Spotprenten

Reactiescore
2.477
Beetje mosterd na de maaltijd dit. Jullie werken gewoon nog steeds samen met bewezen stabbers. Zo lang jullie het maar goed uitkomt is d'r blijkbaar niks aan de hand? Best wel bizar om te zien dat d'r nog steeds geen passende maatregelen genomen zijn. Er wordt gehoopt dat met het internen van Ruvon zomaar het gehele stab verhaal verdwijnt? Het doel heiligt de middelen zullen we maar zeggen. Je kan Ruvon net zo goed in Motr gooien in plaats van telkens schijnheilig Globe te joinen.

Ik snap je redenering enigszinds. Echter is 'samenwerken' een nogal een groot woord. Ruvon kapte en besloot zelf zijn account vrij te geven als intern voor MoTr!
Ben benieuwd aan wat voor maatregelen je dan had gehad? Is nu ook best mosterd na de maaltijd ;)

Best hypocriet trouwens dat jullie beginnen over de stab terwijl jullie er onlangs zelf eentje hebben uitgevoerd? De NAP met Fresh! stond nog met ruvon en jullie hebben besloten deze te schenden dmv een (illegale) CF te droppen bij MoTr! Iets met een pot en een ketel dacht ik.

Edit:
Volgens mij zijn deze wereldafspraken opgesteld door @Predec en co. Mooi om te zien dat jullie er dus voor kiezen om zijn "off niet gebruiken". Het zou toch niet zo zijn dat je VV hebt binnen de stam? Dat zou betekenen dat Motr de wereldafspraken verbreekt.

Bekijk bijlage 20970

Dit is hoe dan ook een loos argument. Hoe kan een regel gelden als deze nooit is gelegitimeerd? Voor deze wereldafspraken is er nooit een akkoord gekomen van beiden partijen, dus lijkt me persoonlijk vrij logisch dat deze dan niet worden gehanteerd.

Je vergelijking slaat kant noch wal. We hebben het hier over samenwerken met een [stab account] en het mogelijk niet naleven van de wereldafspraken door Motr.
Overigens hoor je mij nergens klagen over de Beerculus dorpen. Heb je nog meer nuttigs bij te dragen, of was dit het?

Ik denk dat je de essentie van @Chicago Blackhawks zijn punt niet volledig snapt. Wat hij juist wilt aanduiden is dat de situatie omtrent Beercules ook mosterd na de maaltijd is. De dorpen proberen wegwerken maar wanneer dit mislukt contact zoeken omdat de dorpen er niet zouden horen te liggen? Ja, dat is ook mosterd na de maaltijd.
 
Reactiescore
805
Volgens mij zijn deze wereldafspraken opgesteld door @Predec en co. Mooi om te zien dat jullie er dus voor kiezen om zijn "off niet gebruiken". Het zou toch niet zo zijn dat je VV hebt binnen de stam? Dat zou betekenen dat Motr de wereldafspraken verbreekt.
Je bent echt wel hypocriet als je dit als argument gaat aanhalen. :) Jullie hebben toen (MoTr inclusief) alles wat Predec zei afgeblazen en waren niet akkoord met die afspraken. ;)
Jullie leider destijds.

Ik ga niet akkoord met Predec zijn verandering(en).
Deze regels en met name de bb verandering zijn aangebracht nadat .conor aan zijn front begon te bb adelen. gezien in de vorige wereldregels deze niet als illigaal bestempelt zijn. Is de oude post wereld afspraken in ene weg en mogen we de op zijn op het lijf geschreven nieuwe ondertekenen.

Denk je dat ik niet spoor.

Predec
Game Mod


Laat dat aub weghalen. Enige mod die jij mag draaien is het forum van die stabstam globe.

Smokin neemt illegaal een CF bij een MB van een NAP, geen reactie.
Smokin valt Ruvon te vroeg aan tijdens afloopperiode NAP, geen reactie.
Jager verbreekt NAP, enige actie met een beetje reactie.
 
Reactiescore
75
Je bent echt wel hypocriet als je dit als argument gaat aanhalen. :) Jullie hebben toen (MoTr inclusief) alles wat Predec zei afgeblazen en waren niet akkoord met die afspraken. ;)
Jullie leider destijds.



Smokin neemt illegaal een CF bij een MB van een NAP, geen reactie.
Smokin valt Ruvon te vroeg aan tijdens afloopperiode NAP, geen reactie.
Jager verbreekt NAP, enige actie met een beetje reactie.

Lol was een fout via 1 command en cord grab, had perongeluk 1 dorp aangeklikt en nooit naar gekeken tijdens het faken. Ruvon mocht al blij zijn dat die nap niet verbroken was na zen stab
 
Reactiescore
2.477
Lol was een fout via 1 command en cord grab, had perongeluk 1 dorp aangeklikt en nooit naar gekeken tijdens het faken. Ruvon mocht al blij zijn dat die nap niet verbroken was na zen stab

En de MB van ruvon? Liepen je edels daar ook perongeluk op? Want bij mijn weten valt een MB altijd onder een NAP, hoe je het draait of keert.
 
Reactiescore
286
Lol was een fout via 1 command en cord grab, had perongeluk 1 dorp aangeklikt en nooit naar gekeken tijdens het faken. Ruvon mocht al blij zijn dat die nap niet verbroken was na zen stab

Ik zou altijd mijn bevelen nog even checken, maar dat is al gebleken dat jullie dat niet doen :).

Foutje kan gebeuren, maar daarvoor moet je wel verantwoordelijkheid nemen. Daarnaast is het inderdaad vreemd dat een MB gewoon gepakt wordt van iemand waar mee je een NAP hebt.

Natuurlijk kan je aangeven dat hij geluk had dat die NAP niet verbroken was na zijn stab, maar dat is jullie keus geweest. Dat kan je niet als tegen argument gaan gebruiken.
Had dat dan even netjes verwoord naar Ruvon zelf. Ga jezelf niet verlagen tot het niveau van een ander.
 
Reactiescore
767
Bedoel als motr hier wat doet moet het maar afgestraft worden maar als fresh iets doet hoor je geen kip of gaan ze dreigen met van alles ;)
 
Reactiescore
767
Ik snap je redenering enigszinds. Echter is 'samenwerken' een nogal een groot woord. Ruvon kapte en besloot zelf zijn account vrij te geven als intern voor MoTr!
Ben benieuwd aan wat voor maatregelen je dan had gehad? Is nu ook best mosterd na de maaltijd ;)

Best hypocriet trouwens dat jullie beginnen over de stab terwijl jullie er onlangs zelf eentje hebben uitgevoerd? De NAP met Fresh! stond nog met ruvon en jullie hebben besloten deze te schenden dmv een (illegale) CF te droppen bij MoTr! Iets met een pot en een ketel dacht ik.



Dit is hoe dan ook een loos argument. Hoe kan een regel gelden als deze nooit is gelegitimeerd? Voor deze wereldafspraken is er nooit een akkoord gekomen van beiden partijen, dus lijkt me persoonlijk vrij logisch dat deze dan niet worden gehanteerd.



Ik denk dat je de essentie van @Chicago Blackhawks zijn punt niet volledig snapt. Wat hij juist wilt aanduiden is dat de situatie omtrent Beercules ook mosterd na de maaltijd is. De dorpen proberen wegwerken maar wanneer dit mislukt contact zoeken omdat de dorpen er niet zouden horen te liggen? Ja, dat is ook mosterd na de maaltijd.

iemand die kan lezen:engel:
 
Reactiescore
319
@Exact. Jouw spotprent raakt nog meer wal dan kant.
 
Bovenaan