Meeting 2020

Reactiescore
1.422
zo'n tyfushekel aan dat tinder gekregen, allemaal stomme influencer dames die boven hun stand leven en jouw instagram moet er minstens net zó uitzien anders wil ze niet met je gezien worden. maar ze zijn wel 'lekker'.
 
Reactiescore
1.422
wel wel wel ik krijg redelijk wat matches maar het influencer gehalte en het neppe gedoe stoort me. daar kan ik niet de enige in zijn?
 
Reactiescore
686
Geen idee wie jij als potentie ziet..? Misschien keek ik naar een ander filmpje :eek:

Dat meisje met dat lange haar op de rechter helft en dan helemaal aan de linkerkant op minuut 1:50 die dan de bal gooit.
Ik heb niet echt scherp beeld maar aan het lange haar kan ik zien dat het een meisje is.
 

DeletedUser40402

Guest
Beste van die hele video vind ik toch wel dat wegwerpgebaar op 0:15 als zijn bal gevangen wordt.
 
Reactiescore
1.711
zo'n tyfushekel aan dat tinder gekregen, allemaal stomme influencer dames die boven hun stand leven en jouw instagram moet er minstens net zó uitzien anders wil ze niet met je gezien worden. maar ze zijn wel 'lekker'.

Ik kom vooral van die gekke vega meisjes tegen.
 
Reactiescore
1.663
ik denk dt deze meeting in de vrieskist kan tm volgend jaar ik merk dat mensen toch nog wat angstig zijn door corona?
 

DeletedUser40402

Guest
Denk dat je meer kans maakt als je ze 1 op 1 uitnodigt. Misschien moet je dat eens proberen, wil gerust even wingmannen.
 
Reactiescore
1.663
nou ik vond dit anders wel de perfecte opzet? zuipen in de tuin van stalov en cola/water voor de mensen die niet willen zuipen.
daarnaast als je het ff zat bent op zijn wooden pc dota spelen terwijl je game 3x crasht omdat je pc zelfs dota eigenlijk niet aan kan?
 
Bovenaan