Top/flop spelers

Reactiescore
180
ik vind dit echt vage antwoorden op een toch wel duidelijke uiteenzetting ... W73 op zen best zeker?
 
Reactiescore
1.893
Als ik dit als vrij objectieve buitenstaander bekijk vind ik dat je nogal sterk de nadruk legt op wij hebben alles alleen gedaan, toevallig vanop een oud account met ima, imago heeft niets gedaan maar toch wel die info verkregen, noire heeft niets gedaan maar toch is er redelijk wat voordeel gebleken.

Ik heb misschien teveel maffia of gangsterfilms gezien, maar dit neigt nogal hard naar een verhaal waarbij een stroman de klappen incasseert voor plannen die van hogerhand opgelegd worden/besproken zijn.
De nuance in dit verhaal is dat hij deze nadruk pas oplegt nadat er min of meer beschuldigingen werden geuit jegens Noire en de rest van Imago. Niet gek dat hij het dan nog eens duidelijk verwoord aangezien het de eerste keer blijkbaar niet duidelijk genoeg was. Verder heb ik eens rondgevraagd en is er niemand binnen Imago die naar info heeft gevraagd of hiervoor bewuste plannen heeft gesmeed. Ik wil je niet direct bestempelen als een complotgekkie, maar ik kan je in ieder geval het volgende vertellen: de aarde is niet plat, de maanlanding heeft gewoon plaatsgevonden, COVID-19 en 5g hebben geen verbanden en Imago heeft Prins Pils geen plannen van hogerhand opgelegd die hebben geleid tot het doorspelen van informatie.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
180
De nuance in dit verhaal is dat hij deze nadruk pas oplegt nadat er min of meer beschuldigingen werden geuit jegens Noire en de rest van Imago. Niet gek dat hij het dan nog eens duidelijk verwoord aangezien het de eerste keer blijkbaar niet duidelijk genoeg was. Verder heb ik eens rondgevraagd en is er niemand binnen Imago die naar info heeft gevraagd of hiervoor bewuste plannen heeft gesmeedt. Ik wil je niet direct bestempelen als een complotgekkie, maar ik kan je in ieder geval het volgende vertellen: de aarde is niet plat, de maandlanding heeft gewoon plaatsgevonden, COVID-19 en 5g hebben geen verbanden en Imago heeft Prins Pils geen plannen van hogerhand opgelegd die hebben geleid tot het doorspelen van informatie.

thanks, volg de wereld een stuk minder en als ik het gewoon zo las vondk het allemaal zeer vaag :)

Oja COVID-19 is gewoon China, weten we allemaal wel, fuckers ...
 

DeletedUser79704

Guest
Als ik dit als vrij objectieve buitenstaander bekijk vind ik dat je nogal sterk de nadruk legt op wij hebben alles alleen gedaan.

2. Imago heeft niets gedaan maar toch wel die info verkregen, je kan zeggen wat je wil maar extra info is altijd fijn.
3. Noire heeft niets gedaan maar toch is voor hem heel deze situatie zeker niet nadelig gebleken

Ik heb misschien teveel maffia of gangsterfilms gezien, maar dit neigt nogal hard naar een verhaal waarbij een stroman de klappen incasseert voor plannen die van hogerhand opgelegd worden/besproken zijn.
als ik vanuit het niets plots info stuur naar jou, ben jij dan in fout?
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
1.647
Bewijs is al geleverd dat Intel gebruikt werd dus snap niet waarom dit überhaupt een discussie punt is
 
Reactiescore
1.226
Bewijs is al geleverd dat Intel gebruikt werd dus snap niet waarom dit überhaupt een discussie punt is

Ik heb je post 2 keer gelezen, maar aangezien ik niet heel goed op de hoogte ben van die kant van de wereld is mij niet zo zeer duidelijk wat de intel dan is, en waar die gebruikt is. Kun je dit toelichten voor mij?
 
Reactiescore
1.647
Ik heb je post 2 keer gelezen, maar aangezien ik niet heel goed op de hoogte ben van die kant van de wereld is mij niet zo zeer duidelijk wat de intel dan is, en waar die gebruikt is. Kun je dit toelichten voor mij?

Als Roald het in gesprek tegen mij gebruikt kan je daar toch van spreken? Die gebruikt dat gesprek als draagvlak om mij op dat moment helemaal de grond in te trappen. Een gesprek wat in vertrouwen met enkel Pils is gedeeld.

Pils heeft zelf nu aan ook Intel over massa is doorgestuurd, nooit te bewijzen of iets me me gebeurt is maar onwaarschijnlijk als niet zo is.
 
Reactiescore
1.893
Als Roald het in gesprek tegen mij gebruikt kan je daar toch van spreken? Die gebruikt dat gesprek als draagvlak om mij op dat moment helemaal de grond in te trappen. Een gesprek wat in vertrouwen met enkel Pils is gedeeld.
Losstaand van of het klopt wat je zegt, want daar ben ik niet van op de hoogte, denk ik niet dat jij de aangewezen persoon bent om te klagen over het delen van vertrouwelijke informatie.
 
Reactiescore
1.226
Als Roald het in gesprek tegen mij gebruikt kan je daar toch van spreken? Die gebruikt dat gesprek als draagvlak om mij op dat moment helemaal de grond in te trappen. Een gesprek wat in vertrouwen met enkel Pils is gedeeld.

Pils heeft zelf nu aan ook Intel over massa is doorgestuurd, nooit te bewijzen of iets me me gebeurt is maar onwaarschijnlijk als niet zo is.

index.php


Als je op dit gesprek doelt dan zie ik niemand de grond in getrapt worden? Wellicht in een ander gedeelte van het gesprek maar ik zie het hier niet. Nogmaals wat is dan de intel die gedeeld is, en waar is het voor gebruikt? Ik zie het oprecht niet :confused2:
 
Reactiescore
1.647
Losstaand van of het klopt wat je zegt, want daar ben ik niet van op de hoogte, denk ik niet dat jij de aangewezen persoon bent om te klagen over het delen van vertrouwelijke informatie.

Bewijs voor geleverd, hoor je me klagen erover? Zeg enkel dat gebeurt is.
 
Reactiescore
1.893
Bewijs voor geleverd, hoor je me klagen erover? Zeg enkel dat gebeurt is.
‘Intel die werd gebruikt om mij helemaal de grond in te trappen’ klinkt toch aardig klagend. Als het je puur ging om te vertellen dat de informatie was gebruikt had je het wel anders geformuleerd.
 
Reactiescore
1.647
‘Intel die werd gebruikt om mij helemaal de grond in te trappen’ klinkt toch aardig klagend. Als het je puur ging om te vertellen dat de informatie was gebruikt had je het wel anders geformuleerd.

Denk context van informatie er toe doet of wel of niet gebruikt is? Vandaar zeg, had anders in oorspronkelijke post wel gelijk iets over gezegd richting Imago als dat mijn insteek was.
 
Reactiescore
1.893
Denk context van informatie er toe doet of wel of niet gebruikt is? Vandaar zeg, had anders in oorspronkelijke post wel gelijk iets over gezegd richting Imago als dat mijn insteek was.
Snap werkelijk niks van je eerste zin. Dus bij deze ook direct ff het volgende: als je met me wil discussiëren heb je op z’n minst het respect om je zinnen voluit te schrijven zodat ik je posts niet 15x hoef te lezen voor ik ze een beetje begrijp. Anders hoef je van mij geen reactie meer te verwachten. Geldt niet alleen voor nu. Ik cringe echt enorm hard van je.
 
Reactiescore
2.303
Pils heeft zelf nu aan ook Intel over massa is doorgestuurd, nooit te bewijzen of iets me me gebeurt is maar onwaarschijnlijk als niet zo is

Ah het standaard schuldig zijn. We nemen het maar aan dat het zo is ! Want ja t kan niet anders.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Als Roald het in gesprek tegen mij gebruikt kan je daar toch van spreken? Die gebruikt dat gesprek als draagvlak om mij op dat moment helemaal de grond in te trappen. Een gesprek wat in vertrouwen met enkel Pils is gedeeld.

Laat mij hier alsjeblieft buiten. Dit is echt een van de minst interessante discussies ooit hier. Ik snap niet eens waarom je überhaupt de moeite hebt gedaan, al vind ik het prima dat je rijdende rechter wilt spelen voor elk rim-stam-dingetje. Als er in de GA een award was voor grootste drama-maker, zou je er gegarandeerd alleenrecht op hebben.
 

Deleted User - 487922315

Guest
Als Roald het in gesprek tegen mij gebruikt kan je daar toch van spreken? Die gebruikt dat gesprek als draagvlak om mij op dat moment helemaal de grond in te trappen. Een gesprek wat in vertrouwen met enkel Pils is gedeeld.

Pils heeft zelf nu aan ook Intel over massa is doorgestuurd, nooit te bewijzen of iets me me gebeurt is maar onwaarschijnlijk als niet zo is.
Dan zou ik wel graag eens willen weten over welke ' intel ' informatie je het hebt?
 
Bovenaan