigt te worden moeten we er van af stappen omdat er te snel meegelopen worden.

Ik zie trouwens geen goede theorie voor Westip. Eerste dag liep hij niet mee, 2de dag wel. Hij is dus evenveel leeglopen dit potje als iedereen die meedoet ook Materlotti. Dus waarom Westkip wel en Materlotti niet?

Eerste dag voerde hij de stemmen richting Meister aan, die voor zover een wolf weet goedje was. Tweede dag loopt hij mee op weeral een goedje. En dag 3 durft hij direct na de deadline een stem neer te zetten in de hoop dat de rest weer volgt als makke lammetjes. Omdat dat in het algemeen al 2 dagen lukt.
 
Reactiescore
534
Materlotti noemde Sule eerder een goedje. Materlotti die op Meister stemt en daarmee Sule gered heeft.

Sule die Materlotti komt verdedigen die lynch blijkt te worden zonder logische argumentatie.

Ik moet er denk ik geen tekeningetje meer bijmaken.

Ik verdedig niemand, zeg alleen dat ik de theorie goedkoop vind en er niet in mee ga.
 

DeletedUser17472

Guest
Famdecibel:
Vorig potje heel erg aanwezig (als ziener), reageerde op alles en nog wat en speelde om eerlijk te zijn zelfs vrij intelligent. In dit potje doet ze volledig het omgekeerde. Ze onttrekt zich volledig van het spel en zet gewoon een lynch stem op iemand compleet random die ze al heel het potje aan het tunnelen is (AB). Ze is ook heel erg aanwezig in discord en ook gewoon op het TW forum in het algemeen, maar in dit topic post ze amper iets en leest ze gewoon wat mee.

Dit is dus kul he. Ik had vorig potje een, in mijn ogen, belangrijke rol. Ik was zo sterk omdat de BM wolf was en ik uit zijn dingen en zijn verdedigers heel veel dingen kon opmaken. Nu moet ik het weer zonder mijn zienerskrachten doen, dus weet ik het gewoon weer niet..

Daarnaast heb je kunnen zien wat ik gisteren op discord heb gezegd. Ik heb daar niet gezellig zitten babbelen hoor, ik was met tw werkzaamheden bezig, dat krijg je weleens als je beslissngen hebt moeten nemen die je liever niet neemt. Zo ook op forum. Ik heb nergens zomaar zitten babbelen en ben daar enkel beroepsmatig geweest. Sorry, maar voor mij is tw werk, naast mijn werkzaamheden als welzijnscoach.
 
Reactiescore
1.659
Deze bedoel je? Hij slaat inderdaad wat posts over. Een aantal daarvan wel net voordat hij die screen post, dus misschien was die al eerder gemaakt? Wat is de uitleg van @Speeder. hierop? Het is inderdaad op zijn minst opvallend
Hij heeft kwaliteitsvolle posten tot bijna een uur ervoor genegert. Als jij stelt dat de screen eerder genomen is, heeft hij dan bijna een uur erover gedaan? Of moest hij even overleggen met medewolven
 
Reactiescore
941
Dit is dus kul he. Ik had vorig potje een, in mijn ogen, belangrijke rol. Ik was zo sterk omdat de BM wolf was en ik uit zijn dingen en zijn verdedigers heel veel dingen kon opmaken. Nu moet ik het weer zonder mijn zienerskrachten doen, dus weet ik het gewoon weer niet..

Daarnaast heb je kunnen zien wat ik gisteren op discord heb gezegd. Ik heb daar niet gezellig zitten babbelen hoor, ik was met tw werkzaamheden bezig, dat krijg je weleens als je beslissngen hebt moeten nemen die je liever niet neemt. Zo ook op forum. Ik heb nergens zomaar zitten babbelen en ben daar enkel beroepsmatig geweest. Sorry, maar voor mij is tw werk, naast mijn werkzaamheden als welzijnscoach.

Oke, als het kul is dan is het voor mij ook kul als ik nu anders speel? Ik ben ook niet helderziende dus ik kan toch ook niet weten dat rukurt toch een goedje is? Ik was de voorbije dagen niet heel actief maar als burgemeester wou ik toch meer doen dan enkel maar een volgstemmetje plaatsen. Natuurlijk speel ik anders als ik minder actief kan zijn? Denk je nu echt dat ik als wolf plots niets meer zou posten als ik de voorbije 3 potjes als goedje onmiddellijk in de aanval ging?
 
Bovenaan