Top/Flop stammen

Deleted User - 487957162

Guest
Gewoon je stam jezelf laten vol stacken en niks dodgen of snipen zie ik niet als goed deffen, maar heeft iedereen een andere mening over.
 
Reactiescore
961
Ik ben alles behalve een super TWer, en daar bovenop gaat werk voor op een spelletje, ik heb gedaan wat ik kon! ook al was dat misschien niet hoogwaardig TWplay!

Ik wil je niet bashen maar wat je nu verkondigd is onzin. Enkel Heis Sport (vv) heeft wat gedaan tegen incommings, jij en Path (vv) zijn gewoon gaan runnen en hebben niks gedaan qua deffen. Je dodge niks, snipete niks, verschoof geen deff en backtimede niks. Je deed gewoon niks.
 
Reactiescore
253
weet niet of je de ligging van ons goed bekeken hebt? wij lagen redelijk ingeweven met ex tring leden (huidig vans) uit goed vertrouwen hier en daar dorpjes toegegeven in ons cluster! goede les geweest voor volgende wereld! looptijden van een aantal uur. en heel toevallig dat na dag 1 dat wij het offensief zijn begonnen onze stamleden onder aanval komen te staan van imago! waardoor we 2 dagen lang onder vuur hebben gelegen van de gehele stam VANS. Nogmaals, ik ben alles behalve een super TWer. maar hebben ons gezien de ODD redelijk verweerd!

Jullie hadden inderdaad niet de beste ligging, maar ik heb het dan ook over de weerstand die jullie geboden hebben. Die viel enorm tegen, aangezien er niet gesniped, gerecapped of geschoven is met def. Dat maakt het wel heel erg makkelijk om alles snel weg te bashen. Desalniettemin vind ik het mooi dat je je toch nederig opstelt, maar voor een volgende wereld raad ik je toch aan om wat te oefenen op deffen, want op deze manier zal je toch niet hoger geraken dan je nu bent geraakt (als dat je ambitie is tenminste :biggrin:).
 
Reactiescore
1.367
Moet zeggen dat pit eigenlijk best prima gaat zo, als ze wat rim spelers kunnen vinden hebben die toch wel een toekomst denk ik zo
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
766
Moet zeggen dat pit eigenlijk best prima gaat zo, als ze wat rim spelers kunnen vinden hebben die toch wel een toekomst denk ik zo
Dankjewel, wij, als pit zijnde, zijn ook enorm benieuwd naar de toekomst!
 
Reactiescore
7.918
Mwah, dat het een recruit van PiT zou worden in de Rim is niet meer echt een geheim. Die zagen we wel aankomen. De beslissing om hem nu in de stam te nemen is mij wel even ontschoten gezien ik daar de meerwaarde nog niet zozeer van inzie.
 
Reactiescore
1.853
Voor de lange termijn is dit natuurlijk gewoon een slimme zet van Pit, door Wow naar hun toe te laten jumpen en op te nemen in de stam. Aangezien die al heeft aangetoond een geduchte tegenstander te zijn en niet snel opgeeft. Komt prima overeen met de stammentaliteit van Pit zelf. Voor de korte termijn zal het in ieder geval een flinke investering zijn mbt het opslurpen van de stamdef die ze - in mijn ogen - beter op andere, houdbare fronten kunnen gebruiken.
 
Reactiescore
1.278
Voor de lange termijn is dit natuurlijk gewoon een slimme zet van Pit, door Wow naar hun toe te laten jumpen en op te nemen in de stam. Aangezien die al heeft aangetoond een geduchte tegenstander te zijn en niet snel opgeeft. Komt prima overeen met de stammentaliteit van Pit zelf. Voor de korte termijn zal het in ieder geval een flinke investering zijn mbt het opslurpen van de stamdef die ze - in mijn ogen - beter op andere, houdbare fronten kunnen gebruiken.

Denk eerlijk gezegd dat ze dat gebied binnen in jullie gewoon laten vallen. Alleen natuurlijk niet zonder slag of stoot, maar zolang mogelijk proberen te rekken met de troepen van daar. Zo kost het in ieder geval voor Pit geen DEF. Best slimme zet inderdaad met who zijn edels kan hij die jump snel gemaakt krijgen.
 
Reactiescore
2.444
Het spectrum der samenwerkingen?

Had vandaag toevallig een keer wat tijd over, dus besloot ik dom genoeg dat het eens tijd was om de claim van een aantal Spread spelers te testen dat de stam zonder al teveel samenwerkingen speelt. Ja ik weet dat het een verschrikkelijke besteding is van mijn vrije tijd.. Maar nadat wij in het oosten van de wereld al een tijdje tegen samenwerkingsverbanden van Spread aanlopen wilde ik zelf weleens bekijken in welke mate dit gedaan werd.

Een kleine disclaimer, onderstaande lijst zijn samenwerkingen die bevestigd zijn door Spread zelf en/of door de samenwerkingspartner. Deze lijst bevat ook MB stammen, toekomstige interns en samenwerkingen met stammen:

V. - Vaccinated
AS: - Alcoholic Slaves
Rots! - Als een rots in de branding!
.Mask - Behind the Mask!
Oele - Wap wap
N1 - Nisi Optimum
TLS - The Last Shotguns
.:VD:. - Valar Doharis
Ravens - Valhalla
Furzlol
Brabolando
Addict

In zijn geheel zijn al deze samenwerkingen, mb's en interns goed voor zo'n 7,5mil aan punten. Dat betekend dat Spread zo'n 45% van zijn eigen stamgrootte aan mb's, samenwerkingen en interns heeft. Dat is naar mijn mening een gigantisch hoog percentage, maar wat ik persoonlijk nog erger vind is dat het nergens voor nodig is. Spread is de onbetwiste nummer een van de wereld, vrijwel elk afzonderlijke account binnen Spread heeft een gigantisch goede startfase gehad en trekt dit momenteel door de mid-game in. Waarom blijft er dan de drang om telkens voor de makkelijke weg te kiezen, worden er bewust samenwerkingen of interns gezocht om op een makkelijkere manier te groeien? Ik heb in de wereldchat op skype voorbij zien komen dat tw een intern is naar de endgame, maar waarom? Een fatsoenlijke endgame is er de afgelopen werelden niet geweest en toch willen spelers er zo snel en makkelijk mogelijk heen.

Kijk ik weet dat boosten ondertussen legaal is gemaakt, dus ik beschuldig Spread hier niet van iets illegaals of verkeerds maar het is meer een open vraag waarom er doelbewust gekozen wordt het spelletje zo makkelijk mogelijk te maken. Een spelletje dat we allemaal voor ons plezier spelen, een spelletje waarbij iedereen toch de meeste voldoening uit een winst of verlies haalt als er een waardevolle tegenstand is gedurende de hele wereld? En niet als er doelbewust gekozen wordt om stammen en spelers uit te schakelen door middel van recruits, samenwerkingen en interns?
 
Reactiescore
1.853
Qua grootte? Achja spread doet het wel op eigen kracht, binnen het stamlimiet, en hoeft dus niet met jan en alle man samen te gaan werken.

Dan klaag je wel telkens over Roald, maar je eigen geloofwaardigheid heb je met deze post ook aardig ter grabbel gegooid als ik Absurds post mag geloven.
 
Reactiescore
279
Het spectrum der samenwerkingen?

Had vandaag toevallig een keer wat tijd over, dus besloot ik dom genoeg dat het eens tijd was om de claim van een aantal Spread spelers te testen dat de stam zonder al teveel samenwerkingen speelt. Ja ik weet dat het een verschrikkelijke besteding is van mijn vrije tijd.. Maar nadat wij in het oosten van de wereld al een tijdje tegen samenwerkingsverbanden van Spread aanlopen wilde ik zelf weleens bekijken in welke mate dit gedaan werd.

Een kleine disclaimer, onderstaande lijst zijn samenwerkingen die bevestigd zijn door Spread zelf en/of door de samenwerkingspartner. Deze lijst bevat ook MB stammen, toekomstige interns en samenwerkingen met stammen:

V. - Vaccinated
AS: - Alcoholic Slaves
Rots! - Als een rots in de branding!
.Mask - Behind the Mask!
Oele - Wap wap
N1 - Nisi Optimum
TLS - The Last Shotguns
.:VD:. - Valar Doharis
Ravens - Valhalla
Furzlol
Brabolando
Addict

In zijn geheel zijn al deze samenwerkingen, mb's en interns goed voor zo'n 7,5mil aan punten. Dat betekend dat Spread zo'n 45% van zijn eigen stamgrootte aan mb's, samenwerkingen en interns heeft. Dat is naar mijn mening een gigantisch hoog percentage, maar wat ik persoonlijk nog erger vind is dat het nergens voor nodig is. Spread is de onbetwiste nummer een van de wereld, vrijwel elk afzonderlijke account binnen Spread heeft een gigantisch goede startfase gehad en trekt dit momenteel door de mid-game in. Waarom blijft er dan de drang om telkens voor de makkelijke weg te kiezen, worden er bewust samenwerkingen of interns gezocht om op een makkelijkere manier te groeien? Ik heb in de wereldchat op skype voorbij zien komen dat tw een intern is naar de endgame, maar waarom? Een fatsoenlijke endgame is er de afgelopen werelden niet geweest en toch willen spelers er zo snel en makkelijk mogelijk heen.

Kijk ik weet dat boosten ondertussen legaal is gemaakt, dus ik beschuldig Spread hier niet van iets illegaals of verkeerds maar het is meer een open vraag waarom er doelbewust gekozen wordt het spelletje zo makkelijk mogelijk te maken. Een spelletje dat we allemaal voor ons plezier spelen, een spelletje waarbij iedereen toch de meeste voldoening uit een winst of verlies haalt als er een waardevolle tegenstand is gedurende de hele wereld? En niet als er doelbewust gekozen wordt om stammen en spelers uit te schakelen door middel van recruits, samenwerkingen en interns?
Sorry, ik vraag wel even aan m'n MB of hij wilt stoppen met groeien. Dit is natuurlijk niet de bedoeling
 
Reactiescore
1.226
Deze kun je ook toevoegen @Absurd.

Stam -AIE- Alea Iacta Est 1.1mil punten

Tevens vragen aan PalliePatatje of ze hem mogen internen en daar VV van draaien. Gek genoeg gaf PalliePatatje daar ook nog akkoord voor, maar dat is een ander verhaal.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Het spectrum der samenwerkingen?

Had vandaag toevallig een keer wat tijd over, dus besloot ik dom genoeg dat het eens tijd was om de claim van een aantal Spread spelers te testen dat de stam zonder al teveel samenwerkingen speelt. Ja ik weet dat het een verschrikkelijke besteding is van mijn vrije tijd.. Maar nadat wij in het oosten van de wereld al een tijdje tegen samenwerkingsverbanden van Spread aanlopen wilde ik zelf weleens bekijken in welke mate dit gedaan werd.

Een kleine disclaimer, onderstaande lijst zijn samenwerkingen die bevestigd zijn door Spread zelf en/of door de samenwerkingspartner. Deze lijst bevat ook MB stammen, toekomstige interns en samenwerkingen met stammen:

V. - Vaccinated
AS: - Alcoholic Slaves
Rots! - Als een rots in de branding!
.Mask - Behind the Mask!
Oele - Wap wap
N1 - Nisi Optimum
TLS - The Last Shotguns
.:VD:. - Valar Doharis
Ravens - Valhalla
Furzlol
Brabolando
Addict

In zijn geheel zijn al deze samenwerkingen, mb's en interns goed voor zo'n 7,5mil aan punten. Dat betekend dat Spread zo'n 45% van zijn eigen stamgrootte aan mb's, samenwerkingen en interns heeft. Dat is naar mijn mening een gigantisch hoog percentage, maar wat ik persoonlijk nog erger vind is dat het nergens voor nodig is. Spread is de onbetwiste nummer een van de wereld, vrijwel elk afzonderlijke account binnen Spread heeft een gigantisch goede startfase gehad en trekt dit momenteel door de mid-game in. Waarom blijft er dan de drang om telkens voor de makkelijke weg te kiezen, worden er bewust samenwerkingen of interns gezocht om op een makkelijkere manier te groeien? Ik heb in de wereldchat op skype voorbij zien komen dat tw een intern is naar de endgame, maar waarom? Een fatsoenlijke endgame is er de afgelopen werelden niet geweest en toch willen spelers er zo snel en makkelijk mogelijk heen.

Kijk ik weet dat boosten ondertussen legaal is gemaakt, dus ik beschuldig Spread hier niet van iets illegaals of verkeerds maar het is meer een open vraag waarom er doelbewust gekozen wordt het spelletje zo makkelijk mogelijk te maken. Een spelletje dat we allemaal voor ons plezier spelen, een spelletje waarbij iedereen toch de meeste voldoening uit een winst of verlies haalt als er een waardevolle tegenstand is gedurende de hele wereld? En niet als er doelbewust gekozen wordt om stammen en spelers uit te schakelen door middel van recruits, samenwerkingen en interns?

Je bent de dorpenuitbouwers van Imago vergeten
 
Bovenaan