PP Event

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
524
De eerste 2 weken van een wereld zijn events niet actief om de start 'gebalanceerd' te houden.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
hij zag deveiver of the nine en deed t in zijn broekje
 

Deleted User - 487957162

Guest
Hoe moet ik nu spenden dan? Skills heb ik niet
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
in zo'n topstam duurt het sws niet lang voor je naam was opgevallen ben ik bang :(
 
Reactiescore
2.478
Volgens mij zijn er geen event een maand na de start, maar dat hangt ook af van wanneer inno de events inpland.
 

Deleted User - 487957391

Guest
Wel jammer de events zijn vaak dermate complex en vragen dermate spelinzicht, wat vaak bij het reguliere TW ontbreekt. Het reguliere tw is enkel gewoon pp spenden, maar om in evenementenranglijst 1e te staan komt wel meer bij kijken.
 
Reactiescore
2.039
Wel jammer de events zijn vaak dermate complex en vragen dermate spelinzicht, wat vaak bij het reguliere TW ontbreekt. Het reguliere tw is enkel gewoon pp spenden, maar om in evenementenranglijst 1e te staan komt wel meer bij kijken.
Dan speel jij tw misschien verkeerd
 
Reactiescore
241
De events zijn imo een mogelijkheid om pp te spenden en te boosten. Het zijn soms leuke afwisselingen, maar ik denk niet dat het spelers zal onderscheiden mbt individuele skills. Het zal speelt voornamelijk de boosters in de hand, daarom vind ik het goed dat er geen events zijn aan het begin van een wereld.

We kunnen er niet omheen dat boosten dmv pp al jaren de realiteit is en onderdeel van het spel uitmaakt, maar op deze manier wordt het niet onnodig extra in de hand gespeeld. Iedereen kan boosten als ze de tijd nemen om op andere werelden pp te farmen :)
 
Bovenaan