w71| Are U ready?

Reactiescore
5.598
Beste wereldgenoten, mogelijke recruits en neutrale lezers,

De meeste bespelers van deze wereld kijken uit naar een leuke, kwalitatieve en intensieve eindstrijd. Een eindstrijd die we alles spelers nog lang zullen kunnen herinneren, dat is het gezamenlijke doel. Om deze reden zijn wij als Fier, maar misschien zelfs ook nog TAoW opzoek naar de nodige (kwalitatieve) versterkingen om deze eindstrijd als geen ander te maken.

Zoals Jordi (CbC), Jannes (Jokersbrian) en laatst ook Roald(Roald97) al eens eerder deden, willen wij als stam kwaliteit naar deze wereld trekken. Het enige verschil met voorgaande initiatieven is dat het toen voor een nog beginnende wereld is en het nu voor een end game fase is.

Om voor de neutrale lezer nog even een beeld te scheppen van de huidige situatie:

Op w71 waren 3 stammen, Hi Ho, Fier en TAoW, de eerst genoemde is recent gevallen. Hierdoor blijven er nog main stammen over TAoW en Fier. Momenteel hebben beide leidingen afspraken gemaakt rondom een zo eerlijk mogelijk 50-50 verdeling van de wereld, de komende weken wordt dit in werking gezet en hopelijk zo snel mogelijk gerealiseerd. Na enig tijd zal de huidige NAP eraf gaan en met een (zo eerlijke mogelijke) 50/50 verdeling de eindstrijd van start gaan, zonder cf's en met eventuele andere afspraken. Deze fasen van de wereld zou gezien kunnen worden als een nieuw begin, waarbij enkel resultaat en plezier telt.

TAoW is sinds geruime tijd qua kwaliteit en bezetting een zeer complete stam en met de recruit van 3 top accounts is deze positie versterkt. Geen enkel punt, het gevolg is wel dat om het zo eerlijk mogelijk te houden Fier spelers zoekt. Het fundament ligt er, de vaste krachten zijn er, nu nog versterkingen op gebied van kwaliteit en activiteit.
Mocht je benieuwd zijn naar meer informatie over de situatie, wereld etc. contact me en/of lezen even deze aansluitende recruitment post, klikkie.


Ik denk dat we als wereld streven naar een transparante professionele eindstrijd, laten we dit dan ook samen met zijn alle doen.


Het concept:
Mensen kunnen zich bij mij via skype, ingame PM of forum pm aanmelden om zich te laten classificeren door een jury in een van de volgende groepen:

- Zeer goed account
Triballegende - Jan (@Sjondeertrekker), Laurens (@DragonShield3), Ezra (@Ezra the King) en Lasse
QQEEZZ - Nicolas (@QQEEZZ), Daan (@JustLove), Luc (@aapjeklapklap), Wesley (@The American Sniper), Jonas (@vis3x5) en Ruben (@Benzin11)


- Goed account
I Just Knocked You Out - Rik (@rikkert1234) , Carlo (@I Just Knocked You Out. ), Karel (@Olifantje), Ruben (@Rubscrub), Tijn (@morjak), Thomas (@VTCpro) en Daan
Cherno Alpha - Jelle (@Cherno Alpha), Alex (@HoboFobia), Monique (@laila), Ramon, Antwan(@Arithmetic)
TheTrainGoesChuChuu - Rick (@Exact.) en Ruben (@baspost)
Et Murus magnificum - Wesleyyyyyy (@Illuminated), Sean (@et Murus Magnificum), Dick (@The Alcoholic Dream) en Paul
.Da Vinci - Kevin (@noobteam), Rene (@Theo Walcott.), Mathieu (@Sevii), Sharon, Youri, Martijn en Wesley.

Firefox.. - Sammy (@melish), Tom (@lord-toms), Elias (@Gilfoyle), Stan (@Kerouac), Lars (@Dr. Hannibal Lecter) en Stijn
Kyuka - Melvin (@Kyuka), Thomas (@Mirage), Justin (@Mena Muria), Rick (@Rikkie93), Daniel (@Held op Sokken) en Dennis

- Gemiddeld account
Night Train - Matthi (@Night Train), Laurence (@jipiboy1), Maurice (@Kratje Grolsch), Ben (@.Little Red Riding Hood)
Amen - Jamie (@We Like Turtles.), Niels (RageTeef/ @BiteMySandwich, C
arla (@zswader) en Jorn (@Amen)
Against all Odds - Martijn (@Against All Odds), Jonan (@potje) en Jeroen
Fantazija - Remko (@Fantazija), Calvin (@*Suicide Consultant), Eli (@REOL), Jan (@jand), Marvin en Dennis


- Middelmatig account
United Masters - Dirk (@United Masters), Stijn, Floris, Marc
King of PVM - @brehbreh
Sjaak trekhaak - Jarno(@Sjaak Trekhaaak) en Jeffrey (@Mini Underdog)
Acta est Fabula - Mark (@Conquerking), Jonathan (@biefstuksalami) en Thomas


- Slecht account

- Pauper new gen

@DragonShield3

VF-Ridders
@anthraxxol, @Stalov, @nonkel jos, @simeco, Noah (@Calamus Incendium )
De jury zal bestaan uit een TAoW lid, Fier lid en 2 onafhankelijke juries.


Reeds bestaande accounts mogen zich ook opgeven om te kijken hoe de uiteindelijke verdeling er volgens de jury ongeveer uit ziet.
Ook individuele spelers kunnen zichzelf opgeven om ''gerate'' te worden.

Dus ben jij na aanleiding van de recruitment post of na aanleiding van deze post, gecharmeerd geraakt van de komende strijd, stuur mij een bericht.
We vragen iedereen, ook spelers die minder ervaren zijn om zich hier aan te melden en tevens hun interesse to tonen via PM/skype etc. Teams die eventueel graag deel zouden nemen zijn ook welkom, evenals echte toppers die hun kwaliteit willen testen in deze endgame.
Als je ervoor kiest om graag anoniem te blijven, is dat uiteraard mogelijk. Ook alle overige informatie zal niet worden gedeeld.

Ik hoop dat er toch nog animo komt van buitenaf, dus als iedereen zijn of haar vrienden op wil trommelen, graag. Alleen de spelers/teams met oprechte interesses om deze eindstrijd te spelen zullen gerate worden.

Aan de huidige w71 spelers: Hou het netjes en laat eventuele bezoekers en/of geinteresseerde zien dat we stiekem best een leuk wereldje zijn.


Neem het aub met een korreltje zout!!!!!!! Don't @me
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
603
Reactiescore
2.062
Zie al wel dat Vinci duidelijk het te kloppen account is!
 
Reactiescore
2.062
Ik wil rates zien!
 
Reactiescore
5.598
Ben nog met de jury bezig, moet er nog eentje van TAoW, maar die reageert niet momenteel.
 
Reactiescore
5.598
Ik wist niet dat men tegenwoordig met één stam één account bespeelt. Is die cultuur geassocieerd met het internen/fuseren?
Klopt Robin. Mocht je nog willen, volgens mij zoekt Kyuka nog een nood co, die heeft er nog niet genoeg achter de hand :rolleyes2:
 
Bovenaan