Top/flop spelers

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dan lijkt het me dat je misschien in deze niet eens de focus op Imago legt, maar met een mooie post komt richting Exitus die hier zwaar benadeeld worden.

Als Imago de reden is dat je deze recruit doet, is het opzich niet heel raar dat je deze stam hierbij betrekt toch?


Wel lekker trouwens voor die nieuwe spelers, moeten horen hier dat ze je recruiten, maar eigenlijk jou en je stam niet serieus nemen.
Wederom probeer je externe onrust te veroorzaken met onthutsend zwakke posts/berichten. Ik denk/weet zeker dat er met deze recruit voldoende gesprekken geweest zijn, waaruit hij kan opmaken dat hij als aanwinst is binnengehaald.
 
Reactiescore
227
Als iemand die al een tijdje in de groep gezeten heb, laatste tijd niet meer btw, weet ik dat we ons amper tot niet zorgen gemaakt hebben om Exitus. Iedereen weet dat de wereld om Spread, Amen en Pit. Daar wordt dan ook op gefocust en daar wordt dan ook naar gerecruit. Exitus is een leuke speldensteek in de wereld, maar meer is het niet naar alle waarschijnlijkheid. Hoop natuurlijk dat Exitus ons ongelijk bewijst, maakt de wereld alleen maar leuker ;)
Wat een trieste arrogantie heb jij. Snijdt alleen maar verder in je eigen vel.
 
Reactiescore
2.303
Maar samenvatting van wereld:

- Premade word opgericht
- Iedereen kraakt premade af als overpowered
- Premade recruteert verder door omstandigheden
- Rest bashed weer op premade
- Ondertussen doen de bashers het zelf even erg mits niet erger
- Rest wereld de klos

- wereld naar de kloten.
 
Reactiescore
614
Spread flop!! Welke leden gaan er nog bijkomen om 12 leden te halen?
Blijf kijken!

Serious note: wordt er verwacht van spread dat zij de wereld gaan uitspelen met de ‘verwachte accounts’?

Zelf zie ik dat graag gebeuren, maar anderzijds is dat wellicht niet helemaal realistisch als andere stammen tot 12 leden vol zitten.

R2W is daarom wat ver gezocht naar mijn mening of heeft kamp Spread nu al gewonnen ondanks dat ze nog altijd minder leden hebben dan de oppositie.
Dat zou wat zeggen over de kwaliteit daar dan die juist heel hoog zou moeten zijn?
 
Reactiescore
972
Spread flop!! Welke leden gaan er nog bijkomen om 12 leden te halen?
Blijf kijken!

Serious note: wordt er verwacht van spread dat zij de wereld gaan uitspelen met de ‘verwachte accounts’?

Zelf zie ik dat graag gebeuren, maar anderzijds is dat wellicht niet helemaal realistisch als andere stammen tot 12 leden vol zitten.

R2W is daarom wat ver gezocht naar mijn mening of heeft kamp Spread nu al gewonnen ondanks dat ze nog altijd minder leden hebben dan de oppositie.
Dat zou wat zeggen over de kwaliteit daar dan die juist heel hoog zou moeten zijn?

Ik denk dat ik deze even ga bewaren, aangezien we beiden weten dat Spread groter gaat worden dan welke oppositie dan ook :smile:
 
Reactiescore
1.454
@CostaRica ik ontken ook niet dat we jullie er dwars mee zitten, maar puur en alleen dat de intentie van de actie niet dit is maar om een sterke phalanx te maken tegen Pit en Imago. Hoe lullig het ook klinkt en hoe erg ik hoop dat ik het volledig mis heb (maakt een wereld natuurlijk minder leuk), maar gaat Exitus een leuke rimstam zijn die een beetje uitdaging geeft. Echter verwacht ik niet dat het meer zal worden dan dat ;).


als je stamen gaat doodrecruiten gaan ze het nooit kunnen waarmaken he. ook praat je best neerbuigend over een stam waaruit jullie 3 spelers benaderd hebben

Maakt het inderdaad lastiger. Ben persoonlijk ook geen voorstander van recruiten (gewoon in het algemeen is recruiten gewoon ruk :p), maar gaf aan wat de juiste redenering er achter zit. Verder mogen jullie er van vinden wat jullie willen, ik ben ook geen voorstander van recruiten en hoop oprecht dat Exitus

Wat een trieste arrogantie heb jij. Snijdt alleen maar verder in je eigen vel.

Sterk antwoord...
Dit is gwoon mijn verwachtingspatroon, want gebaseerd is op het verloop van de afgelopen 20+ werelden. Gaat altijd zo. En geloof me, ik hoop oprecht dat het anders zal zijn. Als Exitus en POV het lang blijven volhouden, ben ik extreem blij. Ook hoop ik dat wij, Pit en Imago niet meer gaan recruiten (had het liefste gezien dat wij ook niet gerecruit hadden, had de wereld leuker gehouden), maakt de wereld juist interessant
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.160
@CostaRica ik ontken ook niet dat we jullie er dwars mee zitten, maar puur en alleen dat de intentie van de actie niet dit is maar om een sterke phalanx te maken tegen Pit en Imago. Hoe lullig het ook klinkt en hoe erg ik hoop dat ik het volledig mis heb (maakt een wereld natuurlijk minder leuk), maar gaat Exitus een leuke rimstam zijn die een beetje uitdaging geeft. Echter verwacht ik niet dat het meer zal worden dan dat ;).




Maakt het inderdaad lastiger. Ben persoonlijk ook geen voorstander van recruiten (gewoon in het algemeen is recruiten gewoon ruk :p), maar gaf aan wat de juiste redenering er achter zit. Verder mogen jullie er van vinden wat jullie willen, ik ben ook geen voorstander van recruiten en hoop oprecht dat Exitus



Sterk antwoord...
Dit is gwoon mijn verwachtingspatroon, want gebaseerd is op het verloop van de afgelopen 20+ werelden. Gaat altijd zo. En geloof me, ik hoop oprecht dat het anders zal zijn. Als Exitus en POV het lang blijven volhouden, ben ik extreem blij. Ook hoop ik dat wij, Pit en Imago niet meer gaan recruiten (had het liefste gezien dat wij ook niet gerecruit hadden, had de wereld leuker gehouden), maakt de wereld juist interessant

Maar de recruits worden wel gedaan en het is dan ook op een manier waarbij een speler nog veel langer in de stam blijft zitten dan nodig is. Maak het gewoon meteen bekend, spreek een NAP af, laat niet die speler zijn MB nog eens eerst edelen die nergens van afwist etc etc.

Je ziet toch ook wel dat dat enorm shady praktijken zijn, als exitus niet de bedreiging voor je is, waarom moet het dan op die manier?
 
Reactiescore
5.604
Dus als iets niet de intentie is zijn de gevolgen ervan toelaatbaar? De intentie is leuk en aardig en zal op jullie mooie ogen geloofd moeten worden, maar de gevolgen is wat hier telt.
 

Deleted User - 487967937

Guest
Als er binnen Exitus aan edellijnen gewerkt wordt terwijl kip ondertussen rustig aan het plannen is om naar een andere stam over te stappen is dat wel smerig he.
Er wordt een uitgedacht front opgebouwd, gemaakt rond alle spelers,en nu gaat er doodleuk 1 stukje van de falanx zich even omdraaien en in zijn buren beginnen steken.
Als er zo vroeg al sprake was van een rekruteringspoging, kan je dat op zijn minst al melden. Het gebrek aan openheid is gewoon walgelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
614
Ik denk dat ik deze even ga bewaren, aangezien we beiden weten dat Spread groter gaat worden dan welke oppositie dan ook :smile:

Heel eerlijk. Met de ‘verwachte leden’ zijn we qua punten al groter. Dit omdat we een veel betere start hebben neergezet.

Echter wanneer je deze leden tegenover 12 leden zet word je er op lange termijn altijd uitgegroeid (mits er niks geks gebeurd).
Daarnaast kan iedereen met enigs inzicht inzien wat dit doet met de phalanxen tegenover je tegenstander.
Waarom zou je erop wachten tot dat gebeurd?

En nogmaals waarom zou spread niet uiteindelijk 12 leden mogen hebben en een imago bijvoorbeeld wel (ondanks dat we daar nog lang niet zijn)?
Denk dat dat de belangrijkste vraag is.
 
Reactiescore
1.226
@CostaRica ik ontken ook niet dat we jullie er dwars mee zitten, maar puur en alleen dat de intentie van de actie niet dit is maar om een sterke phalanx te maken tegen Pit en Imago. Hoe lullig het ook klinkt en hoe erg ik hoop dat ik het volledig mis heb (maakt een wereld natuurlijk minder leuk), maar gaat Exitus een leuke rimstam zijn die een beetje uitdaging geeft. Echter verwacht ik niet dat het meer zal worden dan dat ;).

Een beetje mosterd na de maaltijd. Waarom hoop je op uitdaging terwijl je die zelf minder maakt door deze recruit te doen. Dit is gewoon mooi weer spelen en zeggen dat je op uitdaging hoopt terwijl de daden aantonen dat er alles behalve naar een uitdaging gezocht wordt. Daan de westkand bij Exitus dan iniedergeval.
 
Reactiescore
1.454
- wereld naar de kloten.

Kunnen w
Maar de recruits worden wel gedaan en het is dan ook op een manier waarbij een speler nog veel langer in de stam blijft zitten dan nodig is. Maak het gewoon meteen bekend, spreek een NAP af, laat niet die speler zijn MB nog eens eerst edelen die nergens van afwist etc etc.

Je ziet toch ook wel dat dat enorm shady praktijken zijn, als exitus niet de bedreiging voor je is, waarom moet het dan op die manier?

Zeg ik dat ik het eens ben met hoe alles is gegaan? Ik geef alleen aan wat de rede is, verder zeg ik niks.

Ik keur verder de acties niet goed, nog af, geef alleen de reden. Voor de verantwoording moet je dus niet bij mij zijn :p
 
Reactiescore
1.454
Een beetje mosterd na de maaltijd. Waarom hoop je op uitdaging terwijl je die zelf minder maakt door deze recruit te doen. Dit is gewoon mooi weer spelen en zeggen dat je op uitdaging hoopt terwijl de daden aantonen dat er alles behalve naar een uitdaging gezocht wordt. Daan de westkand bij Exitus dan iniedergeval.

Ik ben persoonlijk niet blij met de situatie, ik houd helemaal niet van recruiten (is ook wel vrij bekent, das de helft van de strijd die ik gemiddeld intern heb :p). Enige wat ik doe, is de reden van de recruits vertellen, meer doe ik niet :)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.160
Kunnen w


Zeg ik dat ik het eens ben met hoe alles is gegaan? Ik geef alleen aan wat de rede is, verder zeg ik niks.

Ik keur verder de acties niet goed, nog af, geef alleen de reden. Voor de verantwoording moet je dus niet bij mij zijn :p

Dat is prima.

Het zou wel fijn zijn, als degene die verantwoordelijk is dan voor deze recruits en de wijze waarop zich wel hierover uitspreekt en het niet lachend af doet in de wereldskype, het houdt op 'maar imago' of zegt dat Exitus te onbelangrijk is om een degelijke reactie te geven.

Maargoed, zal dit verder ook vooral aan @CostaRica overlaten, het is zijn stam en hij kan het prima verwoorden.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.160
@CostaRica ik ontken ook niet dat we jullie er dwars mee zitten, maar puur en alleen dat de intentie van de actie niet dit is maar om een sterke phalanx te maken tegen Pit en Imago. Hoe lullig het ook klinkt en hoe erg ik hoop dat ik het volledig mis heb (maakt een wereld natuurlijk minder leuk), maar gaat Exitus een leuke rimstam zijn die een beetje uitdaging geeft. Echter verwacht ik niet dat het meer zal worden dan dat ;).




Maakt het inderdaad lastiger. Ben persoonlijk ook geen voorstander van recruiten (gewoon in het algemeen is recruiten gewoon ruk :p), maar gaf aan wat de juiste redenering er achter zit. Verder mogen jullie er van vinden wat jullie willen, ik ben ook geen voorstander van recruiten en hoop oprecht dat Exitus



Sterk antwoord...
Dit is gwoon mijn verwachtingspatroon, want gebaseerd is op het verloop van de afgelopen 20+ werelden. Gaat altijd zo. En geloof me, ik hoop oprecht dat het anders zal zijn. Als Exitus en POV het lang blijven volhouden, ben ik extreem blij. Ook hoop ik dat wij, Pit en Imago niet meer gaan recruiten (had het liefste gezien dat wij ook niet gerecruit hadden, had de wereld leuker gehouden), maakt de wereld juist interessant

Oh en nog 1 ding over de afgelopen werelden.

Op w72 werd een soortgelijke recruit gedaan, ook op dezelfde manier waar een speler te lang in de stam werd gehouden, waar het van de 1 op de andere dag erin en eruit was. En uiteindelijk werd die speler toch maar weer eruit gezet, omdat anders de helft van de stam op delete zou zijn gegaan.

Recruits op dit soort wijze zijn niet de norm in TW heb ik iig het idee.
 
Bovenaan