Top/Flop spelers

Reactiescore
169
Je bent dezelfde Fred waarmee zoveel gesproken is dat er een boek over uitgebracht kan worden. Je bent volledig up-to-date gehouden betreft de situatie dus ik zou niet weten waar die vraagteken vandaan komt.
 
Reactiescore
2.039
Je bent dezelfde Fred waarmee zoveel gesproken is dat er een boek over uitgebracht kan worden. Je bent volledig up-to-date gehouden betreft de situatie dus ik zou niet weten waar die vraagteken vandaan komt.

Hannibal is Lars, niet fred.

Vreemd dat iemand die in PM en Creed heeft gezeten dat niet zou weten.
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Fred is die persoon met Rob. op zijn ava @Chameleon
 
Reactiescore
1.037
Je bent dezelfde Fred waarmee zoveel gesproken is dat er een boek over uitgebracht kan worden. Je bent volledig up-to-date gehouden betreft de situatie dus ik zou niet weten waar die vraagteken vandaan komt.
Nja heb je het over vanuit veeg of vanuit Divine?
Hannibal is Lars, niet fred.

Vreemd dat iemand die in PM en Creed heeft gezeten dat niet zou weten.
Ik ben vrij stilletjes natuurlijk! Hij riep destijds alleen maar dat ik ging samenwonen met m'n ex volgens mij en dat ik zou stoppen met loggen op tw
 
Reactiescore
169
De detective brigade is geland, PM is een vrij makkelijke om te bewijzen. Creed iets minder denk ik, maar moet te doen zijn. Het AF van w34 heb ik bijna nooit bezocht evenals die van w29.

W34 Maximus Ranekevo met Jack en Mark.
W29 Met Boarders of Brutality in Musketiers, vandaar naar amalthea als co. Later naar misternice.

Ik zeg vanuit Veeg is er niet helemaal eerlijk gecommuniceerd. Met Divine is er slecht gecommuniceerd. Neem niemand wat kwalijk want heb ook mijn def etc gedoneerd en heb met beide stammen denk ik in vrede afgesloten. Snap dan alleen niet wat hier nu voor claims gemaakt worden.

Ik vond creed niet perse een superstam, heb er wel lol gehad, maar zoals ik eerder al claimde had ik meer respect voor bijvoorbeeld Pino!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.039
De detective brigade is geland, PM is een vrij makkelijke om te bewijzen. Creed iets minder denk ik, maar moet te doen zijn. Het AF van w34 heb ik bijna nooit bezocht evenals die van w29.

W34 Maximus Ranekevo met Jack en Mark.
W29 Met Boarders of Brutality in Musketiers, vandaar naar amalthea als co. Later naar misternice.

Ik zeg vanuit Veeg is er niet helemaal eerlijk gecommuniceerd. Met Divine is er slecht gecommuniceerd. Neem niemand wat kwalijk want heb ook mijn def etc gedoneerd en heb met beide stammen denk ik in vrede afgesloten. Snap dan alleen niet wat hier nu voor claims gemaakt worden.

Ik vond creed niet perse een superstam, heb er wel lol gehad, maar zoals ik eerder al claimde had ik meer respect voor bijvoorbeeld Pino!
Pim of Jim dan? :p
Boarders heette toen nog geen boarders als ik het goed heb, weet alleen niet meer hoe wel
 

Deleted User - 487957162

Guest
Mannen, niet te veel creed gebruiken. Dan wordt Howlin boos!!
 
Reactiescore
1.094
Meer respect voor Pino hahaha
Maximus Ranekevo heeft sowieso niet echt op het moment supreme in Creed gezeten, jack leavede toen Choice voor SCRT, en daarna kwamen jullie ove naar Pino/Creed
Maar toen was Choice al gevallen en wereld praktisch gespeeld
 
Reactiescore
1.075
Maw creed= noob aangezien meerdere creed leden weggespeeld gaan worden door noobs als paul enz
 
Reactiescore
169
Meer respect voor Pino hahaha
Maximus Ranekevo heeft sowieso niet echt op het moment supreme in Creed gezeten, jack leavede toen Choice voor SCRT, en daarna kwamen jullie ove naar Pino/Creed
Maar toen was Choice al gevallen en wereld praktisch gespeeld

Raar dat je dan dit eerder zegt:
Hypocriet.png

Jack had zo zijn maniertjes, veel heb ik ook van hem geleerd. Verder maakt het mij weinig uit, ik heb op het account gespeeld sinds het AzEasyAsPie heette. Dat ik hier sommige wel, andere niet ken en daarnaast een aantal enkel van naam, lijkt me vrij logisch na 5+jaar.
 
Reactiescore
417
Mag ik vragen vanwaar die haat richting de bespelers van Camel? Naar mijn mening (en dan praat ik over mijzelf) heb ik niet zoveel verkeerd gedaan?
Ik betreur hoe het contact gelopen is met Fred (cham) maar daar doen wij helaas niets meer aan. Wat ik wel raar vind is dat achteraf er veel word gesproken over keuzes die wij hebben gemaakt... (enigzins vreemd dat andere mensen binnen divine van niks weten). En fin, wel grappig om te zien hoe goed men elkaar kent binnen het oude Creed :p
 

Deleted User - 487954235

Guest
Waarom ging je de uitdaging niet gewoon aan eigenlijk ipv op delete te gaan.
 
Reactiescore
417
Daar kan ik vrij simpel in zijn. Wij waren volledig op de hoogte gesteld van de afspraken die individuele accounts hebben gemaakt nadat Architect viel (of naja eerder 2 dagen nadat wij in de stam zaten :p). Met die afspraken in het achterhoofd, heeft het voor ons geen zin gehad om te deffen. Of het de uitdaging ontlopen is of hoe je het anders wilt noemen ben ik het niet helemaal mee eens. TIFM (Leon) heeft echt actief zijn best gedaan om het binnen veeg nog te kunnen oplossen, helaas zonder het gewenste resultaat.
 
Bovenaan