Topstammen

Reactiescore
273
Het is hier zo enorm stil...
Een van de stilste werelden tot nu toe.
Is dat stilte voor de stom, net voordat de apocalyps gaat beginnen?

Wie zien jullie als een goede stam momenteel?
 
Reactiescore
142
Het project WERF loopt goed. 3 stammen zeer hoog en de 4e zal er zeker ook geraken. Chapeau !
 
Reactiescore
153
Rain!!! Earth , Fire en Wind, enkel en alleen al voor de moeite die ze in hun leerlingen stoppen , geen enkel uitleg is er eentje te veel! Mooi initiatief!
 
Reactiescore
1.363
Gaan we hier eindelijk spammen ja? :eek:
De Tijgertjes voor the win!
 
Reactiescore
323
Ik vind eigenlijk alle topstammen redelijk flop. Geen enkele stam op LAB na doet aan fatsoenlijke clustervorming. Iedereen jumpt maar in het wilde weg naar de rim en ligt dan weer door een jump van een speler van een andere stam door. Ik ben benieuwd hoe alles zich gaat ontwikkelen, maar blijkbaar ziet geen enkele stam het nut van een goed cluster en daarmee een goede safe in.
 
Reactiescore
447
Er zijn gewoon veel te weinig bbdorpen
 
Reactiescore
1.468
Ik vind eigenlijk alle topstammen redelijk flop. Geen enkele stam op LAB na doet aan fatsoenlijke clustervorming. Iedereen jumpt maar in het wilde weg naar de rim en ligt dan weer door een jump van een speler van een andere stam door. Ik ben benieuwd hoe alles zich gaat ontwikkelen, maar blijkbaar ziet geen enkele stam het nut van een goed cluster en daarmee een goede safe in.
Dat is toch vrij logisch, op casual is her early game toch veel beter om eerst alle mogelijke grote dorpen te pakken zodat je sneller munten kan slaan ivm de hogere opslagen en productie?
 
Reactiescore
1.363
Noobstammen man!
 
Reactiescore
1.468
Vind sws het fair play niveau van alle "topstammen" op casual bijzonder laag.
Ik krijg soms wel een beetje het gevoel dat casual het afvoerputje van TW aan het worden is qua spelers met een bedenkelijke reputatie...
 
Reactiescore
323
Vind sws het fair play niveau van alle "topstammen" op casual bijzonder laag.
Ik krijg soms wel een beetje het gevoel dat casual het afvoerputje van TW aan het worden is qua spelers met een bedenkelijke reputatie...
Is ook zo. Op cas8 is ons een rotstreek geleverd en dezelfde spelers zijn ook weer lekker bezig op cas9.
 
Reactiescore
142
Bovenaan