Spotprentencontest W71

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
De laptop en Johan hebben elkaar nog niet gevonden dus :boer:
 
Reactiescore
1.380
zou jammer zijn als die van calamity zou winnen wat eigenlijk een standaard meme is met andere tekst.

Dan hoop ik dat ie van ethereal gaat winnen daar zit tenminste nog originaliteit in.
 
Reactiescore
1.468
De uitslag:
Screenshot from 2020-05-23 22-44-34.png


Ik moest helaas wat creatief zijn bij de totale ranglijst omdat twee spelers gelijk eindigden.
Van harte gefeliciteerd voor de winnaars!

Ik ga de PP doorgeven aan Duckje, die zal het dan overmaken naar de winnaars. Mocht je binnen een week de PP nog niet hebben gehad, stuur me dan gerust even een berichtje!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.468
wat een grap dit zeg
Ja ik snap wat je bedoeld qua publieksstemming. Ik denk ook niet dat ik die de volgende keer zou laat gaan. Maar qua jurybeoordeling had je jezelf tekort gedaan. Zelfs een heeeele slechte meme had je nog 1 punt per dag op kunnen leveren in de dagen dat je nu niet postte, en gezien het kleine punten verschil had dat veel uitgemaakt voor jou.
 
Reactiescore
1.380
Ja ik snap wat je bedoeld qua publieksstemming. Ik denk ook niet dat ik die de volgende keer zou laat gaan. Maar qua jurybeoordeling had je jezelf tekort gedaan. Zelfs een heeeele slechte meme had je nog 1 punt per dag op kunnen leveren in de dagen dat je nu niet postte, en gezien het kleine punten verschil had dat veel uitgemaakt voor jou.

gaat mij daar niet om. Ik wist al dat publiekstemming kwam dus nam de moeite niet meer ervoor. Wel jammer want er zaten toch wel stuk betere tussen. Dat is nou eenmaal het nadeel van publieksstemming. dit zou de forum mod mensen moeten stemmen voor alles anders krijg je altijd vriendje van stemming

van de 2 die dan eerste zijn had dat filmpje 100% moeten winnen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.380
Ik vind jouw meme ook gewoon slecht, veels te lang, random plaatjes etc. en ook totaal niet orgineel want op het einde poste iedereen memes m.b.t. de massa.

Dat je nu mijn meme totaal afkraakt na mijn reactie is echt een goed verhaal wat helemaal nergens op slaat.
Daar heb ik het toch helemaal niet over. Leer eens lezen.

Het gaat er mij om dat een publieksstemming gewoon domste is wat je kan doen.
Over het algemeen is het zieltjes winnen en laten stemmen voor jou. Heeft niks met kwaliteit of originaliteit te maken.

Je moet gewoon een jury nemen die onafhankelijk is dus de forum mods bijvoorbeeld.

Btw thnks voor de feedback kan ik veel mee voor eventueel in de toekomst :like:
 
Reactiescore
5.591
Ach als het puur zieltjes winnen was had Melvin wel gewonnen.
 
Bovenaan