Top/Flop stammen

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik heb het helemaal niet over kata's massen of iets in die zin. Ik heb het over de opmerking die jij richting Imago maakt. Nu draai je gewoon om de brei heen :tongue:

Krijgt Kip dan ook kata's van Exitus? Ik begreep hierboven dat Exitus juist kata's op HQ ontving toch?

Nee jij reageert op een vergelijking van mij die ik dus nu wel hard maak, namelijk dat Kip zijn stamgenoten benadeeld en jullie rekruut dat ook deed. Hij heeft het over katas die klaar staan op Spread voor ''stabber kip''. Zoals ik al zei reageer jij enkel met rood voor je ogen op het woordje Imagoop ene vergelijking die ik maakte met 0 slecht bedoelde intentie.

Exitus heeft 1 HQ level aan katas gehad van volgendsmij een MB, verkeerd ingesteld waarschijnlijk.
 
Reactiescore
154
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je het dus geen stab had hoeven noemen, waar ik op uit was. Scheelde je veel onzin typen

Niet waar, ik vind het best de moeite om te proberen benoemen wat ik juist zo onethisch vind aan Kips leave/recruit. Zou maar erg zijn als de wereld zo zwart-wit was dat er helemaal niets tussenin bestond.

Ik heb het helemaal niet over kata's massen of iets in die zin. Ik heb het over de opmerking die jij richting Imago maakt. Nu draai je gewoon om de brei heen :tongue:

Krijgt Kip dan ook kata's van Exitus? Ik begreep hierboven dat Exitus juist kata's op HQ ontving toch?

Een paar, maar die zijn - zoals een aantal leden van Spread ook aangaf - meer per vergissing gestuurd, is afgehandeld.
E: (op nieuwe post UBM) niet slechts 1, maar inderdaad verkeerd ingesteld normaal.
 
Reactiescore
972
Nee jij reageert op een vergelijking van mij die ik dus nu wel hard maak, namelijk dat Kip zijn stamgenoten benadeeld en jullie rekruut dat ook deed. Hij heeft het over katas die klaar staan op Spread voor ''stabber kip''. Zoals ik al zei reageer jij enkel met rood voor je ogen op het woordje Imagoop ene vergelijking die ik maakte met 0 slecht bedoelde intentie.

Exitus heeft 1 HQ level aan katas gehad van volgendsmij een MB, verkeerd ingesteld waarschijnlijk.

Als jij dat hardmaken vindt, dan vraag ik me af of jij überhaupt leest wat ik schrijf. Goed, jij begint met een vergelijking, zoals je gelukkig zelf nu toegeeft. Ik reageer niet met rood voor de ogen, ik probeer enkel te laten zien dat de situaties totaal anders zijn en dus helemaal niet te vergelijken vallen. Dat jij dat anders ziet, zal vast komen omdat je in Spread zit, en inmiddels duidelijk wordt dat jullie ver willen gaan om Imago een blok te zetten onder het mom: "Imago doet het ook, dus wij mogen het ook". Gelukkig zijn er genoeg mensen die inzien dat Spread duidelijk een stap verder is gegaan en daar wil ik het dan ook bij laten.

Nogmaals, als je geen discussie wilt, moet je niet van dergelijke opmerkingen maken.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Als jij dat hardmaken vindt, dan vraag ik me af of jij überhaupt leest wat ik schrijf. Goed, jij begint met een vergelijking, zoals je gelukkig zelf nu toegeeft. Ik reageer niet met rood voor de ogen, ik probeer enkel te laten zien dat de situaties totaal anders zijn en dus helemaal niet te vergelijken vallen. Dat jij dat anders ziet, zal vast komen omdat je in Spread zit, en inmiddels duidelijk wordt dat jullie ver willen gaan om Imago een blok te zetten onder het mom: "Imago doet het ook, dus wij mogen het ook". Gelukkig zijn er genoeg mensen die inzien dat Spread duidelijk een stap verder is gegaan en daar wil ik het dan ook bij laten.

Nogmaals, als je geen discussie wilt, moet je niet van dergelijke opmerkingen maken.

Jij post momenteel al 4 dagen precies de zelfde reactie, alleen je formuleert het steeds net iets anders. Als iemand er dan tegenin gaat, dan klopt zijn argument niet omdat hij partijdig is. Echter probeer je zelf met argumenten als ‘het is duidelijk’ je punt te onderbouwen..
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Als jij dat hardmaken vindt, dan vraag ik me af of jij überhaupt leest wat ik schrijf. Goed, jij begint met een vergelijking, zoals je gelukkig zelf nu toegeeft. Ik reageer niet met rood voor de ogen, ik probeer enkel te laten zien dat de situaties totaal anders zijn en dus helemaal niet te vergelijken vallen. Dat jij dat anders ziet, zal vast komen omdat je in Spread zit, en inmiddels duidelijk wordt dat jullie ver willen gaan om Imago een blok te zetten onder het mom: "Imago doet het ook, dus wij mogen het ook". Gelukkig zijn er genoeg mensen die inzien dat Spread duidelijk een stap verder is gegaan en daar wil ik het dan ook bij laten.

Nogmaals, als je geen discussie wilt, moet je niet van dergelijke opmerkingen maken.

Ik ontken toch ook niet dat de situaties verschillen?? Hij noemt Kip een stabbert op het feit dat Kip kiest voor een andere stam en wil dit vergelden met kata massa. Hierop zeg ik dat we dan jullie rekruut om de reden dat jullie de ex stam van Qzrd ook benadelen wel kunnen kata' massa'en. Jij begint over het hoe het verschilt op een totaal andere basis, iets waar ik het ook mee eens ben.

Snap je het nou echt niet?
 
Reactiescore
972
Jij post momenteel al 4 dagen precies de zelfde reactie, alleen je formuleert het steeds net iets anders. Als iemand er dan tegenin gaat, dan klopt zijn argument niet omdat hij partijdig is. Echter probeer je zelf met argumenten als ‘het is duidelijk’ je punt te onderbouwen..

Al 4 dagen hetzelfde? Geinig. Ik zal namelijk eens 'onderbouwen' waarom dat onjuist is wat je zegt.

c08f16a927872b5e211512e5f0a28206.png


Dit zijn mijn posts van de "afgelopen 4 dagen". Vrijdag en zaterdag dus slechts 1 post, als reactie op VTCpro over de early game van Imago. Hier gaat het dus niet over de vergelijking Spread en Imago. Daarvoor was een donderdag, waar ik de vergelijking trok tussen W70 en W73 en dat enkele posters die toen zo misdaan waren nu achter de keuzes van de leiding van Spread. 4 dagen geleden dus, een korte, inhoudelijke discussie, waarin ik onderbouwd mijn mening gaf.

Dat jij nu probeert om, totaal ongefundeerd, mij een blok te zetten en om Valentijn te helpen, zegt genoeg. Kom op zeg, wat goedkoop en lekker hypocriet weer :tongue:

Ik ontken toch ook niet dat de situaties verschillen?? Hij noemt Kip een stabbert op het feit dat Kip kiest voor een andere stam en wil dit vergelden met kata massa. Hierop zeg ik dat we dan jullie rekruut om de reden dat jullie de ex stam van Qzrd ook benadelen wel kunnen kata' massa'en. Jij begint over het hoe het verschilt op een totaal andere basis, iets waar ik het ook mee eens ben.

Snap je het nou echt niet?

Je maakt het enkel maar ingewikkelder voor jezelf. Goed, mijn punt is duidelijk en fijn dat je het daarmee eens bent.
 
Reactiescore
254

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Al 4 dagen hetzelfde? Geinig. Ik zal namelijk eens 'onderbouwen' waarom dat onjuist is wat je zegt.

c08f16a927872b5e211512e5f0a28206.png


Dit zijn mijn posts van de "afgelopen 4 dagen". Vrijdag en zaterdag dus slechts 1 post, als reactie op VTCpro over de early game van Imago. Hier gaat het dus niet over de vergelijking Spread en Imago. Daarvoor was een donderdag, waar ik de vergelijking trok tussen W70 en W73 en dat enkele posters die toen zo misdaan waren nu achter de keuzes van de leiding van Spread. 4 dagen geleden dus, een korte, inhoudelijke discussie, waarin ik onderbouwd mijn mening gaf.

Dat jij nu probeert om, totaal ongefundeerd, mij een blok te zetten en om Valentijn te helpen, zegt genoeg. Kom op zeg, wat goedkoop en lekker hypocriet weer :tongue:

Het gaat erom dat jij constant reageert op elke actie van Spread en daarmee telkens hetzelfde benadrukt. Dat terwijl de acties van Spread eigenlijk volledig logisch zijn, maar jij probeert het zo te draaien dat Spread iets verkeerd gedaan heeft. Als iemand dan de visie van Spread uitlegt, dan benadruk je nogmaals je eigen argument.

Dat je tussendoor nog andere berichten geplaatst hebt en nog even aandacht aan het Martijn-probleempje besteedt hebt zal vast, ik doelde meer op deze discussies waarin jij telkens met dezelfde punten Spread wilt confronteren. Wellicht zo beter verwoord?
 
Reactiescore
972
Het gaat erom dat jij constant reageert op elke actie van Spread en daarmee telkens hetzelfde benadrukt. Dat terwijl de acties van Spread eigenlijk volledig logisch zijn, maar jij probeert het zo te draaien dat Spread iets verkeerd gedaan heeft. Als iemand dan de visie van Spread uitlegt, dan benadruk je nogmaals je eigen argument.

Dat je tussendoor nog andere berichten geplaatst hebt en nog even aandacht aan het Martijn-probleempje besteedt hebt zal vast, ik doelde meer op deze discussies waarin jij telkens met dezelfde punten Spread wilt confronteren. Wellicht zo beter verwoord?

Ach, volgens mij heb ik net het tegenbewijs geleverd. Ik zie niet wat je nog probeert te bereiken. Ik kan me geen discussies herinneren, waarin ik 'steeds met dezelfde punten' Spread wilde confronteren. Iedere discussie was net wat anders, de discussie net met Valentijn was anders dan de discussie donderdag met Sam. Maar goed, enlighten me (als je het toch over onderbouwen hebt). Waar precies heb ik dat dan gedaan?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ach, volgens mij heb ik net het tegenbewijs geleverd. Ik zie niet wat je nog probeert te bereiken. Ik kan me geen discussies herinneren, waarin ik 'steeds met dezelfde punten' Spread wilde confronteren. Iedere discussie was net wat anders, de discussie net met Valentijn was anders dan de discussie donderdag met Sam. Maar goed, enlighten me (als je het toch over onderbouwen hebt). Waar precies heb ik dat dan gedaan?
Die discussie met mij was anders in de start aangezien ik het niet had over wat voor invloed of waarom de rekruuts van spread waren, of uberhaupt de visie vanuit spread. Jij benoemt het en brengt het direct ter sprake terwijl het ging om het feit dat Flav het woord Stabber gebruikte.

Daar doelt @Kyuka op neem ik aan. Zodra er iets valt mbt Imago (in ons geval een vergelijking op basis van wat ander) voel jij je genoodzaakt even te roepen hoe slecht spread is.
 
Reactiescore
154
Het is natuurlijk geen onlogische reflex dat Imago (MM) zich probeert te verdedigen als er scheve vergelijkingen worden gemaakt vanuit Spread om hun acties goed te praten, of op z'n minst in een ander daglicht te zetten. Dat neemt niet weg dat die discussie een beetje afgezaagd begint te worden; zoals een aantal spotprenten al hebben proberen aantonen - en menigeen met een iets minder ludieke lap tekst - is dat een cirkelredenering, een keten van acties en reacties waarin beide partijen elkaar de schuld geven.

Wat jullie volgens mij trouwens allebei (zouden moeten willen) bedoelen is dat dat niets te maken had met mijn opmerking over Kip :p Zowel Imago als Spread hebben zich namelijk 'schuldig' gemaakt aan het proberen creëren van een kwantitatief voordeel.
 
Reactiescore
3.452
Nuja een speler die al ja-ren speelt die vraagt of het normaal is om na een week je ex stammies aan te vallen,je snapt het wel hoop ik he? Lijkt mij niet dat we het hoeven voorkauwen.
 

DeletedUser81766

Guest
Moet ik het vraagteken volgende keer nog vergroten voor je? Aangezien het dik gedrukt maken blijkbaar niet volstaat. :wink:

Jij moet vast door rico verhoeven op je neus geslagen zijn, ik zie dat je neus ernstig bloed.

Er zit een verschil tussen iets vragen om er achter te komen waarvoor iets gebeurd en iets vragen om opnieuw een discussie te starten.
 
Reactiescore
7.918
Was gewoon een vraag ja. Je kan namelijk aan een kleine 200k odd niet ruiken dat het acc onder aanval ligt van een stam van 2 mil.

Daarom. Normaliter zou het niet normaal zijn op binnen een week aan te vallen lijkt me. Maar de boodschap was duidelijk, ik heb tevens ook gezegd dat de opklaring voldoende was. Gaan we hier nog even over verder discussiëren? Of gaan we iets anders doen met onze zondagavond.
 
Reactiescore
1.278
De vraag insinueerde genoeg. Het is verstandig om de volgende keer toch nog even wat informatie op te vragen.

Maar Exitus toont wel aan dat ze absoluut nog niet uit de race zijn al zullen ze toch op gegeven moment wat fakes moeten gaan vervangen met nukes om dorpen te gaan pakken. :p
 
Reactiescore
7.918
Zal het doen meester Anton! Volgende keer als Spread weer wat doet, zie ik je ook graag snel reageren op het forum om verbeteringen aan te brengen!
 
Reactiescore
1.226
Het discussiëren over het feit of een vraag oprecht gesteld wordt, of insinuerend bedoelt is komt het niveau van dit forum niet ten goede. Ga lijstjes maken of accounts raten instead :tongue:
 
Bovenaan