Wie is hier de mod?

Reactiescore
2.478
Dat er geen mod is betekend dat het forum niet actief wordt gevolgd. Er is hier meer mogelijk, mits het binnen de regels past. We reageren voornamelijk op meldingen, alleen duurt het langer voor we ze afhandelen. Simpelweg omdat hier meer mag dus er soms discussie is welke actie we ondernemen.

Overigens zeggen Duncan en ik precies hetzelfde
 
Reactiescore
1.468
Dat er geen mod is betekend dat het forum niet actief wordt gevolgd. Er is hier meer mogelijk, mits het binnen de regels past. We reageren voornamelijk op meldingen, alleen duurt het langer voor we ze afhandelen. Simpelweg omdat hier meer mag dus er soms discussie is welke actie we ondernemen.

Overigens zeggen Duncan en ik precies hetzelfde
Ik zei wat anders vandaar de verwarring denk ik ;)
Maarre, dit lijkt wel een serieus gesprek op t VF :eek:
 

Deleted User - 487871837

Guest
Het is ook wel zo dat ik meestal degene ben die meldingen afhandelt, omdat ik van de huidige mods het VF en de mensen hier het beste ken.
 
Reactiescore
770
Dit forum is in handen van een kleine wortelloze internationale kliek
 
Reactiescore
1.577
Het is ook wel zo dat ik meestal degene ben die meldingen afhandelt, omdat ik van de huidige mods het VF en de mensen hier het beste ken.

Waardeloos werk lever je, maar ja je hebt een excuus met je depressie

Dat er geen mod is betekend dat het forum niet actief wordt gevolgd. Er is hier meer mogelijk, mits het binnen de regels past. We reageren voornamelijk op meldingen, alleen duurt het langer voor we ze afhandelen. Simpelweg omdat hier meer mag dus er soms discussie is welke actie we ondernemen.

Overigens zeggen Duncan en ik precies hetzelfde

Oké maar staat het ergens omschreven in de regels dat er voor het VF een zachtere aanpak moet zijn? Als regeltjes dan toch zo heilig zijn??

Dit stinkt gewoon naar willekeur en nattevingerwerk

Ik zei wat anders vandaar de verwarring denk ik ;)
Maarre, dit lijkt wel een serieus gesprek op t VF :eek:

Godver je geeft de leugen gewoon toe, ga je kapot schamen??

weg geloofwaardigheid, ik vertel het overal
 

Deleted User - 487871837

Guest
Oké maar staat het ergens omschreven in de regels dat er voor het VF een zachtere aanpak moet zijn?

Dit is een bewuste keuze geweest. Normaliter zijn mensen juist blij als ze vrijer kunnen posten zonder dat er een mod constant dingen verwijdert of aanpast :p
 
Reactiescore
1.770
bappos strooide die destijds lustig in het rond herinner ik me
man wat een domoor was me dat
 
Reactiescore
770
Kom op, ik ben modt, heb ik ooit geloofwaardigheid gehad? :O

Mod met dt ja dan weet je dat het hier een verloren zaak is he als zelfs de mannen aan de top analfabeet zijn
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Bappos bewezen hommeltje
 
Reactiescore
770
we zouden beter terug een meeting houden in de tuin van duckje hopelijk komen al die bloedgeile hollandse ouwe grijze taarten af
 
Reactiescore
1.577
was ook wel fan van strafpunten

zoals stefan zegt, wachten tot er eentje afging om dan te rellen als een gek tot je opnieuw even op het strafbankje zat

mooie tijd was dat
 
Reactiescore
1.659
alleen al voor me strafpunten vind k het jammer dat mijn account verwijdert is :(
 
Bovenaan