Praattopic

Reactiescore
941
ja ik heb hetzelfde probleem, doe ook altijd liever zelf mee! maar inderdaad die competitie der kennis was wel echt een tof concept eigenlijk
 
Reactiescore
1.770
Een kennisquiz is wel een leuk spelletje om hier weer te organiseren.

Maar ik wil niet organiseren want ik wil zelf meedoen.
gewoon organiseren jij doet al lang genoeg mee met die debiele spelletjes hier dus tijd om te hosten
 
Reactiescore
770
Een kennisquiz is wel een leuk spelletje om hier weer te organiseren.

Maar ik wil niet organiseren want ik wil zelf meedoen.

nja zolang er maar geen mensen onterecht gediskwalificeerd worden en nog eens een ban krijgen ook
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
nja zolang er maar geen mensen onterecht gediskwalificeerd worden en nog eens een ban krijgen ook

Ga je je als een klein kind blijven gedragen of ga je gewoon weer leuk mee doen in de community, wat uiteraard gepaard kan gaan met een paar goede grappen en grollen.
 
Reactiescore
770
de oude CI zou weten dat ik nu gewoon de draak stak met hem en iets terugzeggen dat mij klem zet.
de nieuwe CI is blijkbaar rap op z'n pik getrapt en kan enkel butthurt reageren.

spijtige evolutie
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
de oude CI zou weten dat ik nu gewoon de draak stak met hem en iets terugzeggen die mij klem zette.

de nieuwe CI is blijkbaar rap op z'n pik getrapt en kan enkel butthurt reageren.

spijtige evolutie

Ben blij dat je iig de evolutietheorie nog aanhangt
 
Reactiescore
770
djeezes zelfs je weerwoorden zijn slap geworden
 
Reactiescore
1.770
de oude CI zou weten dat ik nu gewoon de draak stak met hem en iets terugzeggen dat mij klem zet.
de nieuwe CI is blijkbaar rap op z'n pik getrapt en kan enkel butthurt reageren.

spijtige evolutie
heb jij CI ooit al iemand verbaal klem weten te zetten dan? :confused2: :confused2:
 
Reactiescore
770
je bent je kroon kwijt ci
 
Reactiescore
770
wow dat is dat antisemitstisch haatfiguurtje ??
 
Reactiescore
1.577
de oude CI zou weten dat ik nu gewoon de draak stak met hem en iets terugzeggen dat mij klem zet.
de nieuwe CI is blijkbaar rap op z'n pik getrapt en kan enkel butthurt reageren.

spijtige evolutie

ja hij loopt mij ook overal op de vingers te tikken?

maar was wel te verwachten van een ex-mod??
 
Bovenaan