Praathoek

Reactiescore
17
Zijn er mensen die me wat kunnen helpen?
Ben niet zo heel ervaren speler & wil niet direct weg gespeeld worden :)
 

DeletedUser82072

Guest
Zijn er mensen die me wat kunnen helpen?
Ben niet zo heel ervaren speler & wil niet direct weg gespeeld worden :)

Vraag maar raak! Altijd wel spelers die je willen helpen. TW leer je echter wel veel dingen door gewoon te doen en uit te proberen. Iedereen heeft een eigen speelstijl.

Ik raad je ten zeerste aan om een MB positie te overwegen als je zelf wat minder ervaren bent. Kost je minder tijd, moeite en altijd iemand om vragen aan te stellen (mits je een beetje een gezellige MH hebt :p )
 

DeletedUser82072

Guest
Hoe zit het eig met scripts die de pp markt constant op ms wegkapen?

Bannable wanneer ze gedetecteerd zijn/worden maar de realiteit leert ons dat er altijd wel wat door weten te glippen.

Indien je pp wilt uitgeven om GS te kopen raad ik je aan om vroeg op te staan. Afgelopen paar dagen vroeg wakker geworden (rond 4 a 5 uur) en toen een paar keer een aantal K's kunnen kopen.

Tussen 6 en 9 worden de meeste verkopers wakker voordat ze naar school/werk gaan dus heb je de meeste kans.

Als laatste tip wil ik je adviseren om de pagina handmatig te verversen elke twee seconde als je ECHT gs wilt kopen. Hij ververst automatisch maar zit altijd een delay op vergeleken met handmatig verversen.
 

DeletedUser82072

Guest
Vroeger kon je op dezelfde wereld pp farmen en een herstart maken met zoon 20k pp. Helaas zijn de werelden te klein en is dat niet meer mogelijk.
 

DeletedUser82072

Guest
bwa, over een dag of 10 zal ik normaal wel 20k pp winst hebben hoor ;)

Als de beurs goed blijft dan verdien ik 3.5k pp per 24 uur. Neemt niet weg dat een herstart over 10 dagen, ondanks de verdiende pp, niet rendabel meer is omdat de wereld zo klein is.

Als je geen connecties hebt op de de plek waar je dan terecht komt word je al snel als een gratis dorp gezien. Geheel begrijpelijk aangezien je in drie dagen gewoon weinig troepen kunt maken, ongeacht hoeveel pp je er tegen smijt.
 
Reactiescore
301
Och, op zijn minst krijgen minder actieve/goede spelers nu ook de kans om van de mid/eindgame te genieten. Hopelijk denkt innogames bij de volgende wereld wat beter na want heb wel weer lekker pp gefarmed.
 
Bovenaan