[Speeltopic] WVW 304. Slechte modjes tegen de Goedjes

DeletedUser40402

Guest
Lyonn ik heb je door, door zo overduidelijk als een troll te spelen denkt hij buiten schot te blijven. Hij kan toch geen wolf zijn als hij zo opvallend trollt en post hoor ik jullie denken. Wel, fout! Na capricorno haar post gisterenavond in de wvw chat dacht Lyonn dat hij wel buiten schot zou blijven. Daar zei Capri namelijk dat als Lyonn wolf is, hij als goedje speelt en omgekeerd. Nu dacht hij door zo te trollen dat we zouden denken dat hij wel een goedje zou zijn, maar ik heb hem door. En nee ik heb ook al niet meer door wat ik eigenlijk aan het zeggen ben, het was een lange dag, maar wat ik wil zeggen is dat Lyonn wolf is.
 
Reactiescore
559
Duidelijk niet alles meer gevolgd de afgelopen weken


Ik had de instellingen gelezen en goed geïnterpreteerd, maar als je goed gelezen hebt, heeft Antrax het weer gecorrigeerd. Ik ben dus geen slechtje meer, maar een goedje.
nee is meestal een hoop spam hier en ik was druk met werk.

Ik heb de instellingen ook gelezen, maar doordat jij alles zo benadrukt werd het voor mij alleen maar nog meer verwarrend.
 
Reactiescore
999
Wat een jammerlijke evolutie. Alle vrouwen en alle vrouwelijke mannen stemmen op een vrouw. Positieve discriminatie noem ik dat.
 

DeletedUser17472

Guest
nee is meestal een hoop spam hier en ik was druk met werk.

Ik heb de instellingen ook gelezen, maar doordat jij alles zo benadrukt werd het voor mij alleen maar nog meer verwarrend.
Ja, zo kun je er wel van alles van maken. Maar het is niet mijn schuld dat het zo verwarrend was. Dit heeft ook niets met spam te maken.
Ik vraag me af of je wel op zoek bent naar wolven. Goedjes moeten alles teruglezen, spam of niet.
 
Reactiescore
559
Ja, zo kun je er wel van alles van maken. Maar het is niet mijn schuld dat het zo verwarrend was. Dit heeft ook niets met spam te maken.
Ik vraag me af of je wel op zoek bent naar wolven. Goedjes moeten alles teruglezen, spam of niet.
volgens mij haal je nu het 1 en ander door elkaar :p

jij hebt het over of ik de laatste weken de boel niet heb gevolgd hier. Heb ik dus niet.
daar sloeg mijn antwoord op over de spam.

dit potje is vandaag begonnen en natuurlijk lees ik alles, dus ik snap niet waarom je mijn antwoord verdraaid
 

DeletedUser17472

Guest
volgens mij haal je nu het 1 en ander door elkaar :p

jij hebt het over of ik de laatste weken de boel niet heb gevolgd hier. Heb ik dus niet.
daar sloeg mijn antwoord op over de spam.

dit potje is vandaag begonnen en natuurlijk lees ik alles, dus ik snap niet waarom je mijn antwoord verdraaid
Ik verdraai je antwoord niet. Jij bent verwarring aan het zaaien.
 
Reactiescore
1.014
Succes allemaal

Time dit hoef ik niet meer uit te leggen hoop ik

Stalov excuus aanvaard, maar toch ben je wolf, dus rood

bmstem wordt gebaseerd op vorige potjes. Ik snap het.
maar om nu ook al je lynchstem te gaan baseren op vorige potjes?

Duidelijk niet alles meer gevolgd de afgelopen weken
Dat hoeft ook niet voor een nieuw potje.

Wat ik van je heb meegemaakt, is dit wel je raarste start ooit
 
Reactiescore
1.014
Ik ga voor ItsDash
ik hoop dat ik nu ook profijt heb van jouw werk het laatste potje.
 

DeletedUser17472

Guest
bmstem wordt gebaseerd op vorige potjes. Ik snap het.
maar om nu ook al je lynchstem te gaan baseren op vorige potjes?


Dat hoeft ook niet voor een nieuw potje.

Wat ik van je heb meegemaakt, is dit wel je raarste start ooit
Dat klopt, maar de instellingen waren ook raar. Dus logisch.
 
Bovenaan