Top/Flop stammen

Reactiescore
1.363
Nee het is smerig omdat Spread non stop heeft zitten bashen op "de premade" terwijl ze zelf met MEER zijn gestart als onze kant ...

Meer? Laat eens zien dan. Of is het weer neutraal dom spectrum gejank.
 

DeletedUser81766

Guest
Nee het is smerig omdat Spread non stop heeft zitten bashen op "de premade" terwijl ze zelf met MEER zijn gestart als onze kant ...

Volgens mij is het gebash voornamelijk ontstaan uit de reactie waarop Amen begonnen was. Vanuit Spread is er nooit een statement gemaakt dat zij dezelfde regeling als Amen hanteren. Amen specifiek gaf voor de wereld begon al een statement over allerlei beloftes, welke ze niet na zijn gekomen. Dan kan je er op wachten dat daar op gereageerd word. Zelfs daarop had ik aangegeven dat het wel minder kon, maar als het andersom geweest was was dit evengoed gedaan zo niet harder.
 
Reactiescore
1.138
Uhu, lekker veel pbgs dus er bij !

Jullie hebben toch swift?
das ongeveer vergelijkbaar.
Zeker als je mee rekent welke accounts er allemaal al geinternd zijn bij jullie (niet dat er bij ons niet ge-internd is) maar iig voor de pit interns liepen jullie ruim voor in totale interns zal binnen kort wel anders zijn denk ik al zou het me niks verbazen als zelfs dan imago nog altijd meer boost/interns heeft gehad.

Daarom dat ik het ook zo apart vind dat die kwantiteit telkens aan gehaald wordt terwijl er minder ge-internd is door Spread.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Jezus, hoog en laag springen om te ontkennen dat semper en rots absoluut geen premade waren en opeens gaat die enorme beerput open.

Op zijn minst maakt Roald nog een openbare post, tering wat lafjes dit :D
 
Reactiescore
1.363
Je eigen stamlid zegt het net zelf. Ik vind het leuk als je komt meeposten Chris, maar lees wel gewoon even het forum aub.
Mwa, moet me al inhouden om niet te gaan lachen om t domme gejank :p. Klopt toch niks van. Jij zelf ook, je lijkt wel een gtst wijf zo xD. Lijkt echt net alsof we tegen een stel hysterische vrouwen spelen ipv n stel normale lui.. Daarnaast lult Roald toch alleen maar poep en zout.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser81766

Guest
Je eigen stamlid zegt het net zelf. Ik vind het leuk als je komt meeposten Chris, maar lees wel gewoon even het forum aub.

Je telt een totaal van 8 spelers, was dat niet precies dezelfde hoeveelheid waar Amen in eerste instantie mee zou starten?

Ik was grotendeels inactief tijdens het gebash en heb het zeker niet allemaal gelezen, maar wat mij bekend staat is dat het eigenlijk alleen maar komt omdat Amen met een statement naar buiten was gekomen voor de wereld begon. Vervolgens deze van allerlei kanten niet na kwam. Ik snap niet precies waar jullie nu voor uit posten, er is nooit een statement uit Spread volgens mij gekomen waarin dezelfde normen en waarden als Amen zouden gehanteerd worden. Dat is niet vies, het is ander spel. Je kan niet voor uitdaging allemaal spelers de wereld in trekken om vervolgens je uitdaging uit de weg te gaan. Of je wilt uitdaging of niet, het kan niet allebij.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Mwa, moet me al inhouden om niet te gaan lachen om t domme gejank :p. Klopt toch niks van. Jij zelf ook, je lijkt wel een gtst wijf zo xD. Tering, lijkt echt net alsof we tegen een stel hysterische vrouwen spelen ipv n stel normale lui..

Vrij pijnlijk dit.
 

Deleted User - 487925159

Guest
Jezus, hoog en laag springen om te ontkennen dat semper en rots absoluut geen premade waren en opeens gaat die enorme beerput open.

Op zijn minst maakt Roald nog een openbare post, tering wat lafjes dit :D

Jeroen, mn co, is niet goed geïnformeerd, hij is nu ook pas paar dagen weer actief, dus he vergeef het hem. Maar Semper hoorde absoluut niet vanaf het begin erbij.
 
Reactiescore
967
Ik weet niet alles van mijn stam,

Jezus, hoog en laag springen om te ontkennen dat semper en rots absoluut geen premade waren en opeens gaat die enorme beerput open.

Op zijn minst maakt Roald nog een openbare post, tering wat lafjes dit :D

We zijn ook geen premade, oprecht. Ja, we spelen sinds vroeg samen, dat hadden jullie ook wel door. Maar een premade? Nee.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Jeroen, mn co, is niet goed geïnformeerd, hij is nu ook pas paar dagen weer actief, dus he vergeef het hem. Maar Semper hoorde absoluut niet vanaf het begin erbij.

Niet goed op de hoogte dat dit niet openbaar mocht worden?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Bron?
Als dit klopt heeft iemand wel wat uit te leggen :p
Bron zijn leden uit pit zelf, denk niet dat hier moet gezegd worden welken dat zijn :wink: Sommigen zelfs helemaal niet op de hoogte gebracht, je zou toch denken dat als alles zo netjes geregeld is dat er op benadrukt zou worden dat elk lid hier zeker van op de hoogte zou zijn langs beide kanten? Althans daar zou ik op hameren als ik leiding was, mogelijks zelf contact opnemen met alle betrokken accounts. Maar dit zal wel worden weggezet onder een zwak excuusje of niet?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Bron?
Als dit klopt heeft iemand wel wat uit te leggen :p

Bron: Drie verschillende accounts binnen Pit inclusief leidinggevend figuur. Zal vanavond wel een post over komen vanuit Pit zelf me dunkt.

Ik spaar de overige response trouwens op voor een wat uitgebreidere reactie.
 
Reactiescore
1.468
Bron zijn leden uit pit zelf, denk niet dat hier moet gezegd worden welken dat zijn :wink: Sommigen zelfs helemaal niet op de hoogte gebracht, je zou toch denken dat als alles zo netjes geregeld is dat er op benadrukt zou worden dat elk lid hier zeker van op de hoogte zou zijn langs beide kanten? Althans daar zou ik op hameren als ik leiding was, mogelijks zelf contact opnemen met alle betrokken accounts. Maar dit zal wel worden weggezet onder een zwak excuusje of niet?
Nou, allereerst is dat natuurlijk een taak van de PIT leiding. Ik kan enkel zeggen dat ik weet dat de Spread leiding zeer netjes heeft gehandeld met de recruit van Fart Bomber en dat word bewezen met de vele PBG's die hij daar nog heeft. Dat 1 of 2 spelers tegen zijn wil natuurlijk niet zeggen dat het gelijk stambeleid is.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Niet goed op de hoogte dat semper er niet vanaf het begin bij hoort. Als je niet wilt geloven, prima jongen maakt mij niet uit.

Het maakt je toch wel uit anders zou je het niet komen om recht te zetten? ;s
 
Reactiescore
1.468
Bron: Drie verschillende accounts binnen Pit inclusief leidinggevend figuur. Zal vanavond wel een post over komen vanuit Pit zelf me dunkt.

Ik spaar de overige response trouwens op voor een wat uitgebreidere reactie.
Als dat klopt zal ik toch mijn mening moeten heroverwegen ja. Maar laten we dat eerst maar eens afwachten.
 
Bovenaan