Golden Awards

Reactiescore
1.018
Denk je echt dat ik zo actief ben dat ik m'n troepen 's nachts op roven stuur dan?
 

Deleted User - 1755830

Guest
Ik heb een aantal punten weggelaten omdat ik het niet interessant genoeg vind om er wat over te zeggen.

Beste speler:
Dat is voor mij persoonlijk nu maar één team en dat is Savior of the North. Ik ken niet alle spelers die op het account spelen, maar ze farmen zoveel als Bona in de rietvelden werkt, geloof me, dat is veel. Naast het farmen is het team zover ik weet erg stabiel en dat laten ze ook zien met hun huidige positie. Ze zullen ook nog wel een lange tijd de nummer 1 rang vasthouden me dunkt.

Beste stam:
Imago is de beste huidige stam, niet zozeer omdat er veel kwaliteit in zit en het een leuke groep is. Maar vooral omdat het naar mijn mening de enige complete stam is met een al duidelijke visie en einddoel. Er zijn een aantal stammen waarvan ik denk dat dit ook een beetje aanwezig is zoals Exitus en natuurlijk de (verwachte) komende fusie van noordelijke accounts.

De beste stam speler:
Van de stam Imago kies ik voor Noah specifiek, die jongen doet zo zijn best voor iedereen. Er zijn trouwens talloze toppertjes in deze stam die niet vies zijn van het voorzien van clears zoals Cabbage of het doen van de vv`s. Niet huilen als je er niet bij staat, ik wil niet iedereen veren geven, knulletjes.

Van de stam Wolves kijk ik dan toch echt naar Alexander13. Alexander13 speelt zowat de hele dag om zijn account, en de accounts van andere stamleden overeind te houden. De motivatie begint langzaam maar zeker te zakken, maar ik heb erg veel respect hoelang ze het daar volhouden, vooral als je de situatie bekijkt waarin zij zich verkeren. Tevens doet naar horen Follow My Way ook erg zijn best met de vv`s, en het zijn zeker geen slechte spelers.

Beste leider:
Ik heb momenteel geen favoriet wat leiding betreft. Ik vind dat de leiding het prima doet binnen Imago, het was geen makkelijk begin (zoals geplanned) en er is goed op geanticipeerd, dus applausje. Als ik dan toch iemand moet noemen is het @Roald97 .


Meest onderschatte stam:
Ik denk dat we toch kunnen zeggen dat we minder van Wolves verwachtte dan ze nu laten zien. In ieder geval ik had verwacht dat ze zouden runnen na een aantal dagen incommings te krijgen (doen toch veel "grotere" accounts wel tegenwoordig). Mijn complimenten.


Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ik zou toch nog een keer willen spelen met @Dutchgangster, daarnaast ook nog een keer met @Serenity, @Calamity. (dagelijkse memes) en de jongens van TaD lijkt me ook wel eens leuk.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
@Underground Tacticz. Op w68 niet echt problemen mee gehad, maar nu ben ik daar wel van genezen.

Mooiste spelers naam:
Ik vind Ho-Lee Foek wel wat hebben, The Alcoholic Dream en Sjondeertrekker.

Mooiste stam naam:
Exitus Acta Probat, mooi man.

Het tofste topic:
Spotprenten sinds er zoveel animo voor is, en de lijstjes van GA.


Minst favoriete forum poster:
@Underground Tacticz. , sorry mijn vriend, je staat hier weer bij. Het lijkt soms alsof je een haatbril op zet tegen Imago. Neutraliteit is er in ieder geval niet. Verder vind ik je wel prima.

Dikste wannabe op het forum:
NIETTEDOEN "WiJ zIjN dE bEsTe"

Dikste wannabe in het spel:
Lees: NIETTEDOEN "WiJ zIjN dE bEsTe"

Mooiste profiel foto van spelers:
Bekijk bijlage 20697
Bekijk bijlage 20698

Mooiste profiel foto van stammen:
Bekijk bijlage 20699

Mooiste actie van de wereld:
Alle interns, prachtige momenten. niet vergeten hoe @Dream Team. alles weggestuurd heeft met rooftochten omdat hij de simpele scripts al te moeilijk vindt.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Ik denk dat dit Savior wordt en Collationem. Savior maakt momenteel al veel waar, Colla gaat nog leuke dingen laten zien, daar ben ik van overtuigd.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Imago, Exitus en de nieuwe stam in het noorden. Ik wil dit niet uitleggen, dit is gewoon zo.

Voor wie heb je nu echt respect:
@Roald97 Zoveel schijt hebben aan alle irritante ventjes op het AF, zijn er veel die het niet kunnen. Daarnaast ook @Calamus Incendium voor zijn inzet op het account en de rest van alle heumeus in Imago.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn teammates en die ontieglijk vervelende kloothommel van een @.MortuaMemoria


Leuk lijstje, zeker het stukje over de stam Wolves die toch nog overeind blijft. Follow My Way die meermaals ondersteuner van de dag is. Knap werk!
 
Reactiescore
244
@Slave To The Rhythm bedankt voor de vernoeming, wel eens leuk om een complimentje te krijgen. De activiteit begint onze stam inderdaad wat parten te spelen maar we proberen zoveel mogelijk en waar we kunnen vv's op te nemen, al begint dit uiteraard ook na non stop incomings zijn tol te vragen, zeker met de aankomende examens :p . De sfeer zit er nog steeds lekker in en verwacht ook gewoon dat dat zo gaat blijven tot het einde. Ik ben eigenlijk echt van enkele stamleden echt positief verrast dat ze het zolang volhouden en gewoon best goed blijven deffen in deze nogal uitzichtloze situatie, shoutout naar onze stammies <3<3.
Verder klopt het volledig wat je over Robin (Alexander13) zegt, hij probeert steeds positief te blijven en iedereen in de mate van het mogelijke gemotiveerd te houden en zoals eerder aangehaald is hij gewoon voor een heel groot stuk de drijfveer van onze stam.

Als we een beetje arrogant mogen zijn durf ik wel te zeggen dat we het als stam zijnde echt best goed doen, krijgen nu al de komende 4 dagen CONTINU aanvallen en we staan er nog steeds, offcourse met de bijbehorende verliezen maar aangezien het verschil in grootte plus inactiviteit lijkt me dit jammer genoeg een logische uitkomst. Met de overige actieve accounts gaan we er allessinds nog zo lang mogelijk tegenaan en jullie het zo moeilijk mogelijk maken. Wij hebben er nog zin in ;)

Team Follow
 
Reactiescore
2.372
Ik nomineer @PalliePatatje tot dikkop van wereld 73. Ik zou graag willen oproepen dat jullie hier niet mee lachen, hij kan er ook niet aan doen, bvd
 
Reactiescore
2.372
Nee ik vond de oude echt 1 van de mooiere avatars, deze vind ik niks.
Thx. Heb hem nog staan maar wou even verandering. Felle kleurtjes komen wel nog terug. :wink:
 
Reactiescore
3.452
Waar is die Zulu sali als je hem nodig hebt. ( wait)
 
Reactiescore
5.608
Ja Inge, maak eens lijstje joh (wait)
 
Bovenaan