Einde van de wereld

Reactiescore
21
Martijn, martijn, oh oh wat een jong het is.

7742469b2be1c05a25cb99a4245d277d.png

https://gyazo.com/7742469b2be1c05a25cb99a4245d277d

´´Bas a.k.a. runner 1st class.´´ Dat hoor ik wel vaker zonder reden. Ik wist dat Fier niet zou winnen, drama stam (op een paar toffe gasten na ofc), teveel gezeik, teveel gebash op elkaar en teveel negativiteit. Ik probeerde het moraal op te krikken. (vandaar ''stamclown'') Echter heb ik in een aantal doorslaggevende momenten gespeeld. Als voorbeeld Prone. Clears sturen, van west naar oost liep erg lang. Snel op Acta ingelogd. Edels gespamt en zo Prone gebroken.
Ook defensief vaak zat gewekkerd en gedeffd.

Maar zoals ik al zei, teveel negativiteit, bracht de hele stam omlaag en ik wist dat op deze manier een wereldwinst er niet in zit. Dus ik heb na het ''breken'' van HiHo (opsplitsing, whatever) duidelijk, meermalig gezegd. Ik run niet, ik stop. Ik zorg ervoor dat een net account achtergelaten word voor mijn opvolgers. Ik sla elke dag nog 3-4 uur munten totdat er nieuwe mensen opzitten, ik houd het account netjes, ik edel door op rim en waar nodig. Ik heb een maand met tegenzin doorgespeeld zodat mijn medespelers door konden gaan op een net account. Ik kon ook zeggen, ''joe succes ermee tering wereld,'' maar dat heb ik niet gedaan.... Dus probeer mij niet zwart te maken van running.

Bas uit.
 
Reactiescore
1.380
Martijn, martijn, oh oh wat een jong het is.

7742469b2be1c05a25cb99a4245d277d.png

https://gyazo.com/7742469b2be1c05a25cb99a4245d277d

´´Bas a.k.a. runner 1st class.´´ Dat hoor ik wel vaker zonder reden. Ik wist dat Fier niet zou winnen, drama stam (op een paar toffe gasten na ofc), teveel gezeik, teveel gebash op elkaar en teveel negativiteit. Ik probeerde het moraal op te krikken. (vandaar ''stamclown'') Echter heb ik in een aantal doorslaggevende momenten gespeeld. Als voorbeeld Prone. Clears sturen, van west naar oost liep erg lang. Snel op Acta ingelogd. Edels gespamt en zo Prone gebroken.
Ook defensief vaak zat gewekkerd en gedeffd.

Maar zoals ik al zei, teveel negativiteit, bracht de hele stam omlaag en ik wist dat op deze manier een wereldwinst er niet in zit. Dus ik heb na het ''breken'' van HiHo (opsplitsing, whatever) duidelijk, meermalig gezegd. Ik run niet, ik stop. Ik zorg ervoor dat een net account achtergelaten word voor mijn opvolgers. Ik sla elke dag nog 3-4 uur munten totdat er nieuwe mensen opzitten, ik houd het account netjes, ik edel door op rim en waar nodig. Ik heb een maand met tegenzin doorgespeeld zodat mijn medespelers door konden gaan op een net account. Ik kon ook zeggen, ''joe succes ermee tering wereld,'' maar dat heb ik niet gedaan.... Dus probeer mij niet zwart te maken van running.

Bas uit.

Ik vind je gewoon een toffe gozer en gezellig in de omgang dus die naam was als een grapje bedoeld maar wat je nu zegt is niet helemaal waar he.
Waar was je op leone met elke massa? zogenaamd werken he weet je nog? Acta heb jij niet gebroken dat was een vereiste van Acta Ethereal en AAO. Samenwerken en dat ging goed en ja jij hebt daar aanvallend het een en ander gedaan en dat ging ook prima. Maar waar was je toen er terug gegooid werd?

Nogmaals ik zou je er altijd bij willen want heb serieus bijna elke keer in de skypecall met je gelachen en dat is serieus het belangrijkste in dit spel plezier.

Om eerlijk te zijn wisten wij vanaf dat Leone en Acta gesloopt werd dat wereldwinst er nooit in zou zitten. Maikel heeft me nog net niet vervloekt om toch niet naar TAOW te gaan.

Dat heb ik niet gedaan omdat ik stamgevoel heb en als je ergens aan begint dan ga je er ook voor of je nou wint of verliest.
Simpel stoppen vind ik persoonlijk gewoon zwak. Dit is een mening en een anders zal een andere mening hebben maar dit veranderd niet hoe ik over je denk. Ik zou altijd jou wel in de stam willen hebben als is het alleen om de gezelligheid.

Stiekem heb jij wel het juiste gedaan hahaha. Had ons allemaal een hoop tijd bespaard.
 
Reactiescore
1.242
Speler awards
Beste speler: Hiervoor kies ik team Kyuka, zij waren samen met murus in het noorden van TAOW een groot gevaar. Echter vind ik wel dat kyuka de steen was in het noorden en ook telkens perfect kon inschatten wanneer die zich volledig leeg kon zetten om onze lieve murus te redden en dan heb je die dikke Melvin die alle zaken voor TAOW heeft geregeld daar ook nog zitten.

Beste stamspeler: Hier zal ik voor 2 HiHo accounts moeten gaan aangezien het maar een korte tijd binnen TAOW was, .DaVinci en IJKYO. Beide accounts hebben zoveel tijd in de stam gestoken om alles te kunnen blijven bolwerken. VV sletjes all the way, Vinci heeft zichzelf meerdere malen volledig leeggezet met def zelfs wanneer ze al een actief front hadden. Carlo die 24uur niet logde om bij te springen op andere accounts. Topteams <3

Alle accounts die super lang stil lagen door de NAP verdienen ook zeker een benoeming, United masters, Fanta, ik had daar nooit het geduld voor gehad.

Beste aanvaller: Ik heb spijtig genoeg enkel de aanvallen van TAOW kunnen ervaren en hierbij was het toch zeker QQEEZZ die er uit sprong. Hoe ik het hoor heeft Nicolas alle massa's gepland binnen TAOW en die zaten telkens weer goed in elkaar, als jij het target was waar QQ zen clears op dropte dan was je de lul.

Beste verdediger: Moeilijk om te zeggen omdat ik moet kiezen uit allemaal pauper new gens maar als ik dan toch zo een verrekte noob moet nomineren kies ik wel voor @DragonShield3 en Triballegende toen die al men edels had gesniped bij die ene enkele massa op tribal. Maar genoeg stand gehouden op smokey ook al is daar niet echt een massa op geland.

Grootste vv slet: .DaVinci (RENE)

Grootste ego: @DragonShield3

Gezelligste speler: @lord-toms IS BAE

Mooiste spelersnaam: I Just Knocked You Out.

Mooiste profielfoto speler:
1593178733480.png

Welke speler was voor jou de verrassing:
Ik vond het heel gek dat een runners account zo groot kon worden door intern en zo een groot front toegewezen kreeg, STWMAO verraste me hierbij

Welke speler was voor jou de teleurstelling: STWMAO geen verdere uitleg nodig

Voor wie heb jij echt respect: Iedereen dat NT benoemd in lijstjes zijn echte strijders

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: Door de stop van heel het team op TAS is het noorden van Hi Ho nooit meer goed gekomen, geen offensieve dreiging meer en veel defensieve fouten.

Stam awards
Beste stam: TAOW

Slechtste stam: Fier

Beste leider: Melvin

Slechtste leider: /

Mooiste stamnaam: De paradepaardjes

Mooiste stamplaatje:
1593179249872.png

Wie had je graag in de stam gehad: Firefox echt wel bae

Wie had je liever niet in je stam gehad: Against All Odds
heb gewoon problemen met hoe Martijn zich gedraagd, misschien is die binnen stamsferen anders maar andere stamgenoten afkraken in een W chat is voor mij een no go.

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er: @JokersBrain

Slechtste P&P'er: @Against All Odds

Favoriete forumposter: @lord-toms

Minst favoriete forumposter: Serenity

Favoriete topic:
Spotprenten

Minst favoriete topic: Hi Ho topics :oops:

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: 50ms, geen toren/kerk
Slechtste instelling deze wereld: Boog
Mooiste actie deze wereld: Geen mooie acties enkel vieze edelspam kutjes overal
Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: NAP tussen Fier en TAOW
Grootste blunder van W71: Slacken bij het snipen van edelspam van 500 edels en denken dat alles wel goed komt en later wel inhalen en vervolgens -40 gaan.
 

Bijlagen

  • 1593178965824.png
    1593178965824.png
    109,1 KB · Weergaven: 1
  • 1593179298055.png
    1593179298055.png
    148,8 KB · Weergaven: 1
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Speler awards

Beste speler:
  1. Triballegende: Qua skills denk ik de beste van W71. Defensief en later ook offensief van grote waarde, maar qua optimalisatie, planning, activiteit etc was het natuurlijk allemaal niet heel geperfectioneerd.
  2. QQEEZZ: Qua skills iets minder dan eerdergenoemde, maar qua planning en accountbeheer vele malen beter. Logische nummer 1 als je de effort van dichtbij hebt meegemaakt en een absolute aanwinst door de massa’s die Nico organiseert. Als leider van de kleinste stam was het ontzettend lekker om altijd zo’n edelbom en defreus achter de hand te hebben.
  3. Daniël van Kyuka. Voor mij sowieso een top 10 speler binnen de hedendaagse TW Community. Defensief vrijwel vlekkenloos, aanvallend initiatiefrijk en efficiënt in accountonderhoud. Drie voorwaardes om de MVP te zijn.
Beste stamspeler: Lau, Jan en Ezra van Tribal samen met Dick en Sean van Et Murus. Spelers die graag iets bijdragen in stamsfeer, accounts ondersteunen waar nodig of veel vv’s draaien. Ieder van deze kerels heeft zijn eigen kwaliteiten en zijn een aanwinst voor hun stam.

Beste aanvaller: Nico van QQ is offensief een beest van een speler die prima stammassa’s kan neerzetten. Ook het oude team van TAS vond ik aanvallend erg sterk uit de hoek komen. Toch is de beste aanvaller voor mij Wesley van Et Murus. Strakke times, steekt ontzettend veel moeite en energie in zijn aanvallen en is een beetje ‘gierig’ op die dorpen. Die 3 voorwaardes samen met het nemen van veel initiatief maken Wesley voor mij de beste aanvaller.

Ook Mathieu en René van Vinci kunnen prima plannen en timen, mits Rene geen bier op heeft.

Beste verdediger: Laurens, wederom bewezen, niets aan te betwisten en gaat ook niet snel overtroffen worden.

Naast Lau vond ik Matthi van Night Train defensief echt een beer van een speler, alleen heeft hij wel 100x zoveel pp nodig als Laurens.

Grootste vv slet: Laurens, Ezra, Rene, Dick en Daan waren regelmatig op de vv te vinden.

Grootste ego: Against All Odds die zichzelf als beste deffer neerzet, terwijl hij maar 1 van de 2 massa’s op hem minder dan 10 dorpen verloren heeft. Beetje schrijnend gezien accounts maanden onder vuur gelegen hebben en er minder verloren zijn dan jullie.

Gezelligste speler: Geheel TAOW, super stam geweest om te leiden. Waarvoor nogmaals dank heren.

Mooiste spelersnaam: Et Murus Magnificum vind ik zelf keihard, daarnaast toch wel Da Vinci.

Mooiste profielfoto speler: Die met Jannes is wel grappig van ChuChu

Welke speler was voor jou de verrassing: Et Murus heeft zich ontpopt tot topaccount, hetzelfde geldt voor QQ. Ook van United Masters ben ik toch onder de indruk geweest, net zoals dat Calvin en Remko zichzelf bewezen hebben als prima spelers.

Ook Mathieu was een echte noob toen ik 10 jaar geleden met hem speelde, maar is hedendaags een Topspeler geworden op .nl

Welke speler was voor jou de teleurstelling: Eigenlijk alles met Mystery erin.. Mysterious Individual: binnengehaald als ervaren classic speler, weinig van gezien.

Mystery man: eerste serieuze edels incomming, nam direct de benen.

Mysterious Masters: niet eens geprobeerd te deffen.

Voor wie heb jij echt respect: Heel mijn stam die vrijwel altijd 100% gegeven hebben. In het bijzonder: Daan, Nico, Sean, Wesley, Remko, Dirk, Stijn, Jan, Lau, Ezra, Jarno, Marc en niet te vergeten Dennis, Daniël en Thomas. De actieve kern van het oude TAoW <3.

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: voor de wereld The American Sniper, daarna was Hi Ho noord helemaal niets meer. Voor mij persoonlijk Kyle van Kanade Tachibana. Voor mij de beste speler van Alea (na Laurens) en iemand waar ik graag verder mee gespeeld had. Ook Jannes had deze wereld anders kunnen laten lopen dan deze gelopen heeft.

Stam Awards

Beste stam: TAoW, winnaars, harde werkers, meeste kwaliteiten en de beste samenhorigheid. Hi Ho had ons kunnen kloppen, maar diplomatie blijft een element van het spel hé.

Slechtste stam: Van de 3 eind stammen was dit toch wel Fier. Gasten hebben nooit echt tot het uiterste moeten gaan (uitzonderingen daargelaten) en toen het vereist werd gaven ze niet thuis.

Beste leider: Martijn zou met wat meer tw ervaring een prima leider zijn. Hij mist de rust, doordachtheid en ervaring in bepaalde situaties om dit te zijn. Wel heeft hij genoeg energie, activiteit en wil om te winnen. Als leider moet je altijd een stapje verder denken en dat leer je met de tijd door vele situaties mee te maken.

Slechtste Leider: -

Mooiste stamnaam: Anger of Wesleyyyyyyy

Mooiste stamplaatje: TAoW

Wie had je graag in de stam gehad: Firefox en Chuchu, twee topteams met chille kerels waarmee ik goed door één deur kan. Daarnaast het oude team van TAS, volgende wereld alle?

Wie had je liever niet in je stam gehad: achteraf iL Leone en uiteraard SaveTheWhale. Ik zei in maart al tegen de Fier leiding dat zij gingen runnen, maar ze zouden mijn ongelijk wel bewijzen want er zat een top team op. Zie hier de realiteit mijn vrienden.

Algemeen Forum Awards

Beste P&P'er: Jokersbrain vond ik goed, ook Conquer King post wel prima. Rene kan ook wel een prima post neerzetten (Theo Wallcot).

Slechtste P&P'er: NOG ALTIJD WE LIKE HOT CHICKS

Favoriete forumposter: Calamity, lachen man.

Minst favoriete forumposter: We Like hot chicks!!

Favoriete topic: Awards

Minst favoriete topic: -

Wereld Awards

Beste instelling deze wereld: de snelheid is heerlijk

Slechtste instelling deze wereld: Edelridder beetje OP?

Mooiste actie deze wereld: De laatste massa op Fier of de massa waarmee Hi Ho brak zaten perfect in elkaar.

Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: De switch van Leone en Against All Odds van TAoW naar Fier hebben een oneerlijke 3 strijd gerealiseerd. Fier was en is geen geheel, dus hadden zich eerder verdeeld over de twee kampen dan TAoW zou doen.

Grootste blunder van W71: “Daniël, het zijn fakes...”. Achteraf misschien de lange nap met Fier? Al stond en sta ik daar nogsteeds volledig achter.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
603
Bedankt voor de benoemingen! :oops:
 
Reactiescore
1.542
Ik zeg alvast dat ik mijn nominaties baseer op wat ik weet. en ervaren heb Ik weet relatief weinig over het Fier kamp en de spelers daar dus het is lastig om daar iets over te zeggen.

Speler awards
Beste speler:
QQEEZZ. In mijn vorige lijstje in GA heb ik Night Train benoemd als beste speler. Eigenlijk ben ik nog steeds van mening dat team Night een van de betere is deze wereld, op offensief en defensief vlak hebben ze zich bewezen, hun mannetje gestaan en het bleken doorzetters te zijn. Echter heb ik destijds gezegd dat ik uitkeek naar de veranderingen die team QQEEZZ zou brengen naar het noord front, dit bleek uiteindelijk doorslaggevend. Zij hebben zichzelf op aanvallend gebied bewezen door zowel Fier als Hiho aan te pakken. Defensief zijn ze helaas wat minder getest maar dit hebben ze wel gecompenseerd met de tonnen OS die naar hun stammies konden. Verder zouden hier nog meer accounts kunnen staan want er zitten echt wel wat toppers tussen die deze nominatie ook zouden kunnen verdienen, in het bijzonder team Vinci en Murus.

Beste stamspeler:
Ondanks dat ik nu binnen TAOW speel heb ik ofc. het grootste deel van de wereld gespeeld in het kamp van HIHO. Vandaar dat ik mijn nominatie dan ook baseer op die tijd. Rene van Davinci krijgt deze van mij. Keer op keer goede massa's plannen, altijd actief en niet vies van een VV. Denk dat veel mensen in de TW community wel ondervonden hebben dat je een fijne gozer bent om erbij te hebben en dat je daarnaast ook wel een aardig potje TW kan spelen, ga zo door maat. ;) Verder wel een benoeming voor Melvin van Kyuka en Carlo van IJKYO. Ook zij hebben gigantisch veel tijd gestoken in hun stammen en waren zeker niet vies van veen VV.

Beste aanvaller:
Et Murus Magnificum. Denk dat Wesley en Sean zich echt gigantisch ontwikkelt hebben deze wereld. In het begin hebben we naar mijn mening een hele mooie strijdt gehad met destijds The American Sniper. Over en weer vielen er rake klappen en gelukkig werd het onderlinge contact ook wat vriendelijke met de tijd. Ondanks de verliezen van jullie buurman MI bleven jullie doorknokken en hielden jullie de druk altijd hoog. De strakke times werden ook met de tijd beter waardoor het veel lastiger werd jullie edeltjes te verwerken. Uiteindelijk was de kwantitatieve hulp die QQ meebracht funest in combinatie met het stoppen van team Tas, maar dat hebben jullie wel zelf klaargespeeld door altijd die druk te houden.

Beste verdediger:
Op basis van deze hele wereld benoem ik team Night Train. In het begin zijn ze door wat persoonlijke fouten bijna door de mand gevallen maar ik vind het knap dat je met zo'n gatenkaas cluster als dat zij hadden constant geloof en vertrouwen bleef houden, ze vielen constant aan en pakte ook weer dorpjes terug. Later stond dit cluster wel wat stacked maar vooral in de fase daarvoor zijn er heel wat edels van TAOW gesniped binnen een relatief korte tijd, daarnaast hadden ze vaak ook nog wat zorgen over hun buurman DT waar zij ook heel wat edeltjes gesniped hebben. Iedereen weet verder wel dat Laurens van Triballégende qua deff skills een van de betere op de NL community is, maar ik wilde team Night niet voorbij lopen voor hun inspanningen en doorzettingsvermogen.

Grootste vv slet:
Van wat ik gehoord heb is Melvin het grootste VV sletje van TAOW en ik ervaar nu op andere werelden ook wel dat hij dit altijd wel doet. Daarom krijgt hij deze van mij xx.

Grootste ego:
Martijn AAO, Wesley van Murus, Laurens van Tribal en ikzelf :) (neem het met een korreltje zout, moest toch iemand benoemen dus zie het als een eer)

Gezelligste speler:
Hier ga ik niet op in. Heb veel nieuwe mensen leren kennen deze wereld en op een paar rotte appels na waren dit allemaal gezellige lui. Zowel in HIHO als in TAOW heb ik een prima tijd beleefd met gezellige mensen.

Mooiste spelersnaam:
Against All Odds

Mooiste profielfoto speler:
1593251075661.png

Welke speler was voor jou de verrassing:
Daniël van Dpschut. Heb ik in mijn vorige lijst hiervoor benoemd als grote verassing. Wat een doorzettingsvermogen had deze jongen, en hij kon een aardig potje deffen ook nog. Jammer voor team Turtle dat hij na zijn intern wegens privé omstandigheden niet op het account kon gaan spelen. Voor nu benoem ik mijn oude co Wesley. Toen ik overstapte van TAS naar Get High om het account te redden, actief te maken en te zorgen voor een waardige buurman voor TAS speelde ik de eerste weken praktisch solo vs QQ, Fanta en Murus. Al snel bleek dit een beetje teveel van het goede en kreeg ik gelukkig door toedoen van Rene Wesley en Mathieu naar mijn accountje toegeschoven. Van Mathieu wist ik al wel dat die aardig kon spelen en dat die het wel ging maken maar Wesley die kende ik nog niet echt.

Man, wat was jij een topper om erbij te hebben :) lekker actief, altijd weer denken aan een manier om aan te vallen en dodgen/1c was je nooit teveel. Wil je hierbij dus ook bedanken voor de hulp die je hebt geboden, ook jij bent gegroeid in een nog betere speler.

Welke speler was voor jou de teleurstelling:
Het stoppen van teams DT, Tas en GH (en ja alle 3 in 2 weken tijd o.i.d.) was voor mij wel een klap. Ik zag alle kansen om TAOW ondanks de NAP nog te kunnen verslaan alleen door activiteit werden we op dat moment wat weggespeeld. Erg veel tijd en uren in deze wereld gestoken met als mooiste resultaat het wegkegelen van MI. Ik had zelf erg veel zin om dan eindelijke de strijdt eens aan te gaan met Murus en Kyuka, helaas is dit nooit echt gekomen omdat 3 accounts wegens privé problemen onderbemand raakte en we eigenlijk nooit vervangers vonden die konden tippen aan de vereiste activiteit/skillbase.

Voor wie heb jij echt respect:
Iedereen die altijd 100% geeft voor de stam en zijn/haar account. In het bijzonder team Prone, IJKYO, QQEEZZ.

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop:
Hetis voorbarig om team The American Sniper te benoemen. TAS stopte puur door het feit dat GH onbemand was. Er was binnen TAS vrij weinig aan de hand, iedereen was wel druk met school etc. maar we redde ons wel zo. Ik was destijds met Rick en Wesley denk ik wel een van de actievere binnen Tas, toen ik overstapte naar GH viel er veel te veel druk op de schouders van die 2 waardoor de combinatie tussen TW en privé echt teveel werd (hier blame ik mijzelf dus ook wel van achteraf maar het leek mij destijds de enige oplossing). dus door het toedoen van team Get High verloor team noord activiteit en werd dat uiteindelijk fataal.

Stam awards
Beste stam:
Ik ga hier simpelweg HIHO benoemen. Ik denk dat de feiten voor zich spreken als ik zeg dat zowel Fier als TAOW het gewoon erg lastig had tegen HIHO en waarschijnlijk met de ontwikkelingen voor de NAP wij ook de wereld gewonnen hadden. En ja, voordat iedereen begint over het slavenleger etc. dit hadden we maar dit is simpelweg ook het diplomatische aspect waar nu iedereen opeens over praat :) daarnaast heb ik later ervaren dat TAOW en vooral FIER ook veel mb's en hulpjes hadden dus het was ook wel makkelijk om destijds HIHO te blamen hiervoor. De NAP heeft ons helaas kapot gespeeld en naar mijn mening nog steeds de wereld verpest, maar dit hoort er helaas bij. Hopelijk dat er in de toekomst dit soort situaties vroegtijdig gestopt worden zodat de wereld in balans blijft. Qua eindstadium lijkt het me duidelijk dat TAOW de verdiende winnaar is. Ook voor/tijdens/na de NAP hebben zij altijd het geloof en het doorzettingsvermogen gehad, goede massa's, veel voor elkaar over hebben en activiteiten brengen een stam als deze altijd ver.

Slechtste stam:
Fier, overduidelijk dat deze naar jullie gaat door het einde van de wereld. Er lopen echt wel wat leuke spelers rond in jullie kamp maar helaas kwam het er simpelweg niet altijd uit. Ook jullie hebben net als HIHO ervaren dat wanneer je loopt te klungelen met activiteit en dat je accounts niet optimaal bemand krijgt het lastiger wordt. Slechtste stam vind ik dan ook een beetje hard klinken maar ja ^^. Had alleen stiekem wel verwacht en gehoopt dat jullie niet zo snel zouden opgeven, ofc. de druk is groot etc. maar na maanden stil te hebben gestaan had ik wel gehoopt dat spelers iets gemotiveerder waren en zichzelf ook wel wilde bewijzen. Ik zou zoiets als een kans zien om te laten zien dat je doorzettingsvermogen hebt t.o.v. de rest (neem een voorbeeld aan AAO). Maar ofc. is dat per speler verschillend of het je iets boeit.

Beste leider:
Melvin, altijd erbovenop gezeten, diplomatisch gezien het spelletje gewoon slim gespeeld.

Slechtste leider:
Fier, voor het niet/ te laat doorhebben dat de NAP jullie ging nekken en HIHO dat er niet eerder maatregelen zijn getroffen tijdens de NAP. Ben benieuwd wat FIER/TAOW hadden gedaan als wij voor een mass delete o.i.d waren gegaan.

Mooiste stamnaam:
The Anger Of Wesley

Mooiste stamplaatje:
1593252714835.png

Wie had je graag in de stam gehad:
Maakt me niet uit, als ze maar gezellig, actief en gedreven zijn.

Wie had je liever niet in je stam gehad:
N.v.t.

Algemeen Forum Awards
Beste P&P'er:
N.v.t. , al die boekwerken lees ik vaak niet, geen tijd voor en ook geen zin in :p

Slechtste P&P'er:
N.v.t. , al die boekwerken lees ik vaak niet, geen tijd voor en ook geen zin in :p

Favoriete forumposter:
Calamity (Joachim)

Minst favoriete forumposter:
The King In The North.

Favoriete topic:
Golden awards, lekker iedereen een veer in de kont steken.

Minst favoriete topic:
N.v.t.

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld
De snelheid.

Slechtste instelling deze wereld
Edelridders (toestemming) waardoor edelspam heel aantrekkelijk wordt.

Mooiste actie deze wereld
Tas en GH die MI breken, de massa op GH van TAOW, de HIHO massa op Kanade en de doorslaggevende massa van TAOW op Fier.

Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald:
Overduidelijk het aangaanen aanhouden van de NAP.

Grootste blunder van W71:
Ikzelf die 1/2 dagen voor de massa een 1c ronde op Murus gooit met het ram vinkje aan waardoor basically alle clears koos ramloos werden. Foutje kan gebeuren ^^ xx
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
30
Speler awards
Beste speler: Melvin van Kyuka. Ik ken hem inmiddels al meer dan 5 jaar en ik heb in het verleden ook al met hem samen gespeeld. Toen was het vooral veel ego en viel het qua TW niveau wel mee. De laatste jaren heeft hij echter veel geleerd en ik durf nu wel te zeggen dat hij een van de meest onderschatte spelers is die op deze server rondloopt. Hij heeft maandenlang belachelijke uren gemaakt puur zodat de stam zou overleven.

Beste stamspeler: Jan van Triballegende, hij zorgt er altijd voor dat de sfeer goed blijft. Hij doet niet moeilijk over edelruimte en hij vraagt niet om nutteloze clears of def. Echt een topgozer. Ezra en Laurens van tribal zijn tevens ook onmisbare spelers voor elke stam.

Beste aanvaller: Ik ga hier voor QQEEZZ, Nico plande altijd de massa's en dit account had ook altijd de meeste verantwoordelijkheid om edels te gooien. Waar andere accounts 100-150 edels moesten gooien bij een massa moest QQ vaak 250+ edels gooien in een kort tijdsbestek.

Beste verdediger: Triballegende, dit account is een van de weinig accounts die een edelspam heeft kunnen verdedigen zonder hulp van stamgenoten aangezien hulp onmogelijk was vanwege de ligging.

Grootste vv slet: Ik vind niet echt dat een speler binnen TAOW extreem veel vv's draaide eigenlijk. Accounts die onder aanval lagen hadden meestal een goede bezetting.

Grootste ego: AAO die zichzelf als beste verdediger neerzet is natuurlijk een grote grap.

Gezelligste speler: Het is altijd lachen met Melvin en Thomas.

Mooiste spelersnaam: Sjaak Trekhaaak

Mooiste profielfoto speler: -

Welke speler was voor jou de verrassing: Dpschutting misschien? Het werkt wel een stuk makkelijker toen de schutting was afgebroken.

Welke speler was voor jou de teleurstelling: MI is echt een grote flop geweest. Toen het account semi gebroken was heb ik me zo erg staan ergeren aan de houding van Erik. Wat stacks in nutteloze cf's waren belangrijker dan een front dat goed stond.

Voor wie heb jij echt respect: Mijn co, Dennis ,hij plande alle inc's voor ons en hij zorgde altijd ervoor dat de zooi die Melvin en ik soms achterlieten mooi in orde kwam :)

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: Voor de wereld waarschijnlijk het stoppen van de orginele teams van GH en TAS, daardoor werd het noord toch wel een vrij eenzijdig verhaal, met TAOW aan de winnende hand.

Stam awards
Beste stam: TAOW heeft de wereld natuurlijk gewonnen. Maar een van de redenen dat we uiteindelijk een achterstand hadden en daardoor genoodzaakt waren te recruiten was het wegvallen van MI en gemiste recruitkansen in een eerder stadium. Echter is TAOW er wel in geslaagd om elk account goed te bemannen, als spelers stopten stonden er altijd nieuwe spelers klaar. HiHo heeft hierin gefaald, er waren mid- en end-game te veel teams die niet goed of niet actief genoeg waren. Hierdoor ben ik genoodzaakt om toch voor TAOW te kiezen.

Slechtste stam: Fier, echt topstam onwaardig. Zo veel accounts die het niet verdienden om überhaupt in aanmerking te komen voor een wereldwinst. Vandaar ook dat ik nooit een slecht gevoel heb gehad over onze recruits. Fier verdiende het simpelweg niet om met zo'n groot voordeel de end-game in te gaan.

Beste leider: Ik had tot 4 maanden geleden dit nooit verwacht te zeggen, maar ik kies hier toch voor Melvin. Ik merkte al meteen toen ik op Kyuka kwam spelen dat Melvin veel respect kreeg van zijn stamgenoten. Dat is sowieso al een belangrijk kenmerk voor een leider. De hoeveelheid co's die hij heeft geregeld binnen TAOW zijn nog niet eens op 4 handen te tellen en dit heeft ervoor gezorgd dat TAOW is uitgegroeid tot de actiefste stam van de wereld. Hij is ook tactisch heel sterk en ik durf met zekerheid te zeggen dat zonder Melvin aan het roer TAOW nu niet meer zou bestaan.

Slechtste leider: Hier kan ik niet over oordelen.

Mooiste stamnaam: The Anger Of Wesley

Mooiste stamplaatje:-

Wie had je graag in de stam gehad: ChuChuu, deze spelers verdienden betere stamgenoten dan waarmee ze zaten opgescheept bij Fier.

Wie had je liever niet in je stam gehad: Alle runners die bij de eerste wave er al niets van bakken. Hoe kan het zijn dat een SavetheWhale al wereld na wereld flopt en ze nog steeds in zogenaamde topstammen terechtkomen?

Wereld Awards
Beste instelling deze wereld: Snelheid, het zorgt ervoor dat werelden niet onnodig lang duren.

Slechtste instelling deze wereld: Edelridders, het is toch wat te sterk. Dit zorgt ervoor dat je niet eens hoeft te bashen om een account kapot te maken.

Mooiste actie deze wereld: Tja, ik vind eigenlijk dat massa's bijna altijd slaagde omdat er te veel spelers zijn gehersenspoeld door uitkijktorens.

Welke gebeurtenis heeft deze wereld bepaald: De val van HiHo waardoor TAOW weer kans maakte.

Grootste blunder van W71: Wij kregen op een gegeven moment allemaal treinen van DT, dit was prima te deffen. Maar na 12 uur vroeger mijn co's of ik de frontdef weer thuis kon laten komen. Ik trok dus via het OS overzicht alle frontdef terug. Maar en liep dus nog een trein van DT in de NB. Ik heb toen een edelprivilege moeten gebruiken om die fout te herstellen. Toch wel mijn grootste blunder ooit.
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Speler awards
Beste speler: Melvin van Kyuka. Ik ken hem inmiddels al meer dan 5 jaar en ik heb in het verleden ook al met hem samen gespeeld. Toen was het vooral veel ego en viel het qua TW niveau wel mee. De laatste jaren heeft hij echter veel geleerd en ik durf nu wel te zeggen dat hij een van de meest onderschatte spelers is die op deze server rondloopt. Hij heeft maandenlang belachelijke uren gemaakt puur zodat de stam zou overleven.

Beste stamspeler: Jan van Triballegende, hij zorgt er altijd voor dat de sfeer goed blijft. Hij doet niet moeilijk over edelruimte en hij vraagt niet om nutteloze clears of def. Echt een topgozer. Ezra en Laurens van tribal zijn tevens ook onmisbare spelers voor elke stam.

Beste aanvaller: Ik ga hier voor QQEEZZ, Nico plande altijd de massa's en dit account had ook altijd de meeste verantwoordelijkheid om edels te gooien. Waar andere accounts 100-150 edels moesten gooien bij een massa moest QQ vaak 250+ edels gooien in een kort tijdsbestek.

Beste verdediger: Triballegende, dit account is een van de weinig accounts die een edelspam heeft kunnen verdedigen zonder hulp van stamgenoten aangezien hulp onmogelijk was vanwege de ligging.

Grootste vv slet: Ik vind niet echt dat een speler binnen TAOW extreem veel vv's draaide eigenlijk. Accounts die onder aanval lagen hadden meestal een goede bezetting.

Grootste ego: AAO die zichzelf als beste verdediger neerzet is natuurlijk een grote grap.

Gezelligste speler: Het is altijd lachen met Melvin en Thomas.

Mooiste spelersnaam: Sjaak Trekhaaak

Mooiste profielfoto speler: -

Welke speler was voor jou de verrassing: Dpschutting misschien? Het werkt wel een stuk makkelijker toen de schutting was afgebroken.

Welke speler was voor jou de teleurstelling: MI is echt een grote flop geweest. Toen het account semi gebroken was heb ik me zo erg staan ergeren aan de houding van Erik. Wat stacks in nutteloze cf's waren belangrijker dan een front dat goed stond.

Voor wie heb jij echt respect: Mijn co, Dennis ,hij plande alle inc's voor ons en hij zorgde altijd ervoor dat de zooi die Melvin en ik soms achterlieten mooi in orde kwam :)

Welke speler liet de grootste aderlating door zijn stop: Voor de wereld waarschijnlijk het stoppen van de orginele teams van GH en TAS, daardoor werd het noord toch wel een vrij eenzijdig verhaal, met TAOW aan de winnende hand.

Stam awards
Beste stam: TAOW heeft de wereld natuurlijk gewonnen. Maar een van de redenen dat we uiteindelijk een achterstand hadden en daardoor genoodzaakt waren te recruiten was het wegvallen van MI en gemiste recruitkansen in een eerder stadium. Echter is TAOW er wel in geslaagd om elk account goed te bemannen, als spelers stopten stonden er altijd nieuwe spelers klaar. HiHo heeft hierin gefaald, er waren mid- en end-game te veel teams die niet goed of niet actief genoeg waren. Hierdoor ben ik genoodzaakt om toch voor TAOW te kiezen.

Slechtste stam: Fier, echt topstam onwaardig. Zo veel accounts die het niet verdienden om überhaupt in aanmerking te komen voor een wereldwinst. Vandaar ook dat ik nooit een slecht gevoel heb gehad over onze recruits. Fier verdiende het simpelweg niet om met zo'n groot voordeel de end-game in te gaan.

Beste leider: Ik had tot 4 maanden geleden dit nooit verwacht te zeggen, maar ik kies hier toch voor Melvin. Ik merkte al meteen toen ik op Kyuka kwam spelen dat Melvin veel respect kreeg van zijn stamgenoten. Dat is sowieso al een belangrijk kenmerk voor een leider. De hoeveelheid co's die hij heeft geregeld binnen TAOW zijn nog niet eens op 4 handen te tellen en dit heeft ervoor gezorgd dat TAOW is uitgegroeid tot de actiefste stam van de wereld. Hij is ook tactisch heel sterk en ik durf met zekerheid te zeggen dat zonder Melvin aan het roer TAOW nu niet meer zou bestaan.

Slechtste leider: Hier kan ik niet over oordelen.

Mooiste stamnaam: The Anger Of Wesley

Mooiste stamplaatje:-

Wie had je graag in de stam gehad: ChuChuu, deze spelers verdienden betere stamgenoten dan waarmee ze zaten opgescheept bij Fier.

Wie had je liever niet in je stam gehad: Alle runners die bij de eerste wave er al niets van bakken. Hoe kan het zijn dat een SavetheWhale al wereld na wereld flopt en ze nog steeds in zogenaamde topstammen terechtkomen?

Danku <3
 
Reactiescore
1.380
Ik zeg toch night train of niet daarna amen omdat die toch veel gehad hebben en relatief weinig verloren.

ik zeg hier alleen dat ik mijn team hier wil benoemen, niet dat ze de beste zijn. Ze hebben goed verdedigt en daar mag ik trots op zijn? Het ging ook over de massa. Lees eerst goed aub.

En daarbij Zeg ik niks over mijzelf dus als ik hiermee al een ego heb dan zijn er heeel veel spelers veel erger. Dus leg mij eens uit wat er een ego aan is @Kyuka en @Held op Sokken

vind ook dat je een aantal accounts te kort doet als je alleen chuchu als opper ziet en de accounts inactief niet bij ze paste. Een accounts als ff .erhereal en cherno waren ook sterk genoeg. Zijn paar accounts die verzaakte al van begin van de wereld @Held op Sokken niet allemaal.

voor de rest wel leuk lijstje om te lezen
 

Bijlagen

  • AEC07B8C-DD98-449B-BA9D-2208FD57FE32.png
    AEC07B8C-DD98-449B-BA9D-2208FD57FE32.png
    725,3 KB · Weergaven: 24
Reactiescore
786
Bovenaan