To stab or not to stab

Reactiescore
2.303
Grappig dat anderen beslissen wat Imago moet doen.
 
Reactiescore
253
Vind dit kansloze reactie. Kenbaar snap je situatie niet of is dit poging tot slechte P&P.

Tuurlijk snap ik de situatie wel, heb er zelfs mijn mening over gegeven. Als je niet kan inzien dat heis sport door dit topic te openen een slecht figuur slaat, raad ik je aan om je Tring/Boom-bril toch eens af te zetten. Het feit is dat het account Qzdr dom is geweest in zijn bewoordingen en nooit een permanente NAP had moeten communiceren, maar om dan ineens bij het verbreken ervan heel de stam erbij te betrekken lijkt mij toch van de pot gerukt. Ik denk dat de voorgestelde drie weken NAP tussen qzdr en Tring ruimschoots voldoende is om dat deel van het front te herorganiseren zodat je de strijd kan aangaan. Een drie weken NAP met de volledige stam gaat natuurlijk niet op, zeker niet nu jij gejoind bent. Zelfs als die NAP voor jou niet geldt, is dit voor Imago nog steeds enorm nadelig, omdat ze jou dan drie weken lang kunnen stacken. Ik zou dan ook echt niet weten waarom ze hier mee zouden instemmen.
 

DeletedUser79704

Guest
Hebben we het over de gevangenis? Hebben het niet over account hacken of iets of een actie a la Martijn. Hebben het over afspraken verbreken, oftewel een licht iets. Dan trap je kind gewoon gevangenis in of uit stam in dit geval.

Kan Tring er iets aan doen dat QZDR het zo gespeeld heeft? Nee. Als QZDR nu zijn afspraak wilt verbreken dan goedrecht van Tring om een compensatie te willen. Wat dat is moeten beide partijen overeen komen, zo niet blijft zo'n afspraak gewoon staan.

Side-note: Wij wisten van dit gedoe pas sinds gisteren en om Tring te joinen speelt nu 2,5 week. Vonden het geen fair play om te wachten tot Tring een complete stam NAP eventueel had om dan te profiteren. Gewoon open vizier en transparant zijn, die paar dagen overleefde we namelijk ook nog wel onder vuur.
kan imago er iets aandoen dat QZDR het zo gespeeld heeft?
vind het uberhaut nogal frapant dat dit topic word gemaakt terwijl er gesprekken liepen. dan probeer je gewoon iemand iets op te dwingen met de hulp van het AF, wat al helemaal niet werkt. als dit prive werd gehouden kon er wrs allang een oplossing geweest zijn
 
Reactiescore
1.647
kan imago er iets aandoen dat QZDR het zo gespeeld heeft?
vind het uberhaut nogal frapant dat dit topic word gemaakt terwijl er gesprekken liepen. dan probeer je gewoon iemand iets op te dwingen met de hulp van het AF, wat al helemaal niet werkt. als dit prive werd gehouden kon er wrs allang een oplossing geweest zijn

Misschien ff goed openingspost teruglezen. Imago gooide deur dicht en wou niks doen waarop Heis dit topic opende omdat zich gestabt voelde vanwege QZDR zijn actie en de bewuste opzet die er achter schuil gaat zoals al meermaals uitgelegd.
 
Reactiescore
290
kan imago er iets aandoen dat QZDR het zo gespeeld heeft?
vind het uberhaut nogal frapant dat dit topic word gemaakt terwijl er gesprekken liepen. dan probeer je gewoon iemand iets op te dwingen met de hulp van het AF, wat al helemaal niet werkt. als dit prive werd gehouden kon er wrs allang een oplossing geweest zijn

Er is geprobeerd om tot een oplossing te komen in geheel alle stilte maar daar kwamen we niet uit, vandaar deze post.
Tuurlijk snap ik de situatie wel, heb er zelfs mijn mening over gegeven. Als je niet kan inzien dat heis sport door dit topic te openen een slecht figuur slaat, raad ik je aan om je Tring/Boom-bril toch eens af te zetten. Het feit is dat het account Qzdr dom is geweest in zijn bewoordingen en nooit een permanente NAP had moeten communiceren, maar om dan ineens bij het verbreken ervan heel de stam erbij te betrekken lijkt mij toch van de pot gerukt. Ik denk dat de voorgestelde drie weken NAP tussen qzdr en Tring ruimschoots voldoende is om dat deel van het front te herorganiseren zodat je de strijd kan aangaan. Een drie weken NAP met de volledige stam gaat natuurlijk niet op, zeker niet nu jij gejoind bent. Zelfs als die NAP voor jou niet geldt, is dit voor Imago nog steeds enorm nadelig, omdat ze jou dan drie weken lang kunnen stacken. Ik zou dan ook echt niet weten waarom ze hier mee zouden instemmen.

Tuurlijk zet ik mij zelf door het openen van deze post in het vizier. Of ik daardoor een slecht figuur sla, laat ik in het midden.
Nogmaals wil ik vermelden dat die opzeg van 3weken tussen QZDR en Tring GEEN compensatie is aangezien wij die in onze ogen al hadden als de nap niet werd opgeheven.
 

DeletedUser79704

Guest
Misschien ff goed openingspost teruglezen. Imago gooide deur dicht en wou niks doen waarop Heis dit topic opende omdat zich gestabt voelde vanwege QZDR zijn actie en de bewuste opzet die er achter schuil gaat zoals al meermaals uitgelegd.
jullie gaan ervan uit dat QZDR slechte bedoelingen had, ik zie enkel iemand die impulsief handelde en achteraf wou terugkeren op die actie.
Er is geprobeerd om tot een oplossing te komen in geheel alle stilte maar daar kwamen we niet uit, vandaar deze post.
en wat was je doel met deze post? ze in een hoekje duwen zodanig ze op je eisen zouden ingaan? ik denk dat moest je met een redelijke compensatie afkomen daar wel zou op ingegaan zijn.
ik spreek niet voor imago en heb niets te maken met imago, ik zeg enkel hoe ik het zie en ik zou sws na jullie nieuwe recruits per direct die nap opzeggen en 3 weken cooldown geven tussen Q en tring zn het gesprek per direct stopzetten. jullie proberen een stam in een onmogelijke situatie te duwen
 
Reactiescore
244
Tuurlijk zet ik mij zelf door het openen van deze post in het vizier. Of ik daardoor een slecht figuur sla, laat ik in het midden.
Nogmaals wil ik vermelden dat die opzeg van 3weken tussen QZDR en Tring GEEN compensatie is aangezien wij die in onze ogen al hadden als de nap niet werd opgeheven.

Maar wat verwacht je nu? Jij verwacht dat Imago je nu een vrije pas gaat geven voor de komende 2-3 weken? QZDR is zwaar de fout ingegaan door zoiets als een permanente NAP te geven (wist zelfs niet dat dat bestond) maar door zijn fout kan je nu toch moeilijk verwachten dat zijn hele stam je niet kan gaan aanvallen terwijl je goed genoeg weet dat ze naar die kant moeten voor hun safe te creëren? Het voorstel van 3 weken NAP tussen QZDR en tring lijkt mij toch al een tamelijk mooi voorstel waarover ik in jullie plek niet te veel over zou mekkeren want ik vrees dat je anders misschien wel eens met lege handen zou kunnen komen staan ;)
 
Reactiescore
1.647
jullie gaan ervan uit dat QZDR slechte bedoelingen had, ik zie enkel iemand die impulsief handelde en achteraf wou terugkeren op die actie.
en wat was je doel met deze post? ze in een hoekje duwen zodanig ze op je eisen zouden ingaan? ik denk dat moest je met een redelijke compensatie afkomen daar wel zou op ingegaan zijn.
ik spreek niet voor imago en heb niets te maken met imago, ik zeg enkel hoe ik het zie en ik zou sws na jullie nieuwe recruits per direct die nap opzeggen en 3 weken cooldown geven tussen Q en tring zn het gesprek per direct stopzetten. jullie proberen een stam in een onmogelijke situatie te duwen

Vind je timing niet heel toevallig van buitenaf? Dat zeggen, nog 2 x bevestigen en dan als fusie compleet rond is dan willen opzeggen? Is tamelijk frappant qua timing kan je wel stellen?
 
Reactiescore
244
Vind je timing niet heel toevallig van buitenaf? Dat zeggen, nog 2 x bevestigen en dan als fusie compleet rond is dan willen opzeggen? Is tamelijk frappant qua timing kan je wel stellen?

Kan je dat niet ook zeggen over jullie timing van joinen? :p
Ik denk dat beide gevallen gewoon toevallig waren en dat er hier weer veel te veel achter wordt gezocht ;)
 
Reactiescore
1.647
Kan je dat niet ook zeggen over jullie timing van joinen? :p
Ik denk dat beide gevallen gewoon toevallig waren en dat er hier weer veel te veel achter wordt gezocht ;)

Die timing is al uitgelegd en kan bewezen worden, andersom nog niet gezien. Enkel bewijs dat QZDR bewust weet waar ze mee bezig waren. Had toevalliger gevonden als wij opeens joinde nadat een eventuele afspraak was gemaakt
 

DeletedUser79704

Guest
Precies nadat fusies compleet zijn en alle troepen zijn opgebouwd? Aardig toevallig ;)
moet wel lastig leventje zijn, altijd het slechte in de mensen zien. moest het een week later zijn ging je ook wel iets gevonden hebben
 
Reactiescore
1.647
moet wel lastig leventje zijn, altijd het slechte in de mensen zien. moest het een week later zijn ging je ook wel iets gevonden hebben

Vind überhaubt wat om bewust een permanente NAP af te spreken dit 2x te bevestigen nadien en dan alsnog op te zeggen. En je nieuwe stam niet in te lichten, waarom niet? Misschien weet dat ze staan voor fairplay en het onhoudbaar zou zijn omdat het met de verkeerde intenties is gegeven, puur uit eigen gewin? Kan er voldoende vraagtekens bij stellen, zoals eerder uitgelegd zie ik maar 1 reden om een permanente NAP te geven.
 
Reactiescore
290
Toevallig of niet, keurt het nog niet goed om afspraken te breken ;)
 
Reactiescore
7.918
Je wilt graag dingen zien die er niet zijn. De NAP is opgezegd in dezelfde periode dat wij zijn begonnen om jullie aan te vallen. Dat laatste heeft ook geen meerwaarde imo, in die periode zou je nog hele accounts kunnen ombouwen. Ook aan Tring's zijde. Maargoed, ik ga hier later nog op terug komen. Het heeft voor mij geen nut om nu halve posts te maken.
 
Reactiescore
338
Misschien is de nap ook maar aan het licht gekomen op het moment dat een mogelijk stamaanval ter sprake kwam, dus kon de stam niet eerder anticperen.
 
Reactiescore
399
Teering eeh, heissport staat gewoon in ze recht afspraak is afspraak.

Je kan wel als een groep kleine kleuters gaan zeggen dat 2-3 weken redelijk is. Maar daar benadeel je heis sport wel erg mee, in vergelijking met de oorspronkelijke afspraak.
 
Reactiescore
1.777
ik vind: afspraak is afspraak
beetje laag bij de grondse actie dit :redface:
 
Bovenaan