Muziek

Reactiescore
756
Het hele album raakt je enorm, het is gebaseerd op de dood van zijn moeder die hij amper heeft mogen kennen.


Dit is mijn favoriete nummer van hem op dat plaatje

Perfecte nummertjes om eens stil te staan bij de dingen in het leven waar we te weinig bij stilstaan. Prachtig man!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Al blijf ik wel een lichte voorkeur hebben voor het toch iets lichtere en vrolijkere album illinoise (sufjan had ooit het idee om een album te maken gebaseerd op elke staat in amerika maar is nooit verder gekomen dan Michigan en Illinoise.

Age of Adz en Seven Swans zijn ook heerlijke albums
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153

deze van illinoise is overigens totaal niet licht en vrolijk, wel prachtig.

Ff ontroerend nummertje schrijven over een seriemoordenaar je moet he tmaar kunnen??
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
moest wel lachen om de top comment

db1fbd5ae69c950c1342fb6b78eb3324.png
 
Reactiescore
2.368
Iemand fan van het nieuwe album van the weeknd? vibe ik wel op
 

DeletedUser40402

Guest
Zal niet voor de meeste hier zijn maar ik heb een tweetal maanden geleden 8D muziek ontdekt! Voor een voorbeeldje zie hieronder (wel met headphones luisteren, anders is er niet het gewenste effect!). Nu is het wel een beetje moeilijk om er de goede tracks uit te halen, want er zit heel veel bagger tussen. Iemand hier ook al mee bekend en wat leuke tracks?

 
Reactiescore
2.368
Ken het inderdaad maar er zijn niet veel goede tracks idd. 10D bestaat ook al dacht ik dus maybe daar eens kijken voor extra nummers? Idk, een keer je het gehoord hebt, is de fun er ook wel af imo, back to the good music
 
Reactiescore
1.383

ja 10d en 16d ofzo, verschil tov 8d is dat de vocals en beats weer verschillen van elkaar. een van mn favo nummers trouwens
 
Reactiescore
1.049
Met die 8D/10D/16D zooi zal best vette dingen gemaak kunnen worden maar ze abusen wel echt dat rondzwevende effect 1 kant op voor mijn idee :)

Als ze dit beter zouden balancen (iets minder abusen) zou ziek zijn
 

DeletedUser40402

Guest
Met die 8D/10D/16D zooi zal best vette dingen gemaak kunnen worden maar ze abusen wel echt dat rondzwevende effect 1 kant op voor mijn idee :)

Als ze dit beter zouden balancen (iets minder abusen) zou ziek zijn
Ja, dat is in mijn ogen het verschil tussen een goede en een minder goede 8D of meer track. Bij een goede track zal je amper merken dat het van de ene kant naar de andere gaat tenzij je er gaat op focussen. Bij sommige tracks word je echt bijna misselijk hiervan.
 
Bovenaan