ForumModeratie W73

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
@potje jij mag voor mij zetten je zit in mijn team
Code:
    |       |
----|-------|----
    |       |
    |  O    | x
----|-------|----
  O  |       |
 
Reactiescore
524
Beste W73-spelers,

Vanaf heden zal ik het W73 forum (tijdelijk) overnemen van The Minion, veel succes met je werkzaamheden in de zorgsector!

Niet heel veel mensen zullen mij al kennen. Mijn naam is Corne en ik ben 21 jaar oud. In mijn vrije tijd ga ging ik graag naar het voetbal of breng ik tijd door met mijn vrienden/vriendin. Wat betreft mijn TW carierre is het niet heel veel soeps. Eens ik TW begon te spelen op W10 heb ik daarna bijna enkel nog speeds gespeeld. Deze speel ik trouwens nog steeds graag. Van het AF heb ik al die jaren zeer kunnen genieten, veelal op de achtergrond als lezer.

Ik ben absoluut niet van plan streng te zijn en zal mijzelf met plezier zo nu en dan in een leuk gesprek of discussie mengen. Ik hoop hiervoor steun en een eerlijke kans te krijgen, dan komt het zeker goed! Feedback of tips mogen altijd, liefst via PM.

Verder sta ik altijd open voor een praatje, opmerking of vragen en kan een PM sturen altijd.

Sule Silmad
@The Minion, nu de zorg niet meer overbelast is en het Coronavirus niet meer het hot-topic op alle nieuwspagina's is vroeg ik me af wanneer je je werkzaamheden op dit forum gaat herpakken?

Een contest met een dubbele prijzenpot ter compensatie van je gemis lijkt me dan een goed begin. Contesten zouden namelijk gelanceerd moeten worden op basis van het aantal posts per wereld. De laatste nieuwe contest is alweer 6k posts (4 weken geleden) en dit valt niet te combineren met voorgaande werelden die met minder posts meer contexten hebben gehad.

Alvast bedankt namens de W73-spammers
 
Reactiescore
534
@The Minion, nu de zorg niet meer overbelast is en het Coronavirus niet meer het hot-topic op alle nieuwspagina's is vroeg ik me af wanneer je je werkzaamheden op dit forum gaat herpakken?

Een contest met een dubbele prijzenpot ter compensatie van je gemis lijkt me dan een goed begin. Contesten zouden namelijk gelanceerd moeten worden op basis van het aantal posts per wereld. De laatste nieuwe contest is alweer 6k posts (4 weken geleden) en dit valt niet te combineren met voorgaande werelden die met minder posts meer contexten hebben gehad.

Alvast bedankt namens de W73-spammers

Hierin moet ik je helaas teleurstellen. Zoals The Minion in dit topic al eerder aangaf, ben ik nu jullie vaste moderator op W73.

Ik wil gerust nog een contest organiseren, mits deze niet zoveel tijd in beslag neemt als de spotprentencontest. Hiervoor heb ik op dit moment niet voldoende tijd. Verder zijn jullie ook vrij om zelf wat te organiseren. Ik kan hierin helpen. Onder andere middels PP en eventueel een IGM op W73.
 
Reactiescore
756
Hierin moet ik je helaas teleurstellen. Zoals The Minion in dit topic al eerder aangaf, ben ik nu jullie vaste moderator op W73.

Ik wil gerust nog een contest organiseren, mits deze niet zoveel tijd in beslag neemt als de spotprentencontest. Hiervoor heb ik op dit moment niet voldoende tijd. Verder zijn jullie ook vrij om zelf wat te organiseren. Ik kan hierin helpen. Onder andere middels PP en eventueel een IGM op W73.
Welkom op het W73 forum :)
 
Reactiescore
524
Hierin moet ik je helaas teleurstellen. Zoals The Minion in dit topic al eerder aangaf, ben ik nu jullie vaste moderator op W73
Op 6 mei had Aldo het over de komende weken en niet over de komende maanden :confused2:

Maar over je werkzaamheden: je verwijdert 500+ posts van afgelopen nacht maar niet het boter, kaas en eieren-spel uit dit topic?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Op 6 mei had Aldo het over de komende weken en niet over de komende maanden :confused2:

Maar over je werkzaamheden: je verwijdert 500+ posts van afgelopen nacht maar niet het boter, kaas en eieren-spel uit dit topic?
Snitch
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Maar je liegt?
 
Bovenaan