Stelling van de dag!!

Reactiescore
2.478
De bedoeling is wel dat je een stelling kiest waarover men kan discussiëren en niet met een feit komt waarover niet te discussiëren valt
 
Reactiescore
1.476
Stelling: Onder normale omstandigheden is het beleefd om 48 uur te wachten voor je ex-stamgenoten aanvalt.
 
Reactiescore
524
De bedoeling is wel dat je een stelling kiest waarover men kan discussiëren en niet met een feit komt waarover niet te discussiëren valt

Er valt wel degelijk te discussiëren of minder dan 100 poets per dag dood te noemen valt.
Uit jouw reactie valt op te merken dat dit wel zo is. Echter vind je dat alles er meer dan 100 posts per dag zijn (W73) het weer teveel wordt.

Dus over deze stelling die jij als feit presenteert kan wel degelijk gediscussieerd worden
 
Reactiescore
207
Stelling van de dag: Wat als je een wereld start met bagger settings en er op die wereld ook nog eens enkel spelers gaan spelen die niet weten wat het AF is. Zou je dan een forum krijgen dat zo dood is als een pier en is dit een les voor inno?
 
Reactiescore
1.380
ja goeie. Deze instellingen zijn echt heel slecht. Misschien goed voor beginners maar tbh is dit een heel slechte wereld helaas ben ik er serieus op gestart. :eek::p:cool:
 
Reactiescore
207
Als er in de toekomst nog meer van deze werelden komen tekenen ze enkel en alleen hun eigen doodvonnis hoor. Je merkt het alleen hier al dat het niveau op niks trekt. Mensen die geen skills hebben maar wel geld te veel hebben gaan de skills ook niet willen leren. We gaan richting het niveau van .net
 
Reactiescore
241
Het is dat ik door corona nu de tijd heb en dat met een paar maand weer heel anders kan zijn, dus ik werd hier toe gedwongen ;)
 
Reactiescore
1.647
Als er in de toekomst nog meer van deze werelden komen tekenen ze enkel en alleen hun eigen doodvonnis hoor. Je merkt het alleen hier al dat het niveau op niks trekt. Mensen die geen skills hebben maar wel geld te veel hebben gaan de skills ook niet willen leren. We gaan richting het niveau van .net

Doodsteek is instellingen in combinatiedat het gelijk na W73 is, meest hoge niveau wereld in vele werelden, was W76 ofzo stuk actiever waarschijnlijk
 
Reactiescore
207
Doodsteek is instellingen in combinatiedat het gelijk na W73 is, meest hoge niveau wereld in vele werelden, was W76 ofzo stuk actiever waarschijnlijk

Klopt helemaal. Helaas zijn er in het beginnen veel mindere spelers die geprobeerd hebben om het niveau te volgen op niet altijd even eerlijke manier. Dat heeft W73 eigenlijk een beetje ontsiert.
 
Reactiescore
1.380
denk dat meeste skills toch wel op W71 speelt. Aantal spelen ook W73 maar ik denk dat meeste niveau op W71 is wat een leuke wereld had kunnen zijn zeker qua spelers en accounts.
 
Reactiescore
5.603
Voor beginners is deze wereld denk ik niet te doen hoor, mits ze zonder pp spelen iig. Door de LH is het gat tussen wel en niet pp gebruikers echt gigantisch
Sterke analyse, Elko ten Napel.
 
Reactiescore
2.039
Ik denk wel dat veel beginners juist wel met pp spelen..
Dat durf ik niet te zeggen, heb alleen wel het gevoel dat pp gebruik onder de wat betere spelers minder verafschuwd wordt. Je moet trouwens toch ook meerdere werelden farmen om genoeg pp te hebben?
 
Bovenaan