Golden Awards

Reactiescore
215
Klopt voorheen leek er onder elkaar iets meer respect te zijn.
Het gaat compleet niet over TW en shakedown8 mb's worden slaven genoemd en ik een hond.

Uiteraard is dit een plek waar anonieme mensen lullen over een spelletje.
Misschien had ik dat van Jens zijn moeder voor mezelf moeten houden, weet dat zoiets hard kan aankomen.

Zat flink in mijn allergiezone. Dus post omtrent salty is terecht.
 
Reactiescore
286
Klopt voorheen leek er onder elkaar iets meer respect te zijn.
Het gaat compleet niet over TW en shakedown8 mb's worden slaven genoemd en ik een hond.

Uiteraard is dit een plek waar anonieme mensen lullen over een spelletje.
Misschien had ik dat van Jens zijn moeder voor mezelf moeten houden, weet dat zoiets hard kan aankomen.

Zat flink in mijn allergiezone. Dus post omtrent salty is terecht.

Deels ben ik het met je eens, maar vind jij de manier hoe jij naar de stam TiP communiceert wel normaal dan?
Als je het over respect hebt, is dit ook behoorlijk respectloos.
Vooral doordat je ook nog een bericht stuurt met: Mag ik je dorpen? en hem vervolgens blokkeert.

Je kan het op andere schuiven, maar volgens mij moet je ook eens naar je zelf kijken.
 
Reactiescore
286
Voor de context voeg ik hem even toe:WhatsApp Image 2020-06-13 at 11.33.32.jpeg

Daarnaast vind ik het ook vreemd dat Exact iedereen blokkeert. Ik denk dat er minder respect van jullie naar ons is, dan andersom.
Lijkt wel een kleuterschool met al dat blokkeren zo.
 
Reactiescore
319
Stoere jongen hoor keyboard warrior, succcesje boeken op het AF.
Vind ronduit beschamend iemand te vergelijken met een hond. Grappig he als iemand daarover over de zeik gaat.

Uiteraard een like van Predec die weer actief werd op het forum omdat hij gecalled werd om zijn dubieuze praktijken ingame. En als speler met een functie als game mod ter verantwoording werd geroepen en een AF pauze inlast omdat hij niet direct werd gelooft. Zodra het kwartje op het AF de andere kant op valt heeft hij in ene weer interesse het AF te bezoeken.

Jammer vind ik dat ik altijd leuk contact heb gehad vanaf w47 met Insomnia maar dit goed verziekt is door diens huidige bezetting.

Beste Shakedown,

Hierbij de referentie van mand! Niet dat jij hond benoemd werd.

 

Deleted User - 716270

Guest
Klopt voorheen leek er onder elkaar iets meer respect te zijn.
Het gaat compleet niet over TW en shakedown8 mb's worden slaven genoemd en ik een hond.

Uiteraard is dit een plek waar anonieme mensen lullen over een spelletje.
Misschien had ik dat van Jens zijn moeder voor mezelf moeten houden, weet dat zoiets hard kan aankomen.

Zat flink in mijn allergiezone. Dus post omtrent salty is terecht.

Kijk eerst is naar je jezelf. Je bent ontzettend irritant en zuigend via pm en je gedraagt je daar als een klein kind. Het feit dat je via pm ook mensen een ban probeert aan te naaien is niet fair. Net als het feit dat mensen jouw speelstijl irritant vinden en niet moreel als je dit dan doet komt daar reactie op. Wil je die reacties niet lezen dan gooi je ingame iedereen lekker op block en blijf je weg van het AF.
 
Reactiescore
571
Nieuwste lijst met oudste data, daarvoor ga ik :p. Ben afgelopen weken/maanden niet actief geweest dus kan daarover helaas niet oordelen.

Beste speler: ACAB

Jajaja no cap. Zijn manier van posten staat mij totaal niet aan. Misschien omdat ik tegen hem speel en hem nog niet heb meegemaakt in chats. Zal vast wel een top gozer zijn. Wie weet misschien ooit in de toekomst dat we aan de zelfde kant staan.

Vele weten waarschijnlijk niet eens over de massa’s die wij op jullie gedaan hebben. Was allemaal redelijk early game, maar ik moet je credits geven hoe je deze keer op keer hebt lopen deffen.

Massa’s, nacht blitsen, overdag iets proberen.. het maakte allemaal niet uit. Ik krijg bij ACAB een beetje het Lemon (W66) gevoel. Heb er niks anders dan respect voor.

Beste stam:

Huidig MOTR moet ik hier neerzetten. Offensief zijn ze gewoon de betere stam momenteel. Defensief heb ik MOTR nog niet in actie gezien. IDK of er al een massa vanuit Fresh is geweest. Mja ongeacht de winsten is het logisch dat MOTR beter staat.

Als ik terug denk naar de tijd dat je nog 4 stammen had (Fresh, 100, Book en MOTR). Als je dan nu kijkt waar welke stam toppers belandt zijn dan is het IMO logisch dat MOTR sterker is.

De beste stam speler:

Kan dit niet over MOTR zeggen. Voor Fresh zou ik Marvin en Dylan hiervoor willen nomineren. Beide heren zijn toppers.

Slechtste leider:

Julian. Persoonlijke mening naar hem. Kan best zijn dat andere dit anders hebben ervaren. Als je leider zijnde je niet aan je woord kan houden ben je voor mij niks waard.

Meest overschatte speler:

Conor. Wat ik tijdens de eerste massa heb gezien op dat account vergeet ik nooit meer. Situatie was naar mijn inzien zo dramatisch dat ik zelfs Laurens heb moeten vragen om een handje te helpen.

Meest onderschatte speler:

Rone. Ken het account van w66. Als het goed is speelt Youri nog steeds erop.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Dit zou een hele lijst worden, om het kort te houden zal ik alleen namen plaatsen waarmee ik nog niet samen mee heb gespeeld.

Frank, Sharon, Ezra, Stijn (nogmaals not sure, maar die speler van ACAB), Yme, Jens? (Toxic Donut op skype).


Mooiste spelers naam:

Goth Angel

Mooiste stam naam:

Book, The Story Unfolds.


Het tofste topic:

Golden awards


Het domste topic:

Exact. De wannabe van w72. Had naar mijn inzien beter opgelost kunnen worden. Daarvoor was het AF denk ik niet nodig geweest.


Favoriete forum poster:

Heb niemand specifiek, maar voornamelijk de mensen die spotprentjes maken.


Minst favoriete forum poster:

Al die fake accounts.


Dikste wannabe op het forum:

Zie hierboven.


Mooiste profiel foto van spelers en stammen:

Ben niet gelogd dus kan niet kijken :p


Mooiste actie van de wereld:

Heb ik persoonlijk niet echt.


Meest belovende speler voor de toekomst:

Kapitrein. Ik gun het Frank wel. Denk dat hij een lekker team verzameld heeft om te knallen.


Meest belovende stam voor de toekomst:

Agoge (Spartans).


Grootste blunder:

Mijn 2de massa op ACAB. Had 2 planningen door elkaar gehaald en kwam daar helaas te laat achter. Waardoor die massa zwaar flopte.


Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Mijn eigen co’s konden dit bij mij. Glenn, Pieter-Jan, Nick, Jeffrey en Farina.


Ik wil graag nog meedelen dat:

Kapitrein flop is :p


Ik hoop dat dit verder nog een leuke wereld wordt. Wie er gaat winnen maakt mij niet uit. Ik gun het beide stammen wel.
 
Reactiescore
519
Beste speler:
insomnia Has Yoda ( jens en jeroen) zijn imo het beste team op w72,
De meestal nietszeggende #1 is deze keer uitzonderlijk accuraat!
naast het feit dat ze op nummer 1 staan blinken ze op elk vlak uit , offensief, defensief, en als ondersteuner!
Een genot om mee samen te spelen!!

Beste stam:
Hier kan ik alleen maar Motr neerzetten, een muur op defensief vlak ondersteund door agressieve en constante offensieven!
Top sfeer, top inzet
Top activiteit

De beste stam speler:
Bij Motr ga ik voor jens van Yoda , de nachter die waakt over het stamoverzicht, die ingrijpt en wakker blijft wanneer het nodig is! One Love!
Bij fresh vind ik dat ALW momenteel wel de wall van DID is, deze speler heeft uiteraard een zeer mooie en veilige ligging waardoor ze het kunnen permitteren om zich leeg te zetten



Het grootste ego:
Shakedown met voorsprong!


Beste leider: ik vind dat rene en jens de touwtjes goed in handen hebben binnen Motr.
Ze zorgen voor een proffesionele maar aangename gang van zaken binnen de stam!

Slechtste leider:
geen idee wie het is , maar de leiding van fresh valt me tegen.
Geen uitgesproken normen en waarden doorvoeren en naleven, slechte communicatie en ze missen blijkbaar ook het pit om nieuw leven in fresh te blazen en hun spelers te motiveren.

Meest onderschatte stam:
oud-Motr
om eerlijk te zijn dacht ik eerst dat het een stelletje noobs was, maar sinds de fusie met globe ben ik aangenaam verrast!
actieve en gemotiveerde spelers stuk voor stuk!
Ze beschikken over de nodige kwaliteiten en degene die minder ervaren zijn staan open voor hulp en guidance.

Meest overschatte stam: Fresh leek vroeg op een relatief eenvoudige wereldwinst af te stevenen, maar hebben de teugels losgelaten.
laat ons hopen dat nieuw bloed de stam weer leven in kan blazen en dat we kunnen genieten van een gelijk opgaande eindstrijd met massa’s van beide kanten.

Meest overschatte speler: conor mcgregor , had er grootse verwachtingen van, maar buiten BBs edelen tot rang 1 heeft dat acc 0,0 gepresteerd! Meende te horen dat er nu nieuwe spelers zitten dus hoop dat we nog iets positief van d t account kunnen verwachten!

Meest onderschatte speler:
Goth Angel,
1 van de kleinere accs van Motr, maar zeker 1 waar je lelijk je handen aan kan branden vgm!
Activiteit in overvloed, en altijd op zoek naar de actie
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Jens/jeroen/kevin/rafael/patrick/roel
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: shakedown, jan,jelle van oud 1C, weet niet waar ze spelen, maar zijn schijnheilige mensen die slecht praten achter iemand zn rug , en in die persoons gezicht vriendelijk zijn.

Mooiste spelers naam: Kapitrein

Mooiste stam naam: zowel fresh als motr trekken op niks XD kom eens met wat nieuwer en origineler

Het tofste topic: SPOTPRENTJES!!!!!!

Het domste topic: wereldafspraken,
De afspraken zijn belachelijk en niet waterdicht, worden ook niet nageleefd zonder consequenties in de meeste gevallen.
hoop dat we deze nog eens kunnen herbekijken en opnieuw vastleggen.

Favoriete forum poster:
Hustler. Geeft altijd mooie onderbouwing , kunnen vele nog een voorbeeld aan nemen in plaats van al dat impulsief en kinderachtig gejank van sommigen


Minst favoriete forum poster:
shakedown heeft zichzelf wel als dorpsidioot gekroond :)

Dikste wannabe op het forum:
Poohbear... who else?

Dikste wannabe in het spel:
Exact. benieuwd wat die gaan doen als de moneytrain hun station heeft bereikt!

Mooiste profiel foto van spelers: 646BC0B9-637C-44B9-9720-3B52FE155C60.jpeg

Mooiste profiel foto van stammen:
22BEB1A7-C179-4AF0-A749-75E3DB8D4673.jpeg

Mooiste actie van de wereld:

Toch wel die eerste massa op conor!

Meest belovende speler voor de toekomst:
The witch snijdt door fresh als een heet mes door boter!

Meest belovende stam voor de toekomst:
Motr, obvious

Grootste blunder:
BBCB8C6E-B5C9-4761-A76A-FCFDD270EAAA.jpeg

Voor wie heb je nu echt respect:
Vooral voor de spelers van Fresh die doorzetten! DiD mag van mij ook een pluim krijgen, niet voor het deffen, wel voor het doorzettingsvermogen!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mn Cos kevin, patrick en rafael
Roel die op AR speelde
Jens en jeroen van yoda

Ik wil graag nog meedelen dat
Iemand van fresh met de vuist op tafel moet slaan en nieuw leven inblazen, nieuwe spelers zoeken om de activiteit te pushen, meer tijd steken in het plannen van offensieve acties en beter deffen
 
Reactiescore
399
Leuk lijstje, eindelijk weer is een keer met onderbouwing:)

Ik heb alleen twee opmerkingen.


1)
''geen idee wie het is , maar de leiding van fresh valt me tegen.
Geen uitgesproken normen en waarden doorvoeren en naleven, slechte communicatie en ze missen blijkbaar ook het pit om nieuw leven in fresh te blazen en hun spelers te motiveren.''

Leiding Fresh is goed bezig, ook om nieuw leven in te blazen. Hiervoor ook mijn complimenten voor de leiders van Fresh.

2)
''Het tofste topic: SPOTPRENTJES!!!!!! ''

Mensen maak spotprentjes:'( desnoods over acab;)
 
Reactiescore
75
Beste speler: Insomnia Has Yoda. Hebben wel winsten behaald, waarvoor mijn complimenten, ook wil ik Jagerm3ister hier zetten!

Beste stam; MoTr! tot nu toe, maar Fresh! zal harder dan ooit terugkomen

De beste stam speler: Shakedown8 Als je hun wat vraagt, staan ze altijd klaar. republiccity (Jeff & Simon) doen ook wel eens graag een vvtje :)
Ook wil ik hier wel een plaatsje zelf innemen binnen FRESH! :D Binnen Motr weet ik het niet, maar zullen zeker ook goeie stamspelers tussen zitten!

Het grootste ego: Zijn er wel verschillende geweest, die op het AF groot komen doen, terwijl dit maar een game is, er moet soms wat meer respect opgebracht worden!

Beste leider: Na wereldafspraken met TheWitch, zou ik deze wel vermelden, ook Sander (El Prof) topkerel

Slechtste leider: Zijn er wel een paar in FRESH! geweest, die plots wegzijn beetje jammer dit

Meest onderschatte stam: FRESH! Wat ook te begrijpen is na alles :D

Meest overschatte stam:

Meest overschatte speler:
Zitten wel meerdere tussen, maar spreek ik me niet overuit, of ik heb meteen een paat motres in me nek hijgen :O

Meest onderschatte speler:

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
TheWitch, Kapitrein wil ik ook wel eens binnen de stam zien.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Insomnia Has Yoda. AFAB

Mooiste spelers naam: Exact. Desire .inevitable

Mooiste stam naam: Fresh!

Het tofste topic:
Spotprenten

Het domste topic:


Exact. de wannabe van W72.

Favoriete forum poster:
Global Knowledge


Minst favoriete forum poster:
Bepaalde spelers van Motr! die meteen alles op het AF gooien, hoop dat deze tijd ook gedaan is soms is Respect de key tot succes

Dikste wannabe op het forum:

Dikste wannabe in het spel:

Mooiste profiel foto van spelers:
Shakedown
shakeee.jpeg



Mooiste profiel foto van stammen: Fresh
FRESH.png

Mooiste actie van de wereld: Hier moet ik de massas van Motr noemen!

Meest belovende speler voor de toekomst: republiccity TheWitch

Meest belovende stam voor de toekomst: Fresh! zal hard terugkomen!

Grootste blunder: Snipen met firefox

Voor wie heb je nu echt respect: Spelers die respect tonen voormij, dan krijgen die gewoon respect terug!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Jaja Sander (El Prof) jij, na wat we allemaal meegemaakt hebben op w33 ben jij wel degene !

Ik wil graag nog meedelen dat: Ik noob ben
 

Deleted User - 487970932

Guest
Om de trend een beetje voort te zetten:
Geen lange lijst en geschreven op basis van mijn kijk op de wereld

Beste speler(s):
MOTR: Voor nu zou ik zeggen TW/Yoda maar de heren van Kapitrein en predec kunnen er ook wat van!
Fresh: Moeilijk om te zeggen van buitenaf. Wat ik gehoord heb zijn de spelers van ALW niet mis, verder lijkt een Exact een top acc om voor uit te kijken.

Beste stam:
Ben er van overtuigt dat beide stammen aan elkaar gewaagd zijn. Op basis van resultaten zou ik nu zeggen MOTR, maar wie weet wat de toekomst brengt!

De beste stam speler:
Ga geen namen neerzetten hier,maar in MOTR heeft iedereen de stam op de juiste plaats staan en draagt zijn steentje bij. Er zijn altijd mensen die er boven uitsteken maar dat is overal.

Het grootste ego:
@POOHBEER1, Flup.

Beste leider:
Iemand die balans weet te brengen.
Iedereen weet dat MOTR een wat "stabielere" leiding heeft gehad de afgelopen maanden. Echter is Fresh ook op de goede weg terug qua leiding!

Slechtste leider:
Geen zin om mensen af te zeiken.

Meest onderschatte stam:
-. zoals eerder vermeld zijn beide stammen aan elkaar gewaagd mits er voldoende activiteit is en denk ik niet dat er momenteel onderschattingen worden gedaan.

Meest overschatte stam:
-

Meest overschatte speler:
-

Meest onderschatte speler:
Binnen MOTR denk ik dat mensen AFAB en TUG wel eens kunnen onderschatten. Rone is stilletjes maar een team om voor uit te kijken.
Binnen Fresh hebben maar een aantal spelers nog wat laten zien, mocht Fresh hun activiteit weer op peil krijgen is ieder een account eentje om voor uit te kijken als je kijkt naar ligging.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:

Heel MOTR. Ken te weinig mensen van Fresh om daar een goed oordeel over te doen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Sorry, hier zet ik toch Shakedown neer.

Mooiste spelers naam:
Desire

Mooiste stam naam:
Fresh!

Mooiste profiel foto van spelers:
ALW
1593120578658.png
Mooiste profiel foto van stammen:
Juvy
1593120606937.png
Mooiste actie van de wereld:
De snipes op Kapitrein van Jens/Tony early game.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Goth Angel/Inevitable, beide teams willen graag leren en hebben een acc met goed potentieel.

Grootste blunder:
Een zatte co vragen om sloopfakes te sturen....

Voor wie heb je nu echt respect:
Mensen die alles over hebben voor een stam en mensen die een ander wat willen leren en niet alleen maar "nieuwelingen" afkraken.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
In willekeurige volgorde; Tony, Roel, Juns, Patrick, Refeal en Jeroen

Ik wil graag nog meedelen dat:
Yoda flop is.
 
Reactiescore
499
Dennis is ook gewoon slecht
 
Bovenaan