Reactiescore
28
Als ik premium punten besteed, geldt er dan een volgorde waarin zij worden gebruikt? Met andere woorden: wordt het totaal aan niet-overdraagbare premium punten eerst opgemaakt, of geldt er daarin geen prioriteit?

Ik sta voor de keuze om een bouwtijd te halveren. Mocht dit ten koste gaan van overdraagbare (lees: aangeschafte) punten, dan is het me de investering niet waard; zou het slechts bekostigd worden met punten die ik verdiend heb op de premium beurs, dan ben ik bereid deze te besteden.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ik zou het ook niet weten, maar je zou altijd je overdraagbare premiumpunten op kunnen slaan op een ander account om er zeker van te zijn dat ze niet gebruikt worden :smile:
 
Reactiescore
28
Ik heb de proef op de som genomen. Het totaal aan overdraagbare punten is even groot, maar de vraag blijft staan.

Het kan immers zijn dat ik betaald heb met mijn 'laatst verdiende punten', of juist via een 'first in, first out'-principe.
 
Reactiescore
111
Volgens mij zit er een prio op ja
 
Reactiescore
28
Zou ik eigenlijk ook niet meer dan logisch vinden, maar kon het nergens terugvinden. Dus wie weet dat dit topic in de toekomst anderen nog eens helpt.
 
Reactiescore
1.367
Bovenaan