Exact. de wannabe van W72.

Reactiescore
805
En waarom is de cf dan illigaal van exact?
Lees vince zijn tekstje eens dan? Een vijandig MB edelen =/= een eigen MB een bb laten edelen in vijandig cluster om dat dan te nemen als "legale" cf.

Ook het feit dat onze veel diepere legale CF van beercules gewoon is afgegeven in een dorpen ruil. ;)
 
Reactiescore
2.303
Lees vince zijn tekstje eens dan? Een vijandig MB edelen =/= een eigen MB een bb laten edelen in vijandig cluster om dat dan te nemen als "legale" cf.

Ook het feit dat onze veel diepere legale CF van beercules gewoon is afgegeven in een dorpen ruil. ;)

Wie is vince?
Verder is het geen illigale cf.
Mss bellen naar de tw rechter ?
 
Reactiescore
805
Beste,

Hierbij de visie van Kapitrein op onderstaande CF van Exact:
547|419

Allereerst een beetje geschiedenis:

Alvorens Wouter001 dus MB werd van Reddington, zijn er verschillende kleinschalige massa's op de speler geweest van ons Kapitrein inclusief onze mb's. Wouter en zijn stamgenoot (Willemkip) defde goed en het zorgde voor enige inspanningen voor ons.

Na een aantal waves (niet perse door kwaliteit maar kwantiteit) werden de dorpen van hem overgenomen door ons. Dit is ook te zien op:


Na veel dorpen te hebben overgenomen van hem had hij er nog 1-2 liggen. Deze hebben we laten liggen met de gedachte van; "die gaat toch stoppen; en dan liggen ze toch al binnen ons cluster, die speler gaat ons niets meer kunnen lastigvallen."

Een van de dorpen die zijn blijven liggen blijkt dus 547|419 Het dorp van de CF van Exact nu.

Vervolgens is natuurlijk de vraag:
Is dit nu een CF/rekruteren van een mb in vijandig cluster?

Nou hier is duidelijk antwoord op te geven: JA.
Waarom?

- Dorpsovername van Wouter001 op dat dorp was op: 21/04/2020 na al verlies van veel van zijn dorpen. https://prnt.sc/syjxfo
Bekijk bijlage 21245

- Vooraf hadden we al dorpen van hem overgenomen die verder in het oosten lagen (551|417 en 551|420) , en de destijdse vijand lag nog alleen zuidoosterlijk van ons (Reddington). Dus overname van het CF dorp zou een grote jump over ons betekenen. Hieronder bewijs van overname van de dorpen waarover reddington dan zou moeten jumpen mocht die het willen pakken...

Bekijk bijlage 21246

Daarnaast zijn er blijkbaar screens van dat mb'en vanaf de 20e van april, maar deze waren in verre van bekend bij de buitenwereld. Ook werden de dorpen niet gedeffd door iemand van 1C of is er naar ons gecommuniceerd... Dus zijn deze geldig? Lijkt me sterk als je midden in een massa op een speler, deze speler mb gaat aanstellen met het oog op een dorp daar te pakken?

- Vervolgens is pas NA overname van deze dorpen door ons duidelijk geworden dat Wouter ging MB'en bij Reddington. Dit kwam door de stamverandering van 42! naar FD (MB stam van Reddington). Later stond het ook pas op het profiel van Reddington.
Bekijk bijlage 21247
Zoals te zien is, is dit gebeurd na alle overnames door ons op de dorpen verder ten oosten. Ook zie je aan zijn puntenaantal dat hij niet perse de geschikte kandidaat meer was om te mb'en.

Uit bovenste kan dus geconcludeerd worden dat het dorp zeker niet legaal is gekregen door een vijand. Hoop jullie hiermee voldoende geinformeerd te hebben rond deze situatie. Zo niet hoor ik het wel
smile.gif


PS wil ook nog reageren op het volgende:



Beste @CostaRica, kun je eens kijken vanuit welke dorpen Beercules zijn edels heeft gestuurd destijds.
Als je dan kan vinden dat het de ruildorpen betreft mag je klagen, zo niet misschien toch maar je post verwijderen?
Want hier is vollop rekening mee gehouden, dat er alleen edels zijn gegooid uit dorpen die niet in de ruil betrokken waren.
Dus voortaan misschien eerst een checken voordat je random wat gaat lullen op het AF en iemand onterecht de schuld toewijst.

Thanks,

Groetjes Vince
@MyPride
 
Reactiescore
5.686
Zin 1 is fout.
Zin 2 ook. Jelle en frouke zijn allerminst happy, niels geen idee.
Ik kan alleszins begrijpen dat Rick geen reet geeft om of Frouke happy is wel of niet.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Deze hele discussie heb ik niet gevolgd, noch interesseert het me iets. Wel wil ik even hieraan toevoegen dat het jammer is dat hiervoor een andere wereld beïnvloed moet worden.

Leuk en aardig dat je een interne ruzie hebt en geheel jullie probleem, maar om dan een andere wereld te beïnvloeden door een account een ban aan te smeren slaat natuurlijk nergens op.
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
2.303
Deze hele discussie heb ik niet gevolgd, noch interesseert het me iets. Wel wil ik even hieraan toevoegen dat het jammer is dat hiervoor een andere wereld beïnvloed moet worden.

Leuk en aardig dat je een interne ruzie hebt en geheel jullie probleem, maar om dan een andere wereld te beïnvloeden door een account een ban aan te smeren slaat natuurlijk nergens op.
Zou jij het leuk vinden als Fabian of Inge je even, in jouw ogen dan, zouden backstabben als co? Alsof jij niet zou mental komen Melv :p
 
Reactiescore
455
Ze deden exact hetzelfde en er werd niks afgegeven en dan beslis jij maar het wel te doen.

Als je blijkbaar gister nog op ALW gelogd bent, zou je beter moeten weten.. :rolleyes2:
 
Reactiescore
1.962
Zin 1 is fout.
Zin 2 ook. Jelle en frouke zijn allerminst happy, niels geen idee.

Jelle heb ik vanmiddag een rustig gesprek mee gehad en Jouke heeft geen recht van spreken. Wat hij geflikt heeft nadat ik de CF leeg zette is ronduit triest en heb ik nog nooit meegemaakt. Hij heeft de hele inventaris verkloot op Exact en het account op delete gezet. Vervolgens met een ander account support gestuurd om zijn eigen(!!) account Exact te laten bannen en hetzelfde gedaan met mijn W71 account.
 
Reactiescore
805
Even toevoegen ook, als je co speler weet van een illegaal script en het er niet mee akkoord is kan hij dat zeker reporten op het moment dat hij erachter komt. Al denk ik dat hij hier al langer over wist dan gisteren en het dan gebruiken omdat je je gelijk niet haalt ben je net even schuldig van dat illegale script. ;)
 
Reactiescore
2.303
Jelle heb ik vanmiddag een rustig gesprek mee gehad en Jouke heeft geen recht van spreken. Wat hij geflikt heeft nadat ik de CF leeg zette is ronduit triest en heb ik nog nooit meegemaakt. Hij heeft de hele inventaris verkloot op Exact en het account op delete gezet. Vervolgens met een ander account support gestuurd om zijn eigen(!!) account Exact te laten bannen en hetzelfde gedaan met mijn W71 account.

Praat ik over jouke ?
Jup goed gesprek gehad dan.

Stop met je vast te lullen rick, wat je deed was je cos in t zak zetten en dat is het ergste wat je kan doen. Zeker bij iemand die je al zo lang kent.

Dat hij w71 de nek om wringt maakt mij geen hol uit. Ik heb het ook daar niet over.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200613-184718_Skype.jpg
    Screenshot_20200613-184718_Skype.jpg
    365,3 KB · Weergaven: 59
Reactiescore
34
Praat ik over jouke ?
Jup goed gesprek gehad dan.

Stop met je vast te lullen rick, wat je deed was je cos in t zak zetten en dat is het ergste wat je kan doen. Zeker bij iemand die je al zo lang kent.

Dat hij w71 de nek om wringt maakt mij geen hol uit. Ik heb het ook daar niet over.

wat jij ziet als 'je cos in t zak zetten' is gewoon fairplay,
maar dat snap jij nog niet zo goed.
 
Reactiescore
2.064
@MyPride Emile stop aub met blazen, kennelijk ben je inactief op w72 waardoor je een hoop zaken mist.

Het account Zoadie is begonnen met CF'en via vijandelijke MB's volledig met de regels in. Dit gebeurd nu aan beide kanten, en dit is geen probleem en gewoon legaal. Erg apart dat de calimero van Exact dit vergelijkt met het CF'en via eigen mbs in vijandig cluster.

Wij hadden het account beercules, waar JOUW account ALW omheen heeft geedeld met ongeveer 10 dorpen in jullie cluster liggen. Wij wouden dit niet zo spelen, door deze dorpen over te nemen of te gebruiken om op ALW aan te vallen, dus hebben dit geruild voor front dorpen.
Wat gebeurd er nu, een zelfde situatie waar team Exact wel een CF besluit te maken.

Wij proberen als stam MoTr met Fresh afspraken te maken, echter stopt de betreffende speler in de leiding steeds waardoor er geen afspraken op akkoord kunnen gaan.
 
Reactiescore
2.303
wat jij ziet als 'je cos in t zak zetten' is gewoon fairplay,
maar dat snap jij nog niet zo goed.

Blij dat je weet wat ik onder fairplay zie.
Maarja ik doe liever dingen achter mijn co's hun rug waar ik al x aantal jaar mee samen speel.
 
Reactiescore
2.303
@MyPride Emile stop aub met blazen, kennelijk ben je inactief op w72 waardoor je een hoop zaken mist.

Het account Zoadie is begonnen met CF'en via vijandelijke MB's volledig met de regels in. Dit gebeurd nu aan beide kanten, en dit is geen probleem en gewoon legaal. Erg apart dat de calimero van Exact dit vergelijkt met het CF'en via eigen mbs in vijandig cluster.

Wij hadden het account beercules, waar JOUW account ALW omheen heeft geedeld met ongeveer 10 dorpen in jullie cluster liggen. Wij wouden dit niet zo spelen, door deze dorpen over te nemen of te gebruiken om op ALW aan te vallen, dus hebben dit geruild voor front dorpen.
Wat gebeurd er nu, een zelfde situatie waar team Exact wel een CF besluit te maken.

Wij proberen als stam MoTr met Fresh afspraken te maken, echter stopt de betreffende speler in de leiding steeds waardoor er geen afspraken op akkoord kunnen gaan.
Heb de beginpost gelezen, danku.
 
Bovenaan