Golden Awards

Reactiescore
1.278
Reactiescore
244
Heb er vorige week al eentje gemaakt, in die korte tijdspanne is er nog niet zo gek veel veranderd aan mijn mening :p
 

Deleted User - 487850495

Guest
Beste speler

Savior of the north: Ondanks een vrij gunstige ligging, wat zij bereikt hebben aan de hand van gewoon veel uren activiteit op een dag en simpelweg een deel van pit wegspeelt volg ik vele andere in de nominatie.

Schedel: Hebben al het een en ander te verduren gekregen en hebben dit door goede beslissingen net kunnen overleven (ook credit naar de stamgenoten). Heb al samengewerkt met Schedel en heb als noob al vele dingen geleerd. Waarvoor dank, en een eervolle vermelding volgens mij.

Beste stam

Imago offcourse <3. Veel kritiek gekregen, maar over het algemeen gewoon een stam vol uitstekende teams, die ondanks meningsverschillen onderling toch uitstekende massa’s op touw zetten.

Beste stamspeler

Easy, Smashingone. Zou ze bij beste speler kunnen zetten, maar dubbele nominatie doe ik niet aan mee.

Grootste Ego

Lakersstad (onbekendere speler), nu gefuseerd met Primus general, maar kan hem niet uitstaan.

Beste leider

Roald

Wil ook even Wow who vermelden. Veel rond hem te doen geweest, maar denk dat het aankwam op stamspelers, dat hij altijd klaar stond.

Slechtste leider

Donald Trump spant soms de kroon wel.

Meest overschatte stam


Sorry pit, maar liggen enorm verspreid en simpel dorpen verloren aan savior. Verwacht niet al te veel meer van hen, maar proof me wrong .

Meest onderschatte stam

Nomineer ik Wolves. Enorm moeilijke ligging, tussenin vele grote spelers en stammen. Als je kijkt hoe simpel andere even grote/grotere stammen werden weggespeeld, en zij toch nog relatief goed stand houden, denk ik dat dit een eervolle nominatie waard is.

Meest overschatte speler

Kan ik niet zeggen, zou ik voort moeten gaan op wat andere zeggen over bepaalde spelers. Maar pak Chemistry, moet ik ergens negatief vermelden.

Meest onderschatte speler

Ik nomineer hier Freaquency. Ik werk al van in het prille begin op w73 met hem samen. En moet eerlijk zijn dat ik niet had verwacht dat hij het zo goed zou doen. Enorm actief en doet dit voornamelijk op zen eentje. Congratz DJ Freaquency.

Met wie zou ik graag in de stam zitten?

Mijn huidige stamgenoten natuurlijk <3. Verder kan ik niemand vermelden aangezien ik nog niet zoveel spelers ken uit vorige werelden.

Met wie zou ik niet graag in de stam zitten?

Ik geef iedereen een kans.

Het tofste topic

Musictopic en spotprenten

Tofste forumposter

Global knowledge en calamity (duh)

Mooiste profielplaatje

146064_large.png
Mooiste stamplaatje

142949_large.png
Grootste blunder

Persoonlijk vond ik de 2 massa’s van TBS (ltdarky) op mij een blunder. Ik als onervaren kleine speler die vrij tot zeer makkelijk de aanvallen afsloeg, 1 dorpje verloor en recap battle won. (Geen credit voor mezelf aangezien ik niets speciaal hebben moeten doen, wel wat credit voor Wout die keertje VV heeft genomen xxx) Vervolgens werd er weinig tegengestand geboden op massa op TBS.
 
Reactiescore
253
Beste speler:
Voor beste speler ga ik toch wel gewoon voor het cliché antwoord Savior of the North. Ze gaan als eerste de 1 mil aantikken, farmen als een gek en hebben dit niet op een kunstmatige manier gedaan zoals bij Semper Paratus wel het geval is (wat althans overal op het AF wordt gesuggereerd). Daarbovenop behalen ze nu ook mooie resultaten op feestjebouwen van Pit, wat me ook niet de grootste evidentie lijkt.

Beste stam:
Net als bij beste speler voel ik me genoodzaakt om toch gewoon voor Imago te gaan. Heb al van velen gehoord dat er enorm veel kwaliteit in hun stam zit, ken er ook nog een deel van vroeger. Op het gebied van stammencluster denk ik dat ze er niet slecht voor staan. Ze moeten wel in de nabije toekomst zowel Tring als Boom!! weg weten te spelen zodat ze het zuiden als safe zone kunnen gebruiken. Als dat lukt, hebben ze een hele mooie basis om de wereld te gaan domineren.

De beste stam speler:
Heb zelf een stammetje opgericht zonder noemenswaardige namen en over andere stammen kan ik niet oordelen omdat het ongeveer 40 werelden geleden is dat ik nog TW speelde. Als ik dan toch een keuze moet maken kies ik gewoon voor mezelf :tongue:. Ik probeer spelers beter te maken die er nog niet al te veel van snappen, ben niet te beroerd om vv'tjes te draaien of te deffen o.i.d..

Het grootste ego:
Durf hier niet echt een naam op plakken, maar als ik moet afgaan op mijn eerste indrukken op het AF, dan zijn het toch voornamelijk de gasten van Imago die met het grootste TW-ego zitten. Ik vind dat ze soms als door een wesp gestoken reageren en niet in staat zijn om alles met een heldere (lees: objectieve) blik te bekijken. Sommigen zullen ook nooit toegeven als ze fout zitten.

Beste leider:
Intern heb ik deze wereld nog geen leider gekend, buiten mezelf, maar als ik extern ga kijken, moet ik wel gewoon zeggen dat Roald zijn zaakjes op orde heeft met Imago. Neuzen staan in dezelfde richting en ze hebben een duidelijke visie van waar ze naar toe willen

Slechtste leider:
Keizer123Johan, is een leider van een rimstammetje in de buurt van mij en heeft onlangs een lid ontslagen omdat die meermaals voor OS vroeg. Zegt genoeg denk ik :biggrin:

Meest overschatte stam:
Dan ga ik toch voor POV. Denk niet dat deze stam thuishoort op die rang 2. Ook hun ligging lijkt me verre van ideaal.

Meest onderschatte stam:
Vind niet dat er op dit moment stammen zijn die niet juist worden gewaardeerd. Imago wordt voorlopig gezien als nummer 1 gevolgd door stammen als Exitus, Pit en Spread. POV en Rots zitten daar onder, voornamelijk omwille van hun ligging.

Meest overschatte speler:
Semper Paratus, gewoon omwille van hun pp-gebruik. Ik hoop dat ze laten zien dat ik hier ongelijk in heb.

Meest onderschatte speler:
/

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Noire, IMakeYouHappy, DefinitionOfInsanity, qzdr: allemaal fijne gasten om mee te praten die ook nog eens goed TW kunnen spelen en altijd in stambelang zullen denken.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
/

Mooiste spelers naam:

Ho-Lee Foek, origineel wel

Mooiste stam naam:
Piets Pijnboompitplantage vind ik wel een goeie. Mag wel ludiek zijn vind ik, hoeft niet al te serieus te zijn.

Het tofste topic:
Golden Awards, Spotprenten, Top/flopstammen

Het domste topic:
/

Favoriete forum poster:

Global Knowledge: post gewoon duidelijk en goed beargumenteerd + durft wel wat humor in z'n posts te gooien, wat ik ook ten zeerste weet te appreciëren. Verder vind ik (beware for unpopular opinion) Underground Tacticz ook gewoon een aanwinst voor het forum. Hij maakt het echt niet makkelijk voor de Imago'ers en voert goeie p&p. Zijn vergelijkingen zijn soms wat vergezocht, maar vaak zit er toch wel een grond van waarheid in hetgeen hij post.

Minst favoriete forum poster:
Valar Morghulis, als je enkel 'je moeder' kunt zeggen op het AF, moet je hier niet komen. Draagt echt niet bij tot de kwaliteit van het AF. Nu kan ik waarschijnlijk wel een 'je moeder' verwachten.

Mooiste actie van de wereld:
Aanval van Spread op feestjebouwen01.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Hier zet ik sowieso Noire. Ze zijn een mooie groei aan het maken en hebben hun strepen op TW al meer dan verdiend in het verleden. Ze gaan snel doorstoten naar de top 20 van de wereld en zal een belangrijk account voor Imago worden denk ik. Daarbovenop komen de gasten van IMakeYouHappy er ook bij, wat de activiteit de hoogte in zal jagen.

Meest belovende stam voor de toekomst:

Exitus: heel lekker cluster... Accounts moeten nog wat groeien, maar denk dat ze een mooie basis hebben waaruit ze kunnen vertrekken.

Grootste blunder:
/

Voor wie heb je nu echt respect:
/

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
/
 
Reactiescore
255
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Noire
, IMakeYouHappy, DefinitionOfInsanity, qzdr: allemaal fijne gasten om mee te praten die ook nog eens goed TW kunnen spelen en altijd in stambelang zullen denken.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Hier zet ik sowieso Noire. Ze zijn een mooie groei aan het maken en hebben hun strepen op TW al meer dan verdiend in het verleden. Ze gaan snel doorstoten naar de top 20 van de wereld en zal een belangrijk account voor Imago worden denk ik. Daarbovenop komen de gasten van IMakeYouHappy er ook bij, wat de activiteit de hoogte in zal jagen.

Thanks voor de complimenten mate. Zou overigens ook graag weer eens met jou samen in een stam willen spelen. Wel mooi om te zien, veel oude bekende die terug zijn gaan spelen. :biggrin:

Sidenote:
De mooie groei van momenteel is wel en alleen puur te danken aan interns hoor. #Internkoning
 
Reactiescore
241
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Noire, IMakeYouHappy, DefinitionOfInsanity, qzdr: allemaal fijne gasten om mee te praten die ook nog eens goed TW kunnen spelen en altijd in stambelang zullen denken.


Meest belovende speler voor de toekomst:
Hier zet ik sowieso Noire. Ze zijn een mooie groei aan het maken en hebben hun strepen op TW al meer dan verdiend in het verleden. Ze gaan snel doorstoten naar de top 20 van de wereld en zal een belangrijk account voor Imago worden denk ik. Daarbovenop komen de gasten van IMakeYouHappy er ook bij, wat de activiteit de hoogte in zal jagen.

Thanks! Wij hadden ook graag met jullie in de stam gezeten hoor. Je hebt al vaker bewezen dat je een goede teamplayer bent!
Beide accounts hebben een aparte start meegemaakt op deze wereld. Wij hopen zo inderdaad de opgelopen schade in te halen.
Ik wens jou en jouw stam het beste toe in de rim! Je bent goed bezig ;)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Kan hier slotje op? Is gewoon cyber pesten dit :(
Eindelijk snap ik waarom jullie zo vaak namechangen. Elke keer jullie overschat genoemd worden een snelle namechange om niet meer gerelateerd te kunnen worden aan die GA lijst. Slim
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
ben dat meest overschatte gezeik wel een beetje beu aan het worden. Zijn wellicht maar een drietal teams die evenwaardig aan ons zijn. Naabs
 
Reactiescore
2.444
ben dat meest overschatte gezeik wel een beetje beu aan het worden. Zijn wellicht maar een drietal teams die evenwaardig aan ons zijn. Naabs

Weinig voldoening/verzadiging - Je eerste e-sigaret vragen ...
 
Reactiescore
2.386
Het grootste ego:
Durf hier niet echt een naam op plakken, maar als ik moet afgaan op mijn eerste indrukken op het AF, dan zijn het toch voornamelijk de gasten van Imago die met het grootste TW-ego zitten. Ik vind dat ze soms als door een wesp gestoken reageren en niet in staat zijn om alles met een heldere (lees: objectieve) blik te bekijken. Sommigen zullen ook nooit toegeven als ze fout zitten.
Ik ga niet akkoord. Natuurlijk zijn wij de beste?
 
Reactiescore
227
Edit: Wat een schijtlijst zeg

Beste speler: Mainstream als ik ben denk ik hier toch voor SOTN te gaan. Eerlijk, hoe je het volhoudt om zo te blijven farmen. Dan zeg ik vooral chapeau aan jullie vrouwen voor hun geduld met jullie! Daarnaast hebben ze ook een mooie aanval opgesteld tegen Pit. Denk dat hun vinger al begon te jeuken om weer als een gek te spammen.



Patatus sniper/ruiter939/semper weet ik veel: Al veel wilde verhalen gehoord van een ene Laurens die blijkbaar kan deffen alsof ik kan beffen. Een ego dat niet omver te blazen is en kan snipen alsof hij op COD speelt. Kwaliteit voldoende dus! Nee even serieus blijkbaar een sterk team met een bodemloze input aan PP. Mooi cluster. Zal leuk zijn welke kant ze zullen kiezen al is dit wel heel duidelijk. Maar de misgunner die ik ben geef ik ze toch maar een simpele 2de plek voor hun wegens overmatig PP. (en omdat ze mijn naam gestolen hebben… Vooral daarom dus)



En heel misschien cabbage guy69 maar ik gun Stan het niet dus nope


Slechtste speler: Mezelf. Ik krijg dit vetgedrukt gedoe niet weg en voel me absoluut een old timer die niet met een pc kan werken. EDIT: gevonden. Blijf mezelf wel noob vinden

Meestbelovende speler voor de toekomst: Rayret. Heeft een topteam en een zeer leuke ligging in de rim met een frontje tegenover de egotripper van Rots. Zullen zien wat voor vonken dat zal geven. En welke ego er eerst in de grond wordt geboord.

Grootste ego: Over mijn eerste indrukken op het AF moet ik toch voor Roald97 gaan. Keer op keer begint hij met een gehele redevoering op te stellen en voelt hij zich telkens beter dan de persoon waarmee hij het gesprek aangaat. Zo komt hij toch over, hoe hij echt is? Een onzekere student? Geen idee. Nu met dat ik dit schrijf voel ik gewoon zijn vingers al hijgen in mijn nek.



Daarnaast Mysterious Individuals. Niet alleen heeft hij 38 alter ego’s maar probeert hij Selah van mij af te pakken en zegt dat hij de beste tw speler is. Welgemeende … Erik! x

Beste stam: Imago. Veel kritiek maar zit overvol van kwaliteit.

Meestbelovende stam voor de toekomst: De samenkomst van Spread en Rots mits ze een juiste diplomatiek aanhouden. Indien ze te hoog van stapel zouden lopen gaan ze hard gecockblocked worden.

Meest onderschatte stam: Pit. En CVT. jonguh wat hebben ze al allemaal gemold

Meest overschatte stam: /

Beste leider: Hier ga ik toch voor Costa Rica gaan. Hij stond altijd wel klaar om te antwoorden of om te kijken voor een oplossing. Zorgt dat je altijd wel dat je met de voetjes op de grond blijft. Al zegt hij vaak het zinnentje: ‘Hoe zie je de oplossing voor je’. Wat eigenlijk betekent zorg zelf voor een oplossing. Wat ik me afvraag waarom ik hem nomineer. En hij heeft geen tijd meer zegt hij. Wie neemt nu iets voor op TW? Hallo?

Favoriete leider: Tactisch niet op antwoorden of ik krijg bash.

Meest overschatte speler: Wie wil zichzelf overschatten? Eerste wint prijs

Meest onderschatte speler: Guided By the light

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Stan van cabbage guy. Rayret. Valar Morg, al mijn patatjes van mijn stam.
Misschien wel Martijn. Hoe hij probeert je stam beter te profileren als andere stammen is dat toch wel ongezien.

Sike, helemaal niet. Met je ongegronde propaganda. Zoek. Een. Leven

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Martijn, Dragonshield69, Savior of the north(jullie zouden mij depressief maken met jullie farms)

Mooiste spelers naam: PalliePatatje

Mooiste stam naam: POV

Het tofste topic: Golden awards

Het domste topic: Alles wat uitdraait in discussie, propaganda. Alles dus

Favoriete forumposter: Huh, iedereen die het niet te serieus neemt.

Minst favoriete forumposter: Martijn, Dragonshield69

Mooiste actie van de wereld: Het uniform gebruik van PP. Lets go boys, keep up the good work (SO naar Semper)

Voor wie heb je nu echt respect: Mijn stam, hoe ze het met mij kunnen uithouden? Geen idee

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Selah xoxo, Nick omdat je altijd kritiek geeft. Costa rica omdat hij je anders noob noemt.

Grootste Blunder: Trein sturen met 3 edels waarna ik gigantisch hard ben doodgelopen vond ik wel knap. Of dat ik doodliep op een irl vriend omdat hij net voor hij moest dodgen geband werd. Leuk leuk

Ik wil graag nog meedelen dat: Selah is bae

Ik ben te lui voor tags dus pech
 

Deleted User - 1755830

Guest
Thanks voor de complimenten mate. Zou overigens ook graag weer eens met jou samen in een stam willen spelen. Wel mooi om te zien, veel oude bekende die terug zijn gaan spelen. :biggrin:

Sidenote:
De mooie groei van momenteel is wel en alleen puur te danken aan interns hoor. #Internkoning


Pfff, hebben we gemerkt :p

groetjes

Primulus General| Sacha
 
Bovenaan