To stab or not to stab

Deleted User - 487957162

Guest
Ik vind het trouwens bijzonder, want de grootste dupe van deze actie is DoI. Ik zie die spelers eigenlijk geen reactie plaatsen.
 
Reactiescore
756
Maar jongens, een opzegtermijn die zo lang is geeft jullie toch voldoende tijd om oplossingen te zoeken? Ik snap het probleem niet zo heel goed hoor.
 
Reactiescore
290
Maar jongens, een opzegtermijn die zo lang is geeft jullie toch voldoende tijd om oplossingen te zoeken? Ik snap het probleem niet zo heel goed hoor.

Waarom zouden wij oplossingen moeten zoeken voor fouten die langs imago hun kant zijn gebeurd?
 
Reactiescore
58
Ergens is het toch logisch dat een NAP niet permanent is?

Gebruik je woordenboek is....

Het is gewoon een domme keuze geweest van QZDR, En zij moeten gewoon een oplossing aanbieden.

3 weken nap, Is in mijn ogen te weinig.
Maar 3 weken nap voor heel Imago is ook wat overdreven.
 
Reactiescore
2.368
Waarom zouden wij oplossingen moeten zoeken voor fouten die langs imago hun kant zijn gebeurd?
Kunnen we hier Imago eens van tussen laten en qzdr zeggen? 11/12 van Imago heeft hier namelijk niks mee te maken. :wink:
 
Reactiescore
290
Ergens is het toch logisch dat een NAP niet permanent is?
Als dat zo is afgesproken, sure!
Maar hier is wel degelijk met gezond verstand duidelijk afgesproken dat het om een permanente nap ging.

Kunnen we hier Imago eens van tussen laten en qzdr zeggen? 11/12 van Imago heeft hier namelijk niks mee te maken. :wink:
Niet geheel de waarheid.
Akkoord, ze hebben niets te maken met de afspraak die gemaakt was tussen qzdr en Tring.
Maar Imago verplicht hen wel om die afspraak te breken dus worden ze wel degelijk betrokken partij
 
Reactiescore
206
Maar jongens, een opzegtermijn die zo lang is geeft jullie toch voldoende tijd om oplossingen te zoeken? Ik snap het probleem niet zo heel goed hoor.

Ben benieuwd wat jij dan van post 51 en 58 vindt @Chaos. Ben van mening dat het daar vrij duidelijk wordt toegelicht.


Kunnen we hier Imago eens van tussen laten en qzdr zeggen? 11/12 van Imago heeft hier namelijk niks mee te maken. :wink:

In principe met je eens dat Imago collectief gezien geen veroorzaker is, maar dit een individuele actie is waar ook Imago helemaal niet op zit te wachten. Bedoel dat herkennen we notabene beide nog wel vanuit W71 met een soortgelijke actie :wink:

Echter, betekent dat niet dat Imago hun kop in het zand kan steken en hier geen gevolgen van ervaart. In die zin is Imago verantwoordelijk voor zijn leden. Zij maken hier nu dus ook deel vanuit en afhankelijk van hoe zij hiermee omgaan zal dit een verdere positieve of negatieve draai krijgen lijkt mij.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
756
Als dat zo is afgesproken, sure!
Maar hier is wel degelijk met gezond verstand duidelijk afgesproken dat het om een permanente nap ging.


Niet geheel de waarheid.
Akkoord, ze hebben niets te maken met de afspraak die gemaakt was tussen qzdr en Tring.
Maar Imago verplicht hen wel om die afspraak te breken dus worden ze wel degelijk betrokken partij

Dat had inderdaad nooit permanent genoemd mogen worden en daar gaat er inderdaad een fout gemaakt zijn.

Even over Imago; zij hebben deze afspraak nooit gemaakt, zij mogen dus eisen en vragen wat ze willen. Het is echter aan de partij die de NAP ‘permanent’ genoemd heeft om de enige juiste beslissing te nemen. Dus eigenlijk hoort Imago hier niet besproken te worden. Ze hebben het recht om te doen wat goed is voor hun stam.
 
Reactiescore
756
Ben benieuwd wat jij dan van post 51 en 58 vindt @Chaos. Ben van mening dat het daar vrij duidelijk wordt toegelicht.
Mijn excuses, hier heb ik overgekeken. Je formuleert daar inderdaad vrij duidelijk. Ik deel dan ook je mening dat dit absoluut iets is dat niet had mogen gebeuren

Van een stab gaan spreken vind ik dan echter een beetje overdreven wanneer er een aanbod van zulke lange opzegtermijn wordt gedaan. Hier bedoel ik niet mee dat ik de ‘stabbers’ gelijk geef.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81766

Guest
Grappig dat anderen beslissen wat Imago moet doen.

Niemand zegt wat Imago moet doen, er worden wel opinies gegeven wat een goede oplossing zou zijn en de juiste keuze.

Mij interesseert het niet wat Imago doet, als er voor word gekozen om het inderdaad zonder enige vorm van compensatie te doen of overeenkomst dan trekt ieder zijn eigen conclusie daar wel van uit.

Je zou zelfs kunnen zeggen dat theoretisch gezien jullie al je keuze gemaakt hadden voor de wereld was begonnen. Duidend op fairplay.
 
Reactiescore
180
Kunnen we hier Imago eens van tussen laten en qzdr zeggen? 11/12 van Imago heeft hier namelijk niks mee te maken. :wink:

vind ik ook wel een goeie stap 1, tenzij de leiding van Imago al met een correcte oplossing komt en hier een slotje opkan.
Enige reden dat deze post leeft is weer een poging om alles wat met de 'premade' te maken heeft door het slijk te halen.

Nap is een Nap, qzdr moet dit oplossen en als hij hier niet het respect/ballen voor heeft moet Roald maar zen conclusies trekken en met een adequate oplossing komen. Doe dit lekker intern en we zien wel de komende weken ingame hoe dit verder verloopt.
 

DeletedUser81766

Guest
Mijn excuses, hier heb ik overgekeken. Je formuleert daar inderdaad vrij duidelijk. Ik deel dan ook je mening dat dit absoluut iets is dat niet had mogen gebeuren

Van een stab gaan spreken vind ik dan echter een beetje overdreven wanneer er een aanbod van zulke lange opzegtermijn wordt gedaan. Hier bedoel ik niet mee dat ik de ‘stabbers’ gelijk geef.

Eerlijk gezegd valt de duratie reuze mee als je het in een realistisch beeld zet. Het kost 2 weken om een dorp volledig van troepen te voorzien. Dat samen met het feit als je nu 2 weken afspreekt dat je dan al te laat bent om een voorbereiding te treffen met de nieuwe situatie.

Daarbij komt kijken dat er best wat tijd mag zitten voor het bespreken en uitdenken van een nieuwe strategie hoe ze de huidige situatie aanpakken. Laten we eerlijk zijn, bij de meeste stammen komt dit nou eenmaal niet op één dag.

3 weken is al met al een realistische vraag, ze hebben daar echt niet veel mee overdreven. Als je het op minimalistisch wilt spelen zal je 2,5 week pakken.
 

DeletedUser81766

Guest
vind ik ook wel een goeie stap 1, tenzij de leiding van Imago al met een correcte oplossing komt en hier een slotje opkan.
Enige reden dat deze post leeft is weer een poging om alles wat met de 'premade' te maken heeft door het slijk te halen.

Nap is een Nap, qzdr moet dit oplossen en als hij hier niet het respect/ballen voor heeft moet Roald maar zen conclusies trekken en met een adequate oplossing komen. Doe dit lekker intern en we zien wel de komende weken ingame hoe dit verder verloopt.

Eens, azijn zeiken heeft geen nut. Er zijn genoeg opinie’s gegeven en ideeën waar ze, als ze dat uberhaupt al nodig hadden, zelf wel raad mee weten.
 
Bovenaan