Stelling van de dag

Deleted User - 487965883

Guest
Ja ik snap de redenering en je hebt wel gelijk langs de ene kant maar iemand die ervaren is die gaat veel harder sneeuwballen dan iemand anders. (zeker met de niveau 3 start)

Als je kijkt naar de top 3 zie je al een groot verschil met de mensen in de top 50 die toch vrij dicht bijeen zitten.
En 2 v/d 3 accounts zijn speeders dus dat zal er ook wel mee te maken hebben.
 
Reactiescore
1.476
Ja ik snap de redenering en je hebt wel gelijk langs de ene kant maar iemand die ervaren is die gaat veel harder sneeuwballen dan iemand anders. (zeker met de niveau 3 start)

Als je kijkt naar de top 3 zie je al een groot verschil met de mensen in de top 50 die toch vrij dicht bijeen zitten.
En 2 v/d 3 accounts zijn speeders dus dat zal er ook wel mee te maken hebben.
Maar als je begint met een groter dorp heb je niet de kans om bij de eerste 2000 punten (of wat het ook was, ik joinede later) uit te lopen. Tuurlijk kunnen ervaren mensen beter sneeuwballen, en speeders schijnen zich beter aan te kunnen passen, zeker bij deze wereld.
 
Reactiescore
1.075
Stelling: profiteren van een stab is even erg als de stab zelf?
 
Reactiescore
1.089
Ik ga niet de hele discussie opnieuw voeren, heb deze gevoerd met saessi in pm.
Maar ik voel er niet genoeg voor om te stoppen met aanvallen op heisenberg. Calimero's? Ik denk dat dat van toepassing is op heisenberg zelf? Een beetje afspraken maken met Tinus, waarbij Tinus dorpen tegen onze safe moest afstaan. En dat terwijl wij een nap hadden met Tinus, die heisenberg overigens heel duidelijk bekend was, staat namelijk heel duidelijk in de pm van Koning Tinus aan heisenberg van 14 juni.
Of die geplande aanval begin juni die binnen 10 minuten door spy's in Giorni bekend was. Waar waren jullie veroordelingen toen dit gebeurde?

Weet overigens nog steeds niet waarom er mensen om half 1 snachts naar ons toekwamen 'dat we samenwerkte met stabbers' terwijl Koning tinus pas om half 7 s'morgens aanvallen begon te sturen. Als blijkbaar bekend was dat dit stabbers waren, nog voor de daadwerkelijke stab was gepleegd. Hoezo werd er dan met ze samengewerkt door Heisenberg?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.075
Dit bedoel ik Martijn, je blijft excuses zoeken om te profiteren van een regelrechte stab.
Je neemt er zaken bij die niet van toepassing zijn zoals de vermeende spys, terwijl er stay spelers zijn die regelrecht onze stamchats meelezen.
Jullie waren bekend met de nap tussen HH en tinus en sturen alsnog aanvalscoords door om vervolgens de aanvallen af te keuren en netjes tinus te internen waardoor je zelf plots die hele flank bekampt. Dit is gewoon een heel smerig spelletje en het is spijtig dat deze wereld moet beslist worden door een stab vanuit kamp stay, wetende dat voor de stabs en smerige spelletjes (ook random stam aanwerven in onze diepe rim bijv) stay -200 stond tegenover giorni.
 
Reactiescore
1.089
Ik vind dat jij excusjes aan het zoeken bent. Want op het moment dat Tinus wel dorpen tegen onze safe afstaat tegen Heisenberg dan durf ik voor 100 euro te wedden dat ik niemand van jullie hier op het forum zie. Schijnheilige gedoe. Precies daarom kan het me absoluut geen reet schelen. Heisenberg is al een keer de dans ontsprongen omdat iemand het leuk vond om een aanvalsplan binnen 10 minuten na het posten op het forum naar jullie toe te sturen. Ik ga niet halverwege de massa onderbreken omdat meneer een random nap met Tinus wilt afspreken maar communicatie echt van alle kanten niet klopt. Dat is gewoon simpelweg niet mijn pakkie aan. Helemaal niet als ze zelf met Tinus ons willen naaien. Dan heb je bij mij alle gratie verspeelt.

Overigens werd er eerder geclaimd op de discord dat Tinus zelf naar jullie toekwam. Maar ik heb toch wel iets andere verhalen gehoord. Volgens Tinus en mijn huidige co Mdock3x zou Dawn of The Dead op het forum van Section hebben opgeroepen namens Giorni Stay aan te vallen. Specifiek had Dawn of the Dead contact met AWOK, die Section een nap wilde aanbieden in ruil voor het helpen in de oorlog. En dat iedereen die geinteresseerd was AWOK moest pmen. Wat Tinus dus heeft gedaan, en ook zo heeft gezegd bij de eerste pm aan AWOK.

EDIT: en misschien was er geen sprake van een officiele nap tussen cabbie en drkhunter, maar bijna een gelijkwaardige situatie waarbij Drkhunter samenwerkingen met Destiny en Cabbie zomaar van zich afschudde zonder verplichtingen na te komen, en waarbij al hele phalanxen waren gecreerd naar deze samenwerking. Die drkhunter met zijn edelspam halverwege de aanval van Giorni op Cabbie, die zaten jullie ook kei hard te ondersteunen.

Ik vind dat als men zich bezig houd met dit soort spelletjes, dat je niet zo zelf-verongelukt moet reageren als een keer zelf de deksel op je neus valt.
Heisenberg heeft al zijn payback gehad door alle dorpjes van tinus naar boer 17 te knallen. Dus het is wel goed zo.


Jullie waren bekend met de nap tussen HH en tinus en sturen alsnog aanvalscoords door om vervolgens de aanvallen af te keuren en netjes tinus te internen waardoor je zelf plots die hele flank bekampt.

Chronologisch compleet verkeerd. Coords waren allang verstuurd. Toen hoorde wij dat Heisenberg een nap wilde afspreken, gezegd niet doen of cancellen, Tinus zei dat dat kon omdat Heisenberg nog niet had gelezen. Niet wetende dat het niet gebeurde. En zoals gezegd, was het vanuit heisenberg een afspraak van niks, geen fatsoenlijk voorstel, geen reactie.

Heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag waarom jullie ze voor stabbers uitmaakte al voor ze uberhaupt aanvallen hadden verstuurd. Lijkt me namelijk behoorlijk wat boter op je hoofd hebben als je weet dat het stabbers zijn, en je vervolgens wel nap afspraken met ze gaat maken, en aan ze vraagt om dorpen in hun cluster tegen onze safe aan leeg te zetten.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.089
stay -200 stond tegenover giorni.

Dat is leuk trouwens maar met VIK en RSAM stond stay +100 ofzo, en dan nog + 700 als we drkhunter mee rekenen die jullie kei hard zaten te ossen nadat ze Cabbie hadden genaaid.
 
Reactiescore
1.075
Dat is leuk trouwens maar met VIK en RSAM stond stay +100 ofzo, en dan nog + 700 als we drkhunter mee rekenen die jullie kei hard zaten te ossen nadat ze Cabbie hadden genaaid.
Idk waar je dat vandaag haalt tho
 
Reactiescore
1.075
Ik vind dat jij excusjes aan het zoeken bent. Want op het moment dat Tinus wel dorpen tegen onze safe afstaat tegen Heisenberg dan durf ik voor 100 euro te wedden dat ik niemand van jullie hier op het forum zie. Schijnheilige gedoe. Precies daarom kan het me absoluut geen reet schelen. Heisenberg is al een keer de dans ontsprongen omdat iemand het leuk vond om een aanvalsplan binnen 10 minuten na het posten op het forum naar jullie toe te sturen. Ik ga niet halverwege de massa onderbreken omdat meneer een random nap met Tinus wilt afspreken maar communicatie echt van alle kanten niet klopt. Dat is gewoon simpelweg niet mijn pakkie aan. Helemaal niet als ze zelf met Tinus ons willen naaien. Dan heb je bij mij alle gratie verspeelt.

bizar dat je zeurt over het feit dat we een samenwerking met hun zouden aangaan en we dan in jullie safe zouden kruipen, maar dat jullie ondertussen een samenwerking met hun hebben waardoor je in de safe van HH ligt. Hypocriet?

Overigens werd er eerder geclaimd op de discord dat Tinus zelf naar jullie toekwam. Maar ik heb toch wel iets andere verhalen gehoord. Volgens Tinus en mijn huidige co Mdock3x zou Dawn of The Dead op het forum van Section hebben opgeroepen namens Giorni Stay aan te vallen. Specifiek had Dawn of the Dead contact met AWOK, die Section een nap wilde aanbieden in ruil voor het helpen in de oorlog. En dat iedereen die geinteresseerd was AWOK moest pmen. Wat Tinus dus heeft gedaan, en ook zo heeft gezegd bij de eerste pm aan AWOK.

er was voor ons geen aanleiding om te denken dat er een samenwerking was tussen tinus/edel en stay, deze gaven zon 14 dagen terug aan tegen stay te willen strijden omdat ze niet geinternt wouden worden. Wat blijkt nu, er was een samenwerking en ze worden geinternt. Best vreemd of niet?
zoals je eigen co al eens tegen me zei, je kan niet verwachten dat spelers zomaar geinternt willen worden.

76524eefcf80a03476dd1bdf97465dc3.png

e6064804e3cd9ca617f459ee59d762b2.png


EDIT: en misschien was er geen sprake van een officiele nap tussen cabbie en drkhunter, maar bijna een gelijkwaardige situatie waarbij Drkhunter samenwerkingen met Destiny en Cabbie zomaar van zich afschudde zonder verplichtingen na te komen, en waarbij al hele phalanxen waren gecreerd naar deze samenwerking. Die drkhunter met zijn edelspam halverwege de aanval van Giorni op Cabbie, die zaten jullie ook kei hard te ondersteunen.

drk heeft hier geen betrekking op, verder mss de spelers van drk niet recruiten als je zo'n afgunst voor hun hebt.

[QUOTE[Ik vind dat als men zich bezig houd met dit soort spelletjes, dat je niet zo zelf-verongelukt moet reageren als een keer zelf de deksel op je neus valt.
Heisenberg heeft al zijn payback gehad door alle dorpjes van tinus naar boer 17 te knallen. Dus het is wel goed zo.
[/QUOTE]

70+ dorpen vs een paar dorpen met boer 17, goeie packbay voor een stab idd.
Chronologisch compleet verkeerd. Coords waren allang verstuurd. Toen hoorde wij dat Heisenberg een nap wilde afspreken, gezegd niet doen of cancellen, Tinus zei dat dat kon omdat Heisenberg nog niet had gelezen. Niet wetende dat het niet gebeurde. En zoals gezegd, was het vanuit heisenberg een afspraak van niks, geen fatsoenlijk voorstel, geen reactie.

qhbuh02wk.jpg


Er word uberhaupt al meteen gereageerd dat er al een samenwerking is. Om dan vervolgens de nacht erop te blitzen op HH

Heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag waarom jullie ze voor stabbers uitmaakte al voor ze uberhaupt aanvallen hadden verstuurd. Lijkt me namelijk behoorlijk wat boter op je hoofd hebben als je weet dat het stabbers zijn, en je vervolgens wel nap afspraken met ze gaat maken, en aan ze vraagt om dorpen in hun cluster tegen onze safe aan

waarom zevoor stabbers uitgemaakt werden was omdat EJM ook in de afspraken opgenomen werd met Tinus en deze om half 12 fzo dus idd al aanvielen, toen was het duidelijk dat Tinus de stab zou plegen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.089
er was voor ons geen aanleiding om te denken dat er een samenwerking was tussen tinus/edel en stay, deze gaven zon 14 dagen terug aan tegen stay te willen strijden omdat ze niet geinternt wouden worden. Wat blijkt nu, er was een samenwerking en ze worden geinternt. Best vreemd of niet?
zoals je eigen co al eens tegen me zei, je kan niet verwachten dat spelers zomaar geinternt willen worden.


bizar dat je zeurt over het feit dat we een samenwerking met hun zouden aangaan en we dan in jullie safe zouden kruipen, maar dat jullie ondertussen een samenwerking met hun hebben waardoor je in de safe van HH ligt. Hypocriet?

Heisenberg was op de hoogte van een nap tussen ons en tinus. Zoals gezegd, als je dit dus vies vindt dan vind je ook vies wat Heisenbergs plan was. Maar daar hoor ik niemand over. Daarom, met beulen geen genade.

Grappig want Heisenberg wilde dit al 14 juni doen. Dus wie is hier dan hypocriet?

drk heeft hier geen betrekking op, verder mss de spelers van drk niet recruiten als je zo'n afgunst voor hun hebt.

Bijna vergelijkbare situatie (geen een is hetzelfde) waar jullie ook niet schroomden om gelijk os te sturen. Drkhunter speelt niet in stay. Poging tot recruit was voor de stab op cabbie.

waarom zevoor stabbers uitgemaakt werden was omdat EJM ook in de afspraken opgenomen werd met Tinus en deze om half 12 fzo dus idd al aanvielen, toen was het duidelijk dat Tinus de stab zou plegen.

Er stond niks in die pm over EJM wat betreft een nap.
 
Reactiescore
1.089
Er word uberhaupt al meteen gereageerd dat er al een samenwerking is.

Er was ook een samenwerking tussen Drkhunter Cabbie en Destiny. Die drkhunter op heeft gezegd en binnen 2 dagen (ook absoluut geen redelijke termijn) aanviel vrijwel tegelijkertijd met een massa van Giorni. Wellicht geen nap. Maar het punt dat je wilt maken over een samenwerking goldt even goed voor Cabbie en Drkhunter. Wie stuurde er ook alweer gelijk OS naar drkhunter. Ohja giorni.

Zoals ik zeg, schijnheilig.
 
Reactiescore
1.075
Idk waarom je drk blijft aanhalen terwijl dit over heisenberg, dymo en tinus gaat. Drk lag alleen maar hele andere kant vd wereld.
 
Reactiescore
1.089
Vergelijkbare situatie waarbij drkhunter jullie steun kon rekenen. Wil daar ook nog screens van gaan posten.

Maar verder wat betreft Tinus en andere zaken omtrent Giorni's contact:

De recente situatie:
Zo wilde heisenberg 586|414 587|414 en 587|413 tegen onze safe aan overnemen, en ossen door koning tinus. Waarbij ze wisten dat er een nap was (andere screen) tussen ons en Koning tinus voor onbepaalde tijd met 48 uur opzegtermijn.
Naast de volgende situatie waarbij (screenshot) waarbij letterlijk binnen een minuut een post van Mdock3x op het forum over aanvalsinventaris voor Section en Dymotare voor de massa op Heisenberg wordt doorgestuurd aan AWOK (begin juni), door Dawn of the Dead (kan dat concluderen omdat 'Kordaat het lastig heeft' iets is wat ik in pm tegen Dawn zei).

Deze Dawn of the Dead claimt later contact te hebben met AWOK, waarbij o.a. fakes en clears aanbiedingen worden gedaan. Deze speler ligt volledig in onze safe. Nog een screen waarbij Dawn of the Dead claimt dat Section een nap kan krijgen met Giorni (dankzij het contact wat zij hebben met AWOK) indien geholpen wordt door Section in de oorlog tegen Stay. Koning tinus (en edel je moer blijkbaar ook) is hierop ingegaan, waarbij hij heel duidelijk aangeeft dat hij is gepushed door zijn stamgenoot (refererent aan Dawn of the Dead's post). Dit wekt geen verbazing op bij AWOK, dus ik mag aannemen wat Dawn zei in ieder geval een kern van waarheid bevat.
AWOK erkend later nog dat er in Section door sommige leden wordt samengewerkt met Stay (wat klopt) en dus dat er discreet gehandeld moet worden en blijkbaar is dat ook zo gegaan toen Koning Tinus en Heisenberg gingen samenwerken resulterend in de eerste situatie.

Dat Tinus zelf beslist om niet meer voor Giorni te werken, maar met ons heisenberg aan te vallen, is toch echt iets waar je bij hem voor moet zijn.
Maar na deze pms en screens, hoef je niet zielig bij mij te komen doen hoe heisenberg gestabt is. Zij wilden eerst ons kei hard naaien, eerst al met het doorlullen van de massa door Dawn of the Dead, later met die dorpen afstaan. Uberhaupt dat constante contact in onze rug erg irritant... En als antwoord boerderijen naar 17 schieten, en dreigen met nog meer kata's.
En naar alle redelijkheid, onze eerste massa dag ging uberhaupt niet gecancelled worden, want daarvoor liep alles al, en wij hebben niets met deze situatie van doen. En op dag 2 is er amper wat aangekomen of gedaan. Dus al met al valt het reuze mee.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200626-113829_Discord.jpg
    Screenshot_20200626-113829_Discord.jpg
    768,4 KB · Weergaven: 23
  • Screenshot_20200626-114745_Discord.jpg
    Screenshot_20200626-114745_Discord.jpg
    268,2 KB · Weergaven: 23
  • Screenshot_20200626-114202_Discord.jpg
    Screenshot_20200626-114202_Discord.jpg
    381,2 KB · Weergaven: 22
  • Screenshot_20200626-114027_Discord.jpg
    Screenshot_20200626-114027_Discord.jpg
    193,3 KB · Weergaven: 22
  • Screenshot_20200626-113944_Discord.jpg
    Screenshot_20200626-113944_Discord.jpg
    612,8 KB · Weergaven: 21
  • Screenshot_20200626-114009_Discord.jpg
    Screenshot_20200626-114009_Discord.jpg
    297,6 KB · Weergaven: 20
Reactiescore
1.075
Martijn , zie je zelf de hypocritie niet? Je bent boos omdat heisenberg een samenwerking neemt met spelers die eerlijk zelfs nauwelijks je safe aanraken, maar hebt zelf wel een samenwerking met diezelfde spelers die de helft van Hh zn safe bezetten, tegelijk word er vv gedraaid in de rug van giorni spelers door je eigen acc.
Jullie waren ook die avond nog op de hoogte gebracht van de nap en de aankomende stab, het enige wat daar tegenin gebracht werd was: "ja doe maar niet dan.". Waarna de stab alsnog plaatsvond. De dag nadien werden er bevelen gedeeld, aankomsttijden etc doorgegeven. Ik denk dat iedereen en jijzelf onderhand wel kan inzien dat je actief hebt deelgenomen aan een stab en nu allerlei drogredenen zoekt om het goed te praten.
 
Reactiescore
1.856
Deze Dawn of the Dead claimt later contact te hebben met AWOK, waarbij o.a. fakes en clears aanbiedingen worden gedaan. Deze speler ligt volledig in onze safe.
Onzin.

Stelling: profiteren van een stab is even erg als de stab zelf?
Ach, het neigt meer naar voorbedachte rade dan naar enkel profiteren als achteraf blijkt dat de betreffende stabber het broertje van iemand uit Stay is. Stay! is echt de grootste flopstam van Quarantaine geworden. Al internend, stabbend en bottend trachten zij zich een weg te banen naar de wereldwinst. De timings van de screen hieronder zijn echt niet met de hand gedaan, de kans dat een mens dit voor elkaar krijgt is 1 op 100.000.000.000.000 als je uitgaat van een reactiesnelheid van 100 ms (wat al ontzettend snel is voor een mens). En dit is slechts één screen met 'opvallende' timings. Daarnaast hebben ze ook iemand die hen vertrouwelijke informatie doorstuurt vanuit de stamchat van Giorni. Het is al meermaals gebeurd dat Giorni-leden op de Discord werden geconfronteerd met screentjes of letterlijke citaten van cruciale informatie uit de stamchat van Giorni waarmee Stay! hun voordeel kon doen. Waar ik eerst nog vond dat Stay! wel een terechte winnaar zou zijn is m'n 'respect' voor hen tot ver onder het nulpunt gedaald. Wat een kansloze speelstijl.

Stabbend broertje.png
Botten.jpg
Os Despo = Desparado Ontbijtje
Os Gotta Catch Em All! = Level Up
VV Dymo.png
Lek stamchat.png
 

Deleted User - 487966259

Guest
Ze zullen wel weer over Drkhunter beginnen nu, goed kijken
 
Reactiescore
1.089
Ach, het neigt meer naar voorbedachte rade dan naar enkel profiteren als achteraf blijkt dat de betreffende stabber het broertje van iemand uit Stay is. Stay! is echt de grootste flopstam van Quarantaine geworden

Dit is dus klinklare nonsens. Heb ik gister ook al tegen saessi gezegd. Weet niet wie dit heeft gezegd, maar die moet je maar even aanspreken. Want dit is 100% bullshit.

Het is al meermaals gebeurd dat Giorni-leden op de Discord werden geconfronteerd met screentjes of letterlijke citaten van cruciale informatie uit de stamchat van Giorni waarmee Stay! hun voordeel kon doen. Waar ik eerst nog vond dat Stay! wel een terechte winnaar zou zijn is m'n 'respect' voor hen tot ver onder het nulpunt gedaald. Wat een kansloze speelstijl.

Andersom hebben we hier ook problemen mee gehad, tot een punt waarin we nu systematisch oude mensen kicken uit de stam discord. O.a. roguieas die met letterlijke citaten en informatie kwam uit onze stamchat.

Over die vv van dimi-004 heb ik al uitgelegd tegen saessi. Is een IRL vriend van Jens geloof ik? 1 snipe gedaan (2 waren al gedaan) omdat er een trein werd verstuurd nadat wij de vv namen vonden dat ook niet echt eerlijk naar Dimi toe. Slechts aanvallen gedodged. Na anderhalf uur is de vv uitgenomen en verder geen een keer contact meer mee gehad.
 
Bovenaan