Golden Awards

Reactiescore
53
Volgens mij hebben wij alleen Reddington lopen internen maar dit was noodgedwongen, volgens mij omdat jullie onze eigen stam 1C kapot rekruteerden?

Noodgedwongen? Waarom word DiD dan niet meer geinterd? Red had niet eens zo’n groot front dus denk dat hier meer achter zit en je inactiviteit o.i.d.aan het verbergen bent.
 
Reactiescore
26
@Exact. ben reallest in the game zou noooit met fake acca's posten dus weet wat je zegt.

liefde voor al m'n haters

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: ACAB door zijn manier van posten op het AF,

Minst favoriete forum poster: @ACAB vind ik posten als een dwaas. Daarnaast die 3 fake accounts, heb je helemaal niks aan.
 
Reactiescore
805
Kijk eens wat er bovenaan mijn lijstje staat? Ik geef tenminste een eerlijke mening over de wereld om iedereen wat leesplezier te geven, dat jullie de Golden Awards nou gebruiken om elkaar reet af te likken kan ik ook niks aan doen. Daarnaast weten de spelers van Conor en DiD zelf ook wel dat het beter moet, als je elkaar alleen maar complimentjes krijg je geen kans voor verbetering he.
100% akkoord dat je niet alleen complimenten moet geven, doe ik ook niet maar het AF is van alle plaatsen die er zijn niet de beste om dat te doen denk ik dan? :)
 
Reactiescore
1.962
100% akkoord dat je niet alleen complimenten moet geven, doe ik ook niet maar het AF is van alle plaatsen die er zijn niet de beste om dat te doen denk ik dan? :)

Moet ik dan iemand anders bij overschat zetten terwijl ik dit eigenlijk niet vind? Dan krijg je weer van die lijstjes zoals er gisteren eentje van geplaatst werd, alleen maar subjectief.
 
Reactiescore
805
Moet ik dan iemand anders bij overschat zetten terwijl ik dit eigenlijk niet vind? Dan krijg je weer van die lijstjes zoals er gisteren eentje van geplaatst werd, alleen maar subjectief.
Wederom waar maar dit de dag van een massa zetten is gewoon niet echt slim, maar wie ben ik om jou wat bij te leren. Ben toch maar een wannabe!
 
Reactiescore
1.226
Wederom waar maar dit de dag van een massa zetten is gewoon niet echt slim, maar wie ben ik om jou wat bij te leren. Ben toch maar een wannabe!

Jensie!! Eerlijk zijn is niet altijd slim. Maar het is wel eerlijk. zijn er zat die dat niet durven/willen publiekelijk.
 
Reactiescore
760
Frank van Kapitrein voelt zichzelf volgens mij vrij goed, als hij maar niet weer 4x naar een verschillende stam gaat hoppen als op W71. Daarnaast heeft het account zelf ook weinig gedaan behalve barbaren edelen en internen.


rick het zit je wel erg diep he ?
 
Reactiescore
2.368
Bovenaan