Top/Flop stammen

Reactiescore
2.372
Het is van horen zeggen hoor, maar als je een PM stuurt naar Cabbage kun je hen misschien ook rekruteren!!
 
Reactiescore
972
Nee hoor, ik snap de intern prima, maar ik ben wel verbaasd nav wat Roald eerder zei.

Dus stel, een stam komt bij ons aankloppen omdat jullie ze eerst kapot gerecruit hebben en daarna hebben weggespeeld, moeten wij dorpen weigeren van mensen die liever de dorpen naar ons zien gaan dan naar jullie?

Ik heb geen idee wat QZDR verder doet, en het zal me een worst wezen, maar volgens mij valt dit nog prima in de reactie van Roald: namelijk dat we ervoor kiezen niet te recruiten en daarmee de balans behouden. Wat wil je anders? Dat we helemaal geen dorpen meer edelen ofzo? Wat een grap zeg.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Roald heeft al zoveel gezegd. Die man moet columnist worden of boeken gaan schrijven.
 
Reactiescore
1.226
Wat maakt een stam eigenlijk vijandelijk :confused2:

Het feit dat jullie een oorlogsverklaring in-game doen? :tongue:

6285e8597a0db4f6d588cc9aca28c310.png
 
Reactiescore
1.226
Oh, dus voor de recruit waren we geen vijand, daarna wel? Lijkt dan haast alsof Exitus een vijandige actie is begaan, aangezien jullie ons als vijand aanmerkten na de recruit?
 
Reactiescore
967
Dat is helemaal niet wat ik zeg? Ik vraag simpelweg wat een stam vijandig maakt, omdat er vaak wordt gezegd dat we een vijandige stam dood rekruteren? Denk dat je prima kan stellen dat alle stammen vijandig van elkaar zijn, behalve als er een BG is. Ben gewoon benieuwd naar wat de community als vijandig bestempeld :)

edit: ik vind je reactie ook een beetje goedkoop. Je weet prima dat we jullie als vijandig hebben gestempeld door de massa heen en weer, niet door de recruit. Kom op joh.
 

DeletedUser79704

Guest
Dat is helemaal niet wat ik zeg? Ik vraag simpelweg wat een stam vijandig maakt, omdat er vaak wordt gezegd dat we een vijandige stam dood rekruteren? Denk dat je prima kan stellen dat alle stammen vijandig van elkaar zijn, behalve als er een BG is. Ben gewoon benieuwd naar wat de community als vijandig bestempeld :)
alles wat geen nap/bg is, is vijandig toch?
 
Reactiescore
1.226
Dat is helemaal niet wat ik zeg? Ik vraag simpelweg wat een stam vijandig maakt, omdat er vaak wordt gezegd dat we een vijandige stam dood rekruteren? Denk dat je prima kan stellen dat alle stammen vijandig van elkaar zijn, behalve als er een BG is. Ben gewoon benieuwd naar wat de community als vijandig bestempeld :)

edit: ik vind je reactie ook een beetje goedkoop. Je weet prima dat we jullie als vijandig hebben gestempeld door de massa heen en weer, niet door de recruit. Kom op joh.

Jij bent diegene die de recruit er bijhaalt in 1e instantie. Niet ik ;)
 
Reactiescore
1.226
Ik haalde de recruit als tijdsstempel erbij, niet als reden tot oorlog maar ca va :tongue:

Oke, maar then again. Het is natuurlijk vreemd dat we voor de recruit geen vijanden zouden zijn (terwijl er wel dorpen gepakt werden vanuit Exitus richting N1/Rots) maar na de recruit opeens wel vijanden, en daarom niet uit een vijandige stam gerecruit :confused2:.

Het maakt mij niet zoveel uit dat jullie het doen, maar ga het niet verkopen alsof het niet zo is.
 
Bovenaan