Top/flop spelers

Reactiescore
449
Nja jullie zijn met 12, dus groter worden kan niet echt, qua punten wel, maar dat zegt niets over het aantal recruits.
De ketel verwijt de pot dat hij zwart ziet.
 
Reactiescore
967
Oh en nog 1 ding over de afgelopen werelden.

Op w72 werd een soortgelijke recruit gedaan, ook op dezelfde manier waar een speler te lang in de stam werd gehouden, waar het van de 1 op de andere dag erin en eruit was. En uiteindelijk werd die speler toch maar weer eruit gezet, omdat anders de helft van de stam op delete zou zijn gegaan.

Recruits op dit soort wijze zijn niet de norm in TW heb ik iig het idee.

Was toch wel echt een andere situatie? Ik heb de wereld niet gespeeld, maar wel toen dat stab topic gelezen. Daar ging die gast toch ook direct zn ex bg aanvallen etc? Toch wel echt een andere situatie naar mijn mening maar ca va.
 
Reactiescore
1.226
k ben persoonlijk niet blij met de situatie, ik houd helemaal niet van recruiten (is ook wel vrij bekent, das de helft van de strijd die ik gemiddeld intern heb :p). Enige wat ik doe, is de reden van de recruits vertellen, meer doe ik niet :)

Fijn dat je je uitspreekt over de situatie en dit afkeurt. Iets wat maar weinig doen dus dat kan ik alleen maar waarderen. Ik begrijp ook dat er soms keuzes gemaakt moeten worden vwb recruits. Dat is ook nogmaals wat ik niet het ergste vind.

Wat vind je er van dat deze recruit al ruim een week rond is en in Exitus blijft zitten?

Er is wel een mooi moment uitgekozen om het te openbaren richting Exitus, net wanneer de leiding een weekendje weg is. 1 van de toevalligheden die ik in mijn 1e post nog niet toegevoegd had.

Tevens het feit dat je nu aankomt met dat je een leuke strijd wilt van Exitus, en het maar een speldenprik zou zijn, is een mooie schop na die volgens mij nergens voor nodig is. Zeker nadat Exitus verzwakt is door de partij die zo graag een strijd wilt.
 

Deleted User - 487967937

Guest
Oh en nog 1 ding over de afgelopen werelden.

Op w72 werd een soortgelijke recruit gedaan, ook op dezelfde manier waar een speler te lang in de stam werd gehouden, waar het van de 1 op de andere dag erin en eruit was. En uiteindelijk werd die speler toch maar weer eruit gezet, omdat anders de helft van de stam op delete zou zijn gegaan.

Recruits op dit soort wijze zijn niet de norm in TW heb ik iig het idee.
Als Exitus en Spread nu eens afspreken dat ze elk de helft van die speler krijgen zodat er een mooi front tussen de twee is.
Dan heeft Exitus zijn front terug, en heeft Spread, Zoals ze graag willen, een leuke uitdaging aan Exitus ;)
Win - Win lijkt me zo :D
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Was toch wel echt een andere situatie? Ik heb de wereld niet gespeeld, maar wel toen dat stab topic gelezen. Daar ging die gast toch ook direct zn ex bg aanvallen etc? Toch wel echt een andere situatie naar mijn mening maar ca va.

Oh ik zal wel meteen toegeven dat die actie nog wel veel smeriger was ja en dat daar ook voor een groot deel aan de speler zelf lag. Maar ook hier is een recruit heel zorgvuldig geplanned zonder enige transparantie wordt gegeven en het de oude stam echt zwaar zwaar wordt benadeeld op een manier die totaal niet hoeft. Zeker als je zelf aangeeft niet bang te zijn voor exitus.
 
Reactiescore
614
Oh en nog 1 ding over de afgelopen werelden.

Op w72 werd een soortgelijke recruit gedaan, ook op dezelfde manier waar een speler te lang in de stam werd gehouden, waar het van de 1 op de andere dag erin en eruit was. En uiteindelijk werd die speler toch maar weer eruit gezet, omdat anders de helft van de stam op delete zou zijn gegaan.

Recruits op dit soort wijze zijn niet de norm in TW heb ik iig het idee.

Totaal andere situatie, stop met onnodig stoken.

Daarnaast heeft deze speler niet onnodig lang in de stam gezeten. Zodra alles écht officieel was is er besproken hoe het zou gaan en heeft hij diezelfde dag meteen zijn stam ingelicht middels een post. Dus in hoeverre hij niet transparant is geweest? Hij kan ze moeilijk inlichten voor dat het écht officieel is.
 
Reactiescore
449
Dat je weer lekker loopt af te zeiken op Imago, terwijl dit om Spread's recruitment gaat. Je kunt niet met je vingertje wijzen van "Maammaaa ze doen t niet eeerlijkkk" en 't vervolgens zelf net zo hard doen. smh.
 
Reactiescore
1.226
Daarnaast heeft deze speler niet onnodig lang in de stam gezeten. Zodra alles écht officieel was is er besproken hoe het zou gaan en heeft hij diezelfde dag meteen zijn stam ingelicht middels een post. Dus in hoeverre hij niet transparant is geweest? Hij kan ze moeilijk inlichten voor dat het écht officieel is.

Hoe kan het dan zijn dat op 14 mei, GbtL te horen krijgt dat er er al een vervanger is. Op GbtL zijn antwoord dat hij liever trouw blijft aan exitus is het antwoord, en ik citeer: "Was ik al vanuit gegaan, en vervanging is dan ook al gevonden!"
 
Reactiescore
1.454
Fijn dat je je uitspreekt over de situatie en dit afkeurt. Iets wat maar weinig doen dus dat kan ik alleen maar waarderen. Ik begrijp ook dat er soms keuzes gemaakt moeten worden vwb recruits. Dat is ook nogmaals wat ik niet het ergste vind.

Wat vind je er van dat deze recruit al ruim een week rond is en in Exitus blijft zitten?

Er is wel een mooi moment uitgekozen om het te openbaren richting Exitus, net wanneer de leiding een weekendje weg is. 1 van de toevalligheden die ik in mijn 1e post nog niet toegevoegd had.

Tevens het feit dat je nu aankomt met dat je een leuke strijd wilt van Exitus, en het maar een speldenprik zou zijn, is een mooie schop na die volgens mij nergens voor nodig is. Zeker nadat Exitus verzwakt is door de partij die zo graag een strijd wilt.

Is niet als schop na bedoeld, maar het verwachtingspatroon. Niet verkeerd opnemen :p. Verder weet ik de reden van de recruit, maar de rest weet ik verder niet(heb al ren aantal dagen niet meer gelogd), dus voordat ik daar uberhaupt iets over kan zeggen is wanneer ik de situatie van Spread zijn kant hoor.
 
Reactiescore
614
Wat vind je er van dat deze recruit al ruim een week rond is en in Exitus blijft zitten?

Er is wel een mooi moment uitgekozen om het te openbaren richting Exitus, net wanneer de leiding een weekendje weg is. 1 van de toevalligheden die ik in mijn 1e post nog niet toegevoegd had.
Hier even op inhakend:

1. Deze recruit is pas sinds eergister echt officieel totaal geregeld. Ik kan skypeberichten laten zien aan je privé waarin spelers op het desbetreffende account vragen hoe en wat. Dat je uitgaat van ‘bronnen’ die jullie beter liggen snap ik, maar het zou je sieren om uit te gaan van een bron die ook echt klopt.

2. Ik heb ook skypeberichten waarin ons wordt verteld dat de leiding blijkbaar een weekend weg is. Hier hadden wij 0 weet van. Ook dit is dus puur gegis.
 
Reactiescore
735
Dat je weer lekker loopt af te zeiken op Imago, terwijl dit om Spread's recruitment gaat. Je kunt niet met je vingertje wijzen van "Maammaaa ze doen t niet eeerlijkkk" en 't vervolgens zelf net zo hard doen. smh.
Waar zit ik af te geven op Imago? :p
Het enige wat ik met mijn reactie op Maks zeg is dat het niet echt mogelijk is om groter te worden ;)
 
Reactiescore
614
Hoe kan het dan zijn dat op 14 mei, GbtL te horen krijgt dat er er al een vervanger is. Op GbtL zijn antwoord dat hij liever trouw blijft aan exitus is het antwoord, en ik citeer: "Was ik al vanuit gegaan, en vervanging is dan ook al gevonden!"

Heel simpel. Iemand uit de stam vangt iets op maar is zelf totaal niet betrokken bij de situatie behalve dat wat hij opvangt.
Dat diegene dat vervolgens deelt is een schadelijke zaak, maar dat maakt het niet feitelijk juist.

Nogmaals heb skypeberichten waarin eergister letterlijk aan ons wordt gevraagd hoe alles nu precies gaat verlopen. Dan lijkt het me niet dat het daarvoor al in kannen en kruiken was toch?

Ps: meer aandacht ga ik hier niet aan wijden, ben niet eens leiding namelijk.
Ik kan screens maken als bewijs, mocht costa rica daar gelukkig van worden. Kan hij me persoonlijk voor aanspreken :)
 
Reactiescore
154
Totaal andere situatie, stop met onnodig stoken.

Daarnaast heeft deze speler niet onnodig lang in de stam gezeten. Zodra alles écht officieel was is er besproken hoe het zou gaan en heeft hij diezelfde dag meteen zijn stam ingelicht middels een post. Dus in hoeverre hij niet transparant is geweest? Hij kan ze moeilijk inlichten voor dat het écht officieel is.

Heel simpel. Iemand uit de stam vangt iets op maar is zelf totaal niet betrokken bij de situatie behalve dat wat hij opvangt.
Dat diegene dat vervolgens deelt is een schadelijke zaak, maar dat maakt het niet feitelijk juist.

Nogmaals heb skypeberichten waarin eergister letterlijk aan ons wordt gevraagd hoe alles nu precies gaat verlopen. Dan lijkt het me niet dat het daarvoor al in kannen en kruiken was toch?

'écht officieel', wat is dat? Ga je mij nu vertellen dat ze pas beslist hebben naar Spread te gaan na gisterenavond (wanneer ze die post geplaatst hebben)? Of zelfs maar toen ze de eerste keer bij Bo lieten vallen dat ze zouden gaan vertrekken? Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik geloof nooit dat het niet al dagenlang vaststond dat ze zouden vertrekken. Voor zoiets ga je niet over dun ijs.

Er is een gigantisch verschil tussen 'hoe alles nu precies gaat verlopen' en de feitelijke beslissing. Behalve als je last hebt van acute keuzestress (doktersattest graag) kan ik me niet voorstellen dat je daar nog alle opties open gaat houden tot het laatste moment. De overstap was dus wel degelijk al in kannen en kruiken vanaf de initiële toezegging van Kip-zonder-kop.
 
Reactiescore
1.226
Heel simpel. Iemand uit de stam vangt iets op maar is zelf totaal niet betrokken bij de situatie behalve dat wat hij opvangt.
Dat diegene dat vervolgens deelt is een schadelijke zaak, maar dat maakt het niet feitelijk juist.

Nogmaals heb skypeberichten waarin eergister letterlijk aan ons wordt gevraagd hoe alles nu precies gaat verlopen. Dan lijkt het me niet dat het daarvoor al in kannen en kruiken was toch?

Diegene die dus niet betrokken is bij de situatie doet wel tot 2x toe een recruit poging bij GbtL? Dat is best frapant. Daarnaast bevestigd deze bron aan ander persoon dat het al rond was voordat GbtL benaderd was.

Dat het een schadelijke zaak is dat deze bron dat deelt dat snap ik ja. Dit iets wat je natuurlijk liever binnenskamers houdt.

Een skypeberichtje dat iemand vraagt hoe alles gaat verlopen zegt mij niet zoveel. Dat zou makkelijk in scene gezet kunnen zijn. Ik zeg niet dat het zo is. Alleen zo'n berichtje ansich zegt mij niks.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
449
Waar zit ik af te geven op Imago? :p
Het enige wat ik met mijn reactie op Maks zeg is dat het niet echt mogelijk is om groter te worden ;)
Je/Jullie, pot nat, zin formulering foutje van me. Haalt niet weg dat sinds de eerste post van Costarica hier vanochtend constant de bal zuidwaarts wordt geschopt vanuit >jullie< kamp.
 
Reactiescore
735
Je/Jullie, pot nat, zin formulering foutje van me. Haalt niet weg dat sinds de eerste post van Costarica hier vanochtend constant de bal zuidwaarts wordt geschopt vanuit >jullie< kamp.
Dan moet je niet besluiten om een toch neutrale post van mij als citaat te gebruiken :p Maargoed, dat zuid en noordwaarts schoppen van beide kanten zal tot het eind vd wereld gaan duren, das elke wereld zo en nu (helaas) niet anders.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Dan moet je niet besluiten om een toch neutrale post van mij als citaat te gebruiken :p Maargoed, dat zuid en noordwaarts schoppen van beide kanten zal tot het eind vd wereld gaan duren, das elke wereld zo en nu (helaas) niet anders.

Welke 'beide' kanten. Volgens mij gaat het hier om voornamelijk Exitus die heel valide punten heeft, niet de kant die jij nu aanhaalt.
 
Reactiescore
614
Een skypeberichtje dat iemand vraagt hoe alles gaat verlopen zegt mij niet zoveel. Dat zou makkelijk in scene gezet kunnen zijn. Ik zeg niet dat het zo is. Alleen zo'n berichtje ansich zegt mij niks.

Dat zal vast 2 dagen op voorhand al in scène gezet zijn idd...
Als je niet wil, prima, maar kom hier dan ook niet met dergelijke argumenten als je die feitelijke bewijzen niet wil inzien.
Ook mijn laatste post naar jou, jammer :)
 
Bovenaan