Golden Awards (special addition)

Reactiescore
1.542
Hebben die ooit wat gepresteerd dan :p
 
Reactiescore
1.542
W59 hadden ze het voor elkaar gekregen om een 300° front weg te werken door met iedereen een nap aan te gaan, dat vind ik toch best wel knap.

Het diplomatische aspect is ook heel belangrijk ^^
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
W59 team was ook op 1 speler na compleet anders dan dit team. Idse, Yorick, Dieter en ik speelde hier niet nu. Alhoewel in mijn beleving Gerben ook echt een topper is... Vind het jammer dat ze zo onderuit gehaald zijn, maargoed das alleen Whale zelf te verwijten natuurlijk.

W59 hadden ze het voor elkaar gekregen om een 300° front weg te werken door met iedereen een nap aan te gaan, dat vind ik toch best wel knap.
 
Reactiescore
259
Gerben is idd een stamspeler die je erbij wil hebben. Heeft veel (en als enige op t laatst) voor whale gedaan.
 
Reactiescore
1.476
W59 team was ook op 1 speler na compleet anders dan dit team. Idse, Yorick, Dieter en ik speelde hier niet nu. Alhoewel in mijn beleving Gerben ook echt een topper is... Vind het jammer dat ze zo onderuit gehaald zijn, maargoed das alleen Whale zelf te verwijten natuurlijk.
Ah, dat wist ik natuurlijk niet. :)
 
Reactiescore
259
Met alle respect voor Gerben misschien, maar ik heb hem en het account nu 3 werelden meegemaakt en alle keren is hij gestopt/gerund. Het account komt ook niet voor niets overal in de meest overschatte spelers terug, is gewoon een feit.

Wat hij op de vorige werelden gedaan heeft weet ik niet. Weet alleen dat hij op w71 altijd de energie in het account heeft gestoken. Echter is hij een avond-nacht speler, dus als er overdag weinig wordt gedaan. Afgelopen week heeft hij ook van 22.00-04.00 gedeft en weer op 07.00 opgestaan om verder te deffen. Ik ken hem als iemand die veel voor zijn account doet. Daarbij is hij nog geneens hoofdspeler maar een co. Dus ik denk dat het overschatte ook meer van toepassing is op de meer oorspronkelijke spelers van whale.
 
Reactiescore
1.380
Wat hij op de vorige werelden gedaan heeft weet ik niet. Weet alleen dat hij op w71 altijd de energie in het account heeft gestoken. Echter is hij een avond-nacht speler, dus als er overdag weinig wordt gedaan. Afgelopen week heeft hij ook van 22.00-04.00 gedeft en weer op 07.00 opgestaan om verder te deffen. Ik ken hem als iemand die veel voor zijn account doet. Daarbij is hij nog geneens hoofdspeler maar een co. Dus ik denk dat het overschatte ook meer van toepassing is op de meer oorspronkelijke spelers van whale.

Niet helemaal waar.
Als je speelt kan je ook pm naar medespelers sturen om def aan te vragen en of je co spelers pushen en of vv aanvragen.
Maar gerben heeft zeker op zijn manier heel veel gedaan het zijn voornamelijk de runners die heet vaak verzieken he
 
Reactiescore
766
74A87E15-2C74-4793-A429-876A11520EFF.jpeg
 
Bovenaan