Golden Awards

Reactiescore
254
Wou je even apart vermelden omdat jullie oorspronkelijk met 2 verschillende accounts gestart zijn en ik vond dat de naam 'Vitalise' ook mocht vernoemd worden! :wink:
Ah op die manier! :smile: Ja, CbC (oorspronkelijke speler Noire) is er helaas al een tijd mee gestopt.
 
Reactiescore
972
Beste speler: Lastige nominatie, altijd geweest. Waar ga je precies naar kijken? In mijn vorige lijst keek ik met name naar de toekomst: welke accounts zouden er wel eens bovenuit kunnen gaan springen over pak 'm beet 2 maanden of wie zijn er aan het eind van de wereld de beste accounts? Ik kies nu voor een andere aanpak: welke accounts hebben tot nu toe het meeste laten zien en is het aannemelijk dat zij het in de toekomst blijven doen?

In mijn vorige lijst nomineerde ik Savior, ruiter (Semper), CABBAGE en Colla. Eigenlijk kan ik concluderen dat alle vier accounts nog niet aan mijn verwachtingen hebben voldaan. Mede door de huidige tendens in de wereld (het toewerken naar degelijke phalanxen om oorlogen aan te gaan), zijn allen bezig met internen/het helpen van stamgenoten/zo goedkoop mogelijk dorpen vergaren. Echt noemenswaardige prestaties zijn door geen enkele van bovenstaande accounts neergezet. Dit neemt niet weg dat ik nog veel van alle accounts verwacht in de toekomst, maar op basis van prestaties verdienen zij deze award (nog) niet.

Als ik kijk naar wat er gepresteerd is tot noch toe, kom ik maar op één account uit en dat is Savior of the Wasted (voorheen Do Not Eat Yellow Snow). Niet voor niets staan ze rang 1 OD en staan ze nog steeds keurig in de top 10 op moment van schrijven. Dit getuigt van goed deffwerk, goed aanvallend werk en met dat front een doorzettingsvermogen om U tegen te zeggen. Daarbij wetende dat Pit geen grote safe heeft en veel zal moeten schuiven met deff, getuigt dit bovendien van degelijk spelinzicht. Ik denk dat zij deze nominatie meer dan ieder ander verdienen.

Beste stam: Ook hier baseerde ik mij op het toekomstpotentieel en zal ik even het kaartje wat ik destijds maakte hier invoegen. Het is interessant om te zien welke stammen vergaan zijn, welke zijn opgestaan en welke gebleven zijn.

bc74fc98029277b545f0b2c69866881c.png

3a755dcc10b15cb217d2b589c31c4af0.png

1591276626059.png
1591276474264.png

Ten opzichte van mijn vorige lijst zijn er al veel antwoorden gekomen op mijn destijds gestelde vragen. SF, Mask en Rots zijn verdwenen. Massa stammen als Pit, Spread en Imago zijn daarvoor in de plaats gekomen. Exitus had zich aardig doorontwikkeld en had veel potentie in de rim. Apex is een interessante partij geworden, in de noordelijke rim. Vaccinated een interessante in de noordoostelijke rim. Echter, zoals bekend, zijn de grootste kanshebbers op deze wereld op dit moment Imago en Spread.

Als ik een stam moet nomineren, uit alle eerlijkheid, die op dit moment de beste kaarten heeft, is dat Spread. Spread, kwantitatief ver voor op Imago, met een gigantische potentie om de rim te gaan domineren. Na het snelle breken van Exitus, door het rekruteren van een sleutelspeler en de daaropvolgende goed uitgevoerde massa, heeft Spread een van hun belangrijkste doelen behaald: het domineren van de twee noordelijke continenten. Imago blijft achter, heeft nog een zware pil aan Pit en het zal lang duren voor beide topstammen kwantitatief in evenwicht zijn. Imago blijft achter, waar Spread een stap voor is.

De beste stam speler:
Altijd een lastige nominatie, zeker gezien ik vanuit Imago perspectief kijk. Echter denk ik wel dat ik een redelijk beeld heb van andere stammen en de belangrijkste spelers in die stammen. Hiermee kom ik tot de volgende kanshebbers.

Allereerst binnen Imago: Emile van Collationem. Ondanks zijn grote eigendunk, is dat gewoon iemand waar je ten alle tijden op kan rekenen. Je weet wat je aan hem hebt, zowel vervelend in stamchats als altijd VV-dragend. Helaas ben ik wel begonnen met het slikken van kalmeringspillen, aangezien ik het doelwit ben geworden van zijn dagelijkse pesterijen, sinds zijn vriendin zich bekeerd heeft tot het "Social Justice Warriotisme" en ineens erg fel van stof blijkt te zijn. Ach, zolang Emile zich maar op zijn plek voelt...
Daarnaast Mats van Interdictum, al mijn medespeler sinds W68 en staat altijd klaar voor iedere VV. Hij wordt hier gewoon te weinig genomineerd, voor al die nachtVV's die hij heeft gedaan als ik 's ochtends weer wakker word. Ook Noah nomineer ik graag, heeft ook erg veel gedaan voor de stam.

Dan daarbuiten: Kyle van Absurd. Wat leuke gesprekken met hem gevoerd, maar te zien aan al zijn OD-scores, nominaties hier en lovende woorden van stamgenoten, kan hij hier niet ontbreken.
Ook Guided by the Light mag hier genomineerd worden. Een falende stam met inactieve leden is niet niks, maar ik heb het idee dat hij zijn schouders eronder blijft zetten. Petje af.

Het grootste ego: Teveel om op te noemen. Deze wereld zit boordevol ego's, die zichzelf meer vinden dan dat ze zijn. We gaan snel genoeg zijn welke ego's zich bij het rijtje van NIETTEDOEN gaan voegen en keihard gaan falen (en het zullen afschuiven op ieder excuusje dat ze kunnen bedenken).

Beste leider:
Ik vind dat op deze wereld geen enkele leider erbovenuit schiet. Het is allemaal wat tam, vooruit bedacht en defensief. Logisch, er staan veel reputaties op het spel, aan alle kanten van de wereld. Men kiest voor makkelijke en veilige keuzes, omdat ze geen fouten willen maken. Echter is hiermee het diplomatische aspect enkel maar oninteressanter geworden. Het was misschien ook goed geweest voor deze wereld als er een lager ledenlimiet was geweest, waardoor er meer degelijke stammen zouden opstaan. De beste leider aan het einde van de wereld is die van de winnende stam: degene die de ego's als een soort "peoplemanager" het beste bij elkaar weet te houden. Nu is daar gewoon geen antwoord op te geven, omdat er te weinig druk is geweest.
Slechtste leider:
Leiding van Exitus. Er zat echt veel meer potentie in deze stam. Door het maken van verkeerde keuzes en het niet voorzien van problemen, zijn ze gewoon steeds te laat geweest. De leiding heeft echt wel een hart voor hun stam, maar ieder zijn kwaliteiten. Ik denk dat ze net tekort geschoten zijn.

Meest overschatte stam:
Exitus. Ik had echt veel meer van deze stam verwacht. Of laat ik het nuanceren: ik had verwacht dat ze een stuk meer tegenstand zouden bieden tegen Spread. Bovendien, als er zo gemakkelijk een speler gerecruit wordt van je stam, moet je jezelf ook achter de oren krabben. Ze hadden echt een factor op deze wereld kunnen spelen, maar hebben er op dezelfde wijze gewoon gigantisch de brei aan gegeven. Erg jammer.
Meest onderschatte stam:
Ik denk niet echt dat er een stam is die onderschat wordt. Misschien POV, want ze staan stilzwijgend nog steeds. Echter hebben ze defensief gezien niet bijster veel te verduren gehad, dus het is ook maar zien hoe ze onder druk gaan presteren. Verder zijn de verwachtingen rondom Spread en Imago dusdanig hoog, dat die eerder overschat dan onderschat worden. Misschien Pit, echter hebben ze wel verdedigend gezien steken laten vallen, maar ook weer erg goed gepresteerd. Lastige nominatie.

Meest overschatte speler:
Dat zullen er toch wel wat meer zijn op deze wereld dan je initieel zou denken. Met name in Spread zitten enkele accounts met spelers die in het verleden toch bewezen hebben erg instabiel te zijn, zoals Valar Morghulis. Kunnen prima TW'en, tot op zekere hoogte, maar zodra de druk hoog wordt kunnen ze verrassende dingen doen.
Meest onderschatte speler:
Ik heb toch echt wel respect gekregen voor de rimstammen rondom Imago. Stammen als CARA (met als leiding kikkersnot), Wolves (Alexander13) en Tring (oud-KABOOM) met Wow who, verzetten zich steevast. Ze tonen respect voor ons als tegenstanders en doen hun uitereste best er met hun stam wat van te maken. Overigens is het respect wederzijds: we hebben in die zin nooit echt recruits van ze gedaan (m.u.v. qzdr, al is die recruit prima verlopen). Mooi om te zien dat de "minder" bekende namen toch willen laten zien wat ze waard zijn en zeker niet onder doen voor "bekendere" namen uit andere stammen. In het begin onderschatten we ze wel!

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Ooit met Absurd en Savior of the Wasted. Als ik al een nieuwe wereld zou gaan spelen. Lijken me fijne spelers om mee samen te spelen. Daarbij, spelers van Savior of the North, al denk ik niet dat dat snel nog gaat gebeuren.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Dezelfde namen als mijn vorige lijstje, met name Wouter. Die man toont nergens respect, gedraagt zich als een kleuter en alle werelden waar ik hem ben tegengekomen is hij uiteindelijk met de staart tussen de benen gaan rennen. Scheld mensen uit als het hem niet zint, heeft een erg hoge pet op van zichzelf. Nee, voor geen goud.

Mooiste spelers naam:
Weinig originele namen op deze wereld, dat kan beter!
Mooiste stam naam:
Imaginis Prodest, het spectrum tot winst. Hebben we goed bedacht met zijn allen.

Het tofste topic:
Golden Awards is altijd wel leuk, mits goede lijstjes.
Het domste topic:
Het Huisdierentopic, ik haat huisdieren.

Favoriete forum poster:
Zijn er toch wel enkelen. Roald blijf ik een echt goede poster vinden. Ik merk tegenwoordig ook dat posters van de "tegenpartijen" niet eens meer op hem ingaan, omdat ze weten dat hij je onder de tafel praat, of althans, daar begint het op te lijken. Absurd ook wel een redelijke poster, al vind ik hem soms gewoonweg te neutraal en dat stoort mij enorm. Ik hou er wel van als je je mening durft te geven en hij gaf die vaak niet om al zijn kaarten open te houden. Begrijpelijk verder hoor. Hij onderbouwt zijn posts wel goed en scherp.
Minst favoriete forum poster:
Martijn allereerst, gelukkig is hij voorlopig weg. Verder af en toe Inge. Het posten van quotes zonder enige onderbouwing is niet erg sterk en draagt vaak totaal niet bij aan de discussie, wat ik jammer vind. Van vorige werelden meen ik me wel te herinneren dat ze beter kan, maar dat terzijde. Verder vind ik het niveau hier over het algemeen echt een stuk hoger dan vorige werelden, dus dat is enkel maar leuk!

Mooiste actie van de wereld:
Zowel het offwerk van POV als het deffwerk van Pit tegen elkaar. Blijft een erg leuke oorlog om te volgen en ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Noire kan echt een heel leuk account gaan worden, zeker met de bakken aan ervaring van Jeremy. Ook Act of Divinity gaat echt in de top meedraaien, machtig account wordt dat. Aan de andere kant verwacht ik ook veel van Noo-Noo en HoneyBooBoo. Zitten wel capabele spelers om er iets moois van te maken.
Meest belovende stam voor de toekomst:
Pit gaat nog wel een leuke rol van betekenis spelen, als ze de boel bij elkaar weten te houden. Ben ik erg benieuwd naar.

Grootste blunder:
Ik heb al zoveel blunders begaan op deze wereld, dat ik het allemaal weggedrukt heb!
Voor wie heb je nu echt respect:
Mijn stamgenoten. Je zou maar met mij in een stam moeten zitten, bah!
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Emile, houdt me scherp. Steven, een steun en toeverlaat. Cees, om de tijd te doden. Mijn medespelers, om kritiek op te geven.
 

Bijlagen

  • 1591276379519.png
    1591276379519.png
    149,4 KB · Weergaven: 3
Reactiescore
166
zoals Valar Morghulis. Kunnen prima TW'en, tot op zekere hoogte, maar zodra de druk hoog wordt kunnen ze verrassende dingen doen.
Vraag me af waar dit op gebaseerd is? Kunnen zeker een prima potje tw, zekers! Maar het is niet voor niks dat mensen mij (Wouter) graag op front accounts hebben ipv de rim in.

Dus ben erg nieuwschierig ^^

Hoop niet dat je W67/68 als referentie kader gebruikt, zou achterhaald zijn :eek:
 
Reactiescore
972
Vraag me af waar dit op gebaseerd is? Kunnen zeker een prima potje tw, zekers! Maar het is niet voor niks dat mensen mij (Wouter) graag op front accounts hebben ipv de rim in.

Dus ben erg nieuwschierig ^^

Hoop niet dat je W67/68 als referentie kader gebruikt, zou achterhaald zijn :eek:

Haha, lekker makkelijk. Vrij recente werelden mogen niet als referentiekader gebruikt worden. Wat moet ik dan als referentiekader gebruiken? Ik hoop oprecht voor je stamgenoten dat je de dingen die je daar geflikt hebt niet in Spread flikt, maar je hebt het notabene twee werelden achter elkaar bewezen...
 
Reactiescore
166
Haha, lekker makkelijk. Vrij recente werelden mogen niet als referentiekader gebruikt worden. Wat moet ik dan als referentiekader gebruiken? Ik hoop oprecht voor je stamgenoten dat je de dingen die je daar geflikt hebt niet in Spread flikt, maar je hebt het notabene twee werelden achter elkaar bewezen...
Het is geen referentiekader omdat W67 de meest achterhaalde wereld is geworden & een wereld die er vandoor ging met mijn speelplezier, iets waar kakaka leden iets te trots op zijn. Maar dat is een discussie die ik al meermaals heb gehad met je.

Dan hebbdn we W68 waarop we een ban hebben gehad? Erg jammer gezien ik er daar geld in had zitten.

Dat jij een persoonlijk conflict met me hebt is een ding en ik je een naar mannetje vindt een 2de! Maar je roept zonder argumenten, dus nogmaals ben erg benieuwd!

Er zijn werelden waar ik ben weggespeeld, denk aan..

W42 ( Dont ask me)
W44 ( Lion cub of cintra) *NOOB*
W45 ( Craghack )
W47 ( king of love )

Maar een runner? Nhaa try again!
 
Reactiescore
166
Technisch gezien werd je geen runner benoemd maar iemand die onder druk verrassende dingen kan doen, ik ken je persoonlijk niet maar afleidend aan hoe je jezelf op het AF profileert is dat geen hele vreemde aanname.
Assumption is the mother of all fuckups! Ik neem het AF niet serieus, zeker waar maar dat zegt niets over iemand zijn speelstyle?

Verder benoemd hij me persoonlijk verder in zijn post.
 
Reactiescore
972
Het is geen referentiekader omdat W67 de meest achterhaalde wereld is geworden & een wereld die er vandoor ging met mijn speelplezier, iets waar kakaka leden iets te trots op zijn. Maar dat is een discussie die ik al meermaals heb gehad met je.

Dan hebbdn we W68 waarop we een ban hebben gehad? Erg jammer gezien ik er daar geld in had zitten.

Dat jij een persoonlijk conflict met me hebt is een ding en ik je een naar mannetje vindt een 2de! Maar je roept zonder argumenten, dus nogmaals ben erg benieuwd!

Er zijn werelden waar ik ben weggespeeld, denk aan..

W42 ( Dont ask me)
W44 ( Lion cub of cintra) *NOOB*
W45 ( Craghack )
W47 ( king of love )

Maar een runner? Nhaa try again!

Nja goed, ik wil de discussie ook niet opnieuw voeren, maar zal het enigszins voor je onderbouwen, ook voor de rest van de lezers. Je bevestigt het allemaal overigens al in je post, maar schuift het af op redenen die jouw falen in jouw ogen teniet doen.

Op W67 had je een grote mond; je zou me toch wel even wegspelen, ik kon er helemaal niks van en je was helemaal ready om oorlog te voeren. Grote woorden die we inmiddels allemaal wel van je kennen, dus dat is tot daaraan toe. Daarna besloot je mij zonder enige reden te kata'en, terwijl er in die tijd geen enkele van je stamgenoten nog kata's gehad hadden. West KaKaKa gebruikte geen kata's, alleen op schedel destijds, omdat die een moraalbreker van hem gestabbed hadden en daarvoor niet op wilde draaien. Ik en Anton (mijn buur destijds), zouden geen kata's op jou gebruiken en wilden daar zelfs afspraken over maken. Jij negeerde dit, kata'de mij in het bijzonder en was vervolgens pleiten toen wij de counter begonnen, "omdat je co het account op delete had gezet". Doch had je wel tijd om te antwoorden op PM's en alsnog een wave kata's te gooien, waarna je weg was.

Op W68 kunnen meerdere oud stamgenoten van je bevestigen dat je ineens weg was als leider. Volgens mij was het Snow toentertijd en niemand daar heeft je plotselinge verdwijning na je "ban" in dank afgenomen. Je hebt de stam gewoon roerloos achter gelaten. Eigenlijk bevestig je het zelf al, en schuift het af op een ban die je dus kreeg. Maar goed, ondanks dat zoiets gebeurd, zou ik als leider van een stam nooit zo'n rigoreuze keuze maken. Ook al lag ik aan de andere kant van de wereld, het was algemeen bekend en jammer genoeg niet groot uitgelicht op het AF destijds. Echter heb je wel een boel gefrustreerde stamgenoten achtergelaten.
 
Reactiescore
416
Beste speler: Lastige nominatie, altijd geweest. Waar ga je precies naar kijken? In mijn vorige lijst keek ik met name naar de toekomst: welke accounts zouden er wel eens bovenuit kunnen gaan springen over pak 'm beet 2 maanden of wie zijn er aan het eind van de wereld de beste accounts? Ik kies nu voor een andere aanpak: welke accounts hebben tot nu toe het meeste laten zien en is het aannemelijk dat zij het in de toekomst blijven doen?

In mijn vorige lijst nomineerde ik Savior, ruiter (Semper), CABBAGE en Colla. Eigenlijk kan ik concluderen dat alle vier accounts nog niet aan mijn verwachtingen hebben voldaan. Mede door de huidige tendens in de wereld (het toewerken naar degelijke phalanxen om oorlogen aan te gaan), zijn allen bezig met internen/het helpen van stamgenoten/zo goedkoop mogelijk dorpen vergaren. Echt noemenswaardige prestaties zijn door geen enkele van bovenstaande accounts neergezet. Dit neemt niet weg dat ik nog veel van alle accounts verwacht in de toekomst, maar op basis van prestaties verdienen zij deze award (nog) niet.

Als ik kijk naar wat er gepresteerd is tot noch toe, kom ik maar op één account uit en dat is Savior of the Wasted (voorheen Do Not Eat Yellow Snow). Niet voor niets staan ze rang 1 OD en staan ze nog steeds keurig in de top 10 op moment van schrijven. Dit getuigt van goed deffwerk, goed aanvallend werk en met dat front een doorzettingsvermogen om U tegen te zeggen. Daarbij wetende dat Pit geen grote safe heeft en veel zal moeten schuiven met deff, getuigt dit bovendien van degelijk spelinzicht. Ik denk dat zij deze nominatie meer dan ieder ander verdienen.

Beste stam: Ook hier baseerde ik mij op het toekomstpotentieel en zal ik even het kaartje wat ik destijds maakte hier invoegen. Het is interessant om te zien welke stammen vergaan zijn, welke zijn opgestaan en welke gebleven zijn.

bc74fc98029277b545f0b2c69866881c.png

3a755dcc10b15cb217d2b589c31c4af0.png


Ten opzichte van mijn vorige lijst zijn er al veel antwoorden gekomen op mijn destijds gestelde vragen. SF, Mask en Rots zijn verdwenen. Massa stammen als Pit, Spread en Imago zijn daarvoor in de plaats gekomen. Exitus had zich aardig doorontwikkeld en had veel potentie in de rim. Apex is een interessante partij geworden, in de noordelijke rim. Vaccinated een interessante in de noordoostelijke rim. Echter, zoals bekend, zijn de grootste kanshebbers op deze wereld op dit moment Imago en Spread.

Als ik een stam moet nomineren, uit alle eerlijkheid, die op dit moment de beste kaarten heeft, is dat Spread. Spread, kwantitatief ver voor op Imago, met een gigantische potentie om de rim te gaan domineren. Na het snelle breken van Exitus, door het rekruteren van een sleutelspeler en de daaropvolgende goed uitgevoerde massa, heeft Spread een van hun belangrijkste doelen behaald: het domineren van de twee noordelijke continenten. Imago blijft achter, heeft nog een zware pil aan Pit en het zal lang duren voor beide topstammen kwantitatief in evenwicht zijn. Imago blijft achter, waar Spread een stap voor is.

De beste stam speler: Altijd een lastige nominatie, zeker gezien ik vanuit Imago perspectief kijk. Echter denk ik wel dat ik een redelijk beeld heb van andere stammen en de belangrijkste spelers in die stammen. Hiermee kom ik tot de volgende kanshebbers.

Allereerst binnen Imago: Emile van Collationem. Ondanks zijn grote eigendunk, is dat gewoon iemand waar je ten alle tijden op kan rekenen. Je weet wat je aan hem hebt, zowel vervelend in stamchats als altijd VV-dragend. Helaas ben ik wel begonnen met het slikken van kalmeringspillen, aangezien ik het doelwit ben geworden van zijn dagelijkse pesterijen, sinds zijn vriendin zich bekeerd heeft tot het "Social Justice Warriotisme" en ineens erg fel van stof blijkt te zijn. Ach, zolang Emile zich maar op zijn plek voelt...
Daarnaast Mats van Interdictum, al mijn medespeler sinds W68 en staat altijd klaar voor iedere VV. Hij wordt hier gewoon te weinig genomineerd, voor al die nachtVV's die hij heeft gedaan als ik 's ochtends weer wakker word. Ook Noah nomineer ik graag, heeft ook erg veel gedaan voor de stam.

Dan daarbuiten: Kyle van Absurd. Wat leuke gesprekken met hem gevoerd, maar te zien aan al zijn OD-scores, nominaties hier en lovende woorden van stamgenoten, kan hij hier niet ontbreken.
Ook Guided by the Light mag hier genomineerd worden. Een falende stam met inactieve leden is niet niks, maar ik heb het idee dat hij zijn schouders eronder blijft zetten. Petje af.

Het grootste ego: Teveel om op te noemen. Deze wereld zit boordevol ego's, die zichzelf meer vinden dan dat ze zijn. We gaan snel genoeg zijn welke ego's zich bij het rijtje van NIETTEDOEN gaan voegen en keihard gaan falen (en het zullen afschuiven op ieder excuusje dat ze kunnen bedenken).

Beste leider: Ik vind dat op deze wereld geen enkele leider erbovenuit schiet. Het is allemaal wat tam, vooruit bedacht en defensief. Logisch, er staan veel reputaties op het spel, aan alle kanten van de wereld. Men kiest voor makkelijke en veilige keuzes, omdat ze geen fouten willen maken. Echter is hiermee het diplomatische aspect enkel maar oninteressanter geworden. Het was misschien ook goed geweest voor deze wereld als er een lager ledenlimiet was geweest, waardoor er meer degelijke stammen zouden opstaan. De beste leider aan het einde van de wereld is die van de winnende stam: degene die de ego's als een soort "peoplemanager" het beste bij elkaar weet te houden. Nu is daar gewoon geen antwoord op te geven, omdat er te weinig druk is geweest.
Slechtste leider: Leiding van Exitus. Er zat echt veel meer potentie in deze stam. Door het maken van verkeerde keuzes en het niet voorzien van problemen, zijn ze gewoon steeds te laat geweest. De leiding heeft echt wel een hart voor hun stam, maar ieder zijn kwaliteiten. Ik denk dat ze net tekort geschoten zijn.

Meest overschatte stam: Exitus. Ik had echt veel meer van deze stam verwacht. Of laat ik het nuanceren: ik had verwacht dat ze een stuk meer tegenstand zouden bieden tegen Spread. Bovendien, als er zo gemakkelijk een speler gerecruit wordt van je stam, moet je jezelf ook achter de oren krabben. Ze hadden echt een factor op deze wereld kunnen spelen, maar hebben er op dezelfde wijze gewoon gigantisch de brei aan gegeven. Erg jammer.
Meest onderschatte stam: Ik denk niet echt dat er een stam is die onderschat wordt. Misschien POV, want ze staan stilzwijgend nog steeds. Echter hebben ze defensief gezien niet bijster veel te verduren gehad, dus het is ook maar zien hoe ze onder druk gaan presteren. Verder zijn de verwachtingen rondom Spread en Imago dusdanig hoog, dat die eerder overschat dan onderschat worden. Misschien Pit, echter hebben ze wel verdedigend gezien steken laten vallen, maar ook weer erg goed gepresteerd. Lastige nominatie.

Meest overschatte speler: Dat zullen er toch wel wat meer zijn op deze wereld dan je initieel zou denken. Met name in Spread zitten enkele accounts met spelers die in het verleden toch bewezen hebben erg instabiel te zijn, zoals Valar Morghulis. Kunnen prima TW'en, tot op zekere hoogte, maar zodra de druk hoog wordt kunnen ze verrassende dingen doen.
Meest onderschatte speler: Ik heb toch echt wel respect gekregen voor de rimstammen rondom Imago. Stammen als CARA (met als leiding kikkersnot), Wolves (Alexander13) en Tring (oud-KABOOM) met Wow who, verzetten zich steevast. Ze tonen respect voor ons als tegenstanders en doen hun uitereste best er met hun stam wat van te maken. Overigens is het respect wederzijds: we hebben in die zin nooit echt recruits van ze gedaan (m.u.v. qzdr, al is die recruit prima verlopen). Mooi om te zien dat de "minder" bekende namen toch willen laten zien wat ze waard zijn en zeker niet onder doen voor "bekendere" namen uit andere stammen. In het begin onderschatten we ze wel!

Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Ooit met Absurd en Savior of the Wasted. Als ik al een nieuwe wereld zou gaan spelen. Lijken me fijne spelers om mee samen te spelen. Daarbij, spelers van Savior of the North, al denk ik niet dat dat snel nog gaat gebeuren.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Dezelfde namen als mijn vorige lijstje, met name Wouter. Die man toont nergens respect, gedraagt zich als een kleuter en alle werelden waar ik hem ben tegengekomen is hij uiteindelijk met de staart tussen de benen gaan rennen. Scheld mensen uit als het hem niet zint, heeft een erg hoge pet op van zichzelf. Nee, voor geen goud.

Mooiste spelers naam: Weinig originele namen op deze wereld, dat kan beter!
Mooiste stam naam: Imaginis Prodest, het spectrum tot winst. Hebben we goed bedacht met zijn allen.

Het tofste topic: Golden Awards is altijd wel leuk, mits goede lijstjes.
Het domste topic: Het Huisdierentopic, ik haat huisdieren.

Favoriete forum poster: Zijn er toch wel enkelen. Roald blijf ik een echt goede poster vinden. Ik merk tegenwoordig ook dat posters van de "tegenpartijen" niet eens meer op hem ingaan, omdat ze weten dat hij je onder de tafel praat, of althans, daar begint het op te lijken. Absurd ook wel een redelijke poster, al vind ik hem soms gewoonweg te neutraal en dat stoort mij enorm. Ik hou er wel van als je je mening durft te geven en hij gaf die vaak niet om al zijn kaarten open te houden. Begrijpelijk verder hoor. Hij onderbouwt zijn posts wel goed en scherp.
Minst favoriete forum poster: Martijn allereerst, gelukkig is hij voorlopig weg. Verder af en toe Inge. Het posten van quotes zonder enige onderbouwing is niet erg sterk en draagt vaak totaal niet bij aan de discussie, wat ik jammer vind. Van vorige werelden meen ik me wel te herinneren dat ze beter kan, maar dat terzijde. Verder vind ik het niveau hier over het algemeen echt een stuk hoger dan vorige werelden, dus dat is enkel maar leuk!

Mooiste actie van de wereld: Zowel het offwerk van POV als het deffwerk van Pit tegen elkaar. Blijft een erg leuke oorlog om te volgen en ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

Meest belovende speler voor de toekomst: Noire kan echt een heel leuk account gaan worden, zeker met de bakken aan ervaring van Jeremy. Ook Act of Divinity gaat echt in de top meedraaien, machtig account wordt dat. Aan de andere kant verwacht ik ook veel van Noo-Noo en HoneyBooBoo. Zitten wel capabele spelers om er iets moois van te maken.
Meest belovende stam voor de toekomst: Pit gaat nog wel een leuke rol van betekenis spelen, als ze de boel bij elkaar weten te houden. Ben ik erg benieuwd naar.

Grootste blunder: Ik heb al zoveel blunders begaan op deze wereld, dat ik het allemaal weggedrukt heb!
Voor wie heb je nu echt respect: Mijn stamgenoten. Je zou maar met mij in een stam moeten zitten, bah!
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Emile, houdt me scherp. Steven, een steun en toeverlaat. Cees, om de tijd te doden. Mijn medespelers, om kritiek op te geven.


veel ex-POV leden wel oorlog lopen voeren hoor, alleen na t joinen niet meer :D
 
Reactiescore
166
Op W67 had je een grote mond; je zou me toch wel even wegspelen, ik kon er helemaal niks van en je was helemaal ready om oorlog te voeren. Grote woorden die we inmiddels allemaal wel van je kennen, dus dat is tot daaraan toe. Daarna besloot je mij zonder enige reden te kata'en, terwijl er in die tijd geen enkele van je stamgenoten nog kata's gehad hadden. West KaKaKa gebruikte geen kata's, alleen op schedel destijds, omdat die een moraalbreker van hem gestabbed hadden en daarvoor niet op wilde draaien. Ik en Anton (mijn buur destijds), zouden geen kata's op jou gebruiken en wilden daar zelfs afspraken over maken. Jij negeerde dit, kata'de mij in het bijzonder en was vervolgens pleiten toen wij de counter begonnen, "omdat je co het account op delete had gezet". Doch had je wel tijd om te antwoorden op PM's en alsnog een wave kata's te gooien, waarna je weg was.
Zowel Schedel als Alexandria Morgan werden gesloopt door kata(s) iets waar kakaka als collectief achterstond, ik was klaar voor een leuke oorlog en strijd zoals ik dat elke wereld ben. Maar als 2 key accounts kapot worden gespeeld door kata(s) & Smash die werd ge-recruut die ons eerst aan het lijntje hield. ( overigens door gesproken met cees no bad blood about that! )

Dus gross deel van Noord was hiermee bepaald 3/4de van de wereld continenten in voordeel van kakaka en op welke manier? Er zijn nooit gesprekken geweest omtrent bepaalde accounts buiten beschouwing laten van het kata gebruik. kakaka stond erop om zelf voor rechter te spelen en 2 accounts de grond in te boren en als nog de massa te recruiten ( wat dat betreft snap ik dat je in imago thuis hoort ) zelfs nadat wij het als leiding afgekeurd hadden / van hadden gedistantieerd.

Dus ja dat was W68 voor me? maar als je hierom iemand als runner bestempeld die toch al ff mee gaat in de tw game ben je erg kortzichtig.

Ergens hoop ik dat je stage mag lopen bij cabage, ben erg benieuwd hoe je het zou doen in een fair game.

Op W68 kunnen meerdere oud stamgenoten van je bevestigen dat je ineens weg was als leider. Volgens mij was het Snow toentertijd en niemand daar heeft je plotselinge verdwijning na je "ban" in dank afgenomen. Je hebt de stam gewoon roerloos achter gelaten. Eigenlijk bevestig je het zelf al, en schuift het af op een ban die je dus kreeg. Maar goed, ondanks dat zoiets gebeurd, zou ik als leider van een stam nooit zo'n rigoreuze keuze maken. Ook al lag ik aan de andere kant van de wereld, het was algemeen bekend en jammer genoeg niet groot uitgelicht op het AF destijds. Echter heb je wel een boel gefrustreerde stamgenoten achtergelaten.
Logisch dat het account verdwijnt door een ban ja & hiermee ben ik ook niet meer teruggekeerd op de wereld nee. Zal ook nooit claimen de beste leiding te zijn. Maar zoals ik eerder aangaf in die wereld had ik voor het eerst sinds tijden er ook geld in zitten dus geloof me dat ik er zelf ook niet lekker in zat toen we een account ban kregen.

Betekend nog niet dat iemand een runner is, hooguit niet de beste leider ( is ook niet voor mij weggelegd )

Dus ja je kan veel van me vinden... Arrogant ( klopt ) Ego ( klopt ) Nonchalant op het forum ( klopt ) Maar een runner zal je toch met iets beters moeten komen.
 
Reactiescore
310
Het grootste ego: Teveel om op te noemen. Deze wereld zit boordevol ego's, die zichzelf meer vinden dan dat ze zijn. We gaan snel genoeg zijn welke ego's zich bij het rijtje van NIETTEDOEN gaan voegen en keihard gaan falen (en het zullen afschuiven op ieder excuusje dat ze kunnen bedenken).

zijn wij gefaald?:rolleyes:
 
Bovenaan