Top/flop stammen

Reactiescore
1.853
Ach, het neigt meer naar voorbedachte rade dan naar enkel profiteren als achteraf blijkt dat de betreffende stabber het broertje van iemand uit Stay is. Stay! is echt de grootste flopstam van Quarantaine geworden. Al internend, stabbend en bottend trachten zij zich een weg te banen naar de wereldwinst. De timings van de screen hieronder zijn echt niet met de hand gedaan, de kans dat een mens dit voor elkaar krijgt is 1 op 100.000.000.000.000 als je uitgaat van een reactiesnelheid van 100 ms (wat al ontzettend snel is voor een mens). En dit is slechts één screen met 'opvallende' timings. Daarnaast hebben ze ook iemand die hen vertrouwelijke informatie doorstuurt vanuit de stamchat van Giorni. Het is al meermaals gebeurd dat Giorni-leden op de Discord werden geconfronteerd met screentjes of letterlijke citaten van cruciale informatie uit de stamchat van Giorni waarmee Stay! hun voordeel kon doen. Waar ik eerst nog vond dat Stay! wel een terechte winnaar zou zijn is m'n 'respect' voor hen tot ver onder het nulpunt gedaald. Wat een kansloze speelstijl.

Bekijk bijlage 21691
Os Despo = Desparado Ontbijtje
Os Gotta Catch Em All! = Level Up
Aangezien het niet meer over de stelling gaat en er anders twee disucssies door elkaar lopen verplaats ik de discussie hier even naartoe.
 
Reactiescore
1.853
Dit is dus klinklare nonsens. Heb ik gister ook al tegen saessi gezegd. Weet niet wie dit heeft gezegd, maar die moet je maar even aanspreken. Want dit is 100% bullshit.
Dus eigenlijk zeg je dat je stamgenoot - iemand waar overigens nog geen enkele negatieve ervaring mee is en al sinds het begin in Stay! speelt - uit z'n nek kletst?

Andersom hebben we hier ook problemen mee gehad, tot een punt waarin we nu systematisch oude mensen kicken uit de stam discord. O.a. roguieas die met letterlijke citaten en informatie kwam uit onze stamchat.
Dan zie ik daar graag bewijs van. Heb namelijk nooit iets uit jullie chat voorbij zien komen.

Over die vv van dimi-004 heb ik al uitgelegd tegen saessi. Is een IRL vriend van Jens geloof ik? 1 snipe gedaan (2 waren al gedaan) omdat er een trein werd verstuurd nadat wij de vv namen vonden dat ook niet echt eerlijk naar Dimi toe. Slechts aanvallen gedodged. Na anderhalf uur is de vv uitgenomen en verder geen een keer contact meer mee gehad.
En dat verandert wat precies? Het feit blijft dat er met voorbedachte rade een VV is genomen in de rug van Giorni om hier voordeel uit te behalen. Het is natuurlijk makkelijk praten dat er slechts 1.5 uur is ge-vved omdat dit niet te controleren is, maar daar geloof ik bar weinig van. Het lijkt me tevens vrij sterk dat er verder nooit contact mee is geweest als het een RL-vriend van je co betreft, maar dat is verder ook niet echt relevant.

Heb verder ook weinig interesse in een uitgebreide disucssie hierover. Het is duidelijk dat de visie en speelstijl van Giorni en Stay! aanzienlijk van elkaar verschillen en we wat dat betreft toch niet op één lijn zullen komen.
 

Deleted User - 487965883

Guest
Heb verder ook weinig interesse in een uitgebreide disucssie hierover. Het is duidelijk dat de visie en speelstijl van Giorni en Stay! aanzienlijk van elkaar verschillen en we wat dat betreft toch niet op één lijn zullen komen.

Alle boostaccount van Giorni?
Recruits uit verschillende stammen die kans hadden?
(Veeg, Panda en Intel zijn allemaal gevallen door jullie recruits en onrechtstreeks ook Divine)
Gebruik van 2 bufferaccounts?
Sterke samenwerking met een rimstam?
Vv's en ondersteuning verlenen aan een speler die ons heeft gestabbed?
Informatie en samenwerking halen uit spelers van onze rim?

Stay! heeft altijd geprobeerd om het spel zo fair mogelijk te houden en zonder bondgenoten of externe samenwerkingen te spelen.
We hebben enkel de nodige stappen ondernomen die ons nodig leken voor de wereldwinst.
Nooit hebben we de makkelijke weg gekozen, misschien lijkt dat voor jullie zo maar in mijn ogen hebben we het ons zo moeilijk mogelijk gemaakt zonder uit te bloeden en hadden we tientallen keren de makkelijkere weg kunnen kiezen.
 
Reactiescore
1.089
Dus eigenlijk zeg je dat je stamgenoot - iemand waar overigens nog geen enkele negatieve ervaring mee is en al sinds het begin in Stay! speelt - uit z'n nek kletst

Klopt. Want het is onzin.

Dan zie ik daar graag bewijs van. Heb namelijk nooit iets uit jullie chat voorbij zien komen.

Moet ik even teruggraven hoor, maar waren paar dingen. Roguieas stuurde in de algemene discord of in een pm naar iemand dat er 2 accounts in stay toen inactief waren. Wat volledig klopte. Was toen nog heel gedoe over in onze chat.

En dat verandert wat precies? Het feit blijft dat er met voorbedachte rade een VV is genomen in de rug van Giorni om hier voordeel uit te behalen. Het is natuurlijk makkelijk praten dat er slechts 1.5 uur is ge-vved omdat dit niet te controleren is, maar daar geloof ik bar weinig van.

Weet niet helemaal zeker of het een IRL vriend was, of een speler die die kende van meerdere vorige werelden. Anyway er is 1 snipe gedaan, het is/was accountje van 30 dorpen, anderhalf uur eenmalig vv gedraaid alleen gedodged verder. Wil daar best screens voor fixen als dat echt je grootste struikelblok verder is.
 
Reactiescore
1.075
Klopt. Want het is onzin.
Moet je toch je eigen leiding op de vingers tikken en niet onz

Moet ik even teruggraven hoor, maar waren paar dingen. Roguieas stuurde in de algemene discord of in een pm naar iemand dat er 2 accounts in stay toen inactief waren. Wat volledig klopte. Was toen nog heel gedoe over in onze chat.

Het is nu niet bepaald lastig om te weten welke accounts redelijk inactief zijn hoor, als je daarom denkt dat we info jatten mag je je zilveren hoed af laten
 
Reactiescore
1.075
Alle boostaccount van Giorni?
Recruits uit verschillende stammen die kans hadden?
(Veeg, Panda en Intel zijn allemaal gevallen door jullie recruits en onrechtstreeks ook Divine)
Gebruik van 2 bufferaccounts?
Sterke samenwerking met een rimstam?
Vv's en ondersteuning verlenen aan een speler die ons heeft gestabbed?
Informatie en samenwerking halen uit spelers van onze rim?

Stay! heeft altijd geprobeerd om het spel zo fair mogelijk te houden en zonder bondgenoten of externe samenwerkingen te spelen.
We hebben enkel de nodige stappen ondernomen die ons nodig leken voor de wereldwinst.
Nooit hebben we de makkelijke weg gekozen, misschien lijkt dat voor jullie zo maar in mijn ogen hebben we het ons zo moeilijk mogelijk gemaakt zonder uit te bloeden en hadden we tientallen keren de makkelijkere weg kunnen kiezen.

Recruit schedel, nuke een acc van 10 mil in jullie rim, drk (kan gerust de pm zoeken waar gevraagd werd of drk nog graag naar stay zou komen) samenwerking met sec, recruit van kordaat. , samenwerking met eddie, botgebruik.
Idk of je nu echt kan zeggen altijd de moeilijkste weg gekozen te hebben.

Ik weet niet welke boostaccounts je bedoeld? Maar dat zijn er letterlijk 0.
We hebben 3 spelers van intel gerecruiteerd en 1 van panda zodat we west toch een stabiele regio konden creeëren. Vergeet niet dat we hiervoor ook maar leden hadden in giorni. We hebben altijd maar 1 samenwerking gehad en dat is met VIK. (Waar nu ook rsam bij zit), voor de rest zijn er als stam nooit samenwerkingen geweest en hebben net wij idd altijd de moeilijke weg gekozen.

.
We hebben enkel de nodige stappen ondernomen die ons nodig leken voor de wereldwinst.
Nooit hebben we de makkelijke weg gekozen,
 

Deleted User - 487965883

Guest
Recruit schedel, nuke een acc van 10 mil in jullie rim, drk (kan gerust de pm zoeken waar gevraagd werd of drk nog graag naar stay zou komen) samenwerking met sec, recruit van kordaat. , samenwerking met eddie, botgebruik.
Idk of je nu echt kan zeggen altijd de moeilijkste weg gekozen te hebben.

Recruits Schedel en Kordaat zijn volkomen correct. We hebben vrij lang maar 9/10 leden gehad dus die waren logische recruits.
Daarnaast had Kordaat wrsch niet bij Stay! gekomen als Giorni niet in Intel ging boteren.
Of moesten we met 9 en nog minder kwantiteit gaan spelen?

Want Giorni had op bepaalde momenten evenveel of meer % dan ons.

Nuke hebben we heel lang uitgesteld en samenwerking was altijd zeer beperkt aangezien wij er niet uit waren, toen Cabbie eenmaal gestabbed was en het account op vallen stond dankzij een gecoördineerde aanval op een heel phanlanx cluster voelden we ons genoodzaakt om hem te recruteren aangezien anders Cabbie's hele phanlanx front was.

Als Drk ons 2 dagen later had gestabbed dan hadden ze met jullie in zee gegaan.

Samenwerking met sec is er geweest maar niet substantieel te noemen het gaat over hooguit 2/3 kleine rim spelers en geen grote accounts als vik. Maar goed dat is niet iets dat ik jullie kwalijk neem en gewoon een goede zet langs jullie kant.

Eddie was gewoon een intern.
Bot gebruik laat ik ter zijde want dat heeft geen uitleg nodig. Gewoon zwak.
 
Reactiescore
1.089
Schedel stapte ook echt over toen panda nog maar 8 of 9 leden had en op plek 5 stond. Panda heeft daarna pas met Drkhunter en Robinboris 2 recruits gedaan, en nog meer uit Veeg, waardoor ze top 3 stonden

Eddie was gewoon een intern.

Een intern die nooit logde, zei dat hij overkwam maar gebeurde niets, niets leeg zette en dergelijke.
Kwam zeuren over dat hij stacks van stay wilde, terwijl er letterlijk 100 defjes lucht stonden te bekijken in zijn safe
Amper dorpen leeggezet

Samenwerking met sec is er geweest maar niet substantieel te noemen het gaat over hooguit 2/3 kleine rim spelers en geen grote accounts als vik. Maar goed dat is niet iets dat ik jullie kwalijk neem en gewoon een goede zet langs jullie kant.

Klopt, met Mdock3x die nu in stay speelt, Jens15 (gestopt intern), Lord Vuurkroon (gestopt en intern) en Lord Luben (gestopt, zou in stay spelen maar vanwege tentamens nooit gedaan)
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487828103

Guest
Nuke hebben we heel lang uitgesteld en samenwerking was altijd zeer beperkt aangezien wij er niet uit waren, toen Cabbie eenmaal gestabbed was en het account op vallen stond dankzij een gecoördineerde aanval op een heel phanlanx cluster voelden we ons genoodzaakt om hem te recruteren aangezien anders Cabbie's hele phanlanx front was.

Als Drk ons 2 dagen later had gestabbed dan hadden ze met jullie in zee gegaan.

Geloof je t zelf xd.
 
Reactiescore
1.089
Misschien niet met giorni, maar nuke wilde zekerheid, en wilde op een gegeven moment niets meer voor stay doen zolang ze er niet in kwamen
 
Reactiescore
1.089
Zeker
 
Reactiescore
1.089
ouwe baas :D
 
Reactiescore
93
Misschien niet met giorni, maar nuke wilde zekerheid, en wilde op een gegeven moment niets meer voor stay doen zolang ze er niet in kwamen
Dan speel je die toch gewoon weg ^^
Alleen hadden jullie die voor een of andere reden veel te groot laten worden
 
Reactiescore
1.089
Probleem was dat cabbie onbemand was op een gegeven moment, en destiny had ook niet echt veel mensen meer op hun acc zitten die logde.
Dusja viel weinig weg te spelen

Bovendien hadden destiny en cabbie afspraken met drkhunter gemaakt voor edelrichtingen waar een ieder zich aan zou houden, dusja was geen nut om mensen daar weg te spelen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.089
Zeker
 
Bovenaan