Golden Awards

Reactiescore
2.303
ben dat meest overschatte gezeik wel een beetje beu aan het worden. Zijn wellicht maar een drietal teams die evenwaardig aan ons zijn. Naabs
Moest je maar bij mij blijven. Zat je terug op je plaats als meest arrogant account.
 
Reactiescore
524
Is goed, kort lijstje dan.

Grootste blunder deze wereld: Maks een bouwsjabloon laten maken en deze niet controleren. Het instellen van filters was al moeilijk maar het vinkje uit klikken om 'Overtollige gebouwlevels afbreken' bleek onmogelijk.

Het gevolg: een tiental dorpen die gedurende 3 dagen zijn afgebouwd ipv opgebouwd. Wel een SO naar Mats die het opmerkte zodat het konden oplossen voor de dorpen daadwerkelijk waren afgebroken tot 1.7k pnt.
 
Reactiescore
766
Is goed, kort lijstje dan.

Grootste blunder deze wereld: Maks een bouwsjabloon laten maken en deze niet controleren. Het instellen van filters was al moeilijk maar het vinkje uit klikken om 'Overtollige gebouwlevels afbreken' bleek onmogelijk.

Het gevolg: een tiental dorpen die gedurende 3 dagen zijn afgebouwd ipv opgebouwd. Wel een SO naar Mats die het opmerkte zodat het konden oplossen voor de dorpen daadwerkelijk waren afgebroken tot 1.7k pnt.
En dan is dat de zogenaamde beste spelersgroep van het huidige tw!!!
 
Reactiescore
1.148
En dan is dat de zogenaamde beste spelersgroep van het huidige tw!!!

Maks valt daar ver van buiten hoor! Al denkt hij zelf wat anders ..:redface:
 
Reactiescore
972
Grootste weet ik niet maar je bent wel een schoonheid :wink:

Is er nog een knapste man van TW competitie? Deze ringbaard met mocrokleren maakt zeker kans, zeker als lelijke noorderlingen als Niels en vetkwabben uit België als Emile meedoen!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Is er nog een knapste man van TW competitie? Deze ringbaard met mocrokleren maakt zeker kans, zeker als lelijke noorderlingen als Niels en vetkwabben uit België als Emile meedoen!

Die was er wel ooit op het vrije forum ik werd toen 5e. Ik ben ook wel toe aan een herkansing!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Ook een keer 16e maar toen zat ladyboy sophie i nde jury dus die beschouw ik als niet meetellend.
 
Reactiescore
2.303
Is er nog een knapste man van TW competitie? Deze ringbaard met mocrokleren maakt zeker kans, zeker als lelijke noorderlingen als Niels en vetkwabben uit België als Emile meedoen!

Zou nooit meedoen aan zo een debiele competitie op een uitgestorven spel. Als je dit al nodig hebt om je ego te boosten zou je beter met martijn gaan zingen.
 
Reactiescore
2.303
Bovenaan