Exact. de wannabe van W72.

Reactiescore
2.303
Jullie actie achter rick zijn rug op ZIJN account is al een vieze streek. Het zetten van een cf waarvan je 100% weet dat er gezeik over komt zonder dit met hem te bespreken....
Zijn acc?
Zegt genoeg.
 
Reactiescore
2.062
HAAAAAMMMAAAA bier zuipen!
 
Reactiescore
1.962
Jullie actie achter rick zijn rug op ZIJN account is al een vieze streek. Het zetten van een cf waarvan je 100% weet dat er gezeik over komt zonder dit met hem te bespreken....

Moet toch zeggen dat dit niet geheel juist is, ik wist dat er een CF gelegd werd alleen had ik de achtergrond informatie niet paraat. Dat gebeurde pas toen dit topic gemaakt werd.
 
Reactiescore
34
Oké niet zijn account, correctie.

Maar er kwamen genoeg boze reacties naar Rick terwijl dit niet zijn actie was.
 
Reactiescore
805
Moet toch zeggen dat dit niet geheel juist is, ik wist dat er een CF gelegd werd alleen had ik de achtergrond informatie niet paraat. Dat gebeurde pas toen dit topic gemaakt werd.
Begin dan met een aantal leden te unblocken van MoTr!, had dit niet op het AF gemoeten. :)
 
Reactiescore
1.226
Maar er kwamen genoeg boze reacties naar Rick terwijl dit niet zijn actie was.

Ja zegt toch wat over de mensen die niet op de hoogte zijn over de zaken denk ik?

Begin dan met een aantal leden te unblocken van MoTr!, had dit niet op het AF gemoeten. :)

Het is niet zo natuurlijk dat als je in-game niet kunt PM-en dat je dan alleen het AF nog hebt om te communiceren. Ooit aan skype of discord gedacht? Dat jullie een topic openen en het publiekelijk aan de kaak willen stellen is jullie goedrecht. En zoals je ziet levert het ook het gewenste resultaat op. Maar je moet het niet afdoen alsof de reden is dat het op het AF komt is dat er een aantal leden geblocked zijn van MoTr!
 
Reactiescore
805
Ja zegt toch wat over de mensen die niet op de hoogte zijn over de zaken denk ik?



Het is niet zo natuurlijk dat als je in-game niet kunt PM-en dat je dan alleen het AF nog hebt om te communiceren. Ooit aan skype of discord gedacht? Dat jullie een topic openen en het publiekelijk aan de kaak willen stellen is jullie goedrecht. En zoals je ziet levert het ook het gewenste resultaat op. Maar je moet het niet afdoen alsof de reden is dat het op het AF komt is dat er een aantal leden geblocked zijn van MoTr!
Ik heb eerst met Stan proberen communiceren voor ik het op het AF gooide, ook was Conor aangesproken aangezien die nog altijd jullie aanspreekpunt is volgens jullie profiel.
 
Reactiescore
516
Het gehele gezeik op het account komt me mijn neus uit. We spelen al 3-jaar samen. Ik had verwacht dat als er iets speelt we dit onderling zouden bespreken. Maar nee, in plaats hiervan wordt er een impulsieve actie ondernomen zonder overleg die het gehele team schaadt..... Het team ligt nu volledig overhoop, Jouke is ermee gekapt en heeft extreme maatregelen genomen, waarvan sommige niet door de beugel kunnen. En Niels en Robin zijn ook nog eens de dupe van dit hele gezever.

Wat overigens net zo triestig is, is het feit dat er spelers jou privé gaan bedreigen en onder druk gaan zetten om kleur te bekennen. Aan de spelers die dit gedaan hebben schaam je eigen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
349
Ja zegt toch wat over de mensen die niet op de hoogte zijn over de zaken denk ik?



Het is niet zo natuurlijk dat als je in-game niet kunt PM-en dat je dan alleen het AF nog hebt om te communiceren. Ooit aan skype of discord gedacht? Dat jullie een topic openen en het publiekelijk aan de kaak willen stellen is jullie goedrecht. En zoals je ziet levert het ook het gewenste resultaat op. Maar je moet het niet afdoen alsof de reden is dat het op het AF komt is dat er een aantal leden geblocked zijn van MoTr!

Welke leden zijn niet geblokkeerd dan? ;)
Zonder enige reden zijn wij door de meeste accounts geblokkeerd ;)
 
Reactiescore
455
Ik heb nog nooit iemand geblokkeerd bij dit spel. En geen idee wie geblokkeerd is bij wie. Interesseert me ook niet zoveel. Mijn punt was dat er meerdere manieren van communiceren zijn dan enkel PM-en in game.

Want dat deden jullie ook bij de kwestie Ruvon, als we dan toch even op je oude zeer mogen inspelen ;)
 
Reactiescore
805
Ik heb nog nooit iemand geblokkeerd bij dit spel. En geen idee wie geblokkeerd is bij wie. Interesseert me ook niet zoveel. Mijn punt was dat er meerdere manieren van communiceren zijn dan enkel PM-en in game.
Zie ook niet in waarom in contact zou zoeken met bv jou als je niet bij de leiding van Fresh hoort of niet bij het account van het probleem hoort. :)
 
Reactiescore
1.226
Want dat deden jullie ook bij de kwestie Ruvon, als we dan toch even op je oude zeer mogen inspelen ;)

Zoals ik al zei, staat het iedereen vrij een AF post te maken, dat is helemaal niet het punt wat ik wil maken. Het is alleen niet geheel reëel om het af te doen met het feit dat het account ingame geblokeerd was en er daardoor niet gecommuniceerd kon worden.

Zie ook niet in waarom in contact zou zoeken met bv jou als je niet bij de leiding van Fresh hoort of niet bij het account van het probleem hoort.

Hoeft ook niet met mij, maar je had de spelers van Exact kunnen bereiken als je dat echt gewilt had. Hetzij via skype, discord of zelfs een PM op het forum.
 
Reactiescore
805
Hoeft ook niet met mij, maar je had de spelers van Exact kunnen bereiken als je dat echt gewilt had. Hetzij via skype, discord of zelfs een PM op het forum.
Bram please, omdat iemand iedereen gaat blokkeren moet ik 100 omwegen zoeken om het AF niet te gebruiken. No thanks. Mocht er een reden zijn van ons te blokkeren sure, heb zelfs via een vv pm gestuurd om te unblocken. Dus moeite genoeg gedaan.
 
Reactiescore
1.226
Een post op het AF typen is net zoveel werk als een PM sturen via het forum. Maargoed dat weet je zelf ook wel waarschijnlijk. Je wilt het gewoon in het kader van P&P op het AF doen en dat is prima. Hoef je ook geen excuses voor te zoeken.

Ik ga @MyPride volgen en lekker aan de @Kratje Grolsch
 
Bovenaan