[Speeltopic] WvW #306 - Mijn Kampverhalen uit de Ardennen

DeletedUser40402

Guest
Ik vind haar over het al;gemeen een goede speelster, lijkt mij reden genoeg.

Of ze een goede speler is of niet laat ik in het midden maar ze is niet direct de speler waarbij ik het lot van 2 spelers in haar handen durf te leggen zodat ze de juiste keuze kan maken, het is namelijk niet altijd even logisch wat ze doet of zegt. Vind het dus een beetje vreemd dat je zo iemand als bm zou willen.
 

Deleted User - 487971039

Guest
hallo loik dad ik mein 1e spel mag spelen hier. ik denk nied dat het heel leuk spel wordt ik mag niet kleemen maar vanavond ga ik al dood?
 
Reactiescore
1.013
Top , het is gelijk druk :)

Of ze een goede speler is of niet laat ik in het midden maar ze is niet direct de speler waarbij ik het lot van 2 spelers in haar handen durf te leggen zodat ze de juiste keuze kan maken, het is namelijk niet altijd even logisch wat ze doet of zegt. Vind het dus een beetje vreemd dat je zo iemand als bm zou willen.

Ik snap je volledig hoor, wat betreft in het midden laten van het feit dat ik wel of niet een goede speelster ben. Het komt door mijn activiteit dat ik mij de laatste potjes (mijn eerste potjes) in de kijker heb gespeeld...denk ik.

toch bedank ik AB voor de stem en respecteer ik jouw mening

:) :)
 
Reactiescore
722
Materlotti
Eerste keer dat ik hem als bm neem, maar vorig potje met de twee beulen was die sterk bezig.
 
Reactiescore
1.690
materlotte
uit ervaring van vorige ronde een speler die redelijk het spelletje begrijpt. uiteraard niet zo goed als mij/simeco/nonkel jos maar ik kan moeilijk op mezelf of de leiding stemmen.
tevens een ruggesteuntje na zijn verloren strijd met miccie
 
Reactiescore
1.690
nee maar dat is gewoon een beetje arrogant. ik ben een bescheiden jongeman?
 
Reactiescore
558
Wat fijn dat ik terug tijd heb om mee te doen,
Ik heb geen idee wie tegenwoordig de beste wolvenvangers zijn, een hoop onbekende namen in de deelnemerslijst. Vandaar kan ik geen keuze maken op basis van sterke potjes in nabije verleden, maar dus een keuze op basis van de potjes die ik laatst meedeed. Vandaar een stem voor

Calamus Incendium

.TimeforplanB kon hem ook wel verdienen op basis van die potjes, maar liet in zijn posts in dit potje al zien niet veranderd te zijn en argumentatie overbodig te vinden. Vandaar mijn voorkeur voor calamus.

Zelf mogen BM stemmen ook zeker richting mij komen, zou extra motivatie zijn om terug elke dag de stemmig in excel bij te houden en een overzicht mee te geven.
 
Reactiescore
2.181
Wat fijn dat ik terug tijd heb om mee te doen,
Ik heb geen idee wie tegenwoordig de beste wolvenvangers zijn, een hoop onbekende namen in de deelnemerslijst. Vandaar kan ik geen keuze maken op basis van sterke potjes in nabije verleden, maar dus een keuze op basis van de potjes die ik laatst meedeed. Vandaar een stem voor

Calamus Incendium

.TimeforplanB kon hem ook wel verdienen op basis van die potjes, maar liet in zijn posts in dit potje al zien niet veranderd te zijn en argumentatie overbodig te vinden. Vandaar mijn voorkeur voor calamus.

Zelf mogen BM stemmen ook zeker richting mij komen, zou extra motivatie zijn om terug elke dag de stemmig in excel bij te houden en een overzicht mee te geven.

Euhm, potje is net begonnen. Wat lul jij nou weer
 
Bovenaan