Praattopic

DeletedUser40402

Guest
Frequent? Nog bijkomende symptomen? (zweten, hartkloppingen, dorst, …)?
Sinds een paar weken om de paar dagen denk ik. Verder geen symptomen, gewoon dat typische benauwd gevoel en denken van fuck en wat nu. Zal wel met heel die rare coronatoestand te maken hebben gok ik zo!
 
Reactiescore
57
Gohja, digitaal kan je weinig doen. 'k Zou gewoon algemene zaken aanraden: regelmatig ontspannen, es buiten een toertje wandelen bv.
Sterkte xxx
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Precies wij zijn er voor je glenn.
 
Reactiescore
770
glenn je mag me altijd een whappje sturen he

meen ik oprecht btw :p
 
Reactiescore
770
Ik roep op om de komende WvW potjes te boycotten tot Jo Han zijn fout toegeeft en de ban van simeco ingetrokken wordt. Eigenhandig een van de actiefste topics van het forum met 2426 sluiten op een avond... Dit is nog nooit gebeurd, zelfs zijn voorgangers ging niet zo ver, enkel en alleen omdat de druk hem te hoog werd en mensen hem te veel aan het taggen waren.
 
Reactiescore
1.383
Huh @Jo Han waarom wordt m’n post verwijderd en krijg ik een waarschuwing. Ik tagde je om je te wijzen op de vragen hier.
 

Bijlagen

  • 6649B2ED-2CF9-4A07-A77D-973AE1B01F69.jpeg
    6649B2ED-2CF9-4A07-A77D-973AE1B01F69.jpeg
    91,8 KB · Weergaven: 8

DeletedUser40402

Guest
Wat denkt hij te helpen met dat topic te sluiten? Er zijn nog veel topics op dit forum en ik vermoed dat ik in elk topic wel een on topic post kan plaatsen maar hem ook nog kan taggen dus veel gaat dat niet helpen?
 
Bovenaan