Golden Awards

Reactiescore
58

Al een kleine 3 maanden geen wereld 72 meer bespeeld. Zal eens kijken of ik a.d.h.v. mijn eerdere ervaring op de wereld en het lezen van het AF een leuk lijstje kan samenstellen.


Beste speler:
Wel lof voor Exact. (@Project 1), altijd stabiel en geven goede feedback waar je steken laat vallen. Daarnaast altijd sterk in de schoenen.

Beste stam:
Voor deze wereld gaat m'n stem naar Fresh! waar op ieder moment van de wereld, na 1 maand, 3 maanden en nu ze een grote invloed hebben op deze wereld.

Vriendelijke vermeldingen:
Under Construction (Under.), van korte duur maar een gezellige start waar ik nu nog baat bij heb.
Book waar toch zeker meer uitgehaald had kunnen worden, maar de omstandigheden zich niet ervoor leende.

De beste stam speler:
Te kort gespeeld om hier een mooi beeld van te krijgen.

Het grootste ego:
@Kapitrein @.Conor Mcgregor
voornamelijk onderling aan het begin een hoop gekut rondom een 1 v 1 wereld.

Beste leider:
@The Minion
, zou ik graag nogmaals onder willen spelen.

Slechtste leider:
@Kapitrein
weg voor hij begonnen was, ja gezegd tegen een positie waar je eigenlijk al wist dat er geen puf voor in zat.

Meest overschatte stam:
Fresh!
wie vanaf het begin al als de 'boeman' van wereld 72 worden beschouwd. Waar ze nu steeds meer beweging maken om dit de waarheid de maken. Heeft het meer moeite gekost dan eerdere posts doen lijken.

Meest onderschatte stam:
Motr!
start als rim stammetje bijna direct tegen 100. & Fresh!, desondanks het zeer nieuweling vriendelijke beleid uitgegroeid tot een grootmacht door goed spel. Het was leuk om jullie groei te volgen.

Meest overschatte speler:
@Kapitrein
toen ik er nog speelde, naast activiteit was er niet veel kwaliteit aanwezig. Kennis en kunde kan verbloemd worden door overactiviteit maar zal nooit volledig verholpen worden.

Meest onderschatte speler:
@Kapitrein
de laatste maanden. Waar ze mijn ideaal beeld doorzetten, het overnemen van barbaren dorpen omdat het kan, niet omdat het moet. Zijn het zeker niet de slechtste spelers. Al moet Frank soms ietsie beter z'n best doen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
@Rone
zou ik keer op keer weer mee willen samenwerken, heerlijke spelers. Ook @FeatherLight en @moezijn zijn spelers wie ik graag nog een keer samen mee een wereld zou spelen.

Verder was het zeer gezellig met: @Project 1 @The Minion @Calamus Incendium en een aantal andere spelers van Book.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
@.Conor Mcgregor want met onze ego's, dat komt nooit goed samen.. /s

Mooiste spelers naam:
What The Duck, voorliefde voor grote eenden.

Mooiste stam naam:
Spammen voor het leven, 1C.

Verder was ik zeker fan van 'A Story Unfolds' echter is het verhaal verbrand, in een urn gedaan en daarna in een vulkaan gegooid. Want dat was niet zo'n succes.

Het tofste topic:
De Spotprenten competitie, heerlijk van genoten. @Sule Silmad goede keuze man.

Het domste topic:
Gok de top, niet te veel over te zeggen. Was een redelijke flop.

Favoriete forum poster:
@Calamus Incendium want zonder deze kerel was @Kapitrein minder flop geweest.

Minst favoriete forum poster:
@Chicago Blackhawks want je vertelt altijd net iets te veel of net iets te weinig in je posts.
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
did.png
Top 50 doorgespit, deze toch 't mooiste. Iemand een versie van deze zonder text? Zou em graag als wallpaper hebben.

Mooiste profiel foto van stammen:
motr.png
Lichte trein bias.

Mooiste actie van de wereld:
Waarschijnlijk, het edelen van 37 barbaren dorpen en wat dit te weeg bracht bij de rest van wereld 72. Flink van kunnen genieten.

Nogmaals mijn excuses naar mijn stamgenoten wie geschort werden in hun farmgebied.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Exact
& Rone zullen nog wel een leuke toekomst tegemoet gaan. Verder verwacht ik door de vele groot praat van @Chicago Blackhawks ook wel wat van The Witch.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Gaan we niet op in, onderlinge verhouding op het moment niet duidelijk genoeg voor me.

Grootste blunder:
Het accepteren van de overdracht van leiding van Aldo naar mij. Ik had eerder moeten inzien dat het hem niet ging worden.

Voor wie heb je nu echt respect:
Mezelf, dat ik gestopt ben in plaats van er dieper in te duiken.
@FeatherLight omdat deze kerel vanaf moment een klaar stond voor me als een heldje vermomd als MB.


Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
@Rone beter een goeie buur, dan een verre vriend.
Team A Lone Wolf, Team Exact en andere meer ervaren spelers wie de tijd nemen om kritiek te geven.


Kheb er wat van proberen te maken, veel plezier met het niet lezen van deze golden awards.
 
Reactiescore
319
Zo, hier dan nog maar eens een lijstje!

Beste speler:
Ze staan nu al een tijdje op nummer 1 en dat is zeker de plek waar horen en zullen blijven. @Insomnia Has Yoda. 24/7 actief en altijd goede ideeën qua deffen en offen. Een absolute meerwaarde voor een stam.

Beste stam:
Op dit moment zou ik zeggen Motr!. Al 2 geslaagde massa's op Fresh (waarvan die op Devil onontkoombaar was). Hopelijk gaat Fresh het tegendeel bewijzen en laten ze ook nog mooie acties zien!

De beste stam speler:
@Insomnia Has Yoda. uiteraard. Alles al beschreven hierboven. Ik hoop dat meer mensen het geluk mag beproeven met deze geweldige spelers. (dit zijn overigens wel de enige veren die ik in jullie reet stop)+

Het grootste ego:
Toch die @POOHBEER1 . Maar wel vaak correct ook.

Beste leider:
De oude Fresh leider toch wel. Er kwam weinig gezeur en gezeik vandaan en ik geloof dat de sfeer daar toen goed was. Chapeau daarvoor!

Slechtste leider:
Als Fiscus/Globe een leider had, had die daar zeker plaats voor gemaakt. Maar omdat ze er geen hadden ga ik hiervoor naar de Book leiding. Met zulke sterke accounts is het helaas niks geworden en dan vind ik dat de schuld daar bij de leiding ligt.

Meest onderschatte stam:
Ik wil hier toch nog de spelers van Globe benoemen die een 3vs1 hadden afgeslagen zonder dorpverlies. Door de inzet en kalmte die daar getoond werd kun je alleen maar respect voor hebben.

Meest overschatte stam:
Ik ga hier voor Fresh. Van begin van de wereld op nummer 1 staan en dan zo weinig offensief laten zien. Nogmaals bewijs het tegenovergestelde!

Meest overschatte speler:
@.Conor Mcgregor Oh oh Ceuneur. We waren wel bang, maar bij de eerste beste massa +/- 20 dorpen verliezen is een no go. Hopelijk trek je er leer uit.

Meest onderschatte speler:
@Kapitrein behoort hier in mijn lijstje. Met het team wat er nu op zit hebben ze de laatste weken echt bulten werk verricht.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
De spelers van @Insomnia Has Yoda. , @Shakedown8 en @republiccity . Naar sommigen ben ik wel nieuwsgierig en sta altijd open voor nieuwe teams om mee samen te werken.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Met de hoofdspeler van @ruvon . Heeft ons lang aan het lijntje gehouden en voorgelogen destijds. Bij mij en mijn co's is dat in het verkeerde keelgat geschoten en bij zulke mensen is fairplay ver te zoeken.

Mooiste spelers naam:
@.Conor Mcgregor Ik volg deze man al jaren!

Mooiste stam naam:
Stamnamen doen mij niet zoveel. Maar ik had wel veel lol om 1C.

Het tofste topic:
Spotprenten. Spotten doen we graag! Uitdelen maar ook incasseren hoort erbij!

Het domste topic:
Wereldafspraken. Lijkt mij wel logisch dat de wereldafspraken voorzich gelden?

Favoriete forum poster:
@Thomas Shelby Jr. Hij kon zijn posts altijd goed onderbouwen.

Minst favoriete forum poster:
De 3 nep accounts. Waarvan we nog steeds niet weten wie het zijn...

Dikste wannabe op het forum:
@Sjondeertrekker . Heb hem alleen maar negatieve posts zien maken tot dusver.

Dikste wannabe in het spel:
Ik ga hier voor @Anonymous Threat. Tot nog toe veel praatjes. We willen ook daden zien!

Mooiste profiel foto van spelers:
Conor.jpg

Mooiste profiel foto van stammen:
Train!.png

Mooiste actie van de wereld:
Het volledig afslaan van een 3vs1. Heeft het vertrouwen in stamleden een flinke boost gegeven.

Meest belovende speler voor de toekomst:
@.inevitable . De laatste weken wat stilletjes geweest omdat ze geen front hebben. Maar wanneer ze dat wel hebben, gaan ze zeker vlammen!

Meest belovende stam voor de toekomst:
Dit is een blank. Het is al een 1vs1.

Grootste blunder:
Mijn co's alcohol laten drinken... Van daaruit gebeuren de domste dingen. 1 voorbeeld: Het sturen van een pm naar Conor over een komende reeks fakes en sloopfakes. (die overigens wel doorkwamen)

Voor wie heb je nu echt respect:
Respect heb ik voor mijn co's. Die alles voor mij over hebben. Die het rad draaiende hebben gehouden tijdens mijn afwezigheid. En achter de schermen veel regelen binnen de stam. S/O naar Rafael, Kevin en Tony (willekeurige volgorde)


Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
@Insomnia Has Yoda. . Oke, toch nog 1 veer extra. Ga niet alles herhalen though...


Ik wil graag nog meedelen dat:
CEUNEUR! Kapitrein Flop.
 
Reactiescore
53
Heyhey,
na een maand ofzo te hebben gespeeld op deze wereld ga ik ook maar eens een lijstje maken. :)

Beste speler: @Insomnia Has Yoda. Altijd online, spelen super voor de stam (zie de OD lijst), en het blijkt na de massa op DiD met de reactie van @Calamus Incendium op hoe de aanval was opgezet van hun kant. Ga zo door mannen!

Daarnaast kunnen de volgende ook nog benoemd worden op prestaties:
@TheWitch Verschillende aanvallen weten af te slaan zonder iets te verliezen. Vervolgens zelf wel dorpen af weten te pakken van Connor.
@Predec Misschien wel sinds het begin het lastigste front van de wereld, maar nog altijd goed actief en weet geen dorpen te verliezen.
@republiccity Door het goed afslaan van de massa van MoTr! waar hij als maintarget was aangemerkt.

Beste stam: Op basis van de statistieken is dit MoTr! Tot nu toe ook de enige stam die flink initiatief heeft getoond op de ander. Hopelijk, gaat dit nog veranderen zodat er een leuke eindstrijd gestreden kan worden :)

De beste stam speler: @Insomnia Has Yoda. Hier spreekt de ranglijst verslagen tegenstander als ondersteuner voor zich.
@What the Duck actief team, staat altijd paraat!
@Goth Angel altijd klaar om vv'tjes te pakken, vooral Zidan!

Verder weet ik niet welke topper er bij Fresh! zitten.
@Exact. staat hoog op de ranglijst verslagen tegenstander als ondersteuner, al is dit naar mijn mening vanzelfsprekend met zijn ligging.
Al weet ik niet hoe ze zelf als stamspelers zijn? Dus wil hier niet over oordelen :)

Het grootste ego: hmmm vanuit MoTr vind ik deze lastig, ben nog niet echt egoisme tegen gekomen in onze stam. Edellijnen etc. waren geen probleem met zetten iets meer of minder. Dus deze laat ik tot nu toe open.

Verder na gesprekken met mensen vanuit Fresh gehad te hebben en als ik zo op de kaart kijk:
Grootste ego: @Exact. denk dat je cluster genoeg zegt, je hebt je wel heel veel opgeeisd. Daarnaast zijn jullie gegaan voor de rimligging front terwijl jullie wellicht beter front hadden over kunnen nemen van DiD... Ook het daarna uitvallen op je stamgenoten op het AF en met sommige dorpsnamen zegt mij in die zin al genoeg.

@Smokin Aces Gesprekken over de handelingen die ze gedaan hebben bij het stabaccount Ruvon. Niet netjes, als hij dat doet mag ik dat ook. Beetje hypocriet en dan zichzelf nog beter voelen ook...


Beste leider: Denk Ex-MoTr leiding. Hadden het goed op orde.

Slechtste leider:
- Was van Globe, niet echt een leiding te bekennen namelijk.
- Gedeelte leiding van Fresh / ex leiding van 1C / Misschien ook wel gedeelte leiding van MoTr!?
Dit is omtrent de dorpen van @Beercules , deze dorpen waren al heeeeel lang in bezit van Beerc. Naar wat op en neer aanvallen gestuurd te hebben op Reddington maar in een gesprek mee geraakt. Daar hadden we aangegeven dat we het raar vonden waarom ze nooit onderhandelingen zijn begonnen over de dorpen van Beercules . Blijkbaar was niet nodig? Had het geen prio? Vonden ze het geen CF's?
Vervolgens gebeurd de stamhop naar Fresh, 40tal clears van verschillende spelers op die dorpen, BLOCK OK, gaan ze maar klagen bij de leiding?
Dan krijgen ze ook nog deels hun zin. Overall:
- Ex-1C had eerder onderhandelingen moeten starten dan beginnen te klagen.
- Fresh gaan mee met de ex-1C leden om er iets van te zeggen zonder de facts te weten.
- MoTr leiding geeft uiteindelijk ook deels toe, wat dus volkomen onnodig is...

Meest onderschatte stam: Tot voor de fusie was het heel zeker MoTr! Nu is geen enkele stam meer onderschat.

Meest overschatte stam: Tot nu toe Fresh. Stonden tijden op nummer 1 als stam maar nog niets van hoog niveau laten zien.
Hier wachten we dan ook op, dat er eens wat actie komt :)

Meest overschatte speler:
- @.Conor Mcgregor hoog in de ranglijst al weken niets laten zien, alleen dorpen verloren :(
Verder hebben de andere spelers die hoog in de ranglijst nog niet duidelijk laten zien waarom ze er niet thuis zouden horen en ook wel juist behoren...

Meest onderschatte speler: @Goth Angel Erg actief en leuk accountje!

Verder worden de toppers van @Rone ook onderschat, hoor je weinig van maar als ze eenmaal op gang komen ^^
Geblitzt worden op een van de enige nachten dat ze niet aanwezig waren, viel ook zwaar bij ze maar dit gaan ze zeker recht trekken!

@Beercules next level mb die altijd voor je klaar staat, wow. Denk actiever dan menig account op deze wereld, 24/7 online en wetend wat die doet.

@republiccity hoor je niet veel van, maar doet het naar mijn mening prima :)

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: @What the Duck @Insomnia Has Yoda. @Rone @Anonymous Threat. @Beercules communicatie met deze toppers is subliem.
@.Conor Mcgregor leuke spelers die Michiel en Sebastiaan. Altijd fair en leuk om een gesprekje mee aan te gaan.
@Shakedown8 leuke buur op w52 geweest.
@Calamus Incendium vind het op het forum een aardige kerel, daarnaast ook sportief hoe ze reageerde na een geslaagde massa op hun.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: @Exact. puur alleen omdat ik vind dat die het hoog in de bol heeft zitten op het AF en ingame zich een beetje teveel claimt kwa safe etc. Wel chapeau voor het halen van zo'n Rover, maar toch heb ik hier mijn vraagtekens bij. Weet niet of ik blij zou zijn als stamgenoot als ik de speler die misschien wel een van meeste safe moet spelen toch zoveel zie roven, toch wat veel off dorpen?

@Smokin Aces hypocriet na het gedoe met Ruvon. Probeerde een normaal gesprek aan te gaan. Ging blijkbaar niet...
@ruvon spreekt voor zich.
@Zeusthegreat geen idee welk account hij speelt maar op het AF niet van mijn bloedgroep. Beetje een zeikerd die overal om kan janken.

Mooiste spelers naam: TheBitch, het zou je DU (bitch) maar zijn ^^

Mooiste stam naam: Spot De Kiekedief (SDK) alleen maar omdat die zo orgineel is. Hoe kom je erbij:p

Het tofste topic: Golden Awards, Spotprenten

Het domste topic: Global Stabbings, een en al gooien met modder. Enige waar het AF voor bedoeld is deze wereld lijkt wel?

Favoriete forum poster: @Calamus Incendium @AyVamos @Theo Walcott.

Minst favoriete forum poster: Die fake accounts allemaal. Daarnaast @Project 1 @Exact. @Zeusthegreat en @ACAB (al heb ik het idee dat hij het voor de fun doet)

Mooiste profiel foto van spelers:
147236_large.png
De nieuwe van IHY. Gemaakt door Dimitri lijkt me? Vind hem wel vet.
Daarnaast vind ik die van DiD ook echt vet!

Mooiste profiel foto van stammen:
145175_large.jpeg

Van de rimstam Juvy!


Mooiste actie van de wereld: Hmm denk wel de geslaagde massa's op DiD en de massa van TheWitch op Conor.
Daarnaast mijn eigen kleine actie op het dorp van DiD dat geinternt werd door 3ddy. Het anticiperen op die intern en gelijk actie ondernemen wanneer de overname plaats vond van de intern. Uiteindelijk met succes het dorp weten te recappen en er wat clears op BLOCKOK zetten :)

Meest belovende speler voor de toekomst:
@Anonymous Threat. een van actiefste accounts van de wereld. Gaan nu pas het front krijgen en met succes al laten zien tegen Red dat ze niet afwachtend zijn. Naast farmen en safe verwacht ik nog veel van deze boys op de wereld!

@What the Duck top team, heerlijk actief en niet de minste ervaring.

@Exact. en @A Lone Wolf als ze de verwachtingen waar kunnen maken moeten het ook toppers worden in de end game.

Meest belovende stam voor de toekomst: degende die de eindstrijd winst? Tot nu toe is MoTr hier het hardst naar op weg. Maar de eerdere winsten zijn natuurlijk geen garantie voor de toekomst. We shall see :)

Grootste blunder: het toelaten dat Ruvon de stam joinde.
Verder nog wel wat blunders met het sturen van edels op foute dorp etc.
En natuurlijk niet te vergeten, oftewel waar iedereen deze wereld in blundert het proberen te internen van een stamgenoot maar dan vergeten te leaven of iets dergelijks waardoor je troepen weer een kopje koffie komen drinken -.-

Voor wie heb je nu echt respect: @AyVamos oftewel Stan. Wat een topper is dit op het account. Echt een machine die het account soepel laat draaien en altijd voor je klaar staat!

@POOHBEER1 De activiteit van Jensie, onevenaars :0 Na een stroef begin tussen onze accounts denk ik nu wel dat er zeker wederzijds respect is met de activiteit die er in beide accounts is en wat we proberen te bereiken in deze wereld.

@Chicago Blackhawks Voor het toch weer overhalen om mij op TW te krijgen, nu alweer spijt dat ik het speel. Maar toch respect voor deze luie hond dat die het voor elkaar krijgt :)

@Beercules & @FeatherLight als top mb's zijnde. Kon geen betere wensen!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
@AyVamos mijn co sinds lange tijd al :) kan allessss.
@Chicago Blackhawks ook al is die soms lui.
@Invictus Maneo mijn ex co op w52. Wat een toppertje was dat dan. Helaas speelt die deze wereld op stand-by.
Mijn omringende spelers door de leuke conversaties die we hebben hahah :)

Ohjaa dikste wannabe vergeten te posten.
Blijft toch @POOHBEER1 gewoon omdat het kan, niet omdat het moet xxx
 
Reactiescore
805
@POOHBEER1 De activiteit van Jensie, onevenaars :0 Na een stroef begin tussen onze accounts denk ik nu wel dat er zeker wederzijds respect is met de activiteit die er in beide accounts is en wat we proberen te bereiken in deze wereld.
Zeker wederzijds respect!

Blijft toch @POOHBEER1 gewoon omdat het kan, niet omdat het moet xxx
AAAAAAAAAAAAAAAAND IT'S GONE
 
Reactiescore
306
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
@.Conor Mcgregor want met onze ego's, dat komt nooit goed samen.. /s

Niemand wil met jou in een stammetje zitten Flopzor <3


Meest overschatte speler:
- @.Conor Mcgregor hoog in de ranglijst al weken niets laten zien, alleen dorpen verloren :(
Verder hebben de andere spelers die hoog in de ranglijst nog niet duidelijk laten zien waarom ze er niet thuis zouden horen en ook wel juist behoren...

Ik speel ook al weken niet meer :D
Is een log per dag, meer niet ;)

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: @What the Duck @Insomnia Has Yoda. @Rone @Anonymous Threat. @Beercules communicatie met deze toppers is subliem.
@.Conor Mcgregor leuke spelers die Michiel en Sebastiaan. Altijd fair en leuk om een gesprekje mee aan te gaan.

We proberen het leuk te houden, werd dit maar door iedereen gedaan tov hun tegenstanders/stamgenoten.
Er moet strijd zijn, maar kan ook leuk :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
805
Voor je begint met lezen, ik tag geen accounts aangezien die eigenaars dikwijls gewoon de faam krijgen voor prestaties van anderen.

Beste speler:
What the Duck met name Kevin, Tony, Patrick en Rafael in willekeurige volgorde zijn voor mij de spelers die zich als één van de enige accounts echt hebben moeten bewijzen in de early game, dit niveau trekken ze gewoon door naar ondertussen late game, altijd klaar voor anderen en nooit te verlegen om een vv te draaien.

Beste stam:
Aangezien het een tweestrijd is zal de nabije toekomst uitwijzen wie de beste stam eigenlijk is, momenteel boekt MoTr! meer winsten dan Fresh! in heel deze wereld al tegen grote tegenstanders heeft geboekt maar Fresh! heeft nog steeds het grootste deel RIM liggen en het grootste leger aan MB's om dit stuk RIM op te kuisen.

De beste stam speler:
Voor de fusie met MoTr! denk ik dat iedereen van Globe gewoon stamgerichte accounts waren en nooit te terughoudend zichzelf leeg te zetten voor andere spelers, dit lijkt een essentie en normaliteit maar dat is het niet.

In het huidige MoTr! dan, ook al zijn onze karakters soms conflicterend, ik vind AFAB een van de betere stamspelers, soms een rare manier van communiceren maar nooit te verlegen om een VV aan te nemen. Ook Zidan van Goth Angel heeft hier al getoond er geen probleem van te maken.

Bij Fresh! heb ik nog niet echt zicht op wie echte stamspelers zijn, de ODS rang is veel gestegen na de massa op DiD maar toch had ik niet het gevoel dat de steun die door de stam geboden was maximaal was dus bij Fresh! kan ik nog geen uitblinker vinden.

Het grootste ego:
Puur gebaseerd op AF posts, de manier dat hij zijn MB's benaamd en de manier dat hij mij benadert heeft staat Shakedown8 hier met voorsprong op één.

Beste leider:
Binnen het oude MoTr! had ik het gevoel dat er altijd goede structuur zat in de manier dat de leiding communiceerde naar de buitenwereld (vooral Yme dan).

Slechtste leider:
Om eerlijk te zijn vond ik Bas van SBL één van de slechtste leiders waar ik ooit "onder" in een stam heb gezeten, eigenbelang boven stambelang, niet echt inzicht hebben in het spel en bij iedere incoming roepen en schreeuwen om OS is niet echt hoe een leider rust creëert in tijden van "nood".

Meest onderschatte stam:
Ik denk dat MoTr! tot voor onze "massa" op ajacied één van de meest onderschatte stammen was. Ook al kon de uitvoering vanuit sommige accounts toen beter, neemt niet weg dat dit de eerste echte stammassa was van deze wereld en deze prima afgeslagen werd.

1C had zonder een aantal rotte appels volgens mij ook wel in aanmerking kunnen komen om nog wat te tonen in een potentiële 4 strijd.

Ook al toont het huidige Fresh! veel vormen van inactiviteit, toch denk ik dat hier een aantal spelers nog wel eens gevaarlijk uit de hoek kunnen komen (dat hoop ik toch zodat ze kunnen tonen dat hun ego er voor een reden is).

Meest overschatte stam:
Hier zet ik oud Fresh! toch wel op 1, heel de wereld op 1 met Ceuneur die er met kop en schouders bovenuit stak qua puntenaantal en dorpen en hebben daar in mijn ogen te laat gebruik van proberen maken. Ook werden er massa/blitzen gedaan op bijvoorbeeld MoTr! maar viel maar 1 van de 2 frontende accounts aan, dat zijn dingen die ik tactisch gezien niet begrijp en aantoont dat er geen structuur zat in de stam.

Meest overschatte speler:
Voor mijzelf had ik DiD en Ceuneur veel hoger in het vaandel dan de flaters die er begaan zijn op beide spelers in de eerste 2 grote massa's vanuit het nieuwe MoTr!. Beide massa's waren goed uitgevoerd van onze kant uit maar ik denk ook dat er ondermate en vooral zeer duur verdedigt is.

Meest onderschatte speler:
Hier hoort het "nieuwe team" van Kapitrein voor mij op het lijstje te staan, in grote maten Vince en Stan waar ik in het begin men twijfels en nodige "conflicten" mee gehad heb bleken achteraf gezien gewoon prima spelers met de stam op de juiste plaats in hun denkwijze. Ook Frank draagt zijn duit bij en is vooral ook één van de redenen dat de stam Globe gevormd is.

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Heb weinig mensen binnen men huidige stam waar ik niet nog eens bij in de stam zou willen zitten, sommigen zorgen soms voor een grijs haar maar neemt niet weg dat we na een goed gesprek dikwijls wel op dezelfde lijn komen. Aangezien een vaag antwoord niet echt telt voor deze lijst gaat men voorkeur uit naar alles spelers van What the Duck, de actieve spelers van Kapitrein en ook Yme, Nigel en Dylan van .inevitable hebben hier een plaatsje op men lijst (sorry Rafael maar jou ken ik niet zo goed :engel:)

Bij Fresh! denk ik vooral dat spelers als Noah (DiD), Ritesh (Republiccity) en Michiel (Ceuneur) zeer leuke stamspelers zijn om in je stam te hebben. Met de meeste anderen heb ik nog niet echt goed contact gehad om een opinie te vormen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Jari van ruvon heeft voor mij een plaats gekregen op de "blacklist", het driedubbel spel dat hij gespeeld heeft met zowel Fresh!, 1C als Globe zijn voor mij niet echt te vergeten. Once a stabber always a stabber?

Daniël van Shakedown8 die men moeder gaat aanvallen over een woordmopje vond ik wel één van de lagere momenten op dit AF (en er zijn er al veel geweest) en die zou ik dan ook niet graag in men stam hebben.

Voor de rest zijn Jelle en Jouke van Exact. voor mij een groot vraagteken, soms zou je denken, ze weten wat ze doen en zijn een goede aanwinst voor een stam, soms zou je denken dat hun ego het soms moeilijk heeft met het "mindere" niveau van sommige stamleden. En om dat dan op het AF te verklaren vind ik nog steeds een beetje bizar.

Mooiste spelers naam:
Insomnia has yoda. vind ik één van de betere namen deze wereld, vooral omdat het zo goed toepasbaar is op mezelf.

.inevitable vind ik ook een geweldige naam omdat ik zo een Marvel fan ben.

Mooiste stam naam:
Ik heb de stam Zwitserland is Neutraal altijd wel een grappige naam gevonden, vooral ook met hun ligging tussen het toenmalige 100. en Fresh!.

Het tofste topic:
Spotprenten topic is en blijft het beste topic behalve het voormalige huisdierentopic van W73.

Het domste topic:
Fresh zoekt Interns!

Favoriete forum poster:
@.Hustler is toch iemand die bijna altijd de nagel op de kop kan slaan.
Ook @Thomas Shelby Jr. is iemand die zeer goed is met woorden.

Minst favoriete forum poster:
De nep accounts die nu magischer wijs verdwenen zijn.

Dikste wannabe op het forum:
Ach wat is er beter aan een lijstje dan driemaal dezelfde persoon te mogen noemen, Daniël van shakedown8.

Idem met @POOHBEER1

Dikste wannabe in het spel:
Tot het tegendeel bewezen is zet ik Exact. hier op men lijstje, ze hebben zonder twijfel het grootste stuk RIM voor zichzelf en het op papier "makkelijkste" front van de wereld door deze RIM / front ligging.

Ook Jeffrey van Republiccity die 's nachts via vv gaat pm'en RAM tag en spotten met men timings die zo "slecht" zijn en er dan er nog steeds in slaagt dorpen te verliezen vond ik best lachwekkend.

Mooiste profiel foto van spelers:
1591839713437.png


Mooiste profiel foto van stammen:
145175_large



Mooiste actie van de wereld:
Voor mezelf persoonlijk het afslaan van de grootschalige actie van Kapitrein op What the Duck back in the day, één van men leukere nachtjes TW om iedere 10 minuten te zeggen ten Tony, SNIPE OK.

Het afslagen van toch wel een globale actie op Globe voor de huidige wereldsituatie vond ik best een topactie van de stam, één van de enige nachten dat ik er niet was en het account die nacht aan andere co's moest overlaten was voor mezelf lastig. Maar dan opstaan en zien dat de stam en je account het geweldig gedaan hebben was een top momentje deze wereld.

Meest belovende speler voor de toekomst:
What the Duck staat voor mij persoonlijk niet op de plaats waar ze zouden moeten staan op de spelersranglijst en ik zie hun nog zeer ver opschuiven op een nietszeggende ranglijst.

Bij Fresh! heb ik wel het gevoel dat accounts als Jagermeister en Exact. zichzelf nog gaan bewijzen naar de "buitenwereld".

Meest belovende stam voor de toekomst:
/

Grootste blunder:
Mijn eerste actie toen ik op het account Insomnia has yoda. kwam en dacht zo slim te zijn een betere muntvlag te activeren op de enige vlaggenbooster die het account toen had was toch wel één van men persoonlijke flopmomentjes.

Tony die de PM die naar mij bedoeld was naar Ceuneur verstuurde was wel één van de grappigste blunders van deze wereld.

Achteraf bekeken was het rekruteren van Jari naar Globe de grootste blunder en de downfall van Globe als stam. Niet specifiek het rekruteren maar vooral het besef dat we hem vanaf de "deal" rond was hadden moeten over laten komen en het driedubbel spelletje dat er gespeeld is zonder dat iemand het wist.

Voor wie heb je nu echt respect:
Vooral de samenwerking die ik heb met Jeroen vind ik geweldig. Zonder al te veel pluimen in zen gat te steken is voor deze man niets te veel, vroeg opstaan (voor mij is dit een prestatie ja), wekkeren, luisteren naar mijn gezaag, niets is hem teveel!

Het team van What the Duck met in bijzonder Kevin en Tony (als hij niet te zat is) zijn gewoon echte toppers, wekkeren om te gaan deffen op iemand anders account zou niet iedereen voor zen stam overhebben.

Ook Roel en Joren van ActionReaction worden gemist want waren gewoon echte toppers.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Wel op zich zijn de antwoorden hierop hetzelfde als bovenstaand, al deze spelers geven zelf zoveel dat je automatisch gemotiveerd word om hetzelfde te doen.

Ik wil graag nog meedelen dat:
Dit één van de eerste werelden in men op zich wel lange "TW-carrière" dat ik het AF gebruik en ik ook heb moeten leren dat je niet altijd iedereen moet verdedigen tot je beide kanten van een discussie hebt gehoord.

Ook dat mensen het AF en de bijhorende mopjes soms wat minder serieus moeten nemen.
 
Reactiescore
516
Leuk lijstje!

Overigens hebben Jouke en ik op het AF nergens stamgenoten lopen afkraken. (Op Ruvon na natuurlijk)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
215
Stoere jongen hoor keyboard warrior, succcesje boeken op het AF.
Vind ronduit beschamend iemand te vergelijken met een hond. Grappig he als iemand daarover over de zeik gaat.

Uiteraard een like van Predec die weer actief werd op het forum omdat hij gecalled werd om zijn dubieuze praktijken ingame. En als speler met een functie als game mod ter verantwoording werd geroepen en een AF pauze inlast omdat hij niet direct werd gelooft. Zodra het kwartje op het AF de andere kant op valt heeft hij in ene weer interesse het AF te bezoeken.

Jammer vind ik dat ik altijd leuk contact heb gehad vanaf w47 met Insomnia maar dit goed verziekt is door diens huidige bezetting.
 
Reactiescore
1.363
Stoere jongen hoor keyboard warrior, succcesje boeken op het AF.
Vind ronduit beschamend iemand te vergelijken met een hond. Grappig he als iemand daarover over de zeik gaat.

Uiteraard een like van Predec die weer actief werd op het forum omdat hij gecalled werd om zijn dubieuze praktijken ingame. En als speler met een functie als game mod ter verantwoording werd geroepen en een AF pauze inlast omdat hij niet direct werd gelooft. Zodra het kwartje op het AF de andere kant op valt heeft hij in ene weer interesse het AF te bezoeken.

Jammer vind ik dat ik altijd leuk contact heb gehad vanaf w47 met Insomnia maar dit goed verziekt is door diens huidige bezetting.

 
Bovenaan