[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

Reactiescore
993
Materlotti heeft bewezen goede speler te zijn, en zie dat hij als 1e in heeft geschreven.
Maar waar ben je @materlotti gebleven sinds gisteren 17:17

Mijn BMstem gaat naar jou als je online komt, anders kies ik een andere actieveling die zicht laat zien.

ik lees dat rukurt populair in de stemming is, maar die ken ik nog niet en is volgens mij ook nog niet online gekomen?

@.TimeforplanB waarom ga je nu niet voor BMschap? Geen vertrouwen in je medemens?
 
Reactiescore
1.659
Wat fijn dat ik terug tijd heb om mee te doen,
Ik heb geen idee wie tegenwoordig de beste wolvenvangers zijn, een hoop onbekende namen in de deelnemerslijst. Vandaar kan ik geen keuze maken op basis van sterke potjes in nabije verleden, maar dus een keuze op basis van de potjes die ik laatst meedeed. Vandaar een stem voor

Calamus Incendium

.TimeforplanB kon hem ook wel verdienen op basis van die potjes, maar liet in zijn posts in dit potje al zien niet veranderd te zijn en argumentatie overbodig te vinden. Vandaar mijn voorkeur voor calamus.

Zelf mogen BM stemmen ook zeker richting mij komen, zou extra motivatie zijn om terug elke dag de stemmig in excel bij te houden en een overzicht mee te geven.

wat een hoop geblaat weer. echt weer zo typerende dag 1 wolvenpost
tja het is niet moeilijk wolven te vangen als je een wolfdar heb
 
Reactiescore
993
Niet voor BMschap? Hij stelt zich toch wel beschikbaar?
Klopt, maar kwartier later is hij zeker dat hij het niet wordt. Dus vandaar mijn vraag of hij zich er nog voor gaat inzetten.
 
Reactiescore
556
veel plezier allemaal.

aangezien de DL morgenavond pas is, wacht ik nog even af met stemmen.

eerst eens zien wie er allemaal actief is.
 

DeletedUser40402

Guest
@.TimeforplanB waarom ga je nu niet voor BMschap? Geen vertrouwen in je medemens?

Ten eerste, waarom zou voor jou Time actief voor het BMschap moeten gaan, wat is de meerwaarde ervan als iemand vol voor BMschap gaat? Hoe zou jij iemand die echt vol voor het BMschap gaat met meerdere posts argumentatie etc, ook al is het BMschap eigenlijk niet zo ontzettend veel waard op zich?

En ten tweede, als hij geen vertrouwen in zijn medemens heeft, dan gaat hij toch juist wel proberen voor het BMschap te gaan? Wat bedoel je hiermee?
 
Reactiescore
993
Ten eerste, waarom zou voor jou Time actief voor het BMschap moeten gaan, wat is de meerwaarde ervan als iemand vol voor BMschap gaat? Hoe zou jij iemand die echt vol voor het BMschap gaat met meerdere posts argumentatie etc, ook al is het BMschap eigenlijk niet zo ontzettend veel waard op zich?

En ten tweede, als hij geen vertrouwen in zijn medemens heeft, dan gaat hij toch juist wel proberen voor het BMschap te gaan? Wat bedoel je hiermee?

De bedoeling van mijn bericht was geen lange post van jou krijgen :)

Gewoon een vraag aan Time. Hij moet niks. Er vol voor gaan vraag ik niet. Jij maakt het nu veel waard, door te reageren op een vraag van mij aan Time.
Mijn bedoeling: weten waarom hij nu opgeeft en hoop heeft op het volgende potje.
 
Reactiescore
534
De schoenen winkel vvhaaren zal in ieder geval geen wolf zijn? Zou niet slim zijn van de spelleiding na aanleiding van vorig potje. Wat mij betreft dus eerste bewezen goedje.
 

DeletedUser40402

Guest
De bedoeling van mijn bericht was geen lange post van jou krijgen :)

Gewoon een vraag aan Time. Hij moet niks. Er vol voor gaan vraag ik niet. Jij maakt het nu veel waard, door te reageren op een vraag van mij aan Time.
Mijn bedoeling: weten waarom hij nu opgeeft en hoop heeft op het volgende potje.

Als je niet wil dat andere op je reageren ga je maar wvw met zijn 2 gaan spelen.

Ik maak het BMschap niet veel waard, ik maak de analyse van jou rondom het BMschap veel waard, 2 verschillende dingen.

Je antwoordt dus niet op mijn vragen die los van Time staan.
- Hoe zou jij iemand die echt vol voor het BMschap gaat met meerdere posts argumentatie etc, ook al is het BMschap eigenlijk niet zo ontzettend veel waard op zich?
- Wat bedoel je met geen vertrouwen in je medemens hebben door er niet meer door te gaan terwijl de 2 zinnen net het omgekeerde zijn? Als je geen vertrouwen meer hebt in de medemens ga je net wel voor BMschap. Als je veel vertrouwen hebt erin hoeft het op zich niet zo.

Dus 2 vragen die niet eens op Time slaan en eigenlijk volledig losstaan welke antwoorden Time gaat geven.
 
Reactiescore
1.659
eens. na het lekken van de volledige wolvenlijst niet handig hem weer wolf te maken
 
Reactiescore
534
Mijn BM gaat daarom dus ook op Vvhaaren aangezien hij eerste bewezen goedje is
 
Reactiescore
993
Als je niet wil dat andere op je reageren ga je maar wvw met zijn 2 gaan spelen.

Ik maak het BMschap niet veel waard, ik maak de analyse van jou rondom het BMschap veel waard, 2 verschillende dingen.

Je antwoordt dus niet op mijn vragen die los van Time staan.
- Hoe zou jij iemand die echt vol voor het BMschap gaat met meerdere posts argumentatie etc, ook al is het BMschap eigenlijk niet zo ontzettend veel waard op zich?
- Wat bedoel je met geen vertrouwen in je medemens hebben door er niet meer door te gaan terwijl de 2 zinnen net het omgekeerde zijn? Als je geen vertrouwen meer hebt in de medemens ga je net wel voor BMschap. Als je veel vertrouwen hebt erin hoeft het op zich niet zo.

Dus 2 vragen die niet eens op Time slaan en eigenlijk volledig losstaan welke antwoorden Time gaat geven.
Ik zal er volgende keer weer een ;) achter zetten.
 

DeletedUser40402

Guest
Oke, duidelijk. Ik noteer dat Candiu weigert te antwoorden op mijn vragen. Hoe minder je antwoordt, hoe minder je kan verspreken zeker?
 
Reactiescore
534
Wat is een klaagmuur?
 
Reactiescore
3.537
Oke, duidelijk. Ik noteer dat Candiu weigert te antwoorden op mijn vragen. Hoe minder je antwoordt, hoe minder je kan verspreken zeker?

Is dat niet juist verdacht als je wolf bent en er niet op gaat reageren. Denk dat ze wat gepikeerd is je zo fel op haar in gaat terwijl ze eigenlijk het potje beetje op gang wou trekken door een kleine opmerking te geven over iets wat haar opviel.
 
Reactiescore
556
Ten eerste, waarom zou voor jou Time actief voor het BMschap moeten gaan, wat is de meerwaarde ervan als iemand vol voor BMschap gaat? Hoe zou jij iemand die echt vol voor het BMschap gaat met meerdere posts argumentatie etc, ook al is het BMschap eigenlijk niet zo ontzettend veel waard op zich?

En ten tweede, als hij geen vertrouwen in zijn medemens heeft, dan gaat hij toch juist wel proberen voor het BMschap te gaan? Wat bedoel je hiermee?
De bedoeling van mijn bericht was geen lange post van jou krijgen :)

Gewoon een vraag aan Time. Hij moet niks. Er vol voor gaan vraag ik niet. Jij maakt het nu veel waard, door te reageren op een vraag van mij aan Time.
Mijn bedoeling: weten waarom hij nu opgeeft en hoop heeft op het volgende potje.

Als je niet wil dat andere op je reageren ga je maar wvw met zijn 2 gaan spelen.

Ik maak het BMschap niet veel waard, ik maak de analyse van jou rondom het BMschap veel waard, 2 verschillende dingen.

Je antwoordt dus niet op mijn vragen die los van Time staan.
- Hoe zou jij iemand die echt vol voor het BMschap gaat met meerdere posts argumentatie etc, ook al is het BMschap eigenlijk niet zo ontzettend veel waard op zich?
- Wat bedoel je met geen vertrouwen in je medemens hebben door er niet meer door te gaan terwijl de 2 zinnen net het omgekeerde zijn? Als je geen vertrouwen meer hebt in de medemens ga je net wel voor BMschap. Als je veel vertrouwen hebt erin hoeft het op zich niet zo.

Dus 2 vragen die niet eens op Time slaan en eigenlijk volledig losstaan welke antwoorden Time gaat geven.
ok ik snapte die vraag van candiu ook niet zo.
wrs heeft time daar zo zn reden voor.
maar om er nu zo 2 volle posts aan te wijden is ook wat overdreven of niet? :p
 

DeletedUser40402

Guest
Is dat niet juist verdacht als je wolf bent en er niet op gaat reageren. Denk dat ze wat gepikeerd is je zo fel op haar in gaat terwijl ze eigenlijk het potje beetje op gang wou trekken door een kleine opmerking te geven over iets wat haar opviel.

Ik snap niet volledig wat je bedoelt met je eerste zin. Maar ik vind het van bepaalde personen verdachter als ze niet reageren en wat naast de kwestie praten omdat ze zich er niet zo goed uit kunnen lullen als andere. Dan heb je meer kans dat er een verspreking valt.

En ja, mag ze gepikeerd over zijn en ik vind het prima dat ze het potje op gang wilde trekken, wil ik namelijk ook. En kijk, doordat zij begint en ik er op verder ga hebben 2 extra personen er op gereageerd, prima toch?

ok ik snapte die vraag van candiu ook niet zo.
wrs heeft time daar zo zn reden voor.
maar om er nu zo 2 volle posts aan te wijden is ook wat overdreven of niet? :p

Die 2e post had helemaal niet nodig geweest als er op de eerste gewoon geantwoord was op de vragen die ik stelde en er niet wat naast werd gepraat. Of vind jij het oke als je een vraag stelt dat je een antwoord krijgt die je vraag niet beantwoordt en laat je het dan maar vragen? Zou nogal heel makkelijk zijn voor de wolven?
 
Reactiescore
556
Ik snap niet volledig wat je bedoelt met je eerste zin. Maar ik vind het van bepaalde personen verdachter als ze niet reageren en wat naast de kwestie praten omdat ze zich er niet zo goed uit kunnen lullen als andere. Dan heb je meer kans dat er een verspreking valt.

En ja, mag ze gepikeerd over zijn en ik vind het prima dat ze het potje op gang wilde trekken, wil ik namelijk ook. En kijk, doordat zij begint en ik er op verder ga hebben 2 extra personen er op gereageerd, prima toch?



Die 2e post had helemaal niet nodig geweest als er op de eerste gewoon geantwoord was op de vragen die ik stelde en er niet wat naast werd gepraat. Of vind jij het oke als je een vraag stelt dat je een antwoord krijgt die je vraag niet beantwoordt en laat je het dan maar vragen? Zou nogal heel makkelijk zijn voor de wolven?
Als ik een vraag stel wil ik er ook graag een antwoord op.
Maar mss ligt het wel aan de manier waarop je de vraag stelde ;-)
 

DeletedUser17472

Guest
Time doet mee dus die krijgt mijn bm. Morgen na mijn wandeling van 23 km begin ik hier pas actief. Nu gauw naar bed.

Succes allemaal en slaapwel.
 
Bovenaan