[Profiel] Profielplaatje 200-300pp

Reactiescore
756
Schatjes, ik ben opzoek naar een plaatje voor een eventuele nieuwe wereld die ik ga spelen als ik nog eens zin heb om te starten. Kunnen jullie mee hiermee helpen?

De tekst: Miccie

Thema: Duivel, robot

PP/gift: 200-300pp

Deadline: Geen, als het maar gewoon goed is.

Plaatjes om te gebruiken:
VB miccie 4.jpgvb miccie 3.jpgVB miccie 2.jpgvb miccie 6.jpgvb miccie 7.jpg
Eigen inbreng mag ook!

Favoriet tot nu toe:
Ik neem er waarschijnlijk meerdere.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487878927

Guest
k31tv1cvw2.png
 

Deleted User - 487878927

Guest
Ben inderdaad geen ster in teksten. Heb er nog eentje gemaakt met een wat lichtere tekst, en kan anders morgen nog voor je kijken!
Bekijk bijlage 21621

Tip voor je, je plaatje is nu erg overbelicht, hierdoor is het nogal uit balans. Probeer je fractals (neem ik aan) iets minder heftig erin te zetten, hou het licht in balans. Contrast is goed om het te laten poppen, maar nu echt te heftig.
 

DeletedUser82906

Guest
Tip voor je, je plaatje is nu erg overbelicht, hierdoor is het nogal uit balans. Probeer je fractals (neem ik aan) iets minder heftig erin te zetten, hou het licht in balans. Contrast is goed om het te laten poppen, maar nu echt te heftig.

Hier heb je gelijk in. Juist doordat de stock (met name het hoofd) erg donker was, wilde ik met belichting dat contrasterende effect extra nadruk geven. Het idee erachter was dat licht achter je ervoor zorgt dat je gezicht donker wordt. Er zit dus wel wat gedachte achter, maar wellicht enigszins in doorgeslagen.

Thanks voor je feedback!
 
Reactiescore
1.476
Ik vind de belichting bij dit plaatje nog niet heel fel doordat het er goed bij past, maar de naam komt niet naar voren. Als je die net zo wit als het licht maakt met een paars tintje erbij zal dat vast een sick plaatje zijn imo!
 
Bovenaan